.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
8 Nisan 2016 Cuma

STSL 28 Beşiktaş - Bursaspor


Tarih: 11 Nisan 2015 Pazartesi , 20.00

Stadyum: Vodafone Arena 

Hakem Hakkında Bilgi: Barış Şimşek (Kariyer : BJK 12g 6b 3b / BS 6g 7b 6m)

Sakatlığı Bulunan Oyuncular:   Rhodolfo / Erdem Özgenç , Serdar Aziz (belirsiz), Balasz  Dzsudzsak(belirsiz)

Cezalı Oyuncular :  - / -

51 Yorum:

Umit dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=RnBmUelMQhw

Basar dedi ki...

Çok şükür şu stadyum furyası artık sona eriyor! Bu haftadan sonra artık stada degil ana ısımız olan futbola odaklanırız diye umuyorum...

Bursa maçı kolay olmaz ama önümüzdeki 2 maç daha da zor olacak. Dün Sivas'ın puan alması haftaya işimizi zorlaştıracak. Ondan sonra da amatör kümede bile zor rastlanan saha koşullarında Akhisar ile oynayacağız.

Neyse biz işimize odaklanalım ve maclara tek tek bakalım.

YSY dedi ki...

Allah'ını seven avantaj bizde yenersek şöyle olur böyle olur demesin. Allah aşkına.

YSY dedi ki...

Şu stad işini bu seneye sıkıştırmasaydık iyiydi.

emir mfc dedi ki...

çıkan haberlere göre uefa'ya temiz gidebilmemiz için nakide ihtiyacımız vardı. kulüp ilk defa durumu paraya çevirmesini bildi.. ptesi nostalji formaları ve yeni formalar çıkacakmış.. hazır rüzgarı arkasına almışken, maddi olarak güçlenebilme, nakit sıkıntısını giderebilme fırsatının peşindeyiz..

bence de yerinde oldu..

Üçüncü şans...

Schwarz-weiß dedi ki...

İnanın yorum yapmaya tırsıyorum.fb nin puan kaybına sevinemiyorum..geçen hafta ki yaşadığımız şok yenilgi beni korkutuyor..td kotkutuyor futbolcular,seyirci baskısı hepsi..
Umarım 3 puan alabiliriz..

Basar dedi ki...

Kazanamıyorsak en kotu berabere kalalım.

yilmaz dedi ki...

çaktırmayın beyler, fener 4-0 kazanmış. durum fena. Bursa'yı yenemezsek ikinci oluyomuşuz :)

beagle dedi ki...

Kader tekrar elimize gectiginde hissiyat sudur:
Çocukken topçularimizi kalasla kovalayan taraftarimiza kizardim. Şimdi hak veriyorum. O ünlü kalasla kovalanan takim sonra efsane oldu. Ferdinand da Ingiltere milli takim santraforu. Oguzhani ben dovucem. Töre ye kalan herkes dalabilir :) Ha kalecilere ve ismaile dokunmayalim. Onlarinki çabadan deil yaratilistan...

Umit dedi ki...

yarınki maçta bilet beklemediğim yerden geldi. bu açılış ortamında puan kaybedecek takıma diyecek söz bulmam mümkün değil. stad bir gelin gibi hazır, ingiliş formatındaki çimine kadar. eh siz de oynayın ve kazanın bi zahmet. yaparız.

can dedi ki...

Yarin kazanirsak puan farki altiya cikiyor. Fenerbahce camiasi korkunc gerilmis durumda. Senol Gunes elestirileri girla gidiyordu, sakin kalamiyor, panik yapiyor filan diye. Pereira'nin yaptiklarini yapsa ne denirdi acaba?

Bu arada Pereira'nin tarihte esini gormedigim futbolcu tartaklamasina kirmizi kartla degil baristirma yaklasimiyla cevap veren Cuneyt Cakir'a da burdan selamlarimi yolluyorum. Bundan sonra karta filan gerek yok; sert faullerde filan da kart gosterilmesin, hakem futbolculari baristirsin. Eger Pereira hakettigi sekilde oyundan atilsaydi GS derbisinde de yoktu. Tarihe not olarak gecsin.

can dedi ki...

Bu arada korktugum uzere stad yarin mundar olacakmis.

Basar dedi ki...

Bugun stadımız Açılıyor ama henüz Stadı'mızın bir ismi yok.

Sponsorumuza lafım yok, ismi logosu yakışıyor fakat stad ismi farklı. Benim yakıştırdığım sadece iki isim var. Atatürk Stadı veya Süleyman Seba Stadı.

emir mfc dedi ki...

önünde yazılı metin olmadığında daha düzgün konuşabilirken, yazılı metinden okuma garabetine imza attı başkan, hepimizin yapamadığı bir takım işler vardır, başkanın da şunu kabul etmesi gerekir ki kendisi bu tip konuşmaları yapamıyor.

neyse bu kadar "sayın cumhurbaşkanım"'dan sonra her halde şampiyon olmamıza müsamaha gösterir zat-ı muhterem.

yilmaz dedi ki...

kabus bitti, yarın uyanma vakti. Bekliyordum da bu kadar gereksiz övgülerin olduğu, bu kadar ezik bir tören beklemiyordum. Tayyip bile başkandan fazla Beşiktaş, Karakartal vs dedi. Bilmiyoruz nasıl bir baskı vardı başkanın üzerinde. Belli ki çok fazla baskı vardı, kaldıramadı. Stat başkanın şirazesini kaydırdı, neyse ki bitti artık. Yarın stadın gerçek sahipleri tribünde, sahada olacaklar. Olması gerektiği gibi Ozzie, Sosa ve Gomez olacak başrolde. Bu açılış törenini de bir daha hatırlamamak üzere tarihe gömmek lazım.

Maç içinse, bence beraberlik bile ipleri elimizde tutmak için iyi olur ama bu kadar şatafattan sonra galibiyetten aşağısı stadı kurtarmaz. Kazanmaktan başka çare yok.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Sebebini bilmiyorum ama içimde farklı kazanacağımıza dair bir his var.

Burkay dedi ki...

Fikret Orman'ın bu duruma düşeceği belliydi, pek takılmıyorum. Zira memlekette işler bir süredir böyle yürüyor.

Bugün içimi acıtan tek şey, bir sürü insanın, zemine uygun olmayan ayakkabılar ile sahaya girmesi oldu. O görüntüleri izlerken içim parçalandı. Çimde ciddi bir hasar yoktur umarım.

Son gelen duyumlara göre, kapasitenin 43700 olduğu söyleniyor. Bence de en az 43 bin koltuk var ve bazı düzenlemeler ile 45 bine yaklaşılabilir. Üst sınır 45 bin olmalı.

Kale arkası alt tribünlere, ilk 4-5 sıranın görüş açısına denk gelecek yükseklikte cam korkuluk yapılacaktı fakat şimdilik askıya alındı. Bursaspor maçındaki duruma bakıp ona göre karar vereceklermiş. Önemsiz gibi görünebilir ama bu mevzuya çok takıldım. Şayet ben ön sıralardan kombine veya bilet alsam, camın arkasından izleyemem rahatsız olurum. Çok saçma bir şey yapmış olurlar. Biz file germesinler diye uğraşırken adamlar yüksek cam takmayı düşünüyorlar. Hem o bölümdeki taraftarın seyir zevkini katlediyorsun hem stadın görselliğini bozuyorsun.

Neyse, ufak tefek işler için can sıkmaya gerek yok. Sezon bittikten sonra her şey halledilir.

beagle dedi ki...

Bi takimin ligin son duzlugunde kume dusme sinirindaki takim ve bir altindaki ile maci olur mu ya? Hay sansimiza. 86 gibi son macin son düdüğüne kasmamiz gerekebilir.
Iyi senaryom 2 3 maç ustuste alirsak fenerin trabzon deplasmanda dagilip kopmasi...

planck dedi ki...

fiko bu klübe uefa kupasını bile getirse bugünkü konuşmasıyla anılacak. beşiktaşa birşey olmaz ama kendisine yazık etti. resmen klübe gizli kayyum atanmış gibiydi. yarın öbür gün kendi yaptığı stad kurabiye fikret diye inleyince neler hissedecek acaba..

WiLdHoney dedi ki...

Üzüldüm açıkçası ama insanları bu duruma düşürenler utansın demekten başka birşey gelmiyor elimden.
Maça dönecek olursak, bizim şampiyon olup olamayacağımız bu maç belli olacak diyorum iddialı bir şekilde, kendinden emin bir maç çıkartıp, gerilmeden rahat bir oyunla galip gelirsek, biz bu işi bitiririz, ama eğer gergin olup, maçı kopartsak bile tutuk kalırsak, bu iş çok zor olacak demektir.
Umarım GS son atımlık barutunu Fener'e saklamıştır ve en azından bir beraberlik koparır diyeceğim ama hiç sanmıyorum.

sports guy dedi ki...

1) baskanin aciklamalari tabii ki beni utandirdi, iki uc tesekkur bekliyordum elbet -onu beklememek gercek disi olurdu zaten- ama sinir asilmis. Iki yuzlu davranmaya da gerek yok, su muhabbet bi rakibin basindan gecse iyi dalga gecerdim. Benim takimim oldugu icin "bu devirde isler boyle" cumlesine siginarak kendimi avutmayi tercih ediyorum. Baska carem yok.

2) @beagle fenerbahce'nin herhangi bir trabzon deplasmaninda dagildigini ben yillardir hatirlamiyorum. Kafadan 3 puan yazarim ben fener'e o mac icin. Bi sekilde mac seyircisiz falan olursa anca o zaman beraberlik dusunurum. Trabzon seyircisi kendi takimini baltalamaya oynuyor resmen fener maclarinda.

3) bu macla ilgili endiselerim var. Takim mutluluk/saskinlik arasi bir duyguya kapilip ilk 15 20 dakika gereksiz kontra yiyebilir. Bunu en rahat biz anlariz, iki stad actik bu sene ve ikisini de kazandik. Hele antalya acayip saldirdi stadin coskusuyla, 5lik olup oturdu. Eger tempolu oyunla golu bulursak fark olur mac, ama zora girerse stres de ayni oranda daha fazla olur. Gorecegiz.

4) Antalya stadindaki ilk resmi golu Necip Uysal, TT arena'nin ilk resmi golu Servet Cetin'den gelmisti. Bu stadin da ilk golu Marcelo'dan falan gelirse sasirmam. Hele ismail falan atarsa 40 yillik mizah malzemesi olur elimizde. Ben olcay atsin isterim, o ayri.

5) maca gidemiyorum, ama mac oncesi elbet elde birayla bi inonu etrafini "tavaf" ederiz. Mac oncesi coskuyu bile ozledik yahu dolmabahce'de. Saka maka 3 yil olmus. 2013 kasim'inda bahcesehir gibi izbe bi yerden ortakoy'e tasinmisim, son 2 senem semtte gecmis ama bir mac yuzu gorememisiz. Sonunda alev alev mac coskusu yasamaya basliyoruz tekrar. Hem de eski yerimizde, bildigimiz yerde, dolmabahce'de.

Oh be!

Beyler her ne kadar hakli da olsak kufur etmeden mutlu mesut dusuncelerimizi dile getirirsek blog ve tartsima ortami acisindan daha faydali olacagi inancindayiz .

Bu baglamda bazi yorumlari silmek durumunda kaliyorum , kusura bakmayin .

Murat dedi ki...

O riski alarak yazmıştım, kendimi tutamıyorum, silmekte haklısınız, AQP bu takım üzerinden propaganda yapamaz.

ozkankaya35 dedi ki...

Biri su maci 19 a alsin

yilmaz dedi ki...

@ozkankaya35 abi biz yetişemeyiz o zaman, etme!

ozkankaya35 dedi ki...

Tmm...özür...bencillik ettim...burda kimsenin ayagi titremiyor...

BJK4EVER dedi ki...

Abi mantikli bir antrenor harbiden farkli oluyor yahu. Gecen sene hep kesinlesen 11'e baktigimda offlayip pofluyordum; bu sene de hep ooh be diyip umut doluyor icin. Savunmaya sertlik katmak adina Alexís'in donmesi mantikli olmus. Sagbekte de son 2-3 haftadaki dususten sonra Beck yerine Serdar'in oynamasi dogru. Quaresma da ilk 11'de. Belki Tore de olabilirdi, ama hazir olmadigi icin ve ceza sahasinda daha kolay cogalmak icin Olcay oynuyor.
Ezip gececegiz; skor tahminim 3-0.:)

QuaresmA dedi ki...

Şenol Güneş'in bu anlık, 1-2 defalık performanslara göre verdiği kararlara deli oluyorum.

Alexis'in dönmesi elbette sevindirici ama eşeği önce kaybedip sonra bulmaktan başka birşey değil. Necip 1-2 maç idare etti diye onu oraya monte edebileceğine inanması hataydı zaten. Şimdi doğruyu buldu diye Şenol Hoca'yı haklı bulacak değilim.

Keza Serdar Kurtuluş seçimi de saçma. Serdar'ın en iyi hali, Beck'in en formsuz halinin önünde diz çöküp tövbe ister. Bazı oyuncular arasındaki uçurum o kadar yüksektir ki form durumlarına bakmadan yapılacak seçim çok nettir. Beck-Serdar durumundaki gibi. Hatalı gol yedirdi diye defans oyuncusu kesilir mi? Defans oyuncuları ve kalecilerin kariyeri böyle hatalarla dolu zaten çünkü kendi kalelerine yakın oynayan onlar.

Şenol Hoca bu tip artistikleri anca yabancılara yapıyor zaten. Olcay ve Tolga sezon başından beri (hadi Tolga 2-3 maçta diyelim) kahretti taraftarı. Ama evlatlarına yapmaz o artistikleri.

Kuzeyfo dedi ki...

Efsane gol yalniz. Yerlesik savunmaya yaptik bu atagi. Superdi.

Kuzeyfo dedi ki...

Tam yazacaktim, Marcelo'nun bu kadar yakin oynamasina gerek yok diye..

can dedi ki...

Ismail'in kanadi delik desik oldu, tehlike sinyalleri veriyor. 3'u atalim da biraz rahatlayalim.

sports guy dedi ki...

Ya beyler, bi yere yardirmam lazim cok ozur diliyorum. Kufur etmemeye dikkat ederek yaziyorum bunlari.

Bu quaresma denen adam ne haysiyetsiz, ne besiktaslilik yoksunu bir adamdir ya? Hadi geride olursun, hakem seni dogramistir falan anlarim da, ulan ondesin, hakemin de aleyhine tek hareketi yok. Neyin siniri bu ulan? Bu nasil besiktaslilik?

Yemin ediyorum galibiyete sevinemedim ya. Ikinci saridan attigina sukretsin. Ben olsam sabikasina bakip direk kizartirdim dangalagi.


Lutfeb quaresma sevenler gelip savunsunlar su mac sonrasi da egleneyim biraz, rica ediyorum. Ki bu sene ben bile savundum adami, iyi ounuyor cunku.

Bu maç baskı altında ne olacağını gösterdi?
İsmail ya silkinsin ya da Tosic geçsin yerine, fazla iş yapmaya çalışması gereksiz. Beck savunma anlamında daha etkili. Q17'nin yaptığı onca güzel hareket, gördüğü kartlarla anlamını yitirdi.Tolga'nın İsmail'den farkı yeteneksiz oluşu.Ama hakkını yememek adına, yaptığı kritik kurtarış sonrası maç döndü.

Sosa,Gomez,Oğuzhan,Atiba,Marcelo ve (biraz) Alexis baskıyı kaldırabildi.

Takım genel olarak hala hazır değil şampiyonluğa uzanan dakikalara (psikoloji açısından). Ama "bombanın" bizde patlamaması elimizi güçlendirdi, aradaki fark derbide tansiyonun çok yükselmesine neden olacaktır.

Yine de bu kadar disiplinsizlik ve son dakikalarda rakibi kendi yarımızda karşılamamız, oyun sisteminin tam oturmadağının göstergesi. O penaltı geçen sezonlarda verilmezdi, bazı fauller verilmezdi, tahrik adına kolay kartlar çıkardı. Kısacası bu "müsamahaya" çok alışmamak ve daha önlem alarak oynamak gerek.

QuaresmA dedi ki...

sports guy

Gördüğü kartın savunulacak bir tarafı yok da adam disiplinli olsa Real Madrid'de (veya başka bir tepe takımda) oynar zaten, bu adamın senin kadronda olmasının sebebi disiplinsiz olması ve en üst düzeyde bocalaması.

Maç boyu çok iyiydi bence, keşke saçmalamadan bitirseydi. Haftaya yerine oynayanları görünce tekrar savunmaya geçersiniz ister istemez. :)

kokocambo dedi ki...

Sanırım, önce hocayı anlamadık. Maçtan önce de, maç esnasında da yaptığı değişiklikleri ben kabul edemedim. Kırılma yaratacak bir maçta olacak işler miydi? 3-3 de bitirebilirdik ya da başka bir skorla. Gerçekten mantık bulamadım.

İkinci olarak Quaresma'yı zaten kendisi de anlamıyordur muhtemelen. Dördüncü golü çok rahat getirebilirdi, Sosa'nın boş pozisyonda ozi'ye vermediği anla beraber.

Stad resmen itti takımı. Çok iyi duruma geldik, ama bitmedi. Fark 9'a da çıksa, sezon bitene kadar çok şeyler olacak.

Hakem, bir an Cüneyt Çakır mı dedim değilmiş, adam ekol oldu resmen. Yeni bir tarz getirdi. Neither şiş nor kebap.

Bir yorumu flood olanı silmeye çalışırken yanlışlıkla sildim yazan kusura bakmasın .

Tamamen bu sebeplerden Quaresma alınmamalıydı diye hepimiz dile getirdik . Bu adamın öfke problemi varmış gibi duruyor ama bu tarz işleri bütün kariyerinde sadece burada yaptı.Kariyerinde 4 kırmızı var hepsi Beşiktaş'ta . Ne hikmetse ülke sınırlarına girince deliriyor .

Ya madem atılacaksın bari adamın ağzını burnunu kır öyle atıl . Japon'a Atiba'ya maç başında yaptığı hareketten(bence direkt kırmızı bile olabilir) beri ayar olmuştum birinin dalması gerekiyordu :)

QuaresmA dedi ki...

Bu arada şunu da söylemem gerekiyor; Quaresma ilk geldiğinde de rakipler biçiyordu ve gereken kartlar çıkmıyordu ve gidip sonunda kendi saçma sapan kartlar görüyordu. Taraftar olarak da arkasında duramadık.

Bugün de yine aynısı oldu. O Bursalı çok önceden kırmızıyı görmeliydi ama hakem atmadı, en son Quaresma profesyonelce davranamadı ve kendi atıldı. Taraftarın bu durumda Quaresma'yı eleştirmesi elbette normal ama karşısında oynayan beklere maç boyu verilen sınırsız faul yapma hakkını da göz ardı etmeyelim lütfen. Hakem hakemlik yapsa bu tip şeyler olmaz.

turgay dedi ki...

ligin ilk yarısındaki güven veren takım gitmiş yerine geçin yıl sürekli heyecan yapan baskı altında ezilen hatalar yapan takım gelmiş. Şenol hoca ikinci yarıdaki formsuzluğunu devam ettiriyor. Alexisi 2 maç kesip sonra tekrar oynatması 6 hafta kalan bütün yıl yatan Serdar'la başlaması yetmeyip kenarda Tolgaysız başlaması oyuna geç müdahalesi ilerideki adamların laubaliliklerine ses çıkarmayıp gerekli hamleyi yapamaması maçın basında yapacağını sonunda yapıp 2 beki de değiştirmesi. Böyle mi şampiyon olacağız biz ? Kaç şampiyonluk kaybetti son haftalarda ama hala ders alamadı Şenol hoca yaptıklarından. Allahtan sosa müthiş oynuyor da puan alabiliyoruz allahtan karşındaki takımın hocası rezalette şampiyonluğa oynuyoruz halen. Şu maçtan çok ders çıkar alabilene

QuaresmA dedi ki...

@ Övünç Şentürk

Ben de onu diyorum işte, bu tesadüf olamaz. Bu adam niye sadece Beşiktaş'ta kırmızı görüyor? Tamam sen profesyonel futbolcu olarak kendini zapt etmelisin ama bu ülkede Quaresma'ya istediğin kadar faul yapma hakkı mı var? Var anasını satayım.

cochise dedi ki...

kendimce totem yapıp galibiyete kadar birşey yazmayacam demiştim. Keyifle yazacağımı düşünüyordum galibiyet gelince ama şu son dakikada olanlar o kadar kızdırdı ki.
Tam diyecektim Quaresma tüm Beşiktaş kariyerinin en takımla bütünleşmiş oyunu oynadı; hatta Oğuzhan futbolunun parçası oldu bugün ve böyle olunca takımın yıldızı değil ama etkili parçası oldu; hatta ikinci yarının 15 dakikası top bile gelmediği halde hiç maydanoz olmadı, sıranın kendisine gelmesini bekledi. Ön alandaki herkes çok iyi oynadı ve Quaresma da bugün takımın parçası olarak müthiş yaptı yazacaktım. Ama öyle bi son olmaz ya. PArçalar zor buluyor kendini. Ve her bir parçaya ihtiyacımız varken böyle sorumsuz kırmızı olmaz. Ya karşındaki Hosagai 5. sınıf bir futbolcu. Sen onu kendine nasıl denk görürsün. NAsıl onu ciddiye alırsın. Niye kızarsın. Maç bitti la maç bitti. Of ya. Hani töre formda olsa gerçekten sallamam. Olcay kötü oynarsa cenk girer derim. ama töre de böyle ne olduğu belirsiz haldeyken olacak iş mi bu. Geçen oynamadığı maçta çok aradık; bi önceki oynamadığında hiç aramamıştık. Yani bu işin ayarı yok ama işler strese girdikçe ya da maçlar daha denk geçtikçe quaresma daha çok iş yapıyordu. Ve bence arayacağız haftaya ne yazık ki.

Serdar bugün kendi standartlarında iyi oynadı ama onun iyisi Beck'in kötüsüne denk. işin ilginci Beck beş dakikada defansif katkı vermenin yanı sıra normalde yapmadığı şekilde ofansif katkı da verdi. (bu arada sağ bek için düşünülen ofansif bekimiz Serdar; ne bahtmış ya) Sosa orda ozzie'ye yuvarlasa maç bitecekti. Belki kesilmek iyi gelmiş olabilir. Tosiç de epey dengeli oynadı 10 dakika falan da olsa.

Necip'in Alexis'e tercih edilmesini doğru bulmadığımı çok övüldüğü maçlarda da söylemiştim. Adım gibi eminim geçen maçta alexis oynasaydı yenilmezdik.

3-2'ye kadar müthiştik ama sonrasında aman yenilmeyelim baskısı zorluk çıkardı. Bir de oyunumuzun temeli olan ön alanda baskıyı yapamadık zira o baskıyı yaparken arka mecbur açılıyor. Bekler de muhtemelen duruş olarak güven vermedi ki hoca değiştirdi.
Bir de sanıyorum oğuzhan yoruldu 70'den sonra. o da etkili oldu düşmede.

neyse herşeye rağmen gs bi çelme takarsa fark iki maça çıkacak. iyi noktaya geldik ..

Mayor dedi ki...

Psikolojik sorunlari var bu ara saniyorum.
Once kafaya sac ektirdi falan biseyler yapti, sonra onlari sariya boyadi, 2 gun sonra kazitti, simdi yuzune dovmeler yaptirmis. Tamam bu mac cok istekliydi o yuzden de hoca tuttu oyunda diye tahmin ediyorum ama son saniye yaptigi hareket, macin olay adami ben olayim, herkes bana baksin beni gorsun tarzi bir narsistik bipolar davranis bicimi.

Bunun haricinde olcay bal yapmasada yine takima dinamizm katiyordu, onun yerine necip'i almak oyunu iyice riske soktu bence, bir de 3-2'den sonra bizim 4. gole ihtiyacimiz var, 3.yu yememeye degil. Besiktasin son dakika zaaflarini dusununce ancak gol atmak care oluyor. Gomez'i 90 dakika somurmek yerine zaten yorulmus Bursa defansinin icine Cenk'i saliverecektin. Orta sahaya dinamizm katacak top tutacak Tolgay'i alip, Sosa'yi kenara cekecektin. Olcay'i oynatip belki Quaresma'yi cikartacaktin.

Tabii bunlar benim hayallerim. Kimseye hakliligini kanitlayamam.

cochise dedi ki...

@quarasma ve gerçek quaresma
dostlarım o maç bu maç değil. Evet hosagai 2 kere kırmızı görmeliydi ama bu maçı biz aldık ya. maç bitti ya. 6 puan fark oldu. coşsana kardeşim coşsana. yani bu akşamki saçmalama quaresma standartlarında bile ağırdı.
(Ya sosa ne yapsın. Q'den iki kat fazla tekme yiyor.)

Ben Yanlış istatistik vermişim çift sarıdan atıldıkları Beşiktaş'ta portekiz liginde direk kırmızıdan 2 kere atılmışlığı varmış .

Hocam sadece Quaresma'ya yapılmıyor fauller . Kendisi takımın en fazla faul yapılan 3. oyuncusu . İlk ikideki adamların böyle delirdiğini hatırlıyor musun hiç ? Bir değil , iki değil her zaman yaptığı şeyler bunlar .

Bence bundan sonra Quaresma her daim hamle oyuncusu olarak tutulmalı . Ne olursa olsun Beşiktaş'ın bütün karakteristik hucümlarında Olcay olağanca kazmalığına rağmen önemli rol alıyor . Kasımpaşa maçı gibi baskı kurup sonuca gidemediğimiz maçlarda oyunu genişletmesi ve orta yağdırması için lazım . Onun dışında riske girmeye gerek yok .

cochise dedi ki...

ya aslında bugün gerçekten çok iyi oynamıştı. milletin genelde iyi oynadığı dediğine pek katılmıyordum. genelde iki çalım sonrası top kaptırsa bile göze hoş geliyordu. ya da etkili ama sonuç vermeyen orta yapınca iyi deniyordu. ama bugün gerçekten takım oyunu oynadı. yani böyle oynayacaksa her maç ihtiyacımız var aslında. ama diğer taraftan o hareketi maçın 2. dakisaında da yapabilirdi. gel de çık işin içinde ..

Maçı zora sokan olay, 2. gol oldu ve bakınca ortadaki karambole İsmail'in neden olduğunu söylemek mümkün. Bu maçın en büyük kaybedeni de oydu bence, kafasını toparlayamadı bir türlü ve alınmadan önceki dakikalarda dağılmıştı resmen.

Bu kadar kolay yememizin nedeni devamlı değişen savunma hattı, geri kalan 6 hafta çok kurcalamadan sabırla beklemek lazım. Ön bölge için bu kadar tutucu olmaya gerek yok ayrıca, mesaj olarak q17'nin çekilmesi iyi olacaktır birkaç maç bile olsa.

Son haftalarda töre-q17 rekabetinin olmayışı bu "tatsızlığa" yol açtı. Özellikle Gs ile oynanacak derbide Veli'nin yerine geçen hedef Q17 olacaktır.Nasıl Necip'le oynarken Tolgay'ı arıyorsak, yavaş yavaş Töre'yi arar oldum. Haftaya oynarsa da skora etki edeceğini düşünüyorum.

Kaçıncı defa dedim bilmiyorum ama takımın psikolojik desteğe ihtiyacı var, sadece oyuncular değil teknik ekibin de, ve bunun profesyonellerle yapılması gerekiyor. Çünkü geçen yılki gibi 2-3 hafta art arda biçilip puan kaybedersek kendimize gelemeyiz. O nedenle garantici bir kadro kurmalı (Olcay,Necip,(bir süreliğine)Q17 ve belki İsmail'in süresinden kısarak) ve alışkanlıklar edinmeliyiz.

emir mfc dedi ki...

Yeni sezon için adı bir kenarıya yazılması gereken iki bursalı: emre ve harun. Muazzam oynadılar. Gözüm kapalı ikisini de 11e yazarım.

Belki post acarim ama arkadas, Ismail'in ikinci golde tuttugu yer ve pozisyonla alakasizligi gercekten akil alir gibi degil ya. Hizli gelisen bir pozisyon falan olsa gene neyse, adam bos bos dolandi resmen saniyeler boyu, kapladigi alanda hicbir tehlike olasiligi yok.

Yahu sen senelerdir Besiktas'ta, milli takimda vs. oynuyorsun, bu bir degil iki degil, nasil bir kopukluk, nasil bir karar alma mekanizmasi kitligi anlasilir gibi degil.

Cavid Nazım dedi ki...

quaresma çok çabaladı, yeni staddaki ilk maçta gol atanlardan biri olarak tarihe geçmeyi de hak etti ama kısmetinde başka türlü tarihe geçmek varmış. maçın özeti: bu defans bizi şampiyonluktan edebilir; ne yazık ki herhangi bir çözümü de yok. gelecek altı haftada semavi mahlukata duacı olmak zorunda kalacağız.

Yorum Gönder

Ara