.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

27 Ekim 2014 Pazartesi

Karne: SAİ Kayseri Erciyesspor 3 - 2 Beşiktaş




62 Yorum:

BJK4EVER dedi ki...

Net Bilic'in hatasindan gitti mac.
1-0 geriye dustukten sonra sari kartli Veli'yi alip Oguzhan'i geri cekip forveti ciftlemesi cok dogruydu, ve hatta kendisinden beklemedigim derecede cesur ve zamaninda gelen bir hamleydi.

Ama 10 kisi kalmis ve onde olan bir takimin son 5 dakikada orta sahasinda sadece Atiba ve sari kartli Oguzhan kalmisken Oguzhan'i cikartip bir stoper almasi ve orta sahayi tamamen bosaltmasi affedilecek bir hata degildi. Son dakikalarda resmen 5-1-3 oynadik, futbol bu tur sacmaliklari affetmez maalesef. Oguzhan'i one atip yorgun Demba Ba yerine Ismail'i alip Necip'i orta alana kaydirma sansi varken boyle sacma bir hamle ile oyunun elden ucmasi garantiydi. Hatta 88.dakikadaki degisiklikten sonra hakemin de 4-5 dakika uzatma verecegini dusunerek kesinlikle gol yemeden tamamlayamayiz dedim. Ve nitekim oyle oldu.

Hakem hakkinda da fazla konusmaya gerek yok. Ama yonetimin lobi eksikligi yasadigi belli. Dedikoducu orospu kilikli pislik Bulent Korkmaz'in aglamasiyla kirmizi yedik, eyvallah. Bundan sonra cikip yonetim catir catir 'bundan sonra rakiplerimizin maclarindaki tum konusulanlarin takipcisi olacagiz, rakiplerimizin bir oyuncusunun kufur edip atilmadigini gorursek ortaligi yangin yerine cevirecegiz' diye catir catir konusmasi lazim. Bunu yapmiyorsan boyle cifte standart kurbani olursun iste, gecen sene FB-Kasimpasa macindaki Emre'nin hem Sota'ya hem hakeme suratina vura vura ettigi kufurleri hatirlayin. O hesap iste.

Onun disinda mac ile ilgili gozlemlerin;

1 Mental ve fiziksel olarak hazir bir Serdar acik ara bu takimin en iyi sagbeki, tekrar gorduk. Ismail de o bolgede defansif olarak daha iyi, derli toplu olsa bile o da yetersiz. Serdar'in eksikligi buyuk eksiklik.

2 Herkes rotasyona girerken Tolga ve Motta'nin bu formsuzlukla girmemesini aklim almiyor. Ismail ve Cenk coktan formayi hak etmisti. Hele Tolga'ya gittikce daha gicik oluyorum.

3 Veli-Atiba bu takimin vazgecilmezi.

4 Tore'de garip bir button var, onu cevirince degisiyor adam. Son 4-5 mac ve bu macin ilk 45 dakikasi ve 1-0 geriye dustukten sonraki Tore'de inanilmaz fark var. Bunu kufurle alakali soylemiyorum, tamamen oyun karakteriyle alakali. Son 3-4 mac takim organizasyonuna muthis katki saglayan, muthis basit oynayan ve ayaginda 1 saniye fazla top tutmayan adam gitti, aldigi her topta kafasini egip deli dana gibi top suren oyun zekasi eksilerdeki adam geldi. Gokhan'a bunun idrak ettirilmesi sart.

5 Cenk'te potansiyel var ama cok heyecanli. Bugun kacirdigi 2 golu Besiktas'in yedek forveti kacirmamali. Mustafa'yi ariyoruz ki tekrar sakatlik konusunu acmadan edemecegim; bugun Sosa, Serdar ve Mustafa'dan 2'si olsa cok farkli olurdu.

BJK4EVER dedi ki...

Net Bilic'in hatasindan gitti mac.
1-0 geriye dustukten sonra sari kartli Veli'yi alip Oguzhan'i geri cekip forveti ciftlemesi cok dogruydu, ve hatta kendisinden beklemedigim derecede cesur ve zamaninda gelen bir hamleydi.

Ama 10 kisi kalmis ve onde olan bir takimin son 5 dakikada orta sahasinda sadece Atiba ve sari kartli Oguzhan kalmisken Oguzhan'i cikartip bir stoper almasi ve orta sahayi tamamen bosaltmasi affedilecek bir hata degildi. Son dakikalarda resmen 5-1-3 oynadik, futbol bu tur sacmaliklari affetmez maalesef. Oguzhan'i one atip yorgun Demba Ba yerine Ismail'i alip Necip'i orta alana kaydirma sansi varken boyle sacma bir hamle ile oyunun elden ucmasi garantiydi. Hatta 88.dakikadaki degisiklikten sonra hakemin de 4-5 dakika uzatma verecegini dusunerek kesinlikle gol yemeden tamamlayamayiz dedim. Ve nitekim oyle oldu.

Hakem hakkinda da fazla konusmaya gerek yok. Ama yonetimin lobi eksikligi yasadigi belli. Dedikoducu orospu kilikli pislik Bulent Korkmaz'in aglamasiyla kirmizi yedik, eyvallah. Bundan sonra cikip yonetim catir catir 'bundan sonra rakiplerimizin maclarindaki tum konusulanlarin takipcisi olacagiz, rakiplerimizin bir oyuncusunun kufur edip atilmadigini gorursek ortaligi yangin yerine cevirecegiz' diye catir catir konusmasi lazim. Bunu yapmiyorsan boyle cifte standart kurbani olursun iste, gecen sene FB-Kasimpasa macindaki Emre'nin hem Sota'ya hem hakeme suratina vura vura ettigi kufurleri hatirlayin. O hesap iste.

Onun disinda mac ile ilgili gozlemlerin;

1 Mental ve fiziksel olarak hazir bir Serdar acik ara bu takimin en iyi sagbeki, tekrar gorduk. Ismail de o bolgede defansif olarak daha iyi, derli toplu olsa bile o da yetersiz. Serdar'in eksikligi buyuk eksiklik.

2 Herkes rotasyona girerken Tolga ve Motta'nin bu formsuzlukla girmemesini aklim almiyor. Ismail ve Cenk coktan formayi hak etmisti. Hele Tolga'ya gittikce daha gicik oluyorum.

3 Veli-Atiba bu takimin vazgecilmezi.

4 Tore'de garip bir button var, onu cevirince degisiyor adam. Son 4-5 mac ve bu macin ilk 45 dakikasi ve 1-0 geriye dustukten sonraki Tore'de inanilmaz fark var. Bunu kufurle alakali soylemiyorum, tamamen oyun karakteriyle alakali. Son 3-4 mac takim organizasyonuna muthis katki saglayan, muthis basit oynayan ve ayaginda 1 saniye fazla top tutmayan adam gitti, aldigi her topta kafasini egip deli dana gibi top suren oyun zekasi eksilerdeki adam geldi. Gokhan'a bunun idrak ettirilmesi sart.

5 Cenk'te potansiyel var ama cok heyecanli. Bugun kacirdigi 2 golu Besiktas'in yedek forveti kacirmamali. Mustafa'yi ariyoruz ki tekrar sakatlik konusunu acmadan edemecegim; bugun Sosa, Serdar ve Mustafa'dan 2'si olsa cok farkli olurdu.

Armagan dedi ki...

iyi bir takım sadece teknik ve taktik kapasiteyle değil aynı zamanda güçlü bir karakter ve irade ile olabilir.bu maçta çok net görüldü ki biz 10 kişi oynasak bile maçı çevirebilecek yetenekte bir takımız ancak takımın ve td'nin toy oluşu yaktı bizi bugün.

kötü bir şekilde geriye düştük ve maç içinde dakika dakika artan birçok faktörün etkisiyle tetiklenen inanılmaz bir baskı oldu oyuncular üstünde.maalesef hepsi aynı şekilde sabırlı olamıyor,inişli-çıkışlı bir karakter olarak töre ön plana çıktı ve sakin kafayla yapmayacağı hareketler yaptı.kayseriye kaybedilmiş bile olsa 3 puan çok önemli değil, önemli oaln hatalardan ders çıkarabilmek: eğer liderlik isteniyorsa baskı altında oynamayı ve sakin kalmayı öğrenmeli oyuncular,bilic,taraftar....

bu yıl yetenek açısından(eğer sakatlıklar klasik şekilde can sıkmazsa) çok eksiklik hissetmeyeceğiz.ancak takımın mental olarak seviye atlama zamanı geldi de geçiyor.(eminim ki bu ceza sahasında sakin oynamayla etkili hücuma,ayrıca dönen toplarda daha yüksek kapma oranına dönüşecek).
isimler gelip geçici ruh kalıcıdır, ilerleyen zamanda bahsettiğim bu lider ruhun takıma tamamen yerleşmesi dileğiyle...

BesiktaskUlan dedi ki...

Açıkçası mühim bir skor değil, sonuçta ligdeki ilk mağlubiyetimiz.

Ama Beşiktaşlı arkadaşların, "geçmişten" dolayı korkmalarını, içten içe paranoyak olmalarını anlayabiliyorum.

Şu maçı 3-0 kaybetmek daha az moral bozucu olurdu benim adıma, böyle olunca, "özgüven kaybı yaşanır mı?" diye merak ediyorum, mazi üstüme üstüme geliyor.

Fener maçındaki bir galibiyet her şeyi değiştirir, sonrasında formalite maçlar oynamaya başlarız.

Tek tek oyuncu yorumu yapmak gelmiyor içimden, çünkü bu maçı önce taraftar unutmalı.

Diğer yandan sormasam çatlarım;

İbricic'in pozisyonu nedir arkadaşlar? Sadece meraktan, yoksa maçın tekrar edilmesini falan istemiyorum, üstelik olmayacağını da biliyorum.

Bilen arkadaşlar açıklarsalar sevinirim.

BJK4EVER dedi ki...

Hakem ilk sari gosterdiginde Ibricic sirtini donmustu ve gormedi, o yuzden yuzunu dondukten sonra bir daha gosterdi sari kart gordugunu anlasin diye. Yani iki ayri sari kart gosterip kirmiziyi unuttugu yok.
Ama sirf bu pozisyon bile hakemlerimizin ne kadar karaktersiz, ezik oldugunu gosteriyor. Kart gostereceksen oyuncuyu yanina cagirirsin suratina gosterirsin. Eger topu alip kaciriyorsa eninde sonunda gelecek, o zaman da el isaretleriyle hem faule hem de topu kacirmasina 2 kez ayri ayri kart gosterirsin ve atarsin herifi oyundan. Ama bu cesareti sadece BJK'ye karsi buluyor adamlar nedense.

Armagan dedi ki...

unutmadan,eğer takım ileriye gitmek isteniyorsa oyuncuları tek ele alıp acımasızca eleştirmek mantıklı olmaz.
evet kötü oynayanlar vardı ama haftaya çok kritik bir derbi var ve medya baskısı ortadayken bir de kulislerde oyuncular hakkında atıp tutulursa iyice sıçıp sıvayabilirler.dediğim gibi daha çok genç bir takım ve baskıyı her an kaldıramayabiliyor.

taraftarın yapması gereken, 1 hafta kötü oynamış olsa da bu takımı moral olarak yukarı kaldırmaya çalışmaktır.eminim maç 1-2 bitseydi farklı şeyler yazılacaktı,o nedenle sakince hareket edip süküneti korumak atılacak en mantıklı adım olacak...

Adsız dedi ki...

@BJK4EVER. Sanırsam BesiktasUlan'ın yazdığı sadece bu pozisyon değil. Hakem Ibricic'e daha önceden de sarı göstermişti.

Ama merak etmeyin. O ikinci sarı mutlak başkasınındır ve konu kapanır.

Unknown dedi ki...

haftaya ersan ve necip oynamamalı. ismail en azından bek formasyonuna sahip, arkasındaki adamı unutmaz. Ersan da yeniden çok ağır. Emenike, sow gibi forvetler formsuz da olsa bizi severler. Tecrübe şart. O da sivok.

Sözün özü, takımda ruhsuz oyuncu yok. belki biraz oğuzhan. ama o da toparlar.

ismail-sivok-pedro-motta

veli-atiba

mustafa/frei - oğuzhan - olcay

demba ba

Adsız dedi ki...

Yorumlarına her daim güvendiğim Serdar Tatlı Ibricic'in kartında kural hatası yok diyor. Bu nedenle bence konu kapanmıştır ve yok diyorum.

BesiktaskUlan dedi ki...

Kural hatası olmasın, bence bu yenilgi bize iyi gelecek. Genç bir takımız, azıcık sarsılmamız gerekiyordu.

Kendimize fazla güvendik, o kadar ki Necip'i tek başına bıraktık...

Ama şu var, @BJK4EVER'ın dediği doğru; ya oyuncunun göreceği şekilde kart ver ya da o kartı cebine koyduktan sonra tekrar çıkarma. Her halükarda saçma sapan ve hakem acziyetini gösteren bir uygulama.

Neyse, hakem konuşmak istemiyorum...

Diğer yönden Serdar Tatlı haklıdır elbette ama o kartın "havaya" dikilme nedeni taraftarın görmesi için, oyuncunun değil. Yani "niyet okuyuculuğu" yapmak kimseye fayda sağlamaz.

Onlar kendi lağımlarında boğulsunlar. Şimdi Avrupa'da böyle bir şey görülmediğini söylememize gerek yok herhalde... Mesele maç değil, bu hakemlerin cehaleti ve genel olarak mide bulandırıyorlar.

Üstüne konuşmaya bile değmez, kusura bakmayın, işgal ettim.

Adsız dedi ki...

Yok hocam niye işgal etmek olsun; pek yapmadığım üzere yine iddia ediyorum: Sosa haftaya 11 başlasın, kapak garanti. Bir de adam gibi zeminde oynayalım yeter.

madgoat dedi ki...

Herkese merhabalar...

Maçın tek kötü yanı 10 kişiyle 2-1'e getirdiğimiz maçı vermemiz bence. Yoksa çok iyi bir maç çıkardığımız söylenemez ancak Partizan maçı sonrası takımdaki fiziksel yorgunluğun göreceli olarak temposuz olmamızda etkin olduğunu düşünüyorum hatta bu bağlamda Hutchinson'un son 10 dakikadaki haline üzüldüğümü bile söyleyebilirim. Devre arasında sağ bek sorunu çözülecek gibi görülüyor ama avrupa ve ligin birlikte gittiğini varsayarsak atiba'yı mutlaka yedeklememiz gerekmez mi?

Özgür dedi ki...

İbricic kart gördüğünde aha kırmızı yedi dedim bende. (Aynı pozisyonda iki kere kart gördüğünden değil, onu oyuncu görmediği için gösterdi bence de.) Ama sanki daha önce sarı kartı vardı, o faul pozisyonunda da ikinci sarıyı gördü gibi geldi, sonra yanlış hatırlamışım diye düşündüm. Ama hala daha önceden kartı vardı gibime geliyor.

turkkant dedi ki...

Sık yapılan hatalardan biri (Halo Etkisi) bir takımın top seviyesini o takımın normali olarak görmek. Geçen sene Bursa maçını, Scala senesinde Barca maçını seyredip bu sene Beşiktaş acayip takım oldu sonucuna varılmıştı. Sonuçta bunun kısa dönemli bir form patlaması olduğu ortaya çıktı. Beşiktaş'ın mevcut durumu da bence benzer, Töre örneğin normalin üzerinde performans gösterdi. Adım gibi eminim bu performansı tüm sezona yayamayacak.

Neyse, Allahtan FB'nin kötü bir hocası, GS'nin de kötü bir takımı var. Şampiyonlukta en büyük avantaj bu.

Şampiyonluk yolunda psikolojik faktörler önemli. Takımdaki 23 yaş altı oyuncular kritik haftalarda ne performans gösterirler soru işareti. Sanki devre arasında Linnes gibi genç kadroya bir genç daha eklemek yerine, Beşiktaş'ın Ernst-Yusuf gibi takıma deneyim, soğukkanlılık katacak oyunculara ihtiyacı var.

Biliç benim için hala soru işareti bir hoca. "Winner" hissiyatı vermiyor. Bu sezon aslında onun kariyeri için de önemli. Rusya sonrasında, bu kadar kötü durumda iki rakip karşısında ikinci ıska kariyerini de büyük oranda sekteye uğratır.

BesiktaskUlan dedi ki...


@james sneijder;

Kesinlikle katılıyorum, hem de tüm inancımla.

Ben de Sosa'nın, Fener maçında oynaması halinde, Gökhan'dan bile fazla olumlu etki yapacağını düşünüyorum. Hatta yetişmesi durumunda, Gökhan cezalı olmasaydı bile onun oynamasını isteyecektim.

Tabiri caizse, "hayırlısı oldu" diyor içimden bir ses, umarım yanılmayız.

Kapağa az kaldı...

Ugur dedi ki...

Fener maçı kritik. Kesin kazanılması lazım içerde olan bir maç Kadıköy'de de değil. Haftaya ben olsam Cenk'i koyarım kaleye gerçi birden bu maçta da koyunca üzerinde çok baskı olur ama bir an evvel Tolga-Cenk değişikliğine ihtiyaç var. Üst üste 2-3 maç Cenk oynasın bir görelim. Tolga geldiğinden beri oynadığı maç sayısı 1 bilemedin 2'dir. Haftaya sağ bek artık Atiba mı oynar İsmail mi bilmem. Serdar yetişirse Serdar oynasın. Necip'ten çok daha iyidir. Atibayı yazmak mantıklı olur ama orta sahada Veli tek kalır, Necip kanserine orda da ihtiyaç yok. Stoperde de bence Sivok - Ersan oynamalı. Franco iyi güzel de Emenike Sow karşısında hem tecrübe hem sertlik lazım. Muhtemelen Oğuzhan ortada Olcay ve Sosa kanatlarda ilerde Ba oynar. Ne yapıp edip almamız gereken bir maç. Yoksa psikolojik olarak da 6-7. haftadan sonra düşüş başlıyor baskısı olacak oyuncuların üzerinde.

alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Maçtan sonra bir saat kendime gelemedim. Geçen sene aklıma geldi ve futbolcuların da güven kaybı yaşayacağını düşündüm. Bilic'in bir suçu yok gollerde. İki gol de Necip'in Erciyes'e hediyesi. Belki de sağ bek almayan yönetimin hediyesi. Takımın arada bir böyle düşmesi normal zaten ben bu maçta sıkıntı yaşayacağımızı düşünüyordum ancak duran toplarda bu kadar sıkıntı yaşayan ve kazandığı duran topları bu kadar etkisiz kullanan bir Beşiktaş hatırlamıyorum. Önder Özen takımın duran top çalışmadığını söylemişti. Ligde ne olur bilmiyorum ama Avrupa Liginde büyük sıkıntı yaşarız. Gökhan'a da diyecek bir şey bulamıyorum, resmen ihanet etti.

Barreto dedi ki...

Öncelikle Kerim'e bravo beni ve pekçok kişiyi yanılttı. Önümüzdeki maçlarda Gökhan'ın kart cezasını değerlendirmeli. Necip'ten çok Necip'i oynatan Biliç'te hata. Necip'in hiç bindirme yapamadığını hücumda bir işe yaramadığını savunmada ise sadece boğuştuğunu biliyoruz. Biliç bilmiyor demek ki.

Gelelim asıl meseleye. Sanatkar, hukukçu , delikanlı adam Biliç malesef öğrenme konusunda yavaş. Çok yavaş öğreniyor. Hele Türkiye ligini. Bana Schuster'i anımsatıyor. Kronik sorunları çözemiyor. Geçen seneyi hatırlayın. Müthiş ilk 45 dakikalar rezalet ikinci yarılar. Formsuz Fernandes’i kazanayım derken puanları kaybetmeler.
Bu sezon, ölü toplardan gol yiyoruz sürekli, skoru artırma veya koruma konusunda sorunlarımız devam ediyor, çift ön libero tek santrafor oynatma demiyoruz ama dandik rakiplere karşı tek önlibero çift santrafor neden oynatmaz. Her rakibe Arsenal ve derbi muamelesi neden yaparsın.
Biliç’in taktisyenliği ile ilgili şüphelerim bir türlü kaybolmuyor. Hep aynı şeyleri yap, aynı sonuçlarla karşılaş, dön bir daha aynı şeyleri dene aynı adamları oynat. Tolga olayını herkes yazmış. Bu maç herkese ders olur inşallah. Provokasyona gelmeyin oyununuza bakın. Formsuz adamı oynatmayın. Zayıf rakibe karşı daha hücumcu takım ve diziliş belirleyin. Savunmaya duran top çalıştırın. Bu kadar.

alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
turkkant dedi ki...

Ölü toplardan bu kadar çok yemenin bir sebebi de Almeida'nın gidişi. Geçen sene ön direğe koyuyorlardı, 2-3 toptan birini kesiyordu zaten... Takımda iyi kafaya çıkan oyuncu sayısı az...

alper dedi ki...

Hakem Bülent Yıldırım..

6 gün önceden açıklayalım da tüm hafta beynini sikelim..Güzel düşünce..

alper dedi ki...

25 maçımızı yönetmiş.13 galibiyet 7 beraberlik 5 mağlubiyet almışız.3 kez GS ile maçımızı yönetmiş.2 beraberlik 1 mağlubiyet almışız.Ve en son (buraya küfür gelecek) Burak Yılmaz'ın 86. dakikada denize atlar gibi atlamasını görüp penaltı çalmış bizim maçımızda..
sahaya 11 değil 21 kişi çıksak bu hakemle yenemeyiz.

Unknown dedi ki...

Beyler durmadan "bizim önümüzü kesecekler, herkes bize karşı, bunlar sadece bjknin maclarinda oluyor, bu hakemle imkansız"falan diye konuşuyorsunuz biraz abartmıyor musunuz sizce de hele de bu süleyman seba sezonunda

BesiktaskUlan dedi ki...

@Barkın Bağcı

Açıkçası haksızlık etmişsin. Burada kimse "önümüzü kesecekler" diye bir beyanda bulunmadı. Sadece benim sorduğum -onda da nedenini belirttim, tamamen merak- bir soru dışında hakemin üstünde durulmadı bile. Hatta o konuyu da "komplo teorisi" yerine hakemlerin "çapsız" olduğunu belirterek kapattık. Nitekim öyleler zaten.

Doğrusunu istersen, taraftar olarak hakemlerden yorulduk, bıktık ve hatta yıldık. Kötü maç yönetiyorlar ve artık konuşmak dahi istemiyoruz.

Ama şunu biliyoruz, Beşiktaş bu ligde istenmiyor. Genel tavır ve TFF politikaları gösteriyor ki, bu dandik futbol liginde, iki takımlı "Barça-Madrid" yapılanması isteniyor. Çünkü üçüncü bir takımın başarısı, yapısı bozuk, gelirleri emanet sistemi oldukça zora sokuyor, payın miktarını değiştiriyor. Yani bu lig, anca iki takıma ve onların medyasına yetecek kadar "güçlü" bir halde şu anda.

Ayrıca hakem de oyunun bir parçası ve istediğimiz gibi eleştirebiliriz. Yine de bence Beşiktaş taraftarı bu maçta aklı selim davrandı. Aynı soytarılık -iki sarı kart- FB ya da GS maçında olsa, şu anda TFF heyetleri toplanmış, medya ayağa kalkmış ve "kural hatası var" baskısı kurulmuştu. Bunun onda birini bile yapamayan bir taraftar grubu olarak bu eleştiriyi hak etmiyoruz.

Serdar Tatlı dışında pozisyon için yorum yapan dahi olmadı, es geçildi. Oysa bırak kural hatasını, bu hakemin saçmalığı dünya aleme örnek gösterilmeli, kariyeri bitirilmeliydi. Kötü maç yönetti ama ondan değil, hakemlik felsefesine uygun davranmadığı için.

Nitekim hakem/federasyon/ön kesme ile ilgili yazılan tek ve en uzun yazı da bu oldu.

Son olarak "Süleyman Seba sezonunda" derken neyi kast ettiğini anlayamadım. Süleyman Seba sezonunda "desteklendiğimizi" ima etmiyorsan, "centilmen" olmaktan bahsediyorsundur. Ama Süleyman Seba sezonu diye "uysal" olmamız gerektiğini düşünüyorsan, Süleyman Seba'yı tanımıyorsun demektir. Evet, o centilmendir ama haksızlık karşısında dik duran bir adamdır. Onun sayesinde bugün Beşiktaş "büyük" takımlardan biri haline geldi, bu bile başlı başına "bir isyan" demektir.

Süleyman Seba'yı, "uysal" karakterle bağdaştıranları hiç anlamıyorum. Centilmenlik bir tarafa ama daha çok devrimci bir adam benim gözümde.

Ne uzun oldu be...

Unknown dedi ki...

Öncelikle ben o renkli dediklerinizdenim, Galatasaraylıyım. 2-3 yıldır elimden geldiğince futbol bloglarını takip etmeye çalışıyorum. Bu blog da Beşiktaşlılar için olmasına rağmen yorumlarınızı okumak zihnimi açıyor, sizin gözünüzden de bakmamı sağlıyor bazı şeylere.Yalaka medyanın menfaatçi köşe yazarlarından sonra sizinkiler gayet doyurucu oluyor. "Hele de Süleyman Seba sezonunda" derken kast ettiğim şey centilmenlik değildi, desteklendiğinizi de söylemiyorum ama Beşiktaşa karşı en azından geçtiğimiz seneler kadar bariz hatalar olmadığı hatta bazı maçlarda (Balıkesir,Eskişehir) Beşiktaşın lehine hatalar yapıldığını düşünüyorum. Fener ve GSnin bu şişirilmiş 4.yıldız kavgasının uzamasının da her kesime yarayacağını düşünürsek özellikle bu sene Beşiktaşa karşı bilinçli bir eylem yapılacağını sanmıyorum.Yorumuma uzun ve ciddi yorum yapmışsın sana da teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

mesela @alper biz bu hakemle sahaya 21 kişi de çıksak yenemeyiz demiş bence hiç gerek yok böyle önyargılara

Adsız dedi ki...

@Barkın BAĞCI

Eh ben de uzun yazayım madem.

-Part 1-
Beşiktaşlılar bu konulardan bahsederken genellikle son 20 yılı da bildiği için eder. Ben ise sadece bu sezondaki bazı konulara değineyim, sen karar ver:

- Rize maçında verilmeyen 3 penaltıya rağmen (ki bunlardan 2 tanesinin penaltı olduğunu hemen herkes kabul etti) hala bazı malum medya canavarları "bu sene Beşiktaş'ı şampiyon yapacaklar" demeye başladı. Ekmek kadayıfının üzerine kaymak olarak, Sivas maçının 8. dakikasında rakip defans ceza alanı içinde resmen smaç yaptı, yine penaltı verilmedi. Smaç derken, hani oynatalım diyorlar, pieroya 20 defa bakıyorlar ve kasıt var mı diye inceliyorlar ya, adam resmen smaç yaptı var mı ötesi:

http://www.izlesene.com/video/besiktasin-sivasspor-macinda-verilmeyen-penaltisi/7828263
Şimdi bu pozisyon penaltı ve gol olsa maç nerelere gider sen düşün. Mesela diyorsun ki “bu hep Beşiktaş’a mı oluyor”. Evet güzel kardeşim, bu kadar ayan beyanı, donuna koysan saklayamacağın hali hep Beşiktaş’a oluyor. Videoya bak sen karar ver.
Üstüne üstlük, aynı maçın 2. yarısında aynı pozisyonun ceza sahası dışı tekrarında hakem elle müdahale diye serbest vuruş verdi (Allah'ın sopası yok işte). Bu Beşiktaş'ı şampiyon yapacaklar söylemi değişmediği gibi, bu smaçtan hiç bahsetmeden, Demba Ba'nın golünde topun doğal akışında eline çarpmasını hakem görmedi denildi; oysa 2 eski hakem Beşiktaşlı sitelerin sormasıyla: "bu topa elle müdahale değildir dolayısıyla cezaya girmez" dedi. Trajikomik olan bu şampiyon yapacaklar söylemi hala devam etmekte. Şimdi bu garabetin de ötesinde asıl soruya gelelim: sen hiç hayatın boyunca iki renkli için bu şekilde “birileri bunları şampiyon yapacak” türü bir beyan duydun mu? duyamazsın, çünkü "nedense" sadece Beşiktaş için bunlar söylenir.

- Töre "fuck off" dediği için atıldı. Hani fuck off derken, tepkiyle elini kaldırıp söyler sonra arkanı döner gidersin bu bağlamda. Yine de madem Beşiktaş'ın topçusu, olan biteni bilip ona göre davranmalıydı (bakınız: biz yanlış karar beklemiyoruz, çifte standart istemiyoruz). Yoksa Beşiktaş seyircisi yakın geçmişte hakem genç TS’li oyuncuya eyyam için kart gösterdiği zaman “pozisyon faul değil eyyamcı hakem” diye bağırmazdı. Bir benzeri içiniz bakınız: geçen hafta Erciyes ile yapılan U-19 maçında pozisyonun penaltı olmadığına inanan TD Yasin Sülün’ün kenardan talimatıyla penaltı atışı bilerek kaleciye nişanlandı. Diğer taraftan, sadece hakeme değil, rakip oyunculara da 1 dakikaya yakın sövme olan renkli takım video linkleri verebilirim; ve sürpriz: hem de kendi öz dilimizde (bir tanesini bir önceki postta verdim zaten). Ve bu toplam 5-10 oyuncuyla ilk defa da olmuyor. Peki ne oluyor: hiç. Peki bunu son olayla alakalı malum medyada kimler dile getirdi? Beşiktaşlı 2-3 yazardan başka hiç kimse. Onlar da TV'de değil internet haber kanallarında yazarak bunu söylediler.

Adsız dedi ki...

-Part 2-

- Çarşamba Avrupa maçını oynayana Pazartesine lig maçı veren, Perşembe Avrupa sınavı veren Beşiktaş’a Pazar lig maçı verenlere de girmeden (bu konu hakkındaki eleştiri ulusal medya boyutuna taşınınca sonraki haftalar değişti, illa ki bu mu lazımdı); deplasmanda oynadığımız K.Erciyes maçı için verilen ceza kararlarını gördün mü? Töre olayı resmileşti anladık, öte yandan tüm maç boyunca kişisel olarak kötü bir tezahürat duymadım, belki dikkat etmemişimdir. Hem de böyle bir deplasman maçında. "Yeter YD" olayını bilemem, çünkü her maç her takım taraftarı bunu çığırıyor. O halde kapatalım zipper lick dükkanımızı gidelim (gerçi keşke).

BesiktaskUlan'a katılıyorum. Sezonun isminin Süleyman Seba olmasıyla Beşiktaş'ın başarıları arasında bağ kurmaya çalışmak, süpermarket zincirinin ismi Fransızca kökenli diye paso Fransız malı satmasını beklemeye benzer. Kaldı ki bazı Beşiktaşlılar bu ismin böyle bir lige karıştırılmasını da istemediler. Hem de varsayılan kıyağa bak. Paso biçiliyoruz.

Diğer taraftan, seni aramızda görmek gerçekten güzel. Beğeniriz beğenmeyiz, bildiğin yorumları yazmanı hep görmek dileğiyle.

Saygılar

BesiktaskUlan dedi ki...

@Barkın Bağcı

Hem rakip takım taraftarı hem de futbol seven birini burada görmekten şahsen çok mutlu oldum, özlemişim. Malum, artık sadece "düşmanlık" motivasyonu ile hareket ediyor herkes...

Umarım burada daha fazla bulunur ve görüşlerini bizimle paylaşırsın.

Türkiye'de eksik olan "futbol" kültürü adına, gayet güzel fikir alışverişlerinde bulunabiliriz.

Ayrıca haklısın, dışarıdan bakınca, özellikle bazı Beşiktaş taraftarları -hatta ben de- fazlasıyla "tek taraflı" gözükebiliyor. Bazen bize de itici geliyoruz. Sonuçta bu ülkedeki bir kesim, "mağdur" edebiyatından bıkmış vaziyette.

Ama takdir edersin ki, şikenin döndüğü, kulüp başkanının daha geçen gün, soyunma odasında hakem tehdit ettiği bir ligde, her türlü şaibe vardır ve olmaya devam edecektir.

Biz Beşiktaşlılar'da biraz karamsarlık, biraz da "paranoya" olduğuna katılıyorum ama maalesef haklı sebeplerimiz var. @james sneijder bunun sebeplerini güzel yazmış aslında, ek yapmaya gerek duymuyorum.

Ama sayende, biz de fiyat-talep eğrisi gibi bir nebze "denge noktasına" gelebiliriz belki. Birbirimizi dinler, anlamaya çalışırız.

Hoşgeldin tekrardan...

alper dedi ki...

S.a arkadaşlar.Sizin gibi naif insanların arasında benim gibi bir öküzün bulunmasından dolayı kendimden hicap duydum ama faideli tartışmalar dönmüş burada..Çok kırıp dökmeden 2 kelam bende edeyim izin verirseniz.Genelde burada benim yorumları blog yöneticisi kaldırır ama küfürsüz kelime dağarcığım çok kısıtlı olmasına rağmen yine de kalbim kadar temiz bu sayfaya düşüncelerimi aktarayım izin olursa..
Öncelikle ben ön yargıları ile yaşayan ve ön yargıları ile yaşamaktan mesut olan biriyim.--biraz abartmıyor musunuz sizce de hele de bu süleyman seba sezonunda-- şu tümceyi okuduğumda bunu yazanın bir GS li olduğunu hemen idrak edebilecek kadar az gelişmiş zeka kıvrımlarına sahibim.Çünkü bir FB li bunu asla yazmaz benim dar ve oligarşik ön yargılarıma göre..Yazar ama BJK lı bir blogta değil kendi bloğunda ya da canı çok küfür isterse gider GS bloğunda yazar.Ancak bir GS li bunu gelip BJK bloğunda dillendirebilir.

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alper dedi ki...

Ve yine bu ön yargılarımın bana öğrettiği duygu ve düşünceler eşliğinde ben prensip olarak asla ama asla bir GS li pozisyon,hakem kararı ve genel olarak fitbol konuşmam.Gs li ne derse doğrudur der geçerim çünkü bilirim ki konuşup anlatmaya başlasak en fazla 5 dakika içinde kendimi ağzından salyalar halinde küfürler edip dinden imandan çıkar bir vaziyette bulabilirim.Çünkü sen 8-0 dediğinde Zalad dediğinde GS liler o sene ankaragücünü herkes yendi kaldı ki bizim zaten averajımız son maç öncesi sizden iyiydi averaja çok gereksinimimiz yoktu der ve konu kilitlenir daha en başta..O yüzden @BARKIN kardeşim ne demişse doğru demiştir.katılıyorum öncelikle bunu belirteyim.

alper dedi ki...

Buda son olsun..Yine ön yargılarımı dinleyerek bir başka tahminde bulunayım naçizane..Öncelikle bu naif tartışmayı atışmayı kenardan okuyup pek müdahil olmamaya çalışacağım sövüp te dilimi şişirmemek için..Gelelim tahminime..
1-bu tartışma burda devam edecek ve etsinde kuşkusuz..ama bu yorumu attığım 30 ekim saat 11 sularından itibaren en geç 48 içinde @BARKIN kardeşim olrumu olmazmı bilmem de o veya bir başka GS li buraya gelip ortalığı küfüre boğacak ön görüsünde bulunuyorum..
2-Fikstüre bakmadım inanın durumları nedir bilmiyorum ama oynayacağımız ilk GS maçı öncesi Demba BA ve Oğuzhan'ın sarı veya kırmızı kart cezalısı olup GS maçında forma giyemeyeceğine götüne ve götüme iddiaya girerim.Bu da tarihe not düşülsün..

alper dedi ki...

Fikren Orman konuştu bugün.İstediğim ve beni tatmin eden sertlikte olmasa da bu maç öncesi konuşması maçı ortaya doğru getirmiştir.
Ahmet Nur Çebi'de yarın en geç destekleyici ve sertlik dozunu arttıran bir açıklama yaparsa maç bize döner..

Barreto dedi ki...

Başkanın konuşmasını beğendim. Sakin sakin güzelce çaktı ilgili taraflara. Şimdi sıra Biliç ve futbolcularda. Onlarda sakin ve soğukkanlı olmalı özellikle kale önünde.

alper dedi ki...

Süleyman Seba sezonundan PFDK Emre,Melo,Volkan vs hepsinin cezasını toplayıp Gökhan Töre'ye 3 maç ceza kesti..

Tff,sezon içinde tekerrür etmiş disiplin ihlalinin bulunmaması nedeniyle Gökhan Zan'ın kırmızı kart cezasını erteledi..
(16-03-2013)

Gelde GS li kardeş!! lerimizle fitbol konuş şimdi..

Ugur dedi ki...

Şaka gibi cidden Töre'ye 3 maç ceza vermişler. Emre'nin Melo'nun her sene en az 20 maç ceza alması lazım bu durumda...Çıldırmamak elde değil.

Adsız dedi ki...

theotheo dedi ki...

................
“ondan sonra şu hilberte 1.sağ bek denmiş :)) gökhan gönül, eboue, hatta orhan şam bile hilbertten iyi bir bektir. kendinizi kandırmayın.”
................

10 Mart 2013 20:46



theotheo dedi ki...

................
“galatasarayın real karşısında oynadığı futbol çok pozitifti. 6 gol yiceksen böyle yersin. fatih terimin fatih terim olmasının sebebi de budur. ersun yanal gibi oynatıp 3 yiceğine böyle oynayıp 6 yedi. o yüzden fatih terim.

galatasarayın temel problemi defans oyuncularının kalitesizliği. stoperleri bekleri yetersiz. eboue fizik açıdan bitik durumda. böyle bir durumdayken bu kadar da pozisyon kaçırırsanız madrid cezayı keser.”
................

18 Eylül 2013 10:13



theotheo dedi ki...

@sneijder

valla bir tek eboueye ben bizim bütün defansı verip üzerine 5 kağıt verirdim :D

28 Aralık 2013 11:53


birinde tutturmuş en azından :)

http://spor.haber7.com/galatasaray/haber/1179283-kadro-disi-kalan-eboue-durumu-kabullendi

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BesiktaskUlan dedi ki...

Fikret Orman, geldiği günden beri yaptığı en "tutarlı" ve "akıllıca" konuşmasını yaptı. Hiçbir mevzuyu atlamadan, doğru kelimeleri seçerek, yeterince laf ederek tüm derdini anlattı. Şahsen çok beğendim, kusursuz buldum.

Diğer yandan, buraya bir GS'li arkadaş geldi ve bir iki kelam etti. Doğru ya da yanlış, biz de onunla konuştuk, iyi niyet dilekleri ile sohbeti kapattık. Çünkü biz Beşiktaşlıyız, bize bu yakışırdı, tıpkı Süleyman Seba'nın yaptığı gibi.

Yeterince dik dur, -ki Beşiktaş'a haksızlık yapılıyor dedik, james elli tane kanıt gösterdi- ve kimsenin kalbini kırma, işte Süleyman Seba buydu.

Ne var bunda?

Post'un altında elli tane yazı yazacak, senin gibi Beşiktaşlı kardeşlerine laf atacak kadar kendini kaybetmene sebep olacak ne var bunda?

Ben nefret etmek zorunda mıyım herkesten, her şeyden? Futbol bir bütünlüktür, rakiple birlikte var olur. Onları sevmeyiz ama nefret edip kovmak, "burası bizim sen git" demek, tüm GS'lileri aynı kefeye koymak nedir? Belki bir şeylere ikna edeceğiz onu, belki bir insan kazanacağız. Niye saldıralım arkadaşım?

Eğer bir GS'li gelip de burada "Ankaragücü maçında şike yoktu" diyecekse zaten onunla münakaşaya girmeyiz. Biz bunu idrak edemiyor muyuz? Biz futbol üzerine konuşalım diyoruz. Burası Beşiktaş blogu, haliyle de bizim futbolumuzdan bahsedilecektir. Mazi hakkında fikir alışverişinde bulunup, "ortak karar alma" beklentimiz yoktu.

Sadece Beşiktaşlılar olarak, gelene git, gidene gel demeyiz, hepsi bu.

Yoksa buraya gelsinler de, "Beşiktaşlılık" hakkında konuşalım diye bir beklenti içine girmedik. Üstüne basa basa söylüyorum; benim için sahada olanlar ikinci plandadır, esas olan Beşiktaş'tır, ruhtur. Geri kalan her şeyi, herkesle konuşma taraftarıyım. Futbol, benim için Beşiktaş'a ulaşmakta bir araçtır, amaç değildir, haliyle de her medeni ve kurallara uymayı taahhüt eden insanla konuşur, muhabbet ederim.

Son olarak; Töre'ye üç maç ceza veren TFF'yi de kınıyorum, ilk yarıyı kapatmalıydı, çünkü biz Beşiktaşız... Neyse, küfür etmeyeceğim.

Direkt kırmızı olduğu için zaten 2 maç cezası var. Küfürden de 1 maç veriyorlar . Fırat Aydunus , Caner'i atmıştı küfürden ona da 3 maç ceza verilmişti . Bir çifte standart durumu yok yani.

Emre , Volkan , Melo ve diğer zerzevatlar , hakemin götü kırmızı çıkarıp atmaya yemediği için bu işleri cezasız geçiyorlar.

Federasyonununda bu adamları görüntülere bakarak sevketmesi durumunda bütün maçları izletip küfür eden oyuncu taraması yapması gerekir standart oluşturması bakımından.

Neyse galeyana gelmemek açısından söyledim . Zaten hafta sonu ak-kara belli olur. Bülent Yıldırım isimli über eyyamcının ne yapacağını göreceğiz.

Coolio dedi ki...

Evet diğer küfürlere verilen cezalar ile aralarında çifte standart yok ama Alves'in, Bekir'in cinayete teşebbüs hareketleri 2 maç ceza ediyorken Avrupa'da hiçbir hakemin küfür saymadığı bir kelimenin 3 maç ceza alması komik oluyor. Zaten dediğin gibi Emre'ye, Melo'ya gösterilemeyen kartları kıyaslamaya bile sokamıyoruz görmedikleri için. Ama bunları herhangi bir FBli veya GSliye anlatmaya çalıştığında nedense anlamıyorlar.
Ayrıca devre arasında hakemin soyunma odasına gidip hakemleri tehdip eden hakeret eden Aziz Yıldırım ile röportaj sırasında hakeme sallayan Mete Vardar aynı cezayı alıyor (60 gün, 26 binTL).

Bu küfür konusunda da federasyonun bir standart getirmesi şart. Dördüncü hakemin İngilizce söylenen bir kelimeyi hasbel kader anlaması neticesinde kırmızı kart verildi. Peki Motta gelip portekizce küfretseydi veya Sivok Çekce küfretseydi hatta ana avrat düz gitseydi hakem anlamayacaktı ve kart görmeyecekti. Yani bu olay bu kadar subjektif bir karara yani hakemin dil bilgisine dayandırılarakmı veriliyor?

Maça gelirsek Töre'nin ve Serdar'ın yokluğu Caner Sow ikilisine bayram havası yaşatıyordur. Necip orada oynarsa daha ilk yarı dengesiz girişleri nedeniyle kırmızı kart görecektir. Veli-Atiba ikilisini bozmak risk olur dolayısıyla orada Necip oynayacak (benim için Necip > İsmail) ama en azından önünde Olcay oynamalı. böylece pres gücünden faydalanıp en azından Caner daha az ileri çıkar. Öbür kanatta Kerim akıllı oynarsa Gökhan'ı oldukça zorlar diye düşünüyorum.

Hakemin performansı çok önemli ve adil davranmayacağı kesin ama en azından maçın kırılma anlarında maçı koparmalıyız. Yani Olcay pozisyon bulduğunda golü atmalı artık. Oğuzhan hakeme itirazdan kart görmemeli. Ersan arakası dönük adama yaptığı faulden kart görmemeli.

Ayrıca bu maç bence Tolga'nın son şansı olabilir. Yine hatası olmayan ama fazlasını da veremeyen bir performans gösterirse artık sıra Cenk'e geçicektir.

QuaresmA dedi ki...

Fener'i adil bir maçta rahat yeneriz. Ama hakemin Bülent Yıldırım olarak belirlenmesi soru işaretleri oluşturuyor. Burak denen sıfatsızın kendini atıp penaltı aldığı pozisyondan itibaren hatırladığım kadarıyla Bülent Yıldırım bizim maçlara verilmemişti, ama şimdi cart diye derbiye verildi. Hüseyin Göçek de Eboue'nin tribünleri provoke edip sahaya indirdiği maçtan itibaren maçımıza verilmemişti ama birkaç hafta önce maçımıza verildi. Bu federasyon Vahap Beyaz, Ahmet Çakar, Cem Papila gibilerini de hakemliğe döndürüp bizim maçlara verecek yüzsüzlükte valla.

Barreto dedi ki...

Türk hakemliği yerlerde, nasıl yabancı oyuncu kullanıyorsak, yabancı hakem de kullanmalıyız. ŞŞınayderin, MusaSovun, DembaBanın, Musleranın kalitesinde hakemler yönetsin. Eskiden derbiler için yurt dışından hakem getirilirmiş. Milyon avroluk maaş ödeyen kulüplerin kaderine 5-10 bin liralık adamlar ve onların gelecek kaygısı tesir ediyor. "Acaba FB/GS yi küstürürmüyüm. Beni istenmeyen adam ilan etmesinler! Zinhar!" düşüncesi eyyama götürüyor.

Pazar günü hakem faciası olma ihtimali olmama ihtimalinden fazla malesef. İnşallah ne hakemi ne de saha dışı faktörleri konuşuruz maçtan sonra.

Maçın psikolojik ağırlığı bizim ekibi zorlayabilir. Onlara seselenecek olsam: "Tahriklere kapılmayın, provokasyona gelmeyin. Fener'de oyunu çirkinleştirecek kart potansiyeli yüksek çok adam var. Thomas Müller gibi masum bebeği oynayın onlar sinirlenip atılsın dışarı siz değil." derim.
Biliç oyuncuları motive edeyim derken aşırı reaksiyona sebebiyet verir mi, pekala verebilir. Kendi kendini de yakabilir.

Eski yöneticilerden birinin anlattığına göre hoca (Daum olabilir) maç öncesi soyunma odasında tüm oyunculara "bu maçı ne yapıp edip kazanmalıyız, ölümüne oynamalıyız" tarzında şeyler dedikten sonra Recep Çetin'in yanına gitmiş ve sessizce "sakin ol Recep sıradan bir maç, görevini yap ekstra şeyler yapmaya kalkışma" gibisinden uyarıda bulunurmuş.

Yabancı dil küfür olayı çok komedi gerçekten.

Ben Fernandes'in hep ana avrat düz gittiğini düşünüyordum geçen sene zaten :)

O surat ifadesi , öküz gibi yenilen tekmeler ve tükürükler saçarak kurulan cümlelerin küfürden başka bir şey olması mümkün deil zaar. Adama yapılan faullerden sonra ne zaman yakın çekim yapsalar muhtemelen Portekizce saydırıyor oluyordu :)

QuaresmA dedi ki...

Yabancı dil küfre bakıyorsak Mesut Özil'in hiçbir maçı tamamlayamaması lazım zaten. Ya şans eseri kamera onu her çektiğinde küfrediyor ya da maç boyu durmadan saydırıyor :)

Standartsızlık çok büyük boyutta. Töre henüz bir Emre olamadı.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

emre-melo muhabbeti olmuş emreyi zaten geç de ben melonun küfür ettiğini hatırlayamadım hatta fırat Aydınus meloya küfretmişti :) maça gelecek olursak normalde BJK-FB maçlarında gönlüm hep Beşiktaş'tan yana olurdu ama bu maç o kadar emin değilim, sanırım bunun nedeni de bu sene Beşiktaş'ın daha tehditkar bir sampiyon adayı olmasın. Töre,sosa,pektemek hayati eksiklikler.Birbirlerinin alternatifi olan futbolcular sonuçta, Kerim Frei'ye cidden çok iş düşecek ama geçen hafta en azından o umudu verdi herkese. 2009da Beşiktaş şampiyonluk yolunda gayet formdayken fenere kaybetmişti İnönü'de. Ugur boral,Ali Bilgin, Guiza falan şov yapmıştı. Öyle bi sürpriz olur mu diye düşünüyorum ama cok cok zor. Fenerin bu sene iyi oynadığı tek mac gs derbisi. Ehh bizim halimiz de ortada zaten :) 1 maç fazlası da olsa gsnin lider olmasi da bu lig hakkında çok şey anlatıyor da neyse. Sonuç olarak fener en en fazla beraberlik çıkarır benim görüşüme göre. Benim de en işime gelen bu olur heralde.

cinconlu arkadaşlar 2 zır şaibe golüyle kazandıkların da ne yorum yapacaklar acaba...?diyorken imdadıma hüseyin göcek yetişti.ham de aynı gün evet sizi dinliyoruz cinconlular.

Unknown dedi ki...

hala cincon,fenev,sekiztaş muhabbeti yapanlar var ya şaka gibi :D

Armagan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Armagan dedi ki...

@BesiktaskUlan +1

QuaresmA dedi ki...

Barkın Bağcı, cincon muhabbetini beğenmiyorsan Beşiktaş blogunu niye takip ediyorsun bilader? Galatasaraylı olduğu bilinen Hüseyin Göçek tarafından zor gününüzde cebinize konan 3 puandan sonra ezeli rakibimiz, ezeli dostumuz GS muhabbeti mi dönecekti?

Yeni yönetiminizin ilk icraatı olan dünkü maçı kutlarım.

Unknown dedi ki...

Bu blogu takip etmek için cincon muhabbetini beğenmem mi lazım? Değişik bir mantık. Ben sadece Galatasaraylı değilim futbolseverim ve buradaki yorumları,analizleri okumaktan zevk alıyorum arkadaşım. Bu kadar basit.Fakat şunu söyleyeyim, Beşiktaş taraftarlarının hakemler,federasyon,PFDK,rakip takımlar vb. hakkında bu kadar kuşkucu hatta paranoyak olmalari onlari itici yapiyor.Mesela Gökhan Töre küfretti, daha önce Baros,Kezman ve şimdi hatırlayamadığım birkaç oyuncu daha ayni küfürden dolayi atılmıştı. Küfürün cezası kırmızı karttir. Burada Gokhan Torenin sorumsuzlugundan ziyade hakem veya Bulent Korkmaza giydirilmesi bence yanlış.

Adsız dedi ki...

Tekrar: beğenirsiniz veya beğenmezsiniz. Ki ben de beğenenlerden değilim, tabii ki medenice söz söyleme adına.

Onun dışında cincon muhabbetinde Barkın'a katılıyorum.

Beyler toplumca normalleşmeye ihtiyacımız var; ki bu sadece ihtiyaçtan da değil, "normali bu". diğerleri vs kısmını bırakın. Normali biz yapacaksak, hasbelkader öyle olduysa: let it be.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

ya kardeşim ben dalga geçmek için falan söylemedim neden kızdı ki anlamadım? adamlar kendine cim bom diyorlar,ben cincon deyince niye kızıyorlar enteresan.aslında benim sorduğum soruya cevap veremeyince muhabeti bulandırıyor başka birşey yok....o kadar.

Unknown dedi ki...

biri sana talip değil de malip dese hoşuna gider kızmazsın yani? @talipyesiltepe ve @QuaresmA haklısınız kardeşlerim, yeni yönetimimiz gelir gelmez hakemi ayarladı şikeyi yaptılar yoksa Kasımpaşayi hayatta yenemezdik arenada. helal olsun bu sene kesin şampiyonuz

Yorum Gönder

Ara