.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

7 Ekim 2012 Pazar

STSL 7 / Fenerbahçe - Beşiktaş


163 Yorum:

Batistuta35 dedi ki...

1-2 ya da 0-2 alırız gibime geliyor.Haydi bakalım.

Adsız dedi ki...

Beyinsiz Fernandes. Macin basindan beri kaybettigi 3. top salak herif.

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Bu hakemi seyrettiğim maçlarında hiç sevmedim. Bula bula bize yine böyle birini vermişler. Sağolasın Zekeriya. Bu taraftar kankan Yıldo ile seni seni hiç unutmayacak.

YSY dedi ki...

Uğur boral ile olcaya dayanamıyorum artık..

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

@YSY

Uğur tamam da, Olcay'ın durumu hocanın oyun anlayışından kaynaklanıyor. FB kapanıyor hala orta alanda hazırlık anlamında tek pas. Arkada Necip ve Veli var zaten bırak Olcay serbest oynasın, girsin çıksın. Bu kadroda Fernandes'ten sonra insiyatif alabilecek tek oyuncu.

Adsız dedi ki...

@theotheo

Hakemden dolayı yeniliyoruz demedim ki zaten. Bu hakemin birilerine maçı peşkeş çektiğini görmedim. Ama kötü hakem. Hem de çok.

YSY dedi ki...

@James sneijder Sorun o zaten insiyatif alabilen birisi değil.. Bu arada 2 oldu

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Yazıklar olsun.

alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alper dedi ki...

Olcaya futbolcu diyen bir zahmet kapatsın tv sini.

theotheo dedi ki...

ya ulan bu ne lan rakip barcelona mı paldır küldür 2 tane gol yiyosun ayıp ulan ayıp. beşiktaş formasına ayıp lan yaptığınız.

Erkin dedi ki...

bizim takımdan ne köy olurmuş ne kasaba...

YSY dedi ki...

Fernandes'ide devre arası satsınlar boşuna durmasın takımda. Adamada yazık hiç değilse para alırız. Zaten büyük ihtimalle de kendi gider.

Adsız dedi ki...

@YSY

Futbolcular için genel bir olaydır. En az bir lig maçında bile insiyatif aldığını görürsen hep alabilir. Olcay yine alır. Tabii eğer insiyatifi sadece çalım atmak olarak görmüyorsan. Fakat Samet FB'den çok korkmuş belli. Yaptığı şey tamamen saçmalık. Benim saydığım, ceza sahası içine yapılan 3 ortada topla buluşacak Beşiktaşlı yoktu.

Uğur erken emekliliği kabul etmiş. 18 kişilik kadroya girebilmesi bile şüpheli. 2. goldeki hali rezil ötesi. Koca kanadı stoperden bozma Escude'ye bırakarak adamı madara etti.

McGregor yine hak etmediği goller yedi. Yazık.

theotheo dedi ki...

e kardeşim biz sene başından beri ne söylüyoruz acaba. ugur boral 700 bin euro vermişin herkes çok iyi falan diyodu. escude gibi mükemmel bir oyuncuya 1 milyon euro vermişin çok güzel. alın eserinizi güzelce izleyin. 3 haftada 3 mağlubiyet. ulan bu takımın a2 sini koyun bu kadar puanı zaten alırdı lan. bu paraları saçmaya ne lüzum var yeter artık ya.

alper dedi ki...

Fernandesi kim neden alsın abim.Milli takımına bile çağrılmıyor görün işte.3 orta yapacak diye değer verdiğimiz overrated topçunun önde gideni.

tanju nerede
emre nerede

Gökhan Süzen bile bizim tüm sol kenar oyuncularından iyidir.Ki alamadık zaten iyi olduğundan.

BJK4EVER dedi ki...

Eminim ki anti-Quaresma Forza mucadele'ciler inanilmaz zevk almistir ilk yaridan. Saymadim ama gorebildigim kadariyla bizim takim cok iyi kosuyor, muhtemelen ortalama en az 5.000 km kosmusuzdur, 4.000 km altina inen oyuncumuz da yoktur. Keske Lig TV kosu istatistiklerini verse de pressever mucadelesever arkadaslar zihinsel masturbasyonlarina baslasalar.

Birde Quaresma'nin surekli top kaybi yaptigini, top rakipteyken defans yapmadigini ima edenler acaba bu macta Fernandes'in yaptiklari ile ilgili ne diyecekler? Hele bir pozisyon vardi ki, top kaybi oldu, Baroni bombos giderken Fernandes ona en adam iken kosmadi eli belinde geri dondu, kontra atak yedik. Fernandes'in bu macta yaptiklarini Quaresma yapsa linc edilirdi.

Ama olsun, skoru, rezil futbolu, duz boktan topculari siktir edin, sahada kopek gibi kosuyoruz ya, o yeter bize.

beşiktaş'ın özgüveni bitmiştir.

koşacağız koşacağız diye bağırıp sol açığa götünü kaldıramayan uğur boral'ı koymak efsane hareket.

çok merak ediyorum uğur boral idmanlarda ne yapıyor da değişmez adam oluyor ?

BJK4EVER dedi ki...

Yahu herseyden evvel, bu takimin hocasi sene basinda her roportajinda buyuk takim cift forvet oynar diyip durdu, ama gel gor ki 1 mac bile cift forvet cikmadik sezon basladigindan beri.

M.Pektemek'in sakatligi bahane olamaz, Mustafa varken de zaten onu sag kanada hapsedip yine su illet tek forveti oynuyorduk. Ki forvet yok da diyemez cunku her mac Holosko'yu sag kanada hapseden de kendisi. Madem Kadir ve Akyuz'u yeterli bulmuyordun neden forvet transferi istemedin demezler mi adama? Ki eminim Lazovic'i falan alsak onu da kanada koyup agzina sicardi odlek hocamiz.

Bu elestirim bu macla ilgili degil, genel olarak. Besiktas bu kadar Anadolu takimi zihniyetinde olamaz arkadas. Kasimpasa FB'ye karsi 2 forvetle cikiyorsa, takir takir topunu oynuyorsa sen de oynayacaksin arkadas. Neyse, insallah Samet Aybaba denen Anadolu takimi hocasi da siktir olur gider de kurtuluruz.

YSY dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

@BJK4EVER

Quaresma'nın bu maçta Uğur'dan tek farkı içeriye girip yapacağı 1-2 trivela-rabona olurdu ki, bunlardan biri kısmetine gol olsa yine taraftar bağırırdı Guarejmaa diye. Yoksa kanat oyuncusu olarak önüne gelen her adamı garanti mi geçiyor da biz görmedik veya fatal ara pası mı atıyor. Geçen sezonlar kendisine atılan rekor topları, top kayıplarının kayıp etmediklerinden fazla olduğunu ve hatalı pas oranının neredeyse her maçta takımda en üstte olduğunu rakamıyla yazdık. Ama rakamları bile görmeyen görmüyor bazen, ne yapalım. Biri alıyor 700bin, diğeri alıyor 4 milyon. fayda/maliyet hesabına bu kadar farka değer miydi tartışılır. Ki ben tartışmam bile. Zaten parasını alıyor argümanına hiç girmem. Hem antrenman yapmak istiyorum ama malzeme vermiyorlar diye üfüreceksin, hem de sezonun başlamasına 1 hafta kala şimdi OK deseler hazır olmam 10 hafta alır, diyeceksin. O hazır olduğunda ben zaten emekli olup batıya-güneye yerleşmiş ve önümdeki portakal ağacına oturduğum yerden bakarak tosururken futbol mutbolla ilgilenmeyeceğim.

Adsız dedi ki...

65-70 den sonra yorgun FB iyice kapanacak. O zaman gol atmak mucize zaten.

theotheo dedi ki...

farka gider 10 kişi kaldık.

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Batistuta35 dedi ki...

patates olduk iyice

Adsız dedi ki...

@theotheo

Gördün mü hakemi. Hem de Olcay FB ceza alanının önünde yatıyorken oldu bütün bunlar. Ayrıca bir yerden bulursan Olcay'ın düştüğü pozisyonu da incelemeni tavsiye ederim.

theotheo dedi ki...

hakem yanlış bi karar mı verdi lan. sarı kart işte.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

@theotheo

İlk pozisyondaki sarı kartı derbilerde öyle kolay anca bizim maçlarda çıkarırlar nedense. Ayrıca yine daha önceki bir maçtaki aynı noktaya geldik. Adam yerde yatıyorken, müdahale olmasa bile (ki vardı) pozisyonu 2 dakika devam ettirmezsin.

alper dedi ki...

Genç takım dedik sahada necipten başka bir tane alt yapı oyuncusu yok.Kimi kandırıyorsunuz ey yönetim ey samet hoca.

theotheo dedi ki...

he he sneijder hee. zaten kırmızı kart olmasaydı bu takım maçı çeviriyodu. ulan pozisyonun yok lan pozisyon yok. utanın utanın. sene başından beri biz bişeyler söylüyoruz. jessie sen shelbyl gibi kafası sadece altınsayın yorumculuk başarılarını şakşaklamaya çalışan adamlar da hesapta akil adam oldu. alın noldu.

YSY dedi ki...

Hocalar hakeme falan bok atmayın. Hakemlik durumu geçmişiz.

Adsız dedi ki...

@alper

Özellikle senin gibiler başta olmak üzere, bir kısım Beşiktaş taraftarının bu geçiş döneminde bir şeyi hak ettiğine asla inanmıyorum. Tabii ki istediğini yazacaksın. Ama bana bir şey ifade etmez. Zira bir maç kötü giderken "işte yedek kulübesi. kimi alacaksın ki oyuna oyuncu yok" diyenler de bunlardır.

Asgari ücretle çalışırken iPhone almaya çalışan yurdum insanı psikolojisi kısaca. Biz şu iyi bu iyi derken sana göre Şampiyonlar Ligi'nin alabilecek kadrodan mı bahsediyorduk. Öyle düşündüysen yazık.

Adsız dedi ki...

@theotheo

Hala bu yorumu sonuçla bağdaştırıyorsun ya komik. Hakem kötü dedik, o olmasa maçı mı kazanacaz dedin. İşte bak örneği: yerde yatana bakmadan oyunu sürdürüp gol attırdı dedik, hala yine sonuçtan bahsediyorsun. İlave edecek bir sözüm yok.

BJK4EVER dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alper dedi ki...

@james

O zaman almayacaksın escudeyi uğuru olcayı tutmayacaksın elinde holoskoyu koyacaksın yerine alt yapıdan 4 adam onlar yenilsin.Bari para israf etmezdik.Olcayı bizden sat hangi türk takımı alır.Escudeyi kim alır.Küçüklmek ve koşan takım olmak bu değil.

alper dedi ki...

Bu arada oyuncu var ama hepsi evinde şuan
Tanju sol bek oynarmıydı bugün.Q7 escude+boral+ersan kadar sol bek oynarmıydı.

BJK4EVER dedi ki...

Oyle demeyin ama. Tanju yeterince ozverili degilmis, yeterince kosmuyormus, o yuzden kadro disi.

uaresma zaten pis kaka, takimini satiyor, kimse sevmiyor onu, ustelik cok para aliyor. Bak, Quaresma'ya verecegimiz (aslinda yine veriyoruz ama ya, neyse) parayla Olcay, Ugur Boral, Escude'yi aldik!

Adsız dedi ki...

Ekonomimiz kötü ancak bu kadarını yapabildik mazereti de bir yere kadar.Çok az parayla daha iyi takım yapılırdı.Beşiktaş'ın Olcay'a,Escude'ye,Uğur Boral ve Batuhan'a ihtiyacı mı vardı??Hiç transfer yapmasaydı bundan kötü mü olurdu?Daha da önemlisi gençleşme nerede? Bunları söylerken sakın Q7 yi savunduğum sanılmasın bu takımda zeka eksikliğini o kapatmıyordu ve kapatamazdı...

Adsız dedi ki...

Bu maç sonunda on birinci sırada kalmış olacağız. Biraz daha zorlasak küme düşmemeye oynıcaz lan!

Ha FEDA senesiydi, pardon.

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

@BJK4EVER

Öncelikle kavram kargaşasını kapatalım. Hem geçmiş sezon performasından bahsedeceksin, hem de afaki o oynasaydı dediğin maçta oynayanla kıyaslayacaksın. Ben daha net bir kıyaslama yapayım, her ikisinin de oynadığı geçen sezondan: Forvet oynayan Quaresma 7 gol 11 asist, Ortanın ortası oynayan Fernandes 7 gol 16 asist. Şimdi sünnetli çocuğu avutur gibi kahramanlık hikayeleri yerine bu şekilde yazınca daha net oldu öyle değil mi. Quaresma için görev yeri gereği attığı isabetli topların gol olduğu mevkiden bahsediyoruz bir de. Bir maçta 58 defa topla buluşmuş. Halı saha parasını ödeyen abiden bahsetmiyorsak, Carvalhal'e seni ben getirdim çemkirmesini de bu şekilde gayet net anlayabiliyoruz.

@alper

Sezon başı taraftarın inanılmaz transfer baskısını takip ettiysen bu sonucun nedenini de görürsün. Kasada 5 kuruş yokken bile hala dahi neden onu bunu almadınız diyen var. İlave olarak, bahsettiğimiz gençlerin çoğu şu ana kadar ihmal edilmesinden dolayı hiç 1. lig maçı oynamamış. Kimilerinin yaşı 21 hatta 22 bile olmuş ama gerçek bu. Çok yetenekli Hasan bile bu nedenle henüz hazır değil. Yine ilaveten, bu gençleri gelecekteki kadro için kazanmak istiyorsan ancak bu şekilde yaparsın. Emektarlar oynarken zamanla maça dahil olurlar. Öyle dank diye zor.

bw1903 dedi ki...

quareasma da oynamadı halbuki niye böyle olduysa sonuç

Adsız dedi ki...

Taraftar baskısı ile yapılan transfer hatası mı? Bu mu neden?

bw1903 dedi ki...

fikret orman: QUARESMA çingene büyüsü yapmış yapacak bişey yok çok üzgünüz

alper dedi ki...

Eriksona bile para kaptırmış bir yönetim FEDA yıda küçülmeyide yanlış anladı.Olay bu.Toraman-Ersan-sivok varken ve FEDA senesi diyorsan almayacaksın escudeyi koyacaksın Atınç'ı.
Holosko ile indirim adı altında sözleşme uzatmayacaksın koyacaksın Erkan Kaş'ı.
Vermeyeceksin Olcaya 1 milyon avro koyacaksın H.Türk'ü.
Zaten kayıp senesi ilan ettiğin seneyi öyle kaybedeceksin.

BJK4EVER dedi ki...

Quaresma oyunculari mactan evvel telefonla taciz edip morallerini bozmus.

helldoradotcom dedi ki...

ARTIK ISTIFA!
DOGRU MUYUM SAMET?

BJK4EVER dedi ki...

@james sneijder

Gecen senenin tek suclusu Quaresma mi yani? O zaman cevap ver neden simdi Quaresma'nin oynamadigi takim 11.nci sirada? Neden bu sene Elazig ve Karabuk haric tum vasat ustu takimlarla oynadigimiz maclarda 1 galibiyetimiz bile yok? Neden duran toplar disinda neredeyse pozisyona giremiyoruz? Onun cevabini ver bana. Quaresma takimdan gidince muthis bir takim oyunu oynayacagiz, muthis verkaclar olacak, muhtesem bir organizasyon ve pas oyunu olacak zannedenler kapagi yedi maalesef, gercek bu.

Gecmis sezondan bahsetmemin tek nedeni adamin derbi performansi. Trivela yapmaktan birsey yapmiyor dedigin adam derbilerde attigimiz gollerin yuzde 70'ine imzasini koymus, sen daha adami birsey yapmamis gibi gostermeye calis. Quaresma'nin istikrarsiz oldugunu, sezonda 25'ten fazla mac yapmadigini ben de biliyorum. Ama yetenek/kalite olarak bugunku 2 kanat oyuncumuzun toplaminin 5 kati oldugu da bir gercek. Bugun Quaresma oynasa Ugur Boral kadar kotu defans yapardi belki, ama gol atma sansimiz 2 katina cikardi, Gokhan Gonul bu kadar ofansif oynayamazdi.

Quaresma fazla top kullaniyor diye sikayet edenler gormustur bugun yine takimin geri kalaninin ne kadar ve nasil top kullandigini.

Adsız dedi ki...

son 3 hafta 0 puan. son yılların en kötü performansı sanırım.

BJK4EVER dedi ki...

Onemli olan puan degil. Onemli olan kosu mesafesi ve kosu kalitesi. Oyuncular kac km kosmus onu yaz sen, ona gore degerlendirelim....

mh dedi ki...

bu takim 1 haftadir nasil bir taktik idman yapmis savunma ve hucum anlaminda bana birisi izah edebilir mi arkadas ? adamlar cuma sabaha karsi geldi istanbula; dogru duzgun idman bile yapmamislardir eminim; sen 1 haftadir bu maca hazirlaniyorsun ama uretkenlik sifir defans sifir..kimse kadro kisitli vs demesin bana eldeki kadro ile max verimi almaktir teknik direktorun isi; ben de hazirlasam bu takimi bundan kotusu olmaz yemin ederim..sene basinda dedik fernandesi kitlediklerinde bu takimin ekstra adamlar cikarmasi lazim; hadi onu cikaramadin cok farkli hucum taktikleri calismasi lazim diye..son 3 mactir ben ekstra hicbir hucum varyasyonu olgun organize atak goremedim..ee sen naparsin bu takimin basinda arkadas diye sorarlar adama o zaman..

Adsız dedi ki...

Quaresma üzerinden giden herkes bence aynı hatayı yapıyor.Quaresma olsaydı da bu takım kötü takımdı o yokken de kötü.Asıl mesele yıllardır doğru yapılanmayı becerememek.

alper dedi ki...

Efsanelerden bir tek ŞİFO MEHMET kaldı geriye ellenmedik.Onu getirelim artık.Onuda elleyelim.

marco dedi ki...

yazık koskoca karakartalım beş çayında veysellerden farklı kazanırız ahmet nur çebilere geldi. çok yazık. demirören, orman, samet, querasma, hakemler, fenerasyon, üç temmuz, kaygan zemin, kadın ve çocuk sesi,vs vs mağlubiyet ve hasar için çok sebep bulunur da her geçen gün daha da ufak parçalara ayrılan bu enkaz nasıl toplanır,toparlanır. bunu bilen bir akil adam ya da adamlar bulunur mu camiada acep? merak ettiğim budur dostlar.

Arkadaslar,

Yazili iletisim ile sozlu iletisim arasinda temel bir fark vardir. Yazili iletisimde dusunme, yazdiginizi okuyup bir daha degerlendirme sansiniz olur.

Bana iskence yapmayi seviyorsaniz bilemem, ama surada onlarca yorum silmek zorunda kaldim.

Lutfen. Art niyet arattirmayin.

YSY dedi ki...

Allah'a şükür üç haftada 0 puan. Allah'ın izniyle trabzonada yenilirsek tulum çıkartmış olacağız inşallah..

theotheo dedi ki...

shelbyl

burada küfürlü yorum yazınca niye siliyorsun. ben birine hakaret etmiyorum ki. kendi kendine küfretmek yasak mı. nasıl iş lan bu. iyice sansür yuvası yaptınız lan burayı.

bacon1903 dedi ki...

Korktugum basima geliyor.Sivas macindan sonraki isyanimin sebebi buydu.Fb tsden kotu takim ts ve kasimpasada normalimde bizi yener.O zaman ne olacak???Samet o zaman istifa edecek.Tanjuya burak kaplanami kaldik diyo hazretleri!!!Emre ozkani niye oynatmiyon solbekte i bjkin cocugu degilmi???U.Boralimi kaldi koskoca bjk!!!Sen gencleri ortaya cikarcagina genclerin onunu kapat escude stoper koysana sivokun yanina!!!Ha cenk ha mcgregor hallettinmi 6 yabanci probleminide son sansin ts macini da kaybedersekki normal olur o zaman ne olacak???Yirtindik burda sivasa antepe kaybetmeyelim ts ile fsb yenilirsek normal diye ki iddaa ediyorum fb bu sene sampiyonluga felan oynayamiyacak!!!

helldoradotcom dedi ki...

soyle bir post acilsa guzel olurdu milli mac arasinda:

" Size uc buyuklerden sizin de dahil oldugunuz 7 kisilik bir hali saha takimi yapmaniz istense kimleri alirdiniz?"

Ulan Besiktasli oldugum halde bir besiktasli kendimi alirdim herhalde.. Oyle bir takim olduk amk!

emireri dedi ki...

önümüzdeki iki haftanın da sıfır puana gebe olduğu ne yazık ki acı bir gerçek.. zor bir dönemden geçiyoruz daha sakin olmak, daha iyi düşünmek lazım..

diğer taraftan transferde yine karavana yaptığımızda çok çok acı bir gerçek, ne uğur boral, ne de escude bu takımda oynayabilecek düzeyde değil, en azından şuanki form durumları ile.. hocanın kadro tercihleri vasat bile değil, hala toraman kangrenine devam, elinde ersan gibi bir adam varken, hala boral takımda, hala holosko kurtarıcı rolüyle sahaya sürülüyor.. yazık..

Kalten dedi ki...

Fenerbahçe'ye 36 yıl sonra 3 farklı yenilmişiz. Emeği geçen herkesi kutluyorum.

Kalten dedi ki...

Çok kısa diyeyim: 80-90'lardaki gibi tüm büyük takımların güçlerinin birbirine yakın olduğu zamanlarda değiliz artık, oyuncu kalitelerinde uçurum var. Karşınızdaki takımda Krasiç, Sow, Raul Meireles, Kuyt gibi adamlar oynuyor. Çok da kızmamak lazım. Biz değil bizi küçülmeye zorunlu bırakanlar utansın.

BJK4EVER dedi ki...

Niye Ugur Boral'i kotuluyorsunuz arkadas. Adam her mac en az 8-9 km kosuyor, ustelik arkadaslari tarafindan seviliyor. Ayrica aldigi para da 700.000 euro sadece.

theotheo dedi ki...

kalten ve bjk4ever dediğime geldiniz beyler. kutluyorum.

BJK4EVER dedi ki...

Ben hala dedigine gelmedim, bizim cok kotu takimimiz oldugunu dusunmuyorum, GS ve FB'nin bu kadar gerisinde oldugumuzu da dusunmuyorum. Sadece korkak, cekingen,odlek bir hocamiz var ve kadroda yaratici oyuncu sayimiz az.

Adsız dedi ki...


"O degilde hala saogda solda Querasma kalsin diyen taraftarlar var."

Ali

Adsız dedi ki...

Bu yenilgi Querasmasporlulara kapak olsun.

theotheo dedi ki...

bjk4ever. fenerden üstün olduğun bir mevki söyle bana. sadece bir mevki. bütün dediklerimi yicem.

Adsız dedi ki...

Ya havalar da soğumaya başladı sanki.
Bi de Nedim vardı ya la buralarda kim küstürdü onu gitti gideli maç kazanamıyoz? :(

Mete dedi ki...

Çarşambanın gelişi, perşembeden bellidir. Antep ve Sivas maçlarında hocayı eleştirince ne ergenliğimiz kaldı, ne de Demirörenciliğimiz. Madem S.Aybaba genç oyuncuları keşfetmekte çok başarılı ve Beşiktaşın evladı. Buyursun altyapıda hizmet versin. Ordusporun başında H.Cuper, koca Beşiktaş'ın başında Samet Aybaba...Daha bu durumun üstüne ne söylenebilir ki

Mete dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mete dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Mustafa Denizli gelmeli. Zaten bayılmışız Samet Aybaba baştan beri yanlış. Koca Beşiktaş ın başına bir doğru düzgün hoca gelmez mi ? Ayıptır günahtır geçen seneyi Carvalhal iç etti bu sene Samet. 20 senede 16 takım değiştir hepsinin anasını ağlat. Sonrada kimin torpiliyse artık Beşiktaş ın başına gel. Van Gaal 2 milyona tamam desin Biliç 1.5 milyon a tamam desin sen git sırf Q7 inadın yüzünden Samet Aybabayı getir. Erman Kunter ne kadar doğru bir tercihse Samet Aybaba da o kadar yanlış. Yönetim istifa etmemeli Samet yerine bari anti futbolla bizi ilk 3 e sokacak Denizliyi getirsin. Biz büyük takımız arkadaş 3 4 yenilgi üst üste alıp sistem feda mı diyeceğiz. 8 sene zaten en hafif tabirle anamız ağlamış.
Rahatladım bize yine hüsran yine kalp spazmı yine kanser.

Romantik Haydut

Adsız dedi ki...

Testi kırılmadan yol gösteren, durumu ilk günden tespit edip bu iş olmaz diyenleri susturan herkes bu günlere gelişimizden sorumludur!!!!!!!

Adsız dedi ki...

10 senedir icerde disarda fark etmeden fenerbahceye gsye yeniliyorsunuz, hala da hakem de hakem diye zirliyorsunuz. size 3 de atsak yetmiyor 5 de, 8 falan atmamiz lazim herhalde hezimetinizi hakeme baglamamak icin=) kabul edin iste rezil bir takiminiz var

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

theo,

"Allah belanizi versin kopekler" icerikli yorumunda kendine kufrettigini sanmiyorum. Insan biraz hicap duyar iftira atarken bile.

Ayrica yorumcularin birbirine "hiyar" ve turevi ifadelerle hitap etmesini de dogru bulmuyorum. Burada fikir tartisiyoruz, ure yaristirmiyoruz.

Su konuda 2 ayda bir hatirlatma yapmaktan ve kendimi aciklamaktan da gina geliyor.

Boyle.

--------------

Kadro konusuna gelince: Besiktas bu yaz kimligini bulamadi. Once yeniden yapilanma denirken, sonra captan dusmemek adina transferler yapildi, lakin bu yapilirken Drenthe vs. ismi de reddedildi. Uzun sure forvet arandi ortasaha ve bek bolgesindeki sikinti barizken vs. Bunlari burada defalarca konustuk zaten.

Yalniz sunu da unutmayalim: Real Galatasaray 7 puan, Fenerlona 9 puan kaybetti 7 haftada. Daha bu takimlar birbirleriyle oynamadi ki orada gene puan kaybedecekler.

Simdi ligi domine edecek takimlarin hali buysa, bizim halimize de bu kadar sasirmamak lazim herhalde?

Iki hafta once "iki takviye ile yarisin icinde kaliriz" derken, iki hafta sonra "olduk bittik" diye vahlamanin, hele Halep ve arsin ortadayken, hicbir manasi yok.

Bu seneki kimliksizligi elestirelim, kabul. Kiyamet tellalligi yapalim, o kabul degil.

Maruzatim budur.

theotheo dedi ki...

sene başında biz bazı şeyleri söyledik shelbyl. puan açısından bakma herşeye. daha 7 maç yaptık heriflerin 20 puan fark atıcak hali yok mantıklı düşün.

arada çok büyük kalite farkı var. herifler yenilir yener beni sallamaz. isterse 0 puan alsınlar. ben bugünkü maça bakarım. ben senelerdir bu tokatları yemekten bıktım. bir istatistik çıkar. son 10 senede acaba gençlerbirliğimi fenere karşı daha başarılı olmuştur yoksa beşiktaşmı? çok şüpheliyim bu karşılaştırmanın beşiktaş tarafında olmasından.

analiz böyle yapılır. benim realmadrid ve barcelona olayından kastım buydu. yoksa gs ve fb nin maçlarını bile izlemem hiçbiri şeyimde değil açıkcası.

bu takımın bir şekilde artık kabuk değiştirmesi gerekiyo. ben bu yönetimin arkasındayım burası kesin. ama yapılan yanlışları söylüyorum. artık sırtımızdaki bu kamburları atmamız lazım. bu sene sonunda mümkünse devre arasında gitmesi gereken futbolcular.

ugur-escude-hilbert-cenk-holosko-ersan-akgün, akyüz-toraman. bu oyuncular hemen gitmeli. 7 maçta ligin en kötü 2 takımını yenerek 8 puan almışız. bunu 200 bin euroya oynatacağımız oyuncularla da yapabilirdik. eğer bu seneyi feda olarak geçireceksek. bütün kadroyu feshedebilirdik. sadece fernandesin etrafında bir kadro oluşturabilirdik. ama maaş üst sınırı 500 bin tl olan bir kadro.

bu şekilde hem oldukça kar sağlamış olurduk. hem kamburlardan kurtulup yeni sezona kaliteli 6.7 transferle başlardık.

herşeye rağmen devam ediyoruz. biz takımın arkasındayız.

Adsız dedi ki...

Tekrar ediyorum. Bu taraftar hiçbir şeyi hak etmiyor. Hatta keşke küme düşseydik de anya konya belli olsaydı.

Biz vatandaşın birine maçta 58 top almış diyoruz o hala kim ne koşmuş diye dalga geçiyor. Haydi yazdıklarımızı da at gözlüğüyle görmeye devam ettin. Nerede lem sizin çakma ztarınıza bir müşteri? niye yok? neden Fernandes için milli takım derken bu çakmanın Avrupa Şampiyonasında, en kötü hallerde bile bile forma almayışını da yazmıyorsunuz. Neymiş derbilerde performans göstermiş. Rakam yazdık anlamıyorsunuz. O zaman hazretin sudan sebeplerle derbilerin yarısında olmamasını yazınca da birşey değişmez. Nihayetinde kafanızı kuma gömmeye devam edeceksiniz. Yahu resmi rakamlar bile sizi adam edemedi. 58 defa topla buluşma diyorum, boru mu bu.

Mustafa Denizli'ymiş. Hani 6-3-1 oynatan o Mustafa. Gerçi kendisine teklif de gitti ama hazret garanti ortam olmayınca gelmedi. Bi zahmet İran'da kalıp ülke futbolundan uzak kalsa en iyisini yapar.

Sizleri görüp Beşiktaşlılığımdan yüksünüyorum. Burada Necip'in üst üste oynadığı 3 maça sallayanlar bir de çıkıp "madem feda zamanı o zaman hepten gençler oynasın" diyebiliyor. Başakları elinde bir Fellah gelip bu kulübü almadan ve tonla beklediğiniz ztarı almadan sizin huzur bulacağınız yok. Keşke olsa da böylece Beşiktaş benim için bitse, siz sağ ben selamet.

Deniz dedi ki...

Theo, enteresan adamsin. Cozumun o cok elestirdigin ibrahim altinsayin cozumu ile ayni mesela. Acayip.

Adsız dedi ki...

theotheo dedi ki...'den sonrasini okumadim

Adsız dedi ki...

@BJK4EVER

Geçen sezon:

Tek oynadığı derbi TS maçı ve 1 gol atmış.

Süper Final maçlarına girmiyorum, hiçbirinde derbi anlamında bir şeyi yok.

Önceki sezon:

FB-BJK: gol ve asisti yok.
BJK-FB: gol ve asisti yok.
BJK-GS: gol ve asisti yok.

Türkiye Kupası:

BJK-TS: 1 gol.

Ne içiyorsan aynısını istiyorum yeminlen.

theotheo dedi ki...

@deniz

altınsay mantalitesi büyük takım mantalitesi değil. ben orta olayını sevmiyorum. bi işi ya tam yapıcaksın, yada tamamen yıkıcaksın.

bu sene fernandes quaresma almeida + drenthe ve nene gelseydi. bu takım garanti ilk 3 teydi. şampiyonluğa bile oynardı. sadece 5 milyon euro farka maksimum.

ama yok ben tasarruf edicem. başka bir yapılanmaya gidicem denseydi. o zaman dediğim gibi hepsi gidip tamamen ilk 10 takımı kurulurdu.

Adsız dedi ki...

Karanlik gunde kelle isteyenler aydinlik gunler gelince bir zahmet bir daha yanimiza ugramasinlar. Yol yakinken fb ve gs taraftari olun, Besiktas'tan uzaklasin yeter. Besiktas demek mucadele demektir. Mucadele ederek ve calisarak aydinlik gunleri gorecegiz. Bugun mucadele eden ama kaybeden kalbini kirdiginiz futbolcular yarin sizi mahcup edecekler. Uc yenilgiyle kume dusuyormusuz gibi tepki gosterenler Besiktas ruhuna sahip olacak fitratta degiller. Uzak olsunlar, o bize yeter.

BJK4EVER dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=td4KBhoDXI8&feature=relmfu


Al bak bakalim Quaresma'nin oynadigi tek derbi TS derbisimiymis. Goz gore gore yalan soyleyecek kadar Quaresma nefreti olusmus icinizde. Yazik arkadas.

Adsız dedi ki...

@BJK4EVER

Ee. Bir derbi maçını atlamışız. Toplam rakama bak: Koca sezonda 6 gol 11 asist. Çemkirdiğin Fernandes 6 gol 16 asist?

Üstüne, Quaresma 4 milyon alıyorsa yararsız Almeida ne alıyor, dediğiniz adam 16 gol 5 asist? Ki o adam 2,5 milyon alıyor.

Nerede o istatistikler? Yazın buna da yazın. Ne yazacaksanız artık.

Adsız dedi ki...

Aynı mevkide oynayan TS'li Olcan geçen sezon 11 gol 12 asist yapmış. Aldığı yıllık ücret: 1,2 milyon.

Ben hala çakma ztarımıza neden bir transfer teklifi gelmediğinin yanıtını alamadım. TS Olcan'ı 4 milyona bıraksa Süper Lig top 5'de olan en az 2 kulüp atlar bunu biliyorum.

Mete dedi ki...

@adsız(00:39)
Arkadaşım sen zaten manifestoyu yayınlamışşın. Anlaşılan sen hepimizden çok seviyorsun Beşiktaş'ı. Bizler de zaten iyi gün taraftarlarıyız. Kusura bakma ama burada insanlar fikirlerini söyleyecekler. Yanlış gördükleri noktaları da işaret edecekler.

@james sneijder
sen süper kupa maçlarını dikkate almamışşın ama ordaki
bjk1 fb 0 ve
gs 2 bjk 2
maclarını da hatırlatırım. Ha bu arada Quaresmanın derbi maçlarında ortadan kaybolduğu da kocaman bir şehir efsanesinden başka birşey değil. Zaten sen de yukarıda neredeyse hepsini yazmışsın.
Mustafa Denizli mevzusunda da ise bence biraz daha tedbirli konuşmakta fayda var kanaatimce. Kendisi seni,beni ve burada futbol yorumu yapan nicelerimizi cebinden 50 kere çıkartır.

Adsız dedi ki...

Yine aynı mevkide olan Nordin Amrabat 6 gol 9 asistlik performansına karşın GS'ye toplamda 9 milyon avro sözleşme bedeli ile transfer oldu. GS salak olacak ki, Quaresma'yı 4-5 olsun satalım diyen Beşiktaş yönetimine rağmen daha fazla verip Amrabat'ı transfer etti.

Onlar salak diyelim. Ama Quaresma'ya hala talip yok?

Adsız dedi ki...

@Mete

Kanat hücumcusu olup bir sezonda 4 derbi mücadelesinde ne gol ne de asist yapmazsan adama kayboldu derler. Diyenleri mi suçlayacaksın. Şaka değil 4 milyon avro.

Görüş meselesidir. Ama Denizli benim için koca bir balondur. 2004'den bu güne kadar İran takımları hariç tek sezon Beşiktaş'ı çalıştırdı. Son çalıştırdığı İran takımından da ayrıldı, şu anda boşta. Oynatmaya çalıştığı oyun sistemi tamamen 2000'ler öncesi Alman Milli Takımı. İşin garip tarafı başka bir oyun sistemi de yoktur. Gariptir, çünkü gidişat başka yerlere varsa da inatla aynısını oynatır. Bu yüzden gençleri sevmez, kafasındaki eskimiş makine düzeninde oynamadıkları için, daha doğrusu bu riskin büyüklüğünden dolayı. Yusuf olayı her zaman pilav yemez.

Adsız dedi ki...

http://skorer.milliyet.com.tr/besiktasli-taraftarlar-yonetimi-istifaya-cagirdi/-/detay/1608281/default.htm

Aferin taraftar aferin. Bir de Guarejmaa diye bağırırsanız tam olacak.

BJK4EVER dedi ki...

2-2lik gs macindaki 2 asisti de atliyorsun ve hala istatistikten bahsediyorsun. Adam sadece gecen sene sirf derbilerde 5 asist yapmis hala asisti yok diyorsun utanmadan, yalanin ortaya cikti bari sus arkadas.

Ayrica israrla ucretten dem vurmana gerek yok. Evet q7 fazla aliyor, o parayi hak etmiyor, ancak bu adam hak etmedigi parayi alan tek oyuncumuz degil, ayrica oynasa da oynamasa da alacak o parayi. Demek ki para yuzunden oynatmamak sacma. Ki zaten para yuzunden adam transfer olamiyor, sen adami serbest birak bugun bak bakalim aninda kimler talip oluyor. Zaten yonetim bunu bal gibi bildigi icin boyle bir dusuncesi yok. Q7 bugun serbest kalsin hemen yarin gs,fb ve baska kulupler teklifte bulunur.

Mete dedi ki...

@james sneijder
''O zaman hazretin sudan sebeplerle derbilerin yarısında olmamasını yazınca da birşey değişmez'' cümlesinden ben öyle anladığım için yazmıştım.

İstatistik hepimizi aldatabilir. Bu aşağıdaki görüntüde 4.40 daki pozisyon için senin bahsettiğin istatistik koca bir 0 (yazıyla sıfır) yazıyor. Oysa Almeida o golü atsaydı. Maçı kazanıyorduk. Burada özellikle Quaresmanın pozisyonunu veriyorum ki mevzu daha çok onun üzerinden konuşulduğu için. Yoksa bu tarz pozisyonlar her maçta kırılma anı olarak karşımıza zaten çıkıyor. Yani demem o ki istatistik bizi doğru sonuçlara özellikle futbolda maalesef götürmez.
Quaresmanın müşterisi olmadığına katılmıyorum. Sözleşmesi Mayısta bitiyor. Zaten sezon bitmeden taliplerini sen de ben de hep beraber göreceğiz.
Mustafa Denizli konusunda ise bizzat yaşım yettiği için söylüyorum. Gençleri sevmediği de tam bir şehir efsanesidir. Sadece genç oyuncu oynatıyorum diye adam oynatmaz. Varsa bir ışık kesin oynatır. Batuhanı göndermiştir ki zaten tekrar alınması hataydı hep beraber göreceğiz bunu ama Necip onun döneminde yeteri kadar forma bulmuştur, sezon başında Eskişehire giden Erkut'u bizzat kendisi işaret etmiştir. Monaco-Xamax yıllarındaki kadroya bakarsan gencecik Bülent Korkmaza formayı veren o'dur. Tugay Türk futboluna onun zamanında dahil olmuştur vs vs.

Mete dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=oUOuNkYvDp4
bahsi geçen 4.40 daki görüntü

Adsız dedi ki...

@james sneijder

Almeida o gollerin kaçını quaresmanın asistiyle atmış git bak bakalım.

Holoskonun istatistiğini de çıkartsana velinin necibin gsnin ortasahaları geçen sene kaçar tane attı hadi bunları da ortaya koysana ? takım 2 senedir süper tüm oyuncularımız efsane istatistikler bi quaresma kötü dimi. biz senin derdini anladık sende bi quaresmayla ilgili kuyruk acısı var sanırım o yüzden yorma kendini daha fazla. ne size ne de bu yönetime yedirmicez quaresmayı

Adsız dedi ki...

@ james sneijder

gs gayette talip oldu quaresmaya amrabatı aldıktan sonra bile talip oldu yönetim olur da çok iyi performans gösterir diye korktu da ondan satmadı.

Ιωσήφ dedi ki...

Bu kalitesi düşük kadromuzla Beşiktaş olarak bizim sezonu en az 10 mağlubiyet alarak kapatacağımıza dair her türlü bahse girerim. Göreceksiniz ilerleyen haftalarda oyun olarak iyi bir görüntü içersinde olduğumuz birçok maçı ''KALİTESİZLİK'' nedeniyle ya kaybedeceğiz, ya da berabere bitireceğiz.
Aslında söylenecek çokşey var, ama gelgelelim söylesem tesiri yok sussam gönlüm razı değil...

YSY dedi ki...

Bildiğim tek şey samet hocanın kredisinin iyice azaldığı. Tamam herkes biliyorki sıkıntılı dönemde takımın başına geldi ama bu takımın iyi kötü artık bir ışık vermesi lazım. Nihayetinde bu kadroyu da o kurdu. Geçen seneki kadroya (feda'dan ötürü bir iki oyuncu hariç) hiç dokunmamak elindeydi. Artık birşeyler yapması, birşeyler ortaya koyması gerek. En nihayetinde yenildiğimiz sivas ve gaziantep takımlarıda (misal olarak söylüyorum) 300 milyon €'lara kurulmuş takımlar değiller. Bu bağlamda da şu anki parasızlığı çok bahane olarak görmüyorum. İyi geceler dilerim.

Ιωσήφ dedi ki...

Samet Aybaba'dan ezici bir çoğunluk olarak hiç hazetmeyiz. Takımın başına getirilmesi de yanlış bir karardı. Şu ana değin bize oynatmış olduğu futbol da tam bir hayalkırıklığı... Bunların hepsi bilinen gerçekler. Peki Samet Aybaba istifasını verse, eğri oturup doğru konuşalım bu mevcut kadroyla takımın başına geçen X bir teknik adam ne ölçüde başarılı olur, ve ne gibi bir fark yaratır ? Ben böyle bir olasılığın ( yeni bir teknik adam ve bu malzeme ile )gerçekleşmesi halinde mevcut görüntümüzün değişeceğine asla inanmıyorum. Yıllar var ki, doğru düzgün iki bek oyuncusuna sahip olamadık. Yine yıllar var ki, forvet hattında gerektiğinde ekmeğini taştan çıkararak adam eksiltebilen, gol becerisi yüksek hızlı bir isme sahip olalım! Ortasahada Sergen ve Tümer sonrası yaşanan yaratıcılık sıkıntısına değinmiyorum bile !!! Geçtiğimiz yıllarda biz FB'yi Kadıköy'de yenerken hep bu tarz oyuncuların takım adına fark yaratan isimler olduğunu hatırlıyorum... Ya şimdi ? Kendi ifadesiyle 10 numara olmadığı halde önlibero görevinden takımın beyni olma ve oyunu kurma görevine soyundurulan Fernandes ile futbol adına birşeyler yapma çabasındayız.
Bitirmek istiyorum, diyeceğim o ki sezon başında kurulan kadroyu gördükten sonra bu sezonun bizim adımıza nasıl şekillenip gelişeceğine dair birçoğumuzun üzerinde mutabık kaldığı ''Acı Durumu'' kabul ederek hazmetmeye çalışmak dışında şu an itibariyle ne yazık ki yapılabilecek hiçbirşey yok.
Allah hepimize ama hepimize sabırlar ihsan eylesin.

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

yeni oyuncular mı denenir, farklı bir şey mi oynamaya çalışırız bilmiyorum da böyle olmuyor yahu. peki, oynamaya çalıştığımız şeyi farklı oyuncu tercihleriyle adam gibi oynayabilir hale gelir miyiz? sahada yapacak alternatif var mı? şu istatistikler doğru mu?

http://pbs.twimg.com/media/A4cVOhNCYAIozsE.jpg

Adsız dedi ki...

samet aybaba giderse ve yerine karakterli hoca gelirse en azından şu değişir yönetim ne derse ona he demicek çoluk çocuklarla idare etmicek milyonlar harcamadan da bi takım yaratıcak bi teknik direktor gelirse bazı şeyler farklı olabilir. tanju ve buraka kaldıysak vay halimize diyo sen uğur borala kalmışsın daha ne halin olcak.

Adsız dedi ki...

"Samet Hoca her fırsatta yalnızca 14 oyuncu kullanabildiğini, kadrosunun ne kadar kısıtlı olduğunu anlatıyor. Çok haklı. Ama böyle bir yokluk yılı sıkıntı içerdiği kadar fırsatlar da barındırır. Normal bir sezonda forma vermekte zorlanacağınız gençleri bu sene gözünüz kapalı 11’e koyabilirsiniz, taraftar da kamuoyu da arkanızda durur. Ama eğer (Rıdvan, Tanju gibi) o gençleri kiralanması/satılması için dışarıda bırakıyor, (Ersan gibi) kulübede oturtuyor, (Emre gibi) İBB’ye gitmedi diye dışlıyor; yerlerine 30 üstü adamları oynatıyorsanız samimiyetiniz sorgulanacaktır her zaman..."
Bu yorum Ugur Meleke den idi..

Samet Hoca, bu gencleri oynatmali.. onlar hata yapsin yenilelim ama hatalardan ders de cikaracaklardir.. umutsuz vakalar toraman, Boral, Kavlak,hatta Fernandes bu takimda biraz kizaga cekilmelidir.. Almeida bile Fernandes ile Boral dan daha cok mucadele etti.. yanina giren birisi olsaydi daha uretken olabilirdik..

ECO Luksemburg

theotheo dedi ki...

arkadaşlar. ersan benim gördüğüm en kazma oyunculardan biri. onun denenicek bir tarafı yok.

bu yönetim çok yanlış işler yapmıyor. ama daha çok tecrübesiz. ahmet nur çebi adlı salak feneri farklı yenicez diye maçtan önce açıklama yapıyor. yanibu kadar iş bilmezlik olur mu sen feneri kaç sene önce farklı yendin acaba adamlar kaç senedir kendi evinde kaybetmiyo. bu kadar mı vizyonsuzsun.

beşiktaş artık galatasaray ve fenerbahçenin oldukça gerisine düştüğünü anlamak zorundadır. bunun başka yolu yok. fener beşiktaş maçlarını çıkarın. kaç defa kazanmışız bi bakalım yani. son 10 yılda.

bu takımı bu çukurdan çıkaracak tek operasyon staddır. ona da yönetim startı verdi. ben samet aybabanın arkasındayım.

hilbert diye bir gerizekalı var, sivas maçında 50 metre adamla yanyana top sürüyo golü yediriyo. buna samet napsın arkadaş. sametin teknik direktör değil. beyin cerrahı olması lazım. bu olayı beyin ameliyatından başka şey çözmez.

sivok diye sene başında napolinin elinden aldığımız (!) bir futbol dehası var. kazandık dediğimiz antep maçında kornere hiç gereği yokken öküz gibi elle çıkıp penaltı yaptırıyo. buna samet napsın arkadaş. bana söyleyin.

bu takım tamamen kabuk değiştirecek bu hemen olmaz, stad projesi bir başlasın. 2.3 seneyi unutalım. biraz destek verelim herşey yoluna girecektir.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Mete dedi ki...

Bu theo'nun her yazdığı yorumun arkasına ''theotheo dedi ki...'den sonrasini okumadim'' ibaresini yapıştıran ADSIZ arkadaş sana ve blog yöneticilerine sesleniyorum. Kendime yapılmasını istemediğim bir hareketin başkasına da yapılmasına karşı olmam hasabiyle bu çocukça davranışından vazgeçmeni ve varsa karşı fikirlerin ona istinaden birşeyler karalamanı eğer yazılan görüşe veya görüş sahibine hiç katlanamıyorsan en azından okumamanı tavsiye ederim. Bu saçmalığa da blog yöneticilerinin izin vermemelerini rica ediyorum.

YSY dedi ki...

Samet hocanın sıkıntılı olduğunu kendisininde taraftar nezdinde tahammül açısından limite doğru yaklaşmaya başladığını biliyoruz. Olaya birde şu pencereden bakmak hoca konusunda farklı bir boyut kazandırabilir ki değerlendirme yapmak için bu açıdan da bakmak gerekir. Sizce takımda maddi sıkıntılar olmasa ve gerçekten dört dörtlük olmasa bile iyi bir kadro kurulsa, samet hoca başarılı olabilirmiydi veya istediği oyunu oynatabilirmiydi ?

Adsız dedi ki...

Samet Hoca basın toplantısında sol kanat sorunu için kadro sıkıntısından dem vurdu. Peki bu takımın kadrosundaki iki tane gerçek sol kanat oyuncusu (Tanju , Emre) neden kadro dışı bırakıldı?

Samet Hoca ; "kadro dışı bırakılanlar zaten iyi oyuncu olsalar önceki hocaların dikkatini çekerlerdi" demiş ! Peki önceki hocaların banko oynattığı Quaresma neden kadro dışı !? Ya da Simao ve Ernst neden gönderildi o zaman ?


Adsız dedi ki...

Maçlardan önce her mikrofona atlıyan değerli yöneticlerimiz, neden maçlardan sonra ortada yoksunuz?

Adsız dedi ki...

http://www.ligtv.com.tr/haber/acil-olarak-toparlanmaliyiz

Başka söze gerek yok.

Adsız dedi ki...

Beşiktaş ta Samet aybaba'ya kaldıysa vay halimize.

Yönetim aklını başına toplamalı, zarardan bir an önce dönerek Sametin derhal görevine son vermeli ve Ersun Yanalı işbaşına getirmelidir. Devre arasında 3-5 e bakmadan milyon dolasrın üzerinde ücreet alan herkes, Q7, almeida, holosko, hatta Fernades, Olcay vs gönderilmeli, Ersun yanal liderliğnde adam gibi gençleştirme ve yeniden yapılandırma yapılmalıdır.

Adsız dedi ki...

Emre Özkan ayıla bayıla izlediğiniz Orduspor'da geçen sene hemen hemen tüm maçlarda banko oynadı. Uğur Boral'ı sırf tecrübeli diye o çocuğa tercih eden Samet hoca hatasından döneceğine şimdi bir de kameraler önünde hala rezil açıklamalar yapıyor. İddia ediyorum Emre de Tanju da sol bek olarak bu Uğur'dan kesinlikle daha iyidir.

Fatih

Adsız dedi ki...

Samet Aybaba'nın kariyeri

https://twitter.com/BesiktasliTakip/status/255201659758710784/photo/1/large

helldoradotcom dedi ki...

kume dusmesek bari.. gerci samet'le bir alt ligde firtinalar koparabilir bu takim.. ne de olsa samet'in vizyonu bu! orada da yine 2. lig tecrubesi olan adamlara yoneliriz. misal celil felan futbolu birakmadiysa.. Ama toraman kaptan olur yine kesin..

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YSY dedi ki...

Öyle satır vurarak gençleştirme operasyonu çok sakat bir operasyondur kanımca. Bence bu sene iyi kötü devre arasına kadar samet hocayla devam edilmeli. Beklentilerin çok düşük olduğu bir sezonda çokda sorun oluşturmaz bence. Hem kendisine bir şans daha verilmiş olur hemde değişeceksede hoca bulma açısından zaman kazanılmış olur çünkü şuanda acil olarak iyi bir hoca bulunabileceğini sanmıyorum.

Bakkal dedi ki...

Macin yarattigi tansiyondan cok fevri ve manasiz yorumlar yazilmis. Biraz daha sakin kafayla kendo gorusumu belirteyim.

- Samet hocayla herhangi bir problem yok
- Ugur Boral en zayif halka
- 2. Forvet lazim

- Takim 10 kisi kalana kadar dun gecede kotu top oynamadi.

Q7 deyip guldurmeyin adami. O varken oynadigimiz derbilerde kac yemisiz onun istatistiginide yazin bi zahmet.

Adsız dedi ki...

Q7 oynadigi fb macindan sonra ridvan
Fener'in hiç böyle edilmediğini demişti

Md

Adsız dedi ki...

Herkes 8 Ekim 2012 13:23'deki yorum yazan taraftar kadar akli selim olsa keske.

ust uste 3 degil 5 yenilgi de olabilir. ama ne futbolcular ne de teknik direktor elestirdiginiz kadar kotu degil.

herkes mucadele ediyor ve calisiyor. 3 haftadir her sey ust uste geldi, isler kotu gitti diye yine ceneleri acildi ergenlerin.

Adsız dedi ki...

8 Ekim 2012 13:38'deki arkadas, senin yerin burasi degil, haber1903. qarizmatiq q7 ile beshiqtash shampiyon.

bi bitmediniz ergenler.

Adsız dedi ki...

Q7 eldeyken degerlendirilmeli. Hucum alternatifi yok. Odun almedya casper holosko ahi gitmis vahi kalmis ugur bir var bir yok olcay. Q7 varken en azindan rakibe bir korku saliyor. 4 liralik adami koy cift forvet oynasin. Bahtsiz bedevi gibi ne zaman form tutuyor ayagini eline veriyorlar. Portodaykende boyleydi acin bi chelsea macini izleyin diarrayi salmislar pesine paso yerde adam futboldan sogur insan Manisali ayinin biri icine eder bacagin. Kisa kesim aybaba konusunda olmaz

Cagatay

Adsız dedi ki...

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall.

33 sene once adamlar emek vermis yazmis soylemisler, sizlere bir sey anlatmaya calismislar. Karanlikta inancinizi kaybetmeyin ki yasamaya devam edebilin diye.

Adsız dedi ki...

13:39
"herkes mucadele ediyor ve calisiyor. 3 haftadir her sey ust uste geldi, isler kotu gitti diye yine ceneleri acildi ergenlerin."

Aferin iyi düşünmüssün, şu yorumdaki derinliği, analizi göründe feyz alın ergenler.

Neyse işin şakası bir yana ergenler diye kendince alaycı bir şeklide eleştiri yapmışşın ama, yaptığın yorum ilkokul öğrencisi seviyesinde olduğunun farkında mısın?

Neymiş? Herkes mücadele ediyor çalışyor, çabalıyor, elinden gelenin en iyisini yapmaya gayret ediyor vs.vs yoruma bak hizaya gel.

Adsız dedi ki...

14:35'e...

Veli, Olcay, Necip. Ornek verdigim bu 3 futbolcu da potansiyelleri cok yuksek ama zamanla uluslararasi duzeye cikacak oyuncular. Bu futbolculari bugun Besiktas'ta oynatmak zordur ama basari illa gelecektir. Potansiyeli olan insanlari kendilerini gelistirdikleri esnada sert elestirirseniz onlari tokezletirsiniz. Elestiri tabi ki olacak, ama siz onlari bitirmeye calisiyorsunuz.

Bir insandan gelecekte faydalanmak istiyorsaniz bugun destek vereceksiniz. Gelisim esnasinda sabir en gerekli materyaldir. Kendisine sabir gosterilen karakterli insanlar her zaman kendilerini gelistirirler.

Futbolcularimiza yanlis yapiyorsunuz, yolunuzdan donmelisiniz.

Adsız dedi ki...


@14,:50
Veli, Olcay, Necip vs.

1-Bu oyuncuları kim eleştirdi, kim destek olmadı ? Tam tersine taraftarların büyük bir bölümü bu futbolcuları fazlasıyla alkışlamadı mı, bağırlaraına basmadılar mı, büyük umutlar bağlamadı mı? Nasıl yanlış yapılıyor bu oyunculara karşı valla ben anlayamadım.

2-Bu oyuncular arasında en genci Necip yaşı 22. Yazıyla YİRMİKİ. Zamanla uluslararası düzeye gelicekeler diyorsunda hangi zaman gelicekler, bir soylesende öğrensek. Olcay 26 (YİRMİALTI) yaşında gurbetçi bir futnolcu. Keza Veli Kavlak öyle (25 Yaşında). Birde Muadillerine bakalım. Mesur ÖZİL 25 yaşında, yani Olcaydan bir yaş küçük, dün onunda derbisi vardı (Real Madrid vs. Barcelone) Ya da Nuri Şahin, ya da Arda Turan. Görende, duyanda bu oyucnular 16-17 yaşında sanır. Adam gelmiş 25-26 yaşına, bir futbolcunun kariyerinin zirve yaşıdır bu yaşlar. Sen daha hala potansiyel diyorsun. Bu adamların ederi tutarı bu kadar. Duz, vasat hatta vasat altı oyuncular.

3-Belki bir nebze Necip, bu seneki formuyla bir fark yaratabilir. Bka yaratabilir diyorum yaratır diyemiyorum. Ayrıca, Bu seneki formuyla bir fark yaratabilir derken kastettiğim, çok başarılı Gerard ya da Lampard gibi bir orta saha olucak anlamaında değil, nispeten orta üstü faydalı olabilir anlamında. Ama bu yargı içinde erken, devamını getirebilecek mi bilmiyoruz, ayrıca geçen seneki oyunu çok başarısızdı.

Bence siz hayal dünyasında yaşıyorsunuz ve gerçeklerle yüzleşmek istemiyorsunuz. Bir an önce uyansanız iyi olur, çünkü gerçeklereden kaçamazsınız.


CDiS dedi ki...

quaresmasporlu falan değilim, quaresma gönderilseydi zerre üzülmezdim. bu adam, göze hoş gelen bir futbol oynuyor, tribüne seyirci çekiyor, medyada da dikkat çekiyor, küçük çocukların idolü oluyor. ancak oynadığı oyun değil, takımdaki verimi, aldığı ücrete nazaran çok düşük. istatistik değerlerine bakın, attığı gollerin çoğu avrupa kupalarında, nispeten ortalamanın altında takımlara. ligde sadece ilk geldiği 2-3 ay, bir de geçen sene manisa maçında sakatlanana kadar ki 2 ay istikrarlı futbol oynadı. onun dışında ya sakattı, ya da rolantide yürüttü işleri.
ancak, dün de gördük ki, bu takımın ileriye çıkma problemi var. dün fenerbahçeli futbolcular, fernandes 'e baskı yaptığında (faullü bile olsa) takımın etkinliği bitiyor (azalıyor değil, bitiyor). haliyle, tecrübesiz oyuncuların çok sayıda olduğu takım, işler kötü gittiği anda motivasyonunu ve özgüvenini kaybediyor, böylelikle, son zamanların en kötü fenerbahçesine güle oynaya mağlup oluyoruz.
quaresma, eğer böyle kalıp para almaya devam edecekse, oynatılmalı. bir oyuncuyu kaybetmek en kolayı, oynatmayı başarmak, verim almak en zorudur. hocalık, yöneticilik, zoru başarmaktır.

Adsız dedi ki...

İyi TD vardır Kötü TD vardır. Beşiktaşlı TD diye bir şey yoktur. Yani demem o ki, artık yok camiayı biliyor, yok şu kadar yıl bizde top oynamış, yok Beşiktaşın çocuğu gibi saçma sapan gerekçelerle eski futbolulardan TD olarak medet ummaktan vaz geçmeliyiz. Eğer samet aybaba deneyimi buna vesile olursa, her şer de bir hayır vardır misali, tek kazancımız bu olur. Bunun düşünda semetin zerre başka faydası olmaz.

CDiS dedi ki...

beklenen oldu herhalde, quaresma, antalya kampına götürülecekmiş. karmaşık duygular bunlar..

~Poseidon~ dedi ki...

Hiç bir şeye kızmam ama yönetimin Quresma konusunda U dönüşüne kızarım. Bu tükürdüğünü yalamaktır.

Yazık oldu uğraş verilen bunca şeye.

Şimdi sevinebilirsiniz Q7'niz geri dönüyor.
Bari yıllığı 4 Milyon € dan 3 senelik daha sözleşme yapın da tam olsun bari.
Rezalet...

Adsız dedi ki...

Başkan 10 Ekimde NTV de Rıdvan dilmenle Günteki Onayın konuğu oluoyormus.

http://www.ntvspor.net/haber/futbol/73681/fikret-orman-ntv-sporda

Valla ne anlatıcak bilemiyorum. Yine dön dolaş yangın yeri, querasma, stadın durumu, anlatır durur herhalde.
Yalniz şu kesinki başkanda ve diğer yöneticlerde acayip bir mdeyaya da görünme merakı var. 10 ay öncesine kadar kimsenin bilmdiği adamları, Beşiktaş sayesinde ülkede tanımayan kalmadı.

CDiS dedi ki...

@~Poseidon~

quaresma konusunda yönetimin u dönüşü yapmasına kızmakta haklısın ancak her halükarda bu kadar para alan bir adamdan da faydalanılması gerekmez mi? yani sanki takım çok iyi de, quaresma bu ortamı bozacakmış gibi bir durum da yok..

Adsız dedi ki...

Quaresma konusunda "madem parasini oduyoruz, neden oynatmiyoruz" diyenler...

Para yonetimi konusunda aptal insanlarin dustugu bir tuzak vardir. Mesela kumarhanede 1 milyon dolar kaybettiklerinde yapilacak en uygun hareket kumar oynamaya devam etmek degil, kumarhaneden cikmaktir.

Giden 1 milyon dolarin ismi "batik gider"dir ve elden gitmistir. Bunu kabul edip yeni yapilandirmaya gitmeyenler batarlar ve bir daha su yuzune cikamazlar.

Ayni kafa yapisi bir restoranda tabakta kalan yemegi midesi dolu oldugu halde "parasini verdim oyleyse yemeliyim" diyenlerde gorulur. Bu arkadaslari da 10 liralik yemegi tabakta birakmayip kilo aldiktan sonra o kiloyu vermek icin fitness center'a 100 lira verirken goruruz.

Bu kadar basit mantigi bizim Turk milleti gibi mantiktan nasibini almamis milletler uygulayamaz. Boyle ulkelerde yetismis insanlarin "parasini verdik o zaman oynatalim ya Quaresma'yi" demesi beni sasirtmiyor. Boyle bir ulkede rasyonel insanlarin aptal yerine konmasi da beni sasirtmiyor.

Selametle.

Adsız dedi ki...

@Poseidon,

Yönetim eğer haber doğruysa, dediğin gibi tükürdüğünü yalamıştır. Ama kusura kalma bunun müsebbibi, bir kısım taraftarın, Q7yi takımda görmek istemesi, ya da yönetimin Q7 politikasını eleştrimes değil. FB ye 3-0 yenilmen. bu kadar basit. Ha Fikret Orman yönetiminin çapı, Demören yönetiminin çapından bir milim bile fazla olmadığı için, böyle samimiyetsiz geri vites yapmalarını çok da şaşrmamak lazım. (Hatırla TT Arena gerivitesini). Bunlar normal yani. Normal olmayan, yönetime kızarken, diğer yandan taraftarlara sevinin Q7nin geliyor diye kılçık atman.

Ayıp yahu. Kaç aydır mahalle karıları gibi gördükleri her kameraya, her mıkrofona Q7 hakkında ileri geri çemkir, adamı günah keçisi yap, hakaret et aşağıla, baktın takım küme düşme potasına gelincede ee Q7yi affettik. Bu arada adam sözleşmesinden gelen alacağını istemek dışında bir şeyde yapmamıs,, neyin affı onuda anlayamadım. Ama yönetimi bırak, taraftara sar, sevinin Q7ciler diye. Ne güzel istanbul ya.

Adsız dedi ki...

@16:02
Mantık demişsin ama verdiğin örneklerin Q7 olayı ile bir ilgisi yokki :)))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

@16:02

yani daha açık olarak şöyle açıklayayım. Şimdi senin elinde Holosko, Ekrem Dağ, efednime söylüyüm, Uğur Boral vs değilde, Stock, Ambramat, Krasic, Milito, Nani vb. açık futbolcular olsaydı, yani bu oyuncular lokantada yemek yeme misali karnını tıka basa doyursalardı, ama o kadar para verdik Q7 yide kullanalım deseydik, senin dediğin mantık geçerli olurdu. Ki bu mantık Q7nin Beşiktaştan önce oynadığı takımlarda, yani Inter ve Chelsede oldu. Çümkü onların elinde Q7 ye alternatif iyi oyuncular vardı. O yuzden parasını verdik kullanalım bari demek yerine Q7yi gönderdiler. Ama senin şartların farklı, Inter ve Chelse gibi luksun yok. Senim yemeklerin holosko, uğur boral ve bunlar karın doyurmuyor. Bu kadar basit bir mantık.

Maxim Tsigalko dedi ki...

Eğer çıkan haberler doğruysa, tarihe geçecek bir hatadır Quaresma'nın takıma dönmesi.

Bu yönetim bugüne kadar çok fazla hatalı karar verdi, bu ilk değil belki ama bu yapılan tek hata, daha önce yapılmış tüm doğruları da sildi götürdü.

Bu takım arka arkaya 3 maç kaybedebilir, ligi 7. ya da 8. bitirebilir, finansal anlamda iyi durumda olmayabilir vs. vs. Ancak arka arkaya gelen başarısız sonuçlardan sonra ilk yapılan hamle bu adamın takıma geri dönmesi oluyorsa kapatalım kulübü gidelim.

Quaresma sayesinde daha iyi bir futbol mu oynayacağız, şampiyon mu olacağız? Anlayamıyorum, aklım almıyor. Herşey herkesin gözü önünde oluyor ve hem yönetim hem teknik kadro tükürdüğünü yalamakta bir sakınca görmüyor.

Şimdi Quaresmasporlular takımlarını doya doya izleyebilirler. Eminim 2 yıldır bize izletmediği futbolu 6 aydır doğru dürüst antrenman yapmayan haliyle bir anda izletir.

~Poseidon~ dedi ki...

@adsız
Benim tam olarak kızdığım budur işte. Madem bir duruşun var taraftar dediğin o çapsız adamlar tesislerin kapısına gelip istifa diye salyalar saçtığında da bu duruşu koruyacaksın teslim olmayacaksın.
Eğer teslim olursan;
bilinçsiz taraftarın, paragöz oyuncunun ve çakal menajerinin kucağına oturdun demektir. artık seni istedikleri gibi gezdirirler kucaklarında.
Bu yönetimden de cacık olmaz şu hamle ile maalesef. Artık ipini koparan şikayet ettiği konuda yönetimin kapısına dayansın. Nasılsa koltuk koruma içgüdüsü ağır basıyor. İstediklerini yaptırabilirler.

Adsız dedi ki...

@16.02

Hangi "millet" mantıktan nasibini almış bilmem de bu kadar para verip oyuncuyla ilişiği kesmemek eğer kesilmiyorsa oynatmamak tam bir aptallık... Beşiktaş o kadar lüks bir takım değil hele feda diyorsa..

Pazarda malını kötüleyen bir satıcı gördünüz mü? Dangalak olmanız lazım ama işte bizim idarecilerde çok ondan.

Hiç olmadı bir arap, rus takımı alamaz mıydı? Satmak için acaba bu kadar uğraştınız mı? Tabi eriksson'a tazminat ödeyen akil adamlar başta!!

Adsız dedi ki...

@He Wruce Bills
klübü Fikret Orman değilde Querasmasporlular yönetiyor, hatta Fikret Orman da 3-0 FB maçının ardından Beşiktaşı bırakmış, Querasmasporlu olmuş diyorlar.

Adsız dedi ki...

@16:18

Satmak icin o kadar ugrastik ama menajeri Ahmet Bulut inadina pazarlamadi. Burada acikladik zaten nedenlerini daha once. Okursun onceki postlardaki yorumlarimizi.

CDiS dedi ki...

ciddi anlamda sert eleştirenler, geçen seneki man.city-mancini-tevez üçgenine baksınlar. tevez dediğimiz adam yedekken maça girmeyi reddetti, kadro dışı kaldı,cezalar kesildi. sonra, aynı zamanda takımda agüero, dzeko, balotelli gibi forvetler varken, affedildi, takıma döndü, sezon sonuna doğru da küçümsenmeyecek katkı yaptı, city şampiyon oldu. kimse de mancini 'ye tükürdüğünü yaladı demedi. tabi ki yöneticilerimiz fazla acemi oldukları için, quaresma olayını medyanın ağzına sakız ettiler, prensipsiz bir takımmış imajı yarattılar. süreci yönetemediler. yoksa, burası profesyonel bir yapı, profesyonelce düşünülmeli.

@adsız 16:02;

hakikaten fantastik örneklerdi bunlar..

Adsız dedi ki...

@CDIS,

Man. City ve Tevez e kadar gitmene gerek yok. Bizden bir örnek var. Efsane oyuncularımızdan METİN TEKİN. Gordon Milne, bir sakatlık sonrası (Metin bir hava topunda beyin travması geçirmis ve uzun sure 6 ay kadar sahalardan uzak kalmıştı) Gordon Milne tarafından kadro dışı bırakıldı ve sezon sonuda gönderileceği açıklandı. o zamanlar başkanımız sayın Süleyman Seba'da zaten pek yıldız oyuncuları sevmedği için, Gordonun bu kararını destekledi. Ki, bütün bunlar olurken takımda gayet iyi gidiyordu.

Ama bu karara karşı Beşiktaş taraftarının bir bölümü isyan etti,Açlık grevi yapanlar bile oldu. Daha fecisik kalabalık bir grup taraftar o zamanki tesisler olan FULYAyıı bastı, camı çerçeveiyi indirdi. Sonunda ne oldu? Bu tepkiler üzeribe Metin yeniden kadroya dahil oldu, sarı fırtına oldu, Metin-Ali-Feyyyaz efsanesi doğdu, başarı geldi, şampiyonluklar geldi. Süleyman Seba ve Gordon Milne bu kararlarıyla presstij mi kaybettiler. Tam aksine daha da taraftarın gönlünde daha da yüzeldiler. Her kes kazandı, Beşiktaş kazandı.

Elbette o dönemdeki protestoların bir kısmı, Fulya Şan Öktem tesilslerini basmak gibi aşırı ve yablıştı. Ama o zaman bile hiç kimse çıkpta bu protestoları yapan taraftarları, Metin Tekin Sporlular diye hakir görmedi.

BJK4EVER dedi ki...

Madem kumarhane ornegi verildi, bize yapilan aynen su;

Cebimize kumarhane girisinde 3 milyon dolar verildi, cikista cebindeki paradan, varsa 3 milyon dolar alacagiz, kumar oynamakta serbestsin dendi.

Bizim de yaptigimiz sey kumar oynamamak nasil olsa parayi odeyecegiz diye. Sen kumar oynarsin, kaybedersen cikarsin. Kazanirsan da 3 milyon dolari odersin, ustu senin cebinden kalir.

Quaresma mac basi para almiyor, gol basina prim de almiyor, adam tribunde de otursa Umraniye'de de dursa, ne bok yerse yesin 4 milyon euro alacak. Ve bu adam oynamak istiyor, indirim de yapiyor. Madem oyle affet adami 1 sene oynat, sonra ne yaparsan yap. Ama bu adama sportif anlamda essssek gibi ihtiyacimiz var ve esssek gibi para oduyoruz. O zaman da essssek gibi oynayacak aga, bu kadar basit.

Ha, Quaresma'nin takima girdigi an takimin daha da kotu olacagini, takimda muhtesem olan arkadasligin bir anda bitecegini, takimin moralinin sifir olacagini dusunen varsa onlara bol maglubiyetli, Holosko'lu gunler diliyorum.

Sonucta son Quaresma olayinda da neler olmustu hatirlariz. Blogda Atl. Madrid macinda kadroya alinmamasini tek elestiren bendim, herkesle munakasaya girmistim. Adami en cok oynamasi gereken macta oynatmiyoruz, 2 hafta sonra affedecegiz bir boka yaramayacak, sonra yine zararli biz cikacagiz demistim, bir bir cikti. Ayni sey burada soz konusu. Yonetimde Quaresma'yi serbest birakacak veya tum sene oynatmayacak got yok maalesef, bu takim Quaresma'siz da bir bok becerecek kapasitede degil. Bugun olmasa bile 2 maglubiyet daha aldigimizda affedilecekti. Cunku bu adama ihtiyacimiz var ve bir adama antrenman yapmasi icin 4 milyon euro odeyecek kadar zengin degiliz.

Adsız dedi ki...

Yonetimimiz unutmamali, biz Besiktas'i prensip sahibi bir kulup oldugu icin destekliyoruz. Prensipler yikilirsa asalet de yikilir.

Adsız dedi ki...

Besiktas taraftarina tek bir sorum var.

Kendinizi Olcay Sahan ve Veli Kavlak'in yerine koyun.

Besiktas'ta oynadiginiz her macta mucadeleden kacmamissiniz, hem idmanlarda hem de idmanlar disinda sayginizi korumussunuz.

Takimdaki bir diger futbolcu ise artistik calim atmayi deneyip atamayinca rakibine tekme atiyor, teknik direktorune kufur edip uzerine yuruyor.

Ama taraftar halen sizi degil de o terbiye yoksunu futbolcuyu seviyor.

Bu ortamda Besiktas taraftarini sevebilir misiniz?

Nouma zamaninda basladi sorunlar. Ne zaman birisi terbiyesizlik etse, kavga etse Besiktas taraftari ona sevgisini katliyor.

Yukaridaki hikayenin aynisi Ibrahim Uzulmez icin de gecerli. Seneler boyunca hizmet verdiginiz kulubunuz baska bir futbolcuyla kavga ettiniz diye sizi saniyesinde kapi disari ediyor, ama ayni kulup Quaresma'yi teknik direktoruyle kufur edip kavga etmesine ragmen kovamiyor. Kadro disi birakiyor ama 1 hafta sonra affediyor.

Roberto Hilbert'e "parani aliyor musun" diye soruyorlar, adam "bu konular aile icinde kalir, sorun yok" diyor. Ama Quaresma kirmizi kart gorup ardindan tribunlere "para yok" isareti yapmasina ragmen halen Hilbert gitsin, Quaresma kalsin diyorlar. Sorun sadece efendilikte degil, Hilbert, Veli ve Olcay ust duzeyde futbolcular, oynamadiklarinda Besiktas'ta takim performansi adina ciddi dusus yasaniyor.

Ben boyle sacma taraftarlardan biktim. Bu taraftar profili Fikret Orman sayesinde degismeye basladi ve ben mutluyum.

Ama biliyorum ki bir gunde bitmeyecekler. Tribunlerden temizledik, internette propaganda yapiyorlar.

Ben biktim bu "serserisever" taraftar kitlesinden. Bir daha Inonu Stadi'na yaklasmasinlar, istemiyorum.

Yine en azindan akli basinda taraftarlarimiz da var, onlar olmasa ne yapariz bilemiyorum.

Adsız dedi ki...

Ya havalar da soğumaya başladı sanki.
Bi de Nedim vardı ya la buralarda kim küstürdü onu gitti gideli maç kazanamıyoz? :(

Maxim Tsigalko dedi ki...

Mancini-Tevez olayı tamamen Man. City kulübünü ve taraftarını ilgilendiren bir olaydır. Onların yaptığı şey kesin doğrudur diye bir olay yok.

Metin Tekin-Gordon-Seba olayı ise farklı bir olay. Metin haksızlığa uğramış, Quaresma gibi hocasına küfredip krampon fırlatmamış, kasıtlı olarak kırmızı kart görmemiş. Metin'le Quaresma'yı aynı cümle içinde kullanmak bile Metin'e saygısızlıktır. Ayrıca o dönem Seba yaptı şimdi de F.Orman yapsın ne olur anlayışı kadar da saçma bir anlayış yok.

Sonuç olarak sizinle asla uzlaşamayacağım. Siz salt başarı için Beşiktaş'ı desteklemek istiyorsunuz. Kendi isteklerinize, hırslarınıza Beşiktaş'ı alet ediyorsunuz. Bense Beşiktaş "başarıya giden yolda her şey mübahtır" mottosuyla hareket eden diğer takımlardan farklı olduğu için destekliyorum. Bu iki anlayış hiç bir şekilde orta bi noktada buluşamaz bence.

Her neyse, benim umudum yok ama umarım sportif anlamda "çok ihtiyacımız" olan Quaresma beklediğiniz katkıyı yapar ve bir anda bambaşka bir takım oluruz. Böylelikle en azından başarıyı her şeyin önüne koyan taraftar profili mutlu olabilir.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Trabzon'la Bursa'da vursun da Samet gider Şifo gelir..

Adsız dedi ki...

Ozellikle Olcay ve Veli konusunda bu sert elestirileri yazdiginiz icin pisman olacaksiniz. Topa vuramiyorlar, top suremiyorlar oyle mi? Yazik cok yazik.

Adsız dedi ki...

@17:46

Dediklerinin tersi cikarsa Samet Aybaba'dan utanirsin umarim. Terbiye yoksunlari.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Maxim Tsigalko dedi ki...

Yuh arkadaş ya! Bişey yazmayayım diyorum tutamıyorum kendimi.

Kendi istediği olsun diye Beşiktaş'ın yenilmesini isteyen insan var. Ne denir ki artık? Trabzon'la Bursa da koysun ha?

Lan sizin tuttuğunuz takımla aynı takımı tutuyor olmak bile utanç verici olmaya başladı.

Bu yorum kutusu artik dayanilmaz hal aldi.

Su andan itibaren Adsiz yorum secenegini kaldiriyorum.

Yahu kufur etmeden, birbirinize laf sokmadan salt arguman ureterek konusmak cok mu zor arkadas?

Soyleyecegini soyledikten sonra yanina "mal, salak, enayi" sikistirinca ne oluyor? Niye illa mahalle kavgasina donusturuyorsunuz isi? Ilkokulda miyiz bu ne yahu?

Yeter.

"Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar."

Adsız dedi ki...

TS ve Bursa koysun da o gitsin bu dursun diyenler

Beşiktaş'ın öz çocuğu Metin'le daha 2 sene önce cukka için gelmiş ve kafasına göre takılanları bir tutanlar (ki orada Seba Metin'e gıcık olduğundan değil, TD'nin arkasında durduğu için Beşiktaş'ın Başkanı olduğunu göstermiştir. Geriye kalansa taraftarın yeniçeriliğinin değişmediğinin ispatıdır)

Kendi kulübü ilkesizlik yapıp skora yenildi diye göbek atanlar

"Ordu'nun Antalya'nın kadrosu çok mu pahalı" diyerek bu iki takımın başındakilerin teknik yönetimde en az 1 yıl geçirdiğini unutanlar (geçen sezon Orduspor 14. sırada, Şifo'nun göreve geldiği ilk sezon olan 2008-2009'da Antalyaspor 12. sırada)

Geçen sezon ligde 2 kere 80., 2 kere de 90. dakikada oyuna girme şeklinde 10 maç oynayan Tanju ile 5 maç oynayan Burak (herhangi bir katkısı yok) için takımın TD'sine sallayanlar

Beşiktaş'ı ve hocasını, hele ki gelinen şu noktada, paralı fellahların satın aldığı kulüplerle ve onların kulüp başkanından aldığı talimatla oyuncu yöneten TD'leriyle bir tutup kıyaslayanlar

ve daha nice örnek varken yazacak fazla bir şey yok. Taraftar mı? Çekin kafayı şairler parkında yazın besteleri. Gerisi az biraz musalla taşı, az biraz dale, az biraz da Guarejmaaaa.

Yorum Gönder

Ara