30 Mayıs 2012 Çarşamba
İyi Dileklerinizi Yorumlara Alalım
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(Atom)
Ara
-
TEKNİK DİREKTÖR OLMAK İSTEMEMİŞTİ - Aralık 2019'da Fitbol Dergi için yazılmıştı. AMATÖR LİGLERİN BÜYÜK GOLCÜSÜ OLAN DANİEL FARKE GOLLERİYLE HAYAT VERDİĞİ TAKIMA ZOR ZAMANINDA GİTMEK ZORUN...2 yıl önce
-
Josef de Souza Beşiktaş Orta Sahasına Ne Katar? - Evet, benim için çok çok ayrı bir yer olan bu platforma, vlogger olarak geri döndüm. Bu kez, garanti bir dönüş. Bavulumu alıp, Haydarpaşa Garı'na koymuş v...3 yıl önce
-
İyi ki Doğdun Büyük Başkan! (Metin Tekin Efsane Başkan Süleyman Seba'yı Anlatıyor) - Sarı Fırtına Metin Tekin, efsane başkanın doğum gününde onu anıları ile yad ediyor. Seneler evvel dediği gibi "Efsane, yıllar aşıp yüzyıl öteye geçebilme...4 yıl önce
-
Atleti - Atletico Madrid. Bir takım kurmuş... Bu takım sahada sanki bir vatan toprağını ya da bir ülküyü müdafaa eder gibi, bir kaleyi müdafaa ediyor. Sahaya çıkma...4 yıl önce
-
Golcü Şampiyon Yapıyor mu? - Gomis'in sezona muazzam başlaması üzerine Twitter'da bir tartışma gördüm. Tartışmanın temeli Gomis'in bu performansının Galatasaray'ı şampiyon yapıp yapmay...6 yıl önce
-
sinanyyilmaz.blogspot.com - Sinan Yılmaz'ın yeni ve profesyonel yazıları* sinanyyilmaz.blogspot.com* adlı blog adresinde olacak.8 yıl önce
-
Euroleague bwin Mart 2015 MVP Nemanja Bjelica Röportajı - Fenerbahçe Ülker dokuz maçlık bir galibiyet serisi yakalamış durumda ve 2008-2009 sezonundan bu yana ilk kez Euroleague 'playoff'larına katılma hakkını ...9 yıl önce
-
Önce krampon, sonra performans - Her çocuk gibi sokaklarda başlayan futbol maceramız, bazı çocukların yaptığı gibi benim de toprak sahada devam etmişti. Sonrası okul, iş, hayat mücadeles...9 yıl önce
-
NBA: Bir Ayın Ardından... (Part 1) - Her ne kadar başlığımızda bir aylık zaman dilimini ele aldıysak gerek tembellik, gerek iş güç yüzünden yazının paylaşılması, gerekli güncellemeler yapıldık...9 yıl önce
-
Bu Sefer Bahanem Var - Yine ihmal ettim blogu ama bu sefer sağlam bahanem var. Son 9 senedeki ikinci kıtalar arası taşınma olayına kalkıştım. Bilenler bilir, son 9 senedir Avus...9 yıl önce
-
Babylon Dergisi Röportajı - http://www.aliece.com/2013/11/babylon-dergi-ali-ece-roportaji/#more-189510 yıl önce
-
Arsenal Kendine İnanıyor - Arsene Wenger'in sözleriyle, *"İyi bir rakibe karşı alınmış tatmin edici galibiyet." *Arsenal hafta sonu Liverpool'u oyun dışı bırakarak, bölüm bölüm saha...10 yıl önce
-
-
79 Yorum:
benim merak ettiğim, bu adam dava edilemiyor mu? beşiktaş bir şirket ve hisselerinin sahipleri var. onlar kulübü ve hissedarları zarara uğrattı diye dava edemezler mi? bilen biri anlatsın lütfen.
ne ala memleket sezon ortası rotayı TFF başkanlığına kır ve asırlık çınarı yıkık virane bırak.
mali kongrede bu sahsi ibra edenleri,
tribunde 'simart bizi baskan diye pankart acanlari', komple yollamak icin firsata cevirelim bu durumu. Ha belki uzun vaadede olacak bu dedigim, ama aksi takdirde duzluge cikamayiz. Ne kadar YD artigi varsa, divan uyesi/kongre uyesi/tribundeki rantci komple silinsin bir zahmet.
ultra aslanın twitlerini görünce kanım dondu. 10 yıldır ülke için avrupada hiçbirşey yapmamış birinin, son zamanların avrupada elinden geleni gücü nispetinde en iyi yapmaya çalışanı tiye alması çok utanç verici. klasik türk hikayesi vardır ya cehennemde kapısında bekçi olmayan tek yer türklerin yandığı yerdir...
bu günün yaşanmasında YD kadar taraftarında payı var. bu adamın yaptığı yüzlerce saçmalığa rağmen şımart bizi diyen taraftar, muhalif bir ses yükseldiğinde birbirine giren gene aynı taraftar...
Olacak olan buydu o yüzden çok şaşırmadım. Belkide kendimi hazırlamıştım böyle olası bir durumla karşılaşmaya çünkü YD klübün altına dinamiti döşeyip gitmişti, şimdide patladı işte. Bu dakikadan sonra ne desek ne kadar saydırsak boş. Yanlız anlamadığım UEFA bizim hakkımızda anında karar alabildide şu fener ile ilgili bir türlü (iyi yada kötü) ağzından birşey çıkmadı. Herneyse umrumda değil, olan bize olmuş. Bizim gibi avrupada başka klüplerde var mıdır bilemiyorum, yani ortada bir çifte standartın dönüp dönmediğini merak ettim. Soğukkanlı olmak lazım.
@MİNOSET
"Şımart bizi başkan" diye pankart açan acaba hangi taraftar grubu !?
theotheo'yi getirin bana
mınoset evet çarşının çok payı vardır hatırlayalım olanları
Demirören,
Beşiktaştaki çürümenin sebebinden çok sonucudur. Unutmayınki Demirören kongre kaybederek, ibra edilmeyererek klüpten ayrılmadı, Federasyon başkanı olduğu için ayrılmak zorunda kaldı.Yoksa en son seçimde (Ocak 2011) rekor oyla seçildi, federasyon başkanı olmadan bir ay önceki mali kongrede (Mart 2012) ibra edildi. Camiadaki çürümenin asıl sebebi şu: Ahmet Dursun Seba Gitsin. İşte bu zihniyetin, bu çürümenin geleceği nokta doğal olarak bu.
Ali
@bw1903
2010 'da murat aksu 'nun seçilmemesinin sebebi, cemaat ile olan yakın ilişkileridir. beşiktaş'ın içinde olan kişiler zaten 2-3 yıl öncesinde biliyorlardı bu günkü durumun vehametini. o yüzden, o zamanda başka kimse aday olmamıştı yd 'nin karşısına.
dün bile baktığımızda, genç çocuklar transfer edilince, yahu yıldız adam gelmeyecek mi tarzı yorumlar yapabilen arkadaşlarımızın olduğunu unutmamak gerekir. beşiktaş, lale devrini bitirmiştir, tam anlamıyla bir fetret devrine girmiştir.
yapılacak tek şey, futbolun başına bir ceo getirmektir. bunun için en uygun isim mustafa denizli 'dir. onun altına ise sahada takımın başında olacak yerli bir teknik adam olmalıdır. yoksa, bir yabancı teknik adam beşiktaş 'ı bu krizden asla çıkartamaz..
cemaat cemaat evinize hırsız girse cemaatten bileceksiniz geçin artık bunları
Allah islah etsin seni YD
http://www.burasikapali.com/2012/senin-ben-a-na-koyayim/
Benim anlamadığım, Fikret Orman o kadar UEFA'ya gidiyo, "bizim önceki yönetim bi halt etmiş biz etmicez söz" diyo, bu UEFA'dakiler hiç merak etmiyo mu sizin başkan şimdi nerede ne iş yapıyo diye :D
insan ziyanı
Demiroren'e hicbir diyecegim yok, adam mukemmel bir kotu adam daha once de anlattigim gibi, parasiyla bagladi insanlari, islerini yoluna koydu, sagda solda yeni dukkanlar acti, gidiyor.
Benim sikintim daha baska. Bu blogda ozellikle 2010 yilinda bu finans islerinden dolayi bana cok elestiri gelmisti. "Bu kadar transfer yapamayiz" dedikce "beynini aldirmissin" diyenler olmustu. Kulubun borclari dedikce agir dalga gecilmisti. Olanlari hatirlayan hatirlar.
Simdi ben bir ozur beklersem bu insanlardan, cok mu sey istemis olurum? Zannetmiyorum. Bence hakkim bu.
@shelbyl senin de özür dilemen gerekmiyormu? Murat Aksu gibi düzgün bir insan aday olduğunda sırf babası Akpli diye Demirören destekçisi olduğunuzu unutmadık.
Bir insanın hangi siyasi kanada yakın olduğu değil ne kadar Beşiktaşlı olduğu önemlidir.Efsane başkan Mit mensubuydu ve Alaattin Çakıcı ile iyi ilişkileri vardı.Biz ona efsane başkan dedik çünkü onu Beşiktaşlılığı ve iyi niyeti ile değerlendirdik.
Kimseye kızmaya hakkınız yok.Kendiniz ettiniz ama sadece kendiniz bulmadınız, koca kulübü de beraberinizde götürdünüz.Buyrun şimdi mübarek olun, Beşiktaş'ı Abdülkadir Aksu'nun oğluna teslim etmediniz.
@Adsiz
Saka misin? Demiroren secilince tepesindeki yaziyi ters ceviren, bir sonraki macta Carsi grubundan ve baska organizasyonlardan gelen tepkilere karsin protesto duzenlemeye calisan biz mi Demiroren destekcisi olduk?
Birak secim donemini, su blog tarihinde 1 tane (yaziyla bir) Demiroren destekcisi yazi bul, bir daha buraya bir kelime yazmam.
Ozur dedik iftira geldi iyi mi? Edep duvarini asma istegini anliyorum da Adsiz, uzerinden akrobatik hareketlerle sirikla atlamana da gerek yoktu panpa.
adam nasıl bir nefret ortamı yaratmışsa, adı geçtiğinde bile tartışma eksik olmuyor.. çok ucuz atlatmışız, çook..
Adam "KLÜBE DÜŞEN YILDIRIM" gibi yaa..:)
ve maalesef bu herife dava açılsa bile o iddianame ile en fazla canlı yayında cacık yapılır. neden? kulübümüzün biricik gerçek sahipleri hem idari hem mali olarak ibra ettiler bunu.
Burada yazı yazan bir Theo Theo nickli birisi vardı.
Özellikle bir cümlesi ilginçti
"Zenginden zarar gelmez, fakirden gelir" şeklinde.
Ne oldu hakkaten ona ?
Beşiktaş için FEDA zamanı hareketini başlatan fakirler daha çok zarar verdi sanırım kulübe.
Asırlık çınarı sekiz senede kuruttun demirören. Seni nasıl federasyona başkan yaptılar anlamıyorum ki? Kim çanak tutuyor bu rezalete yahu?
dava açılabilir zannımca. çünkü ibra dernekler kanununa göre, beşiktaş derneği için yapıldı. ortada bir futbol aş ve hissedarları var. ayrıca uefa müfettişi kulübün bir önceki teftişten yırtmak için mali sorun varken yok diye gösterip beyanda bulunduğunu söylemişti yamulmuyorsam.
araştırılmalı.
Hukuken hic sansimiz yok maalesef. Sonuc olarak Demiroren yonetici sifatiyla gorev aldi ve UEFA vadesi gecmis transfer ve personel borclarindan dolayi ceza verdi, kisacasi kotu yonetim neden oldu. Kotu yonetimin de cezasi hukuken yoktur, 'cezasini' genel kurul verir, bizim genel kurul da tekrar baskan secerek ve ibra ederek o cezayi vermedi. Sahte evrak konusu olsaydi o zaman sansimiz olabilirdi ama simdi yok maalesef.
Maddi ve sportif olarak kaybimiz yok, UEFA'ya gitmememiz iyi bile olur, seneye sampiyonluga daha kolay oynariz, zaten UEFA'nin maddi olarak hic getirisi yok, ancak prestij kaybimiz buyuk ve parayla olculemez. Ozellikle bu yuzden yatacak yerin yok Demiroren
Birde calistigim denetim sirketinin bizzat yazdigi raporla bu olaya yon vermesi de uzdu beni, PwC'den ayrilsa mi ne?:(
Merak ettigim bi husus var. Sahte belgecilik yapan YD (ve yonetimi) ayni zamanda suan Uefa'nin muhatap oldugu federasyon baskani. Su durumda Uefa'nin YD'ye ince ayar cekmesi gerekmiyor mu?
@Adsiz
Zaten sirketin kendisi ibra edilmiyor, yonetim kurulu ibra ediliyor. Yonetim kurulu da Futbol AS'nin yonetim kurulu zaten. Olayin dernekle alakasi yok, dernek sadece Futbol AS'nin en buyuk hissedari olan ucuncu bir sirket.
hylozoic soil
Sahtecilikten yemedik cezayi, 65 ve 66. madde yani vadesi gecmis personel borclari ve vadesi gecmis transfer borclarindan dolayi yedik. Sanirim Ferrari, Fernandes, Udinese soz konusu, tam olarak incelemedim ama haber1903'teki UEFA gerekcesi kismini okudum, orada bu sekilde belirtiliyor.
Sonunda vuracağımız en dip noktaya vurduk. Artık bu olayları fırsata çevirme vaktidir bu.
Ben bu gelişmelerden çok daha güçlü çıkabileceğimize inanıyorum.
@BJK4EVER
bilgi için teşekkür. benim anlamadığım, bir şirket faaliyetleri çerçevesinde sorumlu olduğu tarafa (uefa) yanlış bilgi ve belge sunuyor ve ceza yiyor. o zaman hissedarların durumu nasıl olacak?
Hissedarlarin yapacagi birsey yok. Hissedarlar yayinlanan finansal bilgilere dayanaraktan bir hukum getiriyor, o finansal bilgileri de check edip dogrulayan denetimcilerdir. Burada yanlis bir finansal bilgi verildiyse en fazla denetimci suclanir, ama onun da bize getirisi olmaz.
Asil suclamamiz gereken kisi Demiroren sonucta, kulubu kotu yoneten ve goz gore gore ucuruma surukleyen o, ama shelbyl'in dedigi gibi finansal durum kimsenin seyinde degil, herkes sahaya bakiyor maalesef. Zaten akli basinda bir yatirimci futbol kulupleriyle ugrasmaz bile, o ayri konu. Bizler maalesef hala bu kuluplere sportif olarak bakiyoruz, spor kulubu olarak bakiyoruz, ama bu kuluplerin coktan halk'a acildigini ve bir sirket oldugunu, sportif faaliyet disinda ekonomik olarak da dogru isler yapmasi gerektigini ve 2012 UEFA kriterlerinden sonra bunun ozellikle onemli oldugunu idrak edemedik maalesef. Ve bunun zararini cekmekteyiz su an.
uzun zaman olmuştu burda yazmayalı. son durum vesilesiyle biraz içimdekileri kusayım istedim.
burda maddi anlamda bu çok gerçek masaya yatırılmıştı. bu bağlamda quaresma transferi üzerinden bir çok şey söylemişti. o tip transferler sırasında kulübün durumunu sorgulamayanlar, sorgulayana laf söylenler neredeler? sizler demirörenin yaptıklarını meşru kıldığınız için en az demirören kadar suçlusunuz.
umarım bu kulüp bundan sonra küllerinden tekrar doğar ve çıldırt bizi-şımart bizi başkancılar da ilelebet yok olur gider.
fener ve cimbom size daha uygun, valla bak..
dlpg@demiroren.com.tr
Demirören şirketler grubunun iletişim kısmındaki mail adresi düşüncelerimizi kendisine sayımızlada olsa belki ulaştırabiliriz diye düşündüm. Okadar sinirliyim ki bu da geldi aklıma
@bjk4ever
65 ve 66. Maddeler bahsettigin gibi vadesi geçmiş sigorta,vergi, transfer borçlarına gönderme yapıyor. Ancak Uefa raporundaki ifade aynen şöyle '' Denetim konusundaki zorunlulukları (mad. 65-66) yerine getirmemekle kalmayıp, ayrıca yanlış bilgilendirmede bulunduğu anlaşılmaktadır ''
Bu yanlış bilgilendirme bizim bildiğimiz ''evrakta sahtecilik'' tir.
Ya insanlarda hiç utanma yok daha 1 ay önce Q7 yi savunanlar Beşiktaş büyüktür küçülme olmaz diyenler, bu blogda transferler eleştirilirken ne güzel Guti Q7 gelio daha ne konuşuyosunuz diyenler şimdi gelip tek suçlu Demirören yok bilmemkaçıncı madde falan diye yorum yapıyorlar insanda biraz utanma olur diğerlerindede biraz hafıza olsa iyi olur..
@shelbyl hocam şu eski yorumları tekrar yayınlama şansın yok mu? belki o zaman utanırlar...
0:57 yorumsuz
http://www.youtube.com/watch?v=wZSY8pJUWtk
hakan
@mete
Sahte evrak konusunu ben goremedim. O bahsettigin yanlis bilgilendirme benim anladigim kadariyla Zapocotncy'yle ilgili odemenin mali tabloda yanlis sekilde bildirilmesidir. Ki bu illa evrakta sahtecilik anlamina gelmiyor, finansal hata da olabilir. Gerci benim anladigim bu, derinlemesine tamamen okumadim, sadece son 3 sayfayi okudum. Evrakta sahtecilik hangi sayfada var?
@adsiz
Bu tas bana mi bilmiyorum ama madde dedigine gore ustume alindim. Quaresma'yi savunmakla Demiroren'in yanlis politikasinin ne alakasi var anlamadim. Ayrica emin ol bizi ucuruma goturen Guti, hatta Quaresma transferi vs degildir, yanlis sportif tercihlerden dolayi giderlerin karsiligi olan gelirlerin elde edilememesi.
@BJK4EVER
tekrar teşekkürler. ancak raporda söz edilen konu, zapotocny ve diğer 4 alacaklı futbolcu ile ilgili sunulan bilgilerin finansal denetim şirketi tarafından değil, kulüp tarafından yapılması. zapo konusundaki ise gerçekte 20 gün sonra yapılan, ancak belgenin verildiği tarihte yapılmış gösterilen kalem. birşey çıkar veya çıkmaz ama uefa cezasının kulübe uygulanılmasının bence asıl nedeni bu.
@bjk4ever
Hakli olabilirsin evrak sahteciligi konusunda ancak yanlış beyanda bulunmaktan kasıt finansal hatanın ötesinde bir durum ki o da kötü yönetim ile geçiştirilecek bir mevzu olmamalı.
Udinese mahkeme yoluyla borcunu ödemen gerekli diyor. Sen klup olarak hicbirsey olmamis gibi itiraz dahi etmeden kulaginin üstüne yatıp, kimseye vadesi geçmiş borcum yok deyip lisans başvurusunda bulunuyorsun.
Insallah oyledir, ki bu bize tazminat hakki dogurtur, bizim isimize gelir acikcasi. Prestij zaten her turlu kaybettik, ha evrakta sahtecilik ha borclarin odenmemesi. Demiroren boyle bir hata yapmissa sonuna kadar bedelini odetmek icin hersey denenmeli.....
Belki Türk futbolunda bir ilke daha imza atarız.
bir çağ kapatıp bir çağ açarız.
Yatacak yeri yok ama Federasyon Başkanlığı yapacak yüzü var!
http://video.cnnturk.com/2012/spor/5/30/ridvan-akardan-besiktas-yonetimine-hesap-sor-cagrisi
Yalçın Karadeniz: 1974den beri kongre üyesi. 2007 yılından beri Divan kurulu başkanı. En son açıklaması: "sorumlular gereken cezayı alacak".
Levent Erdoğan: Mesleği avukat ve her daim Beşiktaş yöneticisi. Bu nedenle Beşiktaşla ilgili hukuki süreçlere hakim. Kendisi Del Bosque ile ilgili UEFA’daki davayı kazanacağını iddia etmişti. Halen yönetici. Son açıklaması “Bu ceza bizden önceki yönetim tarafından yapılmış ödeme aksaklıkları nedeniyle verildi. Kulübün haklarını sonuna kadar kovalayacağız. İlk hedefimiz CAS'a gitmek. Bu durum bizi epey sarsacak ama yapacak da bir şey yok. Hazin bir karar olarak nitelendiriyorum.”
Tuğrul Yenidoğan: BJK TV nin 2010 yılından beri patronu. Beşiktaş taraftarının Yeter Demirören diye bağırarak diğer klüp taraftarlarına kötü örnek olduğunu, diğer klüp taraftarlarının da Yeter Demirören diye bağırdıklarını ve zaten başımıza ne geldiyse de hep taraftarlar yüzünden olduğunu savunan, camianın ileri gelenlerinden. Son açıklaması için BJK TV’yi açın
..........
Bu böyle gider.
Sonuç: Ahmet Dursun Seba Gitsin.
ali
Bunları geçin kapalı bizimdir başkanlık senindir diyenlere 2 kupayı unutma vefasızlık yapma diyenlere YANGINMI var diyenlere denizli macında dayak atanlara sabote etmeyin uefaya gidelim diyenlere mustahak az bile YD nekadar oç sa BU CARSI VE KARAGUMRUKTE okadar OÇ dir
yd'ye destek veren theotheo gibilerin, genel kurulda bu haysiyetsize ibra verenlerin, tribunde iverson-guti gibi olmus adamlarin transferi icin "cildirt bizi basgan" pankarti acan beyinsizlerin, yd kansizina tepki koyanlari tribunden kovmaya kalkan carsi serserilerinin; en az yd kadar sorumlulugu vardir bugunki duruma gelmemizde..
sirf bu zeka ozurlu tupcu baskan diye senelerdir maca gitmiyorum, kendimce tepkimi koyuyorum..
nasil oluyor da yd beyinsizinin icraatlari karsisinda insanlar bunca senedir bu "sozde adam"a tepki koyanlara cevap verebiliyor, anlamiyorum !! hic mi utanmaniz hic mi yuzunuz yok !! ne farkiniz var yd'den..
Besiktas mucadelenin takimiydi..
Besiktas "seref"in, serefli ikinciliklerin takimiydi..
Besiktas isyanin takimiydi..
Besiktas sonsuz destegin, karsiliksiz askin takimiydi..
Besiktas kendi semti, kendi evi olan takimdi..
Besiktas delikanli adamlarin takimiydi..
Besiktas, bu yuzden buyuk camiaydi..
bgn, yd ile birlikte;
Besiktas "cildirt bizi basgan" zihniyetli, parali ruhsuz sporcularin takimi..
Besiktas sampiyonluk icin her yol mubah zihniyetinin temsilcisi..
Besiktas sistemin takimi..
Besiktas taraftari icin sampiyon olursa sevilen bir takim..
Besiktas kaypak tiplerin yonettigi veya kongre uyesi oldugu takim..
bu yuzden Besiktas artik buyuk camia degil !!
ben hicbir zaman kaybettigimiz maclara uzulmedim; icimi yakan Besiktas'in degerlerinin yok olmasiydi..
bunu goremeyen zavallilarin, bugun hic konusmaya hakki yok..
fikret orman geldigi gunden beri duzluge cikacagimiza inandim..ancak su anda baskandan bekledigim tek sey var :
yd beyinsizini Besiktas'tan ihrac et fikret orman !!
T
senin de, seni ibra edenin de, tribünde, forza çarşıda yalakalığını yapanın da.
görüldüğü kadarıyla durum şu "her toplum hakettiği yöneticiyi bulur"fazla uzatmaya gerek yok.şimdi önümüze bakıp toparlanma zamanı olan olmuş..
bukadar insanın bedduası oğlunla kızından çıkacak sana gene bişey olmayacak heralde YD!
euroleague'e dogrudan katiliyoruz. buyrun, zedelenen itibari geri almak icin baslangic noktasi.
başarılarının devamını diliyoruz..
2 gündür beşiktaş sitelerini takip ediyorum. bana göre en güzel yorum şöyle:
"bu adamın hayatındakı tek başarısı, babasının milyonlarca spermi arasında birinci olarak gelmesidir".
fikret orman gibi bi basiretsiz olduğundan dolayı beşiktaş kulübü bu cezayı almıştır. demirören olsaydı beşiktaş bu cezayı almazdı.bunu belirtelim.
@theotheo
hocam ne içiyorsan bana da söyle lütfen. bu aralar cin-tonik kesmiyor çünkü.
abidin'e mutluluğun resmini yapabilir misin diye soranlar vardı. beşiktaş'ın şu anki durumunda geç onları. bunca iflas etmişliğe rağmen elini taşın altına koyan beşiktaş başkanı için kaçan vatandaşın söylediği "dertsiz başına dert aldı" lafı için hangi açıklamayı yapabilirsin pekyi?
yalan beyan diyorum, usulsüz iş diyorum, denetim şirketi raporu, uefa denetimi diyoruummm.
bu arada, spor hukuku okuyan hollandalı bir arkadaşım var, max. 5 yıl önce beşiktaşlı yaptım. adam benden daha fanatik. fikret başkan'ın çözdüğü işler ve ertelettiği cezalar için "müthiş bir başarı" diyor.
yine de mazoşistlere de saygımız var. belirtmeden geçmeyelim.
bak şimdi kardeşim. hayatın gerçeklerinden uzak olmayın diyorum millete ama herkes bir hayal dünyasında. bu dünyada o gördüğün bütün janti kıyafetlerin altındaki zenginlerin hepsi, pezevenglikten daha adi bir şekilde usulsüzlük yaparak zengin olmuşlardır. bunun başka şansı ve yolu yoktur. bugün bu dünyada eğer zengin olursan eğer hak yiyen olursan, eğer haklı değil de güçlü olursan borun öter.
fikret orman bu niteliklere sahip değildir. birincisi zengin değildir. ikincisi her seçime girip kaybetmiş bir adamdır. üçüncüsü uefaya gidip ilk başta yok 500 kaıt ceza aldım die gelip sora da tokadı yiyendir. carvalhal'ı gönderip ardından tayfuru getirip ardından 1.5 yıl sözleşme imzalayıp, devamında alman ragninck ve zico'dan tokat yiyip samet aybabaya rotayı çeviren bir adamdır.
fatih terim, aykut kocaman, samet aybaba. 7 farkı bul ilk 2 siyle.
olaylara geniş bakıcaz. eğer demirören olsaydı napar eder, o parayı bulur kime parası ödenmemişse gerekirse cebinden verir ve bu kulübe bu cezayı aldırmazdı. bu kadar basit.
artık hayal dünyası bitti. galatasaray da polat cebinden 5 kuruş koymadı patladı. aysal geldi takım şaha kalktı. neden diye sormuyor musunuz. aysalın gül yüzüne mi?
biraz düşün kardeşim öyle cevapları bul ver. bu işler hollandalı arkadaş fln ayağıyla olmaz.
@theotheo
107 tane dava vardı, yeni yönetim 2 ayda 17 tanesini pozitif sonuçlandırdı.
hayale gelince. neyin hayal olduğunu kulübün tarihine leke olarak geçen bu ceza bile göstermediyse ne gösterir bilemem. uefa ilk aşamada ceza vermediği kararında heyet önüne bizzat giden giden ve konuşan başkana atıf yapıp "kulüp yönetiminin iyi niyetine binaen ertelenmiştir" diye yazdı. ısrarla ceza isteyen müfettiş ise raporunda "beşiktaş kulübünden alacağını isteyen ve bu amaçla temas kurmaya çalışan kulüplere yanıt dahi verilmedi" derken.
hem iyi ya, senin tezlerine göre yd zaten beşiktaş'ı kafasında bitirmiş ki çekip gitti. sadece kafasında değil 8 yılda da bitirdi zaten.
hem mali kongre'de sözü edilen bir hibe vardı nooldu o.
Hollandali arkadas ayagi ne oluyor anlamadim ama....
Normal sartlar altinda zaten baskanin para koymamasi gerekir, kulubu o sekilde yonetmeli. Sonucta o adam kulubun yonetim kurulu baskani, sahibi degil. Ha, eger oyle bir gorev edinmisse kendine, hisse satin alir ve bagis yapar kulube. Ancak kulubu kotu yonetim yaptigin hatalari kendi koydugun parayla kapatmak, ustelik bunu kulube borc olarak kaydetmek pek olmuyor maalesef. O da gordu ipin ucunun kactigini, kacip gitti.
Fikret Orman zengin olmayabilir, dogrudur, ancak zaten Besiktas'in baskaninin zengin olmasina gerek olmamali.
@bjk4ever
eskiden beri tanışırız bu kardeşimle. buralardan.
manchester united, chelsea, madrid. başarılı kulüplerden deil mi? hepsi başkan parasıyla dönmüyor mu? dönüyor. arsenal dünyanın en mükemmel işleyen sistemlerinden biri değil mi? başkan para koymadığı için 7 senedir kupasız. bakın en mükemmel işleyen sistemi yaratırsanız bile kupa gelmiyor parasız.
beşiktaş başkanı günümüz şartlarında zengin olmalıdır. galatasaray senin rakibinse bakıp görebilirsin.
@theotheo
öncelikle bir konuyu açıklığa kavuşturalım.
arsenal parasız derken, resmi rakamlara göre ağustos 2010 itibarıyla kulübün değeri 634 milyon sterlin. 2009 sezonu sonunda 63 milyon sterlin kar etmiş. halen en büyük hissedarı, yani fiziksel sahibi ise birçok spor kulübüne sahip olan amerikalı stan kroenke. forbes dergisinin 2012 listesine göre finansal olarak en değerli 4. kulüp, manu, real ve barcelona'dan sonra. (chelsea 7., manchester city 13. sırada).
üstüne üstlük, gs bir önceki transfer döneminde futbolcu alımı için 29,5 milyon avro harcamışken, geçtiğimiz sezon başı 23,8 milyon avro harcamış (resmi transfermarkt değerleri). yani mesele para harcamaksa polat yönetimi çok daha fazlasını akıtmış. peki barça? geçtiğimiz sezon 60 milyon avro. 2 kulübün gelirleri ile oranlarsak müthiş bir uçurumla karşılaşırız. öte yanda parasızlıkla itham olunan arsenal? 65 milyon avro.
yani:
- başarılı örnek gösterilen gs polat döneminde daha fazla para akıtmış.
- bunun 2 katını yapan barça'nın başarısı -muhtemelen- en az 10 kat.
- züğürt denilen arsenal hem gayet cukkalı, hem de geçtiğimiz sezon başı barça'dan daha fazla harcamış.
ee, nolcak şimdi?
ya sen kavramları karıştıyorsun koç.
ben cepten para koymaktan bahsediyorum. kulübün değerinden kar etmesinden falan değil.
arsenal'de kimse cepten para koymadığı için maaşlar o durumda onu bir incele istersen. adamlar fabregas ve nasriyi elinde tutamadılar bu sebeple, bu sene de robin için uğraşıyorlar. bazı şeyleri karıştırma.
ikincisi ünal aysal takıma sıcak para getirdi, eğer bir oyuncuyu keş olarak 3 milyona alıyosan. vadeli olarak 10 milyona çıkar o transfer. örnek zapo-sivok transferleri.
bilmeden konuşmak kötü.
O bahsettigin kuluplerde baskanlar sahip ve bagis yapipiyor, bizimkisi gibi kulubu kendisine borclandirmiyor. Ki o kuluplerin altyapiya yatirim yaptigi (ornek Bertrand, Sturridge, Matic, Savic, Weiss) ve uzun vadede zarari kapatip kulubu donecek bir hale getirmeye calistigi asikar. Ki City bile bu sekilde dusunuyor.
@theo
Baskan para koymuyor ki. Baskan kulubu zarara sokuyor, farki cebinden karsilayip borc olarak yaziyor, kulube yatirdigi borc karsiliginda senet aliyor. Borc koymak diyorsun da 100 milyon TL degerindeki 5 senet ne o zaman? Hadi Demiroren 100 milyon TL para koydu da diger 300 milyon TL borc kime?
diğer 300 milyonu sadece demirörene mi yükleyelim?
yoksa 10.5 10.5 numara diye zırlayıp tabatayı aldıran denizliye mi? yoksa gordon diatta higuain gibi mükemmel transferler yaptıran ertugrul saglammı? bunların hiçbir suçu yok dimi kardeşim. bu hıyarlar al diyor demirören parası neyse gidip alıyor bu iş bu kadar.
onun dışında zaten lucescu dönemimizdeki başarıyı biliyoruz. bu takımın en büyük sorunu demirören değildi. cebini doldurmak isteyen, futbolun fsinden anlamayan zaman geçirmek isteyen yerli yabancı antrenörlerdi. bunu bilelim.
Bok gibi antrenorler buldugumuz konusunda katiliyorum sonuna kadar ancak o antrenorleri getiren de Demiroren sonuc olarak.....
kardeşim.
getirdiğimiz antrenörlerin bi künyesine bak. biri türk futbol duayeni, öbürü türk futbolunun genç değeri. schuster desen amkduumun oğlu dünyanın en iyi takımlarında oynamış. tigana desen platiniyle oynamış höh. del bosque söylemiyorum.
adam daha napsın yani. getiriyor ama olmuyor kardeşim olmuyor. tutturamıyoruz. çünkü gelen yabancılar türkiyeyi katar gibi görüyo bi bok olmuyo, türkler zaten pek anlamıyor bu futbolun bilimsel tarafından vs vs. bu kadar basit yani.
@theotheo
fabregas'ın arsenal'den aldığı yıllık ücret 4,5 milyon sterlindi. barça ile 4 milyon avroya anlaştı. bunun bir milyonunu anlaşma gereği 5 yıl boyunca kendi cebinden olmak üzere arsenal'e ödemeyi kabul etti. yani barça'da net eline geçen 3 milyon avro oldu. transferi 4 yıldır uğraşılan bir konuydu. kendisinin istemesi ise maddi konulardan çok memleketi ve altyapısından yetiştiği barça'ya gitmek istemesi ile oldu.
nasri ise 27,5 milyon avro gibi yüksek bir bedelle satıldı. manchester city'de ücretini 2'ye katladı, doğrudur. ama hem arsenal onu 3 yıl önce 16 milyon avroya aldığı için 11,5 milyon kar etti, hem de yerine eden hazard'ı almak için 20 milyon teklif etti. ancak lille arsenal için değil, ihtiyacı olduğunu bildirerek, hazard'ı isteyen tüm kulüplere geçtiğimiz sezon kapısını kapadı. peki arsenal ne yaptı? gervinho ve arteta'yı toplam 24 milyon avroya alıverdi. bu sezon ise podolski'yi aldı ve hazard için uğraşmaya devam ediyor.
zapo-sivok transferleri hakkındaysa aşağıdaki linkte bulunanlara bakmak yeterli.
http://www.besiktaspostasi.com/bir-garip-transfer-hikayesi-ve-bilinmeyen-gercekler-tomas-zapotocny.htm
ya hiçbişey bilmediğin nasıl ortada. hazard'ı chelsea çoktan aldı. astronomik bir ücret ödeyerek. biraz oku.
gervinho gibi vasat altı bir oyuncuyu almak arsenal'e ne kattı bu sezon?
benimle arsenal'i tartışman için çok ekmek yemen gerek arsenal'in 38 premier lig maçını 90 dakika izlemiş bir adamım 10 senedir de bu böyle.
arsenal'in temel problemi maaş problemidir. fabregas'ın o paraya anlaşmış olması bir gösterge değildir. kulüp orda barcelona yerine city olsaydın fabregasın maaş 2 misline çıkacaktı farklı bir durum var.
bugün en tokmak dediğiniz kulüpler 500 milyon borcu var. bu oyuncu maaşları bu giderler öyle düzenli hikayeyle dönmez. döner ama arsenal gibi başarısız olursun. sen hem kupa istiyorum hem de kulüp borçsuz olsun diyorsun.
number 1- arsenal aldı demedim. uğraşıyor dedim. göstermek istediğim nasri'den sonra 24 milyon harcayıp hala hazard için potada olmalarıydı. hani illa ki başganın parası lazımdı?
number 2- geçen sezon bosingwa'yı göndermeyi düşünen chelsea bu sezon bu adamın büyük katkısıyla cl kupasını aldı. üstelik bosingwa geçtiğimiz sezon çoğu maça yedek soyundu. gervinho'dan ilk sezon verim alamamak lafı bir kriter değil sadece fm oynayanların yorumudur.
number 3- premier lig izleyen birinin önce bilmesi gereken şey şu: nasıl ki büyük paralar harcayan manu ve chelsea gibi kulüpler varsa parasını çarçur etmekten başka bir iş yapmayan tottenham da var. yd yönetimi ne ferguson gibi ilk senelerinde çuvallayan birine tahammül etti, ne de abramovich gibi yaptığı karanlık işleri legalize etme adına veya gayet masumane bir şekilde sonsuz para akıtan bir halde devam etmeye uğraştı.
madem para babalarının örneğini veriyorsun, hangisi çuvalladıktan sonra bile senet alıp verdiğimi isterim diyen başkanlara sahip. üstelik hibe edeceğim dedikten sonra yan çizerek.
dur bakalım abramovic bileti kesince napıcak onu da göreceğiz.
hazard için hiç bir zaman potada olmadı arsenal. bu ücretlerde olamaz kardeşim. matematiğin zayıftı heralde lisede senin.
tottenham para mı çarçur etmiş :D ya kardeş git işine. şu an modric dediğin adam haftada 40k ya oynuyo. adebayorun maaşını man city ödüyo. komik oluyosun.
eden hazard ve arsenal için bir ecnebi, bir de yerli haber linki. buyrunuz:
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2012/02/16/2909287/lilles-eden-hazard-interested-in-arsenal-move
http://www.fanatik.com.tr/Eden-Hazardi-Arsenal-istiyor_3_Detail_211_263649.htm
bu arada gayet trajikomik ama hazard gervinho için bakalım ne demiş:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2152000/Eden-Hazard-Arsenal-winger-Gervinho-inspiration.html
tottenham transfer raporu:
2008-2009: 142,5 milyon avro
2009-2010: 40,3 milyon avro
2010-2011: 26,1 milyon avro
ingiliz sky kanalı geçen yıl tottenham'ı futbolda yüzyılın para saçma makinesi ilan etti. bu 3 yıl ortalaması barça'dan daha fazla. son 20 yıldır kulüp tarihinde gelebildiği en yüksek derece 4. lük. hele ki su son sezon liverpool'un çuvalladığı bir durumda bunun olmaması zaten mucize olurdu.
Bizim takımın içine düştüğü durumun çok büyük oranda sorumlusu y.d dir dogru ama tamamen ona yuklemek isabetsiz ve çözüm odaklı olmaz bence! Evet yönetemedi ya da öngöremedi belki başka seylere öykündü belki beşiktaşı tanımadı futbolu bilmiyor belki ya da bilen adamları secme konusnda başarısız falan filan hepsine evet ama bizim son 10 yıllık geçmişimize dönüp baktıgımızda buyuk resimde ne var ya da 50 sene sonra 30 sene sonra tarih bu durumu nasıl yorumlayacak ona bakmak ve buna göre ders cıkarmak lazım yoksa demirörene küfür kafir sövelim klüpten atsınlar düşman olsun tüm taraftar kongre üyeleri, bizi zerre ileri götüremeyecek bunlar.Çünkü mevcut durum cebren yapılmış şeyler değil herkes eleştirdi tüm y.d donemi boyunca ama herkesin kesin sessiz kaldığı seyler de olmustur bu yuzden y.d. üzerinden değilde kapitalist futbol ve ülke futboluna yön veren anlayış ve akımların dönemeçlerin paralelinde durumumuzu yorumlayalım y.d.yi yönlendiren febe özentiliğinde ya da gesenin avrupa kupasıyla yukselttiği çıtanın ezikliğinde hırcınlaşan febenin tarz-ı klüpçülüğünde, dünya takımı olma şiarının çıkışında, kapitalizmin rasyonelliği acımasızlığı ve beşiktaşlılık romantizmi ikilemi noktasında dogru tespitler yaparsak tedavi bulunabilir kanısındayım.Borç bişekilde ödenecek bu günler aşılacak ama neden biz bu pervasızlığa gittik neden hersene 8-9 topcu aldık neden onu bunu kovduk neyi arıyoduk niye arıyoduk neden bağımlılar gibi aramadığımızı bulamadığımızda daha fazla yanlış yapmaya başladık.
Y.D mi ben yd nin bu kadar karmaşık sorunları öngörüp yönetebilmesi hatta ülke futbolunu yönlendirmesi bi yana bu kadar sorunu yaratabilecek hamleleri risk alıp yapabilecek özgüvene sahip olduğunu bile sanmıyorum.
Dolayısıyla mevcut durumu y.d üzerinden çözümlemeye çalısırsak bence bize elde kalan bütünlüğümüze daha çok zarar verecek.
@theotheo
oglum bak git !!
110 yıllık çınarı bence de YD bu hale getirdi. Ama bence zaman artık ''YD şunu yaptı, bunu yaptı. Kulübü mahvetti'' deme zamanı değil kesinlikle. Tüm iyi niyeti ile Beşiktaş'ı düzlüğe çıkarmak ve devraldığı enkaz halindeki bir kulübü yeniden ayağa kaldırmak isteyen bir başkanımız var. Onun ve kulübün arkasında duralım. FEDA'ysa FEDA ne gerekiyorsa yapalım. Geçmişi konuşmak bu saatten sonra kimseye bir fayda getirneyecek bence. Varsın 1 sene Avrupa'da olmayalım. Bazı şeyler fedakarlık yapılmadan elde edilmiyor. Biz de güzel günler görebilmek için bu günleri yaşamak zorundayız. Hem şahsen benim Beşiktaş'a olan sevgim bu son cezadan sonra bir kat daha arttı.
İşte Beşiktaş da geçen sene en fazla kazanan 10 kişi; 1) quaresma 3750 2)Simao 2500 3)Almeida 2500 4)egemen 2350 yarısını maç başı aldı 5)ernst 2300 6-)fernandez 2000 7)holosko 1850 8)rüştü 1500 9)Fink 1500 10)Guti 1400 alacakları düşüldükten sonra kalan......Diğerleri dahil toplam 35 milyon Euro... (maç başınalarda dahil)... Yeni sezonda Kiralıklar gider 2 hesaplı uygun transfer ve şişik ücret alanların indirim yapması ile beraber toplam gider 18 milyon Euroya iner bence....