.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

2 Aralık 2011 Cuma

Hani Bizim Talihimiz Makustu?

Korkuyorum.

Maccabi maçı 2-0'dan 2-2'ye geldiğinde ve Dinamo Kiev'in deplasmanda 1-0'lık üstünlüğü (golü de Stoke kendi kalesine atmıştı hani tam bize yaraşır türden) sürüyorken çayımdan bir yudum alıp "Ehehe, ya ne olacağıdı" dedim ve arkama yaslandım.

O zamana kadar da işler alışıldığı gibiydi. İlk 20-25 dakika "rakibi tartan", o andan sonra rakibin üzerine gidip istediğine ulaşmaya çalışan bir Beşiktaş vardı. İyi oynama şartlarından "gaz faktörü" (burada şunu belirtmek lazım: Quaresma daha 14. dakikada o saçmasapan sarı kartı gördüğünde "aha" dedim, "bu maç bitti", fakat sonra Maccabi taraftarı sağ olsun onu yuhalamaya başladı) ve "Almeida'nın sahada olması" sağlanmış Quaresma'nın adamı Üründülleten (bkz: ooOOoOoUUooO) golü (üzüntüm odur ki Ernst'in deparı ve adrese teslim ortası gümbürtüye gitti golün estetik ihtişamından ötürü) geldi.

Sonrası ise her zamanki gibi fizik olarak düşen, geriye yaslanan bir takım ve o ana kadar işini çok iyi yapan Carvalhal'ın "ya oyuncu değiştirirdim ama bunlar Portekizli çıkaramıyorum ki :(" halleri.

İşte o anda bir şeyler oldu. Önce Stoke City 82. dakikada golü buldu ve maçı 1-1'e getirdi. Bu bile yetecekken Quaresma son dakikada gol attı ve gruptan çıkmayı çok büyük ölçüde garantiledik. Hayır bu ilk de değil bu sene, zira Dinamo Kiev'e karşı yaşanılan karambol hala daha akıllarda.

Avrupa maçlarında ikidir saçma son dakika mağlubiyetleri almıyoruz dostlar, tehlikenin farkında mısınız?

İşte bu yüzden korkuyorum. Bu işin sonu hayırlı değil. Son maçlarda çok acayip bir şeyler olacak, bu kadar sevinç bize fazla. Dinimiz amin.


6 Yorum:

Adsız dedi ki...

o ikiden önce saçma mağlubiyeti son dakika kornerinde almıştık.ondan önceki maçta da sivok'un tırt penaltısıyla 1 puanı kaçırmıştık.quaresma'nın rakibe çarpan topunun direğin içine çarpıp girmemesi falan oldu bayaa şeyler panik yapmamak lazım.

ceyhun dedi ki...

sanırım uefa'nın finaline çıkıp 90+2'de 1-0 öndeyken önce gol yeyip sonra penaltılarda kupayı rakibe teslim edeceğiz. bir dram yaşanması elzem sonuçta...

Adsız dedi ki...

olan maçlarda değil iddianamenin açıklanmasıyla olacak bence inşallah avrupadan atılmayız aha stoke maçını oynamadan

Adsız dedi ki...

bence stoke'yi yenicez 1. olarak çıkıcaz. sonra 32'de bize kıyak bi rakip çıkacak. fakat uefa kararlarını açıklayıp buraya kadar dostlar diyecek

--yılmaz--

itake dedi ki...

Sakın şu şike muhabbetine lig'ten ve avrupadan atılmayalım? hani acısı ordan çıkmasın sakın? :)

Adsız dedi ki...

şike nedeniyle ligden atılamayız.eğer şike yaptıysak (ki kesinlikle inanmıyorum) karar bu sene verilirse türkiye kupasından men edilir, önümüzdeki sene katılamayız.ligden düşürmeye kalkarlarsa eğer vay federasyonun haline.

Yorum Gönder

Ara