.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
27 Ocak 2011 Perşembe

Yanıyorduk

Ersan'ın değiştirilmesi işaretini gördükten sonra hepimiz 6'ya kadar saydık, itiraf edelim. Lakin kenarda eşofmanının altını çıkaran Fabian Ernst'i görünce baştan saydık. Saymaya baştan da, sondan da başlamak farketmiyor, yabancı sayısı 7'ye çıkıyordu. Mesela ben, "Ersan çıkıp nasıl Ernst giriyor ki..." dedim kendi kendime. Sonra da "aman canım şimdi tekrar parmak hesabı yapmayayım, bu kadar da büyük hata yapmıyorlardır, onlar doğru saymışlardır" dedim.

Sonra yedek kulübesinde bir hareketlilik, bir telaş...

Guti kenara bir şeyler anlatıyor. Ekrem Dağ oyuncu değişikliği için kenara gelmiş, o kadar şaşkın bakıyor ki... Sahada hangi mevkide oynayacağını biliyorsa neyim...

Neyse ki, bu karışıklık uzun sürmedi, çünkü maç bitti.

Peki şimdi bir beyin jimnastiği yapalım. Fabian Ernst sahaya adımını atmış olsaydı ne olurdu?

3 puan Beşiktaş'tan Trabzonspor'a geçerdi,
Türkiye kupasından elenirdik,
Trabzonspor hiç hesapta olmayan bir moral kazanırdı,
Maskara olurduk,
Camiada deprem olurdu,
Bernd Schuster bundan sonra ağzıyla kuş tutsa yaranamazdı
İşimiz biterdi.

Bana göre Fabian Ernst'in soyundurulması bir skandaldır, telafi edilmiş olsa bile. Türk futbolunun matematiğinde 1. sırada yer alan "yabancı kontenjanı" sorunsalının maçın en kritik anında ve en hızlı karar verilmesi gereken yerinde atlandığını ifade eder. Bu, bana göre eksik konsantrasyondur. İş kazası olarak kabul edilemeyecek kadar önemli bir detaydır. Ağır kusura girer...

Neyse ki, sonucunda bir olumsuzluk olmadı. Nedeni de irdelenirse seviniriz...

43 Yorum:

BJK4EVER dedi ki...

Teknik ekibe bu kadar yuklenmemek lazim, zira bir yerde okuduguma gore normalde Guti cikip Ernst girecekmis, o yuzden montunu cikartmis, sonra Ersan sakatlaninca tekrar oturmus ve Ekrem cagrilmis.

Ben Nobre ciktiktan sonra 6 yabanci oldugunu hafizaya kazidim, Ernst'i gordugum an hemen macin dakikasina baktim ve hakem erken bitirsin diye dua ettim.:d

erdem dedi ki...

Surekli Schuster'e giydirip durmanın nedeni nedir anlamıyorum. Teknik direktör Mustafa Denizli iken de ona saydırıyordun, Beşiktaş maç kazanıyor ama geleceğini kaybediyor diyerekten ( bu yine kazandığımız macşardan sonra oluyordu ). Her teknik direktörün sürekli olumsuz yönlerini ön plana çıkatmanın nedenini anlamıyorum, uzun vadede adamların yerine mi geçmeyimi planlıyosun yoksa !! ..

Gürcan Ulusoy dedi ki...

yoo dün gece rüyamda gördüm bu senaryoyu... sabah kalkıp bloga yazdım. yoksa yaşanmadı böyle bir şey.

mlhzngn dedi ki...

ernst sahaya adımını atmış olsaydı...
halamın bıyıkları olsaydı...

Gürcan Ulusoy dedi ki...

ben bu yazıyı yazarak schuster'e sallamış oluyorum değil mi? sorun olmayan yerden sorun çıkarmaya çalışıyorum. çok iyi gittiğimiz şu dönemde fitne sokmaya çalışıyorum.

bu yazıdan bunu anladıysanız ve dünkü olaya yapacağınız yorum "halamın bıyıkları olsaydı" ise, söyleyecek söz bulamıyorum.

hadi niyet okuma yapılıyor ben de yapayım, bugün "halamın bıyıkları" diyen kişi, ernst sahaya girseydi schuster'e ilk sallayan kişi olacaktı. hadi niyet okuma.

CeyKun dedi ki...

ernst girmek için hazırlandığında henüz Ersan sakatlanmamıştı. muhtemelen guti ile değişecekti. ersan'ın sakatlığı sonrası ekrem geldi kenara. yanacak bir durum yoktu
kısacası.

Ernst sahaya girse,o malum kitle muhtemelen Schuster'e değil yabancı sınırına sallar ve Türk futbolunun Schuster'i haketmediğinden dem vururdu.

Gürcan Ulusoy dedi ki...

ersan'ın değişiklik işareti ekrana geldikten 15-20 saniye sonra ernst'in eşofmanının altını çıkardığı ekrana yansıdı. yani o ondan önce değil, sonraydı.

stadyumdan nasıl görüldü bilemiyorum.

Muratonovic dedi ki...

ernst ilk bastan beri guti'nin yerine girmek icin isindi, ersan sakatlaninca ekrem girdi.. bu neden bu kadar olay oldu anlamadim..

Ben bile tv basinda maci izlerken, ersan sakatlaninca ernst'i gosterdiklerinde, ersan devam edemezse ekrem'i felan sokarlar herhalde diye icimden gecirdim..

RuFF dedi ki...

Bizde farkettik Ernst in gireceğini allahtan son anda anladılar.
Bu olayda ben Schuster e suç bulmam, o anın verdiği telaş ile böyle düşünmüş olabilir.Yanındaki Türk yardımcıların olaya el atması gerekir böyle durumlarda ki aynen de öyle oldu.

Bütün bunların yanında Gürcan ın yazdığı da doğru bir yaklaşım.Göz göre göre 3 puan gitseydi işin rengi çok değişecekti.Basın çok üstüne giderdi bu olayın.

open your mind dedi ki...

yanındaki türk yardımcılar bu işler için var
olayda hiçbir skandal yok, türk yardımcılar görevlerini yaptılar olay kapandı

AQ-47 dedi ki...

hayır, skandaldır bu...Trabzon'u güzel bir oyunla yenip kupa dışına itmiş olsak da bunun bir önemi yok, maç hakkında 1 sayfa post yazılacaksa bu olayla ilgili 3-4 sayfa yazılmalı, olmaz böyle şey. Hem uydurmayın Guti çıkacaktı Ernst onun yerine girecekti diye, ben TV'den bana gösterildiği kadarıyla herşeyi anladım bir kere.

Erdal dedi ki...

Bence de büyütülecek bir şey yok. Herkes görevini yapmış, bir kaza yaşanmamış.

Yalnız Ernst öyle 80'den sonra oyuna girecek adam değil. Bugünkü antrenman fotoğraflarına göre yine yeşil yelekleri giymemiş panzerim. Üst üste iki maçtır yorulan orta sahada, İBB maçında Ernst'in oynaması gerektiğini düşünüyorum.

mavlu hakan dedi ki...

orada görevi zaten bu gibi şeyleri takip etmek olan idari menajer tuncay yanık farketmiş durumu daha değişiklik için verilecek kağıt yazılmadan. yani teknik direktör o anda kendini maça ya da futbolcusunun sakatlığına kaptırmış olabilir. herhangi bir skandal yok ortada. ha büyütülüp böyle eğlence çıkartabiliriz tabi kendimize ona bişey diyen yok.

Gürcan Ulusoy dedi ki...

farklı yerlerden bakıyoruz.

olumsuz bir sonuç olmadığı açık.

bir teknik direktör 7 yabancıyı atlayabilir mi atlayamaz mı?

bana göre atlayamaz, atlamamalı.

bir başkasının düzeltmesi, schuster'in hatasını kapatmaya yetse bile, schuster'in nasıl böyle bir hata yaptığını anlatmıyor.

ernst'in eşofmanını çıkarması, sonra ekrem'in girmesi sakil bir görüntüdür.

bugün uyarılır, yarın gözden kaçar sonra yıllarca mustafa denizli'yle dalga geçilir...


bugün "ne var canım" diyen, 5 sene önce yok canım bu kadar da olur mu diyecektir.

bi soru da şu olsun.

ernst girdi oyuna...

faturayı kime keseceksin? uyarmayan yardımcıya mı?

schuster belki kendisi yardımcıya keser lakin faturayı her zaman patron öder. o da schuster'dir... ben tanımam yardımcısını falan

marpione dedi ki...

gürcan maç sonrası schuster röportajı var, orda söyledi, ernst ve ekrem beraber ısınmışlar ve esasen ernst guti yerine girecekmiş.

ayrıca millet itirazında haklı. girmedi işte oyuncu. kulubede bir sürü adam var eminim bunu düşünebilen. hatta yanılmıyorsam ernst soyunurken ona elinde sert arkalı dosyası ile gidip "hayır sen giremezsin" diye elini sallayan adam da maçlarda schuster'in yanında oturan esmer adamdı.

ortada bir hata falan yoktu. çok önemli bir maçın çok kritik bir dakikasında bir sakatlık oldu, kulube alarma geçti, sorun yaşanmadan da geçti. ben inanmıyorum kulubede o kadar çok adam varken ve herkes 6 yabancı sınırından haberliyken bunu engellemek için bir sistem veya düzen kurulmadığına. elbette vardır bu işin takibi için yöntemleri.

sinekten yağ çıkartmışsın biraz.

Gürcan Ulusoy dedi ki...

o zaman ekrem dağ'ın şaşkın bakışlarının bir anlamı olmalı :)

"millet itirazında haklı, girmedi işte oyuncu" hayat felsefesi olarak doğru bulmadığım bir yorum. bu olay bir daha olursa, "millet eleştirisinde haklı, girdi işte oyuncu" olur. oysa adamın girip girmemesinin önemi yok. önemli olan schuster'in atlaması.

yok eğer atlamadıysa problem yok.

milletin haklılığı, ernst'in oyuna girmeyişinden kaynaklanmaz onu da tekrar edeyim.

marpione dedi ki...

"rogerio da silva bobo dedi ki...
Ernst sahaya girse,o malum kitle muhtemelen Schuster'e değil yabancı sınırına sallar ve Türk futbolunun Schuster'i haketmediğinden dem vururdu."

daha önce iki kere rica ettim bu işi bitirelim artık diye. bu muhatabı geniş ve muallak tutulan suçlamalar, başka insanlara kendi uydurduğun fikirleri yaftalamalar falan benim gözümde ayıp. olayları bu kadar kişiselleştirmek de manasız.

sanırım bir söylemediğimiz şu kaldı:

arkadaşlar kavga arıyorsanız başka mekanı deneyin, burda sohbet etme ve futbol konuşma derdindeyiz.

daha nasıl anlatalım derdimizi? ben sıkıldım anaokulunda gözetmen gibi hissetmekten. beyler ve bayanlar lütfen ısrarla yapılmaması rica edilen işleri yaparak buraya emek harcamak için olan hevesimizi kırmayın.

marpione dedi ki...

gürcancım bir şey atlanmadı. guti yerine girecekti + zaten farkındalardı gidip ernst'i uyaran da schuster'in yardımcısıydı. ayrıca bu işlerden de teknik direktör değil yardımcıları sorumludur. yardımcılarına bu işin sistemini kurdurtmamış olsa teknik direktöre suç bulunabilirdi.

ekrem'in şaşkın bakışlarının konu ile ilgisi olduğunu bile düşünmüyorum. tek aklıma gelen ekrem oyuna girmeyeceğinden çok emindi ama bir anda girmek zorunda kalınca öyle bir avelleşmiştir kısa süreli :)

Antidoto dedi ki...

Stattan çok net biçimde göründü ki, Ernst Ersan sakatlanmadan önce soyunmaya başlamış ve oyuna girmeye hazırlanıyordu. Zaten Schuster'in de söylediği gibi Guti'nin yerine girecekti. Ersan sakatlanınca da Ekrem girdi. Ortada bir mesele yok yani bob...

marpione dedi ki...

bir de lütfen tarihe not düşülsün :

"Teknik ekibe bu kadar yuklenmemek lazim"

bjk4ever - 2011

hehehehe. abi öğlen yağlı yedin galiba?

Gürcan Ulusoy dedi ki...

bence adam haklı. bu ülkede schuster'e kayıtsız şartsız bi teslimiyet var.

benim yazdığım en ufak bir eleştiriye bile yazılanlara baksanıza.

bu blogda schuster'i eleştirme hakkı olmalı.

açık söyleyeyim, bu schusterci-anti schusterci meselesinde "inadına schuster!" "hep destek tam destek" gibi manasız destek verenlere karşı, eleştirel yaklaşanları kendime daha yakın buluyorum.

bobo belki espri olarak söylüyor ama, onun espri olarak söylediği cümle hakikaten kullanılıyor arkadaş... o kullanılmıyor da, başkası kullanılıyor.

schuster'in putlaştırılmasına karşıyım.

putlaştırılıyor mu, putlaştırılmıyor mu ortaya koyalım öyleyse.

çekişmenin, sorunun kaynağı orası.

ben antischuster'ci falan değilim. adam ne başarılı, ne başarısız.

bugün oynanan futbolu da schuster'e mal etmem. ayrıca bireysel yeteneklerimiz üzerinden sonuca gidiyoruz. öyle inanılmaz bir kollektive falan da yok.

simao-guti-quaresma'yı yanyana koyunca her zaman buna benzer bir şey çıkacaktır. rıza çalımbay'la da bu çıkacaktır, hiddink'le de.

ha, bunun üzerine koyulacaksa schuster koyacak.

ama daha dur 2 hafta oldu bu adamlar geleli. schuster'e methiye düzmek için bile yeterli zaman değildi ki.

marpione dedi ki...

gürcan bence blogda schuster destekçisi kadar eleştireni de var bol bol. kendimizi paralıyoruz bu iki kitlenin olayı kavgaya dökmeden tartışabilmesi için. herkes de gelip yazıyor fikrini.

bence bu postta insanlar sana schuster'i eleştirdiğin için değil de olmayan bir sorundan dolayı eleştirdiğin için karşı çıktılar.

dur bak ne zamandır aklımdaydı bir schuster postu açmak zaten, hemen açayım onu.

fitneci dedi ki...

bence yabancı futbolculara verilsin bu görev. herkes asker gibi saysın baştan 1-2-3-4-5-6 diye... 7. adam "ben 7. oldum amk(pardon marp:)))" deyip girmesin oyuna

suspicious1903 dedi ki...

simao - guti - quaresma'yı yanyana getirmek için şöhretli bir hocan olması gerekiyor arkadaşlar , bunu unutmayın.. rıza çalımbay'la falan olmaz yani.. yani burdaki destek schuster'den çok kaliteli yabancı oyuncu getirebilecek şöhrete sahip bir teknik adam..

tearkan dedi ki...

Q7'yi, Simao'yu bilmem de Guti'nin gelişi kesinlikle Schuster ile bağlantılı. İnsanlar biraz da bunu bildiği için Schuster'e puan durumuna vs. bakmadan bu derece destek oluyor. Açıkcası sivri sözleri, kimseyi sallamayan tavrı benim de hoşuma gitmiyor değil.

Neyse konuya dönecek olursak da Ernst'i kulübede hazırlanırken görünce ben de bir anlığına lan! dedim içimden; ama sonra Ekrem girdi oyuna. Bizim televizyondan gördüğümüzden stadda olan arkadaşlar illa ki daha fazlasını görüyorlar, gördüler ve onların söyledikleri bizim gördüğümüzden daha geçerli şu olay için. Bu durumda Ernst'în Guti'nin yerine girmek için hazırlandığını düşünecek olursak biz gereksiz bi lan! tepkisi vermişiz ekran başında.

öncelikle selamlar. bloğu uzun zamandır takip ederim ilk yorum da buraya olsun.

ilk olarak şuster açıklamış, gerçeği anlatmış. bunu duymamış olabilir ve bu yorumu yapabilirsin eyvallah.

ama sonrasında kusura bakmayın arkadaşlar demek bu kadar zor olmamalı. yoksa iddia ettiğinin aksine suşter'in burada yeterince eleştirildiğini düşünüyorum.

ikincisi farzedelim ki şuster yabancı sayısına dikkat etmedi ve ernst'i oyuna almayı düşünüyordu. burda da daha önce yardımcıları veya kulübede bulunan birini kendisini uyarması için görevlendirdiyse yine o iddia ettiğin skandal faso fisodur. teknik direktörün sahadaki yabancıları saymaktan daha önemli işleri var zira.

eyyorlamam bu kadar.

BJK4EVER dedi ki...

@Ruff

Dunku olayi degerlendirdim, boyle bir skandal olmadigina inaniyorum, ama antrenor degil de kim bakacak? Elbet antrenor bakacak, 7'ye kadar saymak zor mu? Ki mac plani vs hazirlarken bunu dusunmuyor mu antrenor, boyle bir skandal olsa 100% suclu antrenordur. Antrenor 7'ye kadar sayamiyor diye ekstra bir adam mi tutalim? Yabanci sinirlamasindan sorumlu yardimci antrenor falan?

@Gurcan

Acilis yazisi belki abarti olabilir bence, ama bu son yazdigin cok cok dogru. Bu oynadigimiz futbol ve aldigimiz puanlari ben de Schuster'e baglamam, zira kulubumuz ile rakipler arasinda o kadar buyuk bir kalite farki var ki, inanilmaz. Buna ragmen mesela dunku maci da Trabzon'un yedek kadrosuna karsi 2-2 bitirebilirdik. Ben suna bakarim: ilk yarida M.Denizli kadrosuyla ne yapti bu adam? Q7 Guti yokken Tabata, Holosko, Nobre, Bobo ile ne yaptik? Gorduk iste. Schuster'in bu takima artisi ve eksisi olacaktir, takim kendi kendine cikip oynayacak hali yok, bu artiyi ve eksiyi ilerleyen haftalarda gorecegiz, ama simdiden kendimizi kral ilan etmenin hali yok, cunku bunu lig baslarinda da yapiyorduk, devre arasinda puan durumunu gorduk.

Gürcan Ulusoy dedi ki...

valla ben bu yazıyı, 7 yabancı olsa ve elenseydik neler olurdu üzerine kurgulamıştım. vurgu yapmak istediğim noktası orasıydı. schuster'e sallama olarak algılandıysa hatalıyım.

Riggs dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Riggs dedi ki...

"valla ben bu yazıyı, 7 yabancı olsa ve elenseydik neler olurdu üzerine kurgulamıştım. vurgu yapmak istediğim noktası orasıydı"

halamin biyiklari olsaydi onermesi daha nasil hakli kilinabilir bilmiyorum. Cok guzel dusunmussun, aferim gurcan.

CDiS dedi ki...

schuster 'in suçu yoktu. yani teknik adam, yedek klübesinde en büyük stresi yaşayan adamın bu tip bir şeyi düşünememesi normal. yanındaki adamların düşünmesi gereken birşeydi, düşünülmüşte zaten.

hArun dedi ki...

@jessie
seninle hiç olmadı, olmuyor, olmayacak.

Basındaki bir kaç kiralık kalemden bir farkın var o da blogda yazıyor olman ama hiç merak etme bu performansla gidersen sende bir gün o boyalı gazetelerde kiralık bir köşeye sahip olabilirsin.

Kullandığın fotoğraf tartışmasız abartılı hem de baya bi abartılı..

Schusterciler öyle böyle demişsin ki bir blog yazarı olarak kendi okurlarının fikirlerine atıp tutuyorsun...

Yorumlarında insanları genelliyorsun 'bugün bunu diyen yarın şunu diyecektir' gibi kesin kanılara varıyorsun, insanlar renk renktir unutma..

Schuster'e bel altından vuruyorsun, vurma.

Marjinal olabilmek için uğraşıyorsun, uğraşma.

İnsanları burada küstürdün gittiler senin o gün birazcık gururun olsaydı bırakırdın, bırakmadın. hala burada küçük hıncallık yapabiliyorsun, tek kelime ile bravo.

imza: sizi en başından beri takip eden okur.

marpione dedi ki...

Harun gidenlerin gurcan'in yazdiklarindan baska sikintilari vardi. Bilmedigin konuda cok iddiali ve kesin konusmussun. Bu kadar hirs yapmadan yazsaydin keske. Karsindaki laf anlatilinca anlayabilen bir adam. Bu kadar saldirganligin luzumu yok.

hArun dedi ki...

Jokond öyle demiyor ama...

Tuco Salamanca dedi ki...

elbette bizim de kişi kültünü yıkacağımız bir 20. kongremiz olacaktır bir gün.

bu arada ortam yine çok gerilmiş, yumuşatmak adına;

-yanıyosun şuster abi
-ben yandım ama sizi de yakıcam, bütün stadı yakıcam ulan inekler

marpione dedi ki...

Harun jokond'un soylemek isteyip de soyleyememis oldugu bir sey oldugunu sanmiyorum. Seni onun hakkini savunmak icin yetkilendirdigini de sanmiyorum. O vakit quo vadis? Senin gurcanla meselen varsa baskasini neden karistiriyorsun? Bence soyleyeceklerini duyduk, ben daha otesini ciddiye alamayacagim. Ciao.

hArun dedi ki...

@maripone
italyancaya baya hakimsin anlaşılan.. Aynı hakimiyeti türkçe anlamada da göstermeni dilerim.

Ben derdimi açık bir şekilde yukarıdaki yorumumda yazdım sen gelip istediğin bölüme cevap verdin, orada atılan posta da eleştiri var, fotoğrafa da.

Jokond beni onu savunmam için görevlendirmedi zaten onu savunmaya çalıştığım da yok. Peki Jessie kendi hakkını savunmak için seni mi görevlendirdi?

marpione dedi ki...

hayır, ben kendi söylemek istediklerimi söyledim, uzatmadan da bitirdim. senden de aynı davranışı bekliyorum.

gürcan'a hepimiz itiraz ettik bu post için ama ortada hakaret eden bir sen varsın. terbiyesizce, karşındakine zarar vermek için konuşuyorsun. çekemem o kafayı. yapma.

shelbyl dedi ki...

Beyler,

Hatirlar misiniz yardimci hakemin bizim yedek kulubsini uyardigi maci "7. yabanciyi sokuyorsunuz" diye? Rakip takimlar neyse ki fazla itiraz etmediler, konu kapandi bir sekilde.

Dunku olay, yukarida aciklandigi gibi olabilir, yani Ernst soyunurken Ersan'in yerine Ekrem girmistir, dogrudur.

Ama bu ikinci direkten donusumuz de olabilir.

O yuzden bu konuda bir post atilmasi dogrudur benim nazarimda, Gurcan'in tonu tartisilir, o da tamam. Ama suradaki gereksiz agresifligi hic cekemiyorum ben. Hele hele gelip de, konunun aslinin bilinmedigi durumlarda eski defterlerin acilmasi cok ama cok yanlis.

CDiS dedi ki...

ekşi beşiktaş bile bölünmüş, sanki wikileaks 'i paylaşamıyor insanlar..

Kalten dedi ki...

Bence Schuster'in maçlara 5 yabancı ile başlamasının sebebi ilerleyen dakikalarda istediği oyuncuyu sokabilme esnekliğine sahip olmak. Bu karar bile engellemiyor olası kazaları

Ha bu işten yine bizim Nobre yırtıyor, Aquila vuruşu ile gol atan Quaresma'nın yanında yılbaşında Taksim'i basmaya gelmiş apaçi gibi dursa da ilk 11 çıkabiliyor.. İşin acı tarafı, biz de itiraz edemiyoruz çünkü esneklik istiyorsak başka alternatif de yok!

Schuster bu mantıkta giderse Ersan sakatlanmış olsa dahi bu 6 yabancı ile başlamama durumu sezon sonuna kadar devam eder.

Yani, Gemlik'i geçince Erhan Güven'in dahi maç kurtardığını göreceksin, sakın şaşırma :)

Dün akşam kapalıdan gorduğum kadarıyla Ersan sakatlanmadan once Guti kenara değiştirin diye işaret yaptı, Ernst soyunmaya başlarken pozisyon devamında Ersan sakatlandı top orta sahadayken yani daha Ersan'ın yanına doktorlar gitmeden Ernst soyunuyordu..Fakat gece maçı tekrar seyredince tv den farklı göründüğünü farkettim normal olarak basın tribününden ve numaralıdan yedek kulübesi gözükmediği için herkes farklı düşündü.Gün içinde de dolaylı yollardan idari menajer Tuncay Yanık'tan aldığım bilgi de bu yönde.
Gürcan Ulusoy'un yazısında alıntı yapayım
''Sonra yedek kulübesinde bir hareketlilik, bir telaş...
Guti kenara bir şeyler anlatıyor.'' yani beni değiştirin diyor.Zaten yazıda ki ayrıntıda herşey belli.
Medyaya malzeme lazımdı 2 gün boyunca bununla oyalanırla.
Ama yine Tuncay Yanık'ın böyle durumlar için çok dikkatli olması gerekiyor...

Yorum Gönder

Ara