.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
29 Ocak 2011 Cumartesi

Anket


25 Yorum:

shelbyl dedi ki...

Bu ulke Fenerbahce ya da Galatasaray'dan birinin yarista olmadigi bir ligi kaldiramaz. 2 sene once depresyona giriyorlardi da bir sonraki sene Fenerbahce'nin toparlanmasiyla kurtuldular.

O yuzden Fenerbahce'nin kazanmasi momentum demektir. Fenerbahce de, Trabzonspor da puan kaybetmelidir ki bizim zaten sakatliklara Tombo olmayan 0.5 uc ile bagli olan sansimiz sursun.

Beraberlik en iyisi.

BJK4EVER dedi ki...

Trabzon cokebilir ileride de FB'yi kucumsememek lazim. FB bu isin icine girdi mi zor puan kaybeder son hafta haric:p. O yuzden beraberlik diyorum, bol bol kirmizi kart ve kavga diliyorum....

Batistuta35 dedi ki...

Biz 1-3 alırız bunlar da 1-1 berabere kalır,ek olarak bursa da berabere kalır:)

ercan dedi ki...

İllaki beraberlik ;)

Gürcan Ulusoy dedi ki...

en sıkıcı iş bi maçın berabere bitmesini istemek yaaa :)

AQ-47 dedi ki...

Beraberlik ulan! fark 2'şer puan azalmalı!

Eser Gökulu dedi ki...

Trabzon'un yenileceğine pek ihtimal vermiyorum, ama F.bahçe'nin de evinde oynadığı zorluk derecesi yüksek Paok, G.saray ve Beşiktaş maçlarında beraberliği kurtaracak kadar futbol oynayabildiğini gördük.

2-2

Batistuta35 dedi ki...

iddaa kuonumu bile yaptım:)
Kayseri oran 2
Beşiktaş ilk yarı oran 2,1
ts beraberlik oran 3
ankaragucu-manisa üst oran 1,6

bursa maçı da alt ama ondan emin değilim:P

tearkan dedi ki...

ts maçı hariç maçlar birebir benim kuponda da var. ben senin kuponu da yatırırım benden söylemesi. :)

beraberlik tabi ki. ikisi de puan kaybetsin. beter olsunlar. hatta son maçtaki çirkefliklerinden, bariz faul pozisyonlarına bile itiraz etmelerinden sonra trabzon daha bi beter olsun.

alper dedi ki...

berabere bitsin diyenin aklından şüphe ederim.berabere biterse biz kazanırsak fark 10 puana düşer buda 4 maç demektir.fener galibiyeti halinde fark 9 olur ki buda 3 maç demektir.15 haftada 4 maç mı 15 haftada 3 maç mı???

fener kazanırsa momentum muş vs vs.2 kez son hafta şampiyonluk veren takımın momentumuna atlarım ben ya.

en büyük fener ama bu maçlık.ancak gs aynı durumd olsaydı namerde muhtaç olacağıma kafama sıkardım daha iyi derdim.

Batistuta35 dedi ki...

Tearkan yalnız ilk maçtan yatabiliriz,karabük adım attırmıyor kayseriye:)

Ömer Özlü dedi ki...

iki maç da berabere bitsin, dostluk olsun güzellik olsun, Beşiktaşım şampiyonlar ligine gitsin...

hem bakalım belediyeyi yenebilecek miyiz? ben maçıma bakarım...

Ömer Özlü dedi ki...

bu arada karabük kayseri maçına ben de niyetlendim ama yok oynanmaz abi...

Şampiyonlar ligi için Hamsi kazansın.

jeankier dedi ki...

"beşiktaş veya galatasaray bu kupayı kesin alamayacaklar, bunun garantisini verebilirim" şenol güneş.. bana biri bu hocanın sempatikliğini açıklayabilir mi, bir anlatın lütfen!

AQ-47 dedi ki...

Üzeirimizde bulunan iki takımın 2'şer puan kaybetmesini sadece 1 takımın 3 puan kaybetmesine tercih eden adamın "aklından şüphe ederim"

carlito dedi ki...

iki rakibin de puan kaybetmesi varken, neden biri kazanıp havaya girsin ki? ha, fener kazansa bile onlardan bi halt olmaz, 4-5 hafta sonra onları geçmiş olacağımıza eminim.. ama yine de beraberliği tercih ederim, olmazsa da fener kazansın.. ben de iddiada 0 oynadım bu arada, banko berabere! :)

iboay dedi ki...

bol sakatlıklı,kırmızı kartlı olaylı berabere biten bir maç olsun.

alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
gökhan dedi ki...

@jeankier

"Beşiktaş ve Galatasaray'dan ikisinden birisi kupada şampiyon olamayacak bunun garantisini verebilirim size"

şenol güneş'in sözleri budur. ve evet sempatik.

lakerda dedi ki...

her 3 sonuç da bir şekilde işimize yarayacak.

yalnız, belki de ilk kez bu kadar hevesle fenerbahçeyi tutacağım. ilk sebebi ise trabzona gıcık oluyorum. ayrıca oynadıkları oyunun abartılmış olduğu, malesef taraftarlarının da buna kendini kaptırmış olduğunu düşünüyorum.

Ayrıca trabzon'un mağlup olmasından sonra psikolojik etkilerini de düşünmek lazım. Fenerbahçe'nin mehter takımı gibi giden bir futbolu var ve ben hiç bir şekilde geçen seneli daumlu seriyi tutturacaklarına inanmıyorum.

Aklımdan da şüphe etmeyen biri olarak evet trabzon kaybetsin diyorum. Çünkü trabzon yenilgilere devam ederse gerisi çorap söküğü gibi gelir bence, beraberlik ise bana kalırsa şenol güneş'i memnun eder.

jeankier dedi ki...

@gokhan
uyarın için teşekkür, ben yanlış anlamışım, fakat bu söylediği sözü neden söylediğini gerçekten anlayabilmiş değilim, nedir göndermenin hedefi? trabzon, bursa, besiktas, fener den hepsi de şampiyon olamayacak, bu da sempatik mi demek şimdi.

gökhan dedi ki...

@jeankier
muhtemelen bir soruya karşılık o cevabı vermiştir. aradım taradım da ona dair birşeyler bulamadım. durduk yere bunu söylemesi saçma zaten.

maçı da trabzon galip bitirmesin yeterlidir.

Zibidi dedi ki...

4>3 dolayısıyla beraberlik ulan...

Pamukk dedi ki...

2003-2004 sezonunun tekrarına hoşgeldik

Yorum Gönder

Ara