23 Aralık 2010 Perşembe
Simão Pedro Fonseca Sabrosa
Etiketler:Simao Sabrosa
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(Atom)
Ara
-
TEKNİK DİREKTÖR OLMAK İSTEMEMİŞTİ - Aralık 2019'da Fitbol Dergi için yazılmıştı. AMATÖR LİGLERİN BÜYÜK GOLCÜSÜ OLAN DANİEL FARKE GOLLERİYLE HAYAT VERDİĞİ TAKIMA ZOR ZAMANINDA GİTMEK ZORUN...2 yıl önce
-
Josef de Souza Beşiktaş Orta Sahasına Ne Katar? - Evet, benim için çok çok ayrı bir yer olan bu platforma, vlogger olarak geri döndüm. Bu kez, garanti bir dönüş. Bavulumu alıp, Haydarpaşa Garı'na koymuş v...4 yıl önce
-
İyi ki Doğdun Büyük Başkan! (Metin Tekin Efsane Başkan Süleyman Seba'yı Anlatıyor) - Sarı Fırtına Metin Tekin, efsane başkanın doğum gününde onu anıları ile yad ediyor. Seneler evvel dediği gibi "Efsane, yıllar aşıp yüzyıl öteye geçebilme...4 yıl önce
-
Atleti - Atletico Madrid. Bir takım kurmuş... Bu takım sahada sanki bir vatan toprağını ya da bir ülküyü müdafaa eder gibi, bir kaleyi müdafaa ediyor. Sahaya çıkma...4 yıl önce
-
Golcü Şampiyon Yapıyor mu? - Gomis'in sezona muazzam başlaması üzerine Twitter'da bir tartışma gördüm. Tartışmanın temeli Gomis'in bu performansının Galatasaray'ı şampiyon yapıp yapmay...7 yıl önce
-
sinanyyilmaz.blogspot.com - Sinan Yılmaz'ın yeni ve profesyonel yazıları* sinanyyilmaz.blogspot.com* adlı blog adresinde olacak.9 yıl önce
-
Euroleague bwin Mart 2015 MVP Nemanja Bjelica Röportajı - Fenerbahçe Ülker dokuz maçlık bir galibiyet serisi yakalamış durumda ve 2008-2009 sezonundan bu yana ilk kez Euroleague 'playoff'larına katılma hakkını ...9 yıl önce
-
Önce krampon, sonra performans - Her çocuk gibi sokaklarda başlayan futbol maceramız, bazı çocukların yaptığı gibi benim de toprak sahada devam etmişti. Sonrası okul, iş, hayat mücadeles...9 yıl önce
-
NBA: Bir Ayın Ardından... (Part 1) - Her ne kadar başlığımızda bir aylık zaman dilimini ele aldıysak gerek tembellik, gerek iş güç yüzünden yazının paylaşılması, gerekli güncellemeler yapıldık...9 yıl önce
-
Bu Sefer Bahanem Var - Yine ihmal ettim blogu ama bu sefer sağlam bahanem var. Son 9 senedeki ikinci kıtalar arası taşınma olayına kalkıştım. Bilenler bilir, son 9 senedir Avus...10 yıl önce
-
Babylon Dergisi Röportajı - http://www.aliece.com/2013/11/babylon-dergi-ali-ece-roportaji/#more-189510 yıl önce
-
Arsenal Kendine İnanıyor - Arsene Wenger'in sözleriyle, *"İyi bir rakibe karşı alınmış tatmin edici galibiyet." *Arsenal hafta sonu Liverpool'u oyun dışı bırakarak, bölüm bölüm saha...11 yıl önce
-
-
131 Yorum:
KOPTU GELİYOR DEMİRÖREN...
hayırlı olsun diyicem ama kasaplar nasıl olsa bacaklarını ellerine verir
Hayırlı olsun diyelim...
Sonra uzun uzun tartışırız
Simao süper adam yaşı var ama güzel gutinin de yaşı vardı:) .Almeida da sanırım 26 yaşında güzel güzel:)İzninizle bi kadro yapmak farz oldu:
------Cenk---------
Toraman(ekrem)-sivok-ersan-ismail
--------aurelio---------
guti----------------ernst
Q7---------------------simao
----------almeida----------
+2 fernandes-hilbert(bobo iyileşene kadar)
++2 bobo-ferrari
kesinleştimi acaba?
oynadığı ikinci maçta sezonu kapatır.
Q7'den sonra hayran olduğum bir adam daha Beşiktaşıma geldi.Yaşına takılan da hiç olmasın.6 ayda Holoskolaşan Stoch,Dia gibi veletler yerine Türk futbolunun statikliğinden bozulmayacak tecrübeli adamlar her zaman takıma çok daha fazla katkı sağlar.
8 frikik 9 penaltı 10 da asist yapar kesin.büyük fitbolcudur.atletico madrid demek simao demek.yürü be demirören.
sonunda q7'den sonra üst düzey bir kanat oyunucumuz daha oldu.
q7 ile maç içinde sürekli kanat değiştirerek acayip yardırabilirler.
tabi simao da büyük ihtimalle kondüsyener kurbanı olacağı için biz hayal kurduğumuzla kalıcaz yine.
dia çok iyi oynuyor yav. holoskonun kariyerinde atamadğı çalımları 15 dakikada attı son maçta bile.
sezon başı real madrid ekolü denedik devre arasında portekizlilere döndük sezon sonu holosko beşiktaştır deyip noktalamayız umarım.
ya bu holoshko besiktas'tir super motto oldu. her okudugumda guluyorum ama nedense sinirimi de bozmuyor degil. Besiktas holoshko olmasin amk. Besiktas simayo da olmasin.. Besiktas necip olsun ama simayo'larla, gutilerle, Q7'lerle oynasin.. Onlarla al-ver'i olsun..
hukuk şeysinden sorumlu yönetici ahmet akpınar açıklamış, üç portekizli de avrupa liginde oynayabilecekmiş.
via haber1903
heh tamam bizim o hukuk şeysi açıklama yaptıysa üçü de oynayamaz.
ekşi beşiktaş hukuk şeysi > beşiktaş hukuk şeysi
Dedigi dogru olamaz, mumkun degil. Jo vs niye oynamadi o zaman? Bildigim kadariyla devam eden takimlardan (UEFA yoksa UEFA+CL mi bilmiyorum) maksimum 1 kisi oynar, yani simdilik 3'unden maksimum 1 ya da 2.
simao nasıl oynuyor yahu..atletico ile oynadı ya bu sene :-s
Akpınar yaptığı açıklamada;
'' Ocak ayında transfer edilen her futbolcu Uefa Avrupa Liginde oynayabilir. Çünkü Uefa Avrupa Liginde Ocak ayında grup maçlarından elemeye geçecektir. Yani bir statü değişikliği olmuştur. Bundan dolayı Ocak ayında gelecek futbolcular Uefa Avrupa Liginde forma giyebilecek'' diyerek sözlerini tamamladı.
@sozcelykk
Aha buraya yazıyorum...
Bu Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün benim hatırladığım son 25 yılında daha hukuk şeyinden sorumlu olup da söylediklerini uyguladığımızda zararlı çıkmadığımız, tekrar ediyorum zararlı çıkmadığımız herhangi bir tartışmalı konu olmadı.
Bu bizim hukuk şeysinden sorumlu olan sayın yöneticimiz ve bundan daha önceki sayın hukukçularımızın verdiği her türlü yorum, ne hikmetse dönüp bizi mabadımızdan vurdu...
Geçmişten bu yana hatırladığım Mehmet Ekşi olayı (ulan maçı kazanıp elenmiştik, ne ağlamıştım, rahmetli peder de garibim bana kendisinin bile anlamadığı bir dangalaklığı açıklamak üzere ne dil dökmüştü. Bu konudaki Yılmaz Özdil'in "Helallik almazsa" konulu yazısını da tavsiye ederim)
Nouma'nın 3 maç olan cezasının yüce hukukçularımız tarafından yazılan itiraz sonucu 4'e yükselmesi,
Del Bosque'nin adam gibi verin iki-üç kuruş deyip, bize CAS'ta kazığın çakılması...
Bunlar ilk aklıma gelenler
Dolayısıyla bizim hukuk şeysinden sorumlu abi fetva falan vermesin,
Simao da oynamasın. Biz namusumuzla kazanırız ya da kaybederiz.
Ama mazallah bizim hukuk şeycilerinin aklıyla Avrupa Ligi'nde oynaması mümkün olmayan oyuncu oynatarak bir de madara oluruz...
Benden söylemesi...
o kadarını bilemem abi , adam koskoca diplomalı masterlı hukuçu filan asjsdkadşd
avrupa liginde simao yerine holosko oynarsa beşiktaş holoskodur der sineye çekeriz yapacak bişey yok.
levent erdoğan da türkiye'nin en büyük firmalarının hukuk danışmanı ona bakarsan. en son del bosque davasını kaybetmemiz mümkün değil diyordu şasldkasşlkd
tekrar ediyorum ahmet akpınar alıntım asla ve asla beşiktaş hukuk departmanını savunma argümanı içermez asjksdlslad
Altta eser açıklamış,benim de bildiğim o yönde fernandes ve almeida oynar farklı turnuvalarda takımalrında oynadıkalrı için ama simao aynı turnuva olunca oynayamıyor.
Diğer taraftan madridin benzema,lass ve birini daha aldığı bi devre arası aynı muhabbet olmuştu o zamn yeni kual çıkmıştı 3 oyuncu için o kuralı o zamanı hatırlayan var mı aynı turnuvayı kapsıyor mu diye?
hukuk şeysimizin dediği belki bu olabilir.
uefada da mübarek her sene statüler mi değişiyor ?? galatasaray gecen sene jo ve santosu oynatamamıştı. Bu kuralları okuyabileceğimiz bir link var mıdır ?? paylaşırsanız sevinirim
hukuk şeysinin dediği değil de, askerde çarşı izninde post atan ekşi beşiktaş hukuk şeysinin dediği doğru çıkarsa kapatalım gidelim dükkanı.
Abi eserin yazdığının doğru olma ihtimali çok çok yüksek yani fernandes ve almeida kesin oynar orda problem yok ama işte simao konusunda o dediğim madrid muhabbetini incelemek lazım. Hatırladığım kadarıyla benzama geldğinde lyonla zaten cl maçı oynamıştı,bilen var mı?
Arkadaşlar,
Levent Erdoğan konusuna girmeyelim de...
Zaten bu klüpte yönetici olmak hatta hukuk şeysi olmak için önce birşey olmak gerekiyor.
Bu yöneticimiz de muhakkak çok bilgili birisidir, lakin öncekiler de çok bilgiliydi...
Benden naçizane bir uyarı.
UEFA'dan olur almadan, yazılı şöyle kaşeli imzalı falan, bence Simao oynamasın.
Burası Beşiktaş derim ben...
Hem sonra ufak da bir örnek, halkla ilişkiler departmanından sorumlu yöneticimiz ki kendisi Profesör Doktor olur ve de bildiğim kadarıyla konusu spor sakatlıklarıdır görevini yapan bir zat gibi görünüyor.
Lakin bakıldığında dert anlatmak alanında en dertli kulüp kim?
Sakatlıklar anlamında en dertli kulüp kim?
O yüzden ben eşeği sağlam kazığa bağlamak taraftarıyım
Bunun yanında şampiyonluk adına
Bir de ufak hesap yapalım...
Kalan 18 maç var...
54 puan yapar.
Antep'i zor yeneriz.
O yüzden ben farkı 14 olarak görüyorum.
Önümüzdeki ikinci yarı bizim içeride oynayacağımız 3 Derbi'yi almak kaydıyla,toplamda 15 maç kazanmamız gerekiyor.
Eğer bunu başarırsak, Trabzon bizim dışındaki 16 maçını kazanıra fark 17'ye çıkıyor.
Dolayısıyla Trabzon'un bizim dışımızda altı maçı kaybetmesi gerekiyor.
Fener ve GS'yi kesinlikle yenemezler. Geriye kalan dört mağlubiyeti de kesin alacaklardır. Daha sakatlık yaşamadılar, adam gibi birileriyle oynamadılar. Bunulnla birlikte baskıyı kaldıramadıkları da malum.
O yüzden ana hedef ikincilik olmalı görüşü mantıklı gibi duruyor. Zira onun için bize 12-13 galibiyet bile yetecektir. Fakat şampiyonluk da çok güç gözüken lakin hayal olmayan bir konumdadır.
Portekiz milli takımının 4 ası ki bir tanesi dünya yıldızı, İspanya'nın yetiştirdiği en önemli 10 oyuncudan bir tanesi, Almanya'nın standart üstü ön liberolarından bir tanesi, Türk Milli Takımı'nın dört oyuncusu (Nihat efendiyi saymıyorum), Çek ve Slovak Milli Takımlarının birer oyuncusu, A2 yıldızları olan bir takım, bu ligde 17 maçın 14-15tanesini kazanmayacaksa, o vakit hep beraber, Holoşko (o spikerin kulakları çınlasın) Beşiktaş'tır diyelim...
işte sizlere resmi bilgi
http://tinyurl.com/2wcsqnf
(18.18 / 18.19 )
buraya bakacakmışız.
@maui
54 puandan 48'ni alırsak.
bence şampiyon oluruz.(denizli gibi kehanet olmasın ama)
ama alabilir miyiz dersen. sanmıyorum.
40'ını alırız. her sene olduğu gibi 65-67 puan ortalamasını tuttur. 4 yada 5. oluruz gibime geliyor.
ne salladım be.
18 maç 40 yapar mı
bu sakatlık istikrarımız olduğu müddetçe bişeye benzemez.
sorun bence cascallana'da,adeleler yanılıyo olamaz.
@sozcelykk
orda yazdığına göre fernandes ve almeida oynar ama simao avupa liginde oynadığı için oynayamaz.
Orda yazdigina gore Almeida ve Fernandes'ten de maksimum biri oynayabiliyor.
One player....HAS played.....exceptionally.
Yani baska kupada oynamis maksimum 1 oyuncu, yani elenmesi onemli degil, Almeida ve Fernandes'ten biri kesin oynayamiyor.
Ayrica, furthermore, if the new club is playing in UEFA EL, his former club must not have played in the UEFA EL AT ANY POINT IN THE CURRENT SEASON.
Have played dedigine gore Simao da kesin olarak oynayamiyor.
@sozcelykk
sen de benim gibi 40 olacağına bile şüphelsin anlaşılan.
bence takım iyi çalışmıyor. bariz belli. antrenman eksiği var. maçlarda da zorlayınca altyapısı olmayan adaleler iflas ediyor. şu devre arası iyi bir yükleme yapılıcağını umuyorum.
bir de o casillas mıdır nedir. ne biçim kondisyoner arkadaş yaaa.
mevcut kadrodaki yabancılar:
guti
q7
hilbert
bobo
ernst
zapo
holosko
fink
ferrari
tabata
gelecekler:
sivok
simao
almeida
fernandes
4 oyuncunun gitmesi gerekiyor.
ama 6+2+2 kuralı bizde 6+2+2+1 şekline evrildi. uzun süreli sakat olunca sevinen bir yönetimimiz var. sözleşme dondurarak süper bir çözüm yaratıyorlar.
holoskonun sözleşmesi dondurulursa 3 oyuncu ile yolların ayrılması gerekiyor.
muhtemel gidecekler de:
ferrari
fink
zapo(tabata)
olası yeni yabancı kadrosu:
guti
q7
hilbert
bobo
ernst
tabata(zapo)
sivok
simao
almeida
fernandes
holosko(+1)
şimdi bu oyuncuların hiç birisi sakat veya cezalı değilse hangi 6 tanesi maçta oynayacak allah aşkına?
sakat veya cezalı yoksa yedek kalanların psikolojisini yönetmek mümkün değil arkadaşlar.
hani zapo ve hilberti tribune gönderdin diyelim ki hilbert en formda oyuncumuz bu aralar.
yedek klübesine kimi koyacaksın? bobo ve ersnt'i mi?
transfelerin extra sorundan başka bişi getirmeyeceğini düşünyorum.
yerli kalitesini üst seviyeye taşımadıkça başarı hayal.
evet o one kısmını kaçırmışım:)
bobo'yu kadroda saymayın bundan sonra. gidenlerde o da var
Yani benim anladigim kadariyla Fernandes ve Almeida'dan sadece biri oynayabilecek, Simao ise Athletico elense ya da elenmese de (Jo gibi) kesin olarak oynayamayacak.
cenk
toraman - sivok - ersan - ismail
quaresma - fernandes - ernst - simao
guti
almeida
ben yapamadım 7 yabancı oldu :(
ernst'i kes aurelio'yu koy.
fernandes yedek dursun ernst yorulunca o oynar takılırlar gül gibi:P
zaten biri sakatlanır muhakkak , paralel evren kadrosu bu.
hukuk departmanımız da fena patladı gibi gözüküyor.
Valla hukukçu falan bilmem, ben okuduğuma inanırım. Buyrun aşağıda UEFA'dan alınmış yönetmelik var:
http://en.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/competitions/Regulations/01/48/48/90/1484890_DOWNLOAD.pdf
İlgili fıkraları aynen çeviriyorum:
18.07: Kural olarak, bir oyuncu aynı sezon içinde, başka bir takım adına bir UEFA kulüp turnuvasında (UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi'nde, ama UEFA Süper Kupası'nda geçerli değil) oynayamaz. Ancak istisnai olarak UEFA Şampiyonlar Ligi'nin veya UEFA Avrupa Ligi'nin birinci, ikinci veya üçüncü ön eleme turlarında sahada yer almış oyuncunun, eski takımı UEFA Şampiyonlar Ligi'nin veya UEFA Avrupa Ligi'nin gruplarına kalamadığı sürece, başka bir kulüp adına grup seviyesinden başlayarak oynamaya hakkı vardır; ayrıca son 32'den başlayarak (UEFA Şampiyonlar Ligi için son 16), aşağıdaki 18.17'den 18.20'ye kadar olan fıkralarda belirtilen durumlarda, bir oyuncunun tescili yapılabilir. Şüpheyi gidermek adına, hiç oyuna girmemiş olan bir yedek oyuncu, UEFA idaresine uygun mevcut tescil koşullarını sağladığı sürece, aynı sezon içinde UEFA Şampiyonlar Ligi'nde veya UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele eden başka bir kulüp adına oynayabilir.
18.17 Son 32'nin başlangıcından itibaren yapılan tüm maçlar için, bir kulüp söz konusu turnuvanın kalan maçlarında oynatmak adına, koşullara uyan, maksimum üç yeni oyuncu tescil ettirebilir. Böyle bir tescil işlemi en geç 1 Şubat 2011 (Merkezi Avrupa Zamanı 24.00)itibariyle tamamlanmalıdır.
18.18 Yukarıda bahsedilen üç kişilik kotada yer alan oyunculardan biri UEFA kulüp turnuvalarından birinde mücadele eden başka bir kulüp adına, aynı sezon içinde oynamışsa, istisnai olarak aşağıdaki koşulları sağladığı sürece tescil ettirilebilir:
-aynı turnuvada oynamış başka bir kulüp adına sahaya çıkmadıysa
-ya da aynı turnuvada şu anda yer alan başka bir kulüp adına sahaya çıkmadıysa.
Ek olarak, eğer oyuncunun yeni kulübü UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele ediyorsa, eski kulübünün söz konusu sezonun herhangi bir evresinde UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele etmemiş olması gerekir.
Sanırım gayet açık...
Umarım kulübün hukukçusu haklıdır ve ben yanılıyorumdur. Ama bana sanki hukuk değil de, İngilizce bilmek yetiyormuş gibi geliyor.
Biraz daha beyin jimnastiği yapalım o vakit...
Beşiktaş sanıyorum hatalı da olabilir 12-13 maç daha fazla yaptı diğerlerinden. Dolayısıyla hem adamlar dinlenmeden hem de yazın en beter günlerinde ekstra bir yükleme yaşandı.
Bu da sakatlıkları getirdi.
Ancak, düşündüğümüzde bizim bu hale gelmemizin nedeni bence sakatlıklar değil. Evet belki Q7 oynayabilseydi belki 6-7 puan üstte olurduk ya da Sivok oynasaydı belki 2-3 gol az yerdik ama genelde sistem olarak çok fazla bir şey değişmeyecekti.
Zira, bu takımın Guti ve Q7'yi destekleyecek adamları olarak bakılan Tabata-Beşiktaş'ın Çoçuğu Nihat-Holoşko=Beşiktaş, üçlüsü ve kronik kazmalarımız iki ibrahim olduğu sürece bizim zaten gidebileceğimiz yegane yer kalburun iki tık üzeri.
Ama şimdi bu takım hakikaten keyif verme potansiyeli olan bir hale büründü.
Ben şustere oynatmayı istediği futboldan dolayı kınamadım ya da kızmadım. Elindeki malzemeden öyle bir yemek çıkartmakta ısrar etmesinden dolayı kızıyorum.
Ama bu kez hakikaten dinlenmiş ve kampa birlikte hazırlanmı inanılmaz bir beşli geçti elimize. İtiraf edeyim Almeida konusunda yorum yapabilecek düzeyde değilim, zira Alman futbolunu çok takip etmiyorum.
Ama Simao bence müthiş, uzun yıllardır ilk kez iki kanadı işleyen bir takım olacak.
Bununla birlikte yine ilk kez yaşları 30'a varmadan aldığımız üç adet star var elimizde. Buna belki Bobo'yu da eklemek gerekebilir. Ama durumunu bilmiyorum.
Simao'nun iki, Guti'nin de iki yıl oynayacağını varsayarsak Fabian da bir-iki yıl idare eder.
Önümüzdeki yıl için iki adet bek takvisiyle bayağı bir takım oluruz.
Şuster dayı da araya kaçan diye ısrar etmeyiversin, zira onun bu inadı nedeniyle bizim araya bayağı bir kaçtı ilk yarıda.
O yüzden biraz işler istediğimiz gibi giderse ben 13-14 galibiyet alırız diye düşünüyorum.
Bir de işin finansal boyutu var...
Hep söylüyorum, Demirören bence Marduk'un 2012'de geleceğine ve hepimizin öleceğine inanıyor. O yüzden biz de Pompei'nin son günleri hesabı "sabahlar olmasın" modunda harcıyoruz paraları.
Hayır, para adamın babasının parası harcasın harcamasına da "Arada bir çocuklarımın rızkı" deyip ortalığı karıştırmasa daha da iyi olacak.
Yoksa hükümetten bizim bilançoya özgü bir 3 sıfır daha atılmasını talep etmemiz gerekecek, adamlar borç hanesinde puntoları küçültüyorlar rakam sığsın diye ama nafile...
Fernandes yerine Yekta'yı alsak keşke.Almeida yerine de Emenike'yi.Bir de q7 veya Simao sakatlanınca yedek oyuncumuz yok gene.Sezer Öztürk veya Veli Kavlak da alınmalı.Gelecek sezon için de İbrahim'in yerine sol bek rotasyununa girecek yerli lazım.Gökhan Süzen veya Tanju Kayhan alınabilir.Bu transferlerin hepsini bitirip yazın hiç transfer yapmamak mantıklı olabilir aslında.Seneye avrupa kupalarına katılamama durumunda bu tür yabancıları ikna etmek zor.
araya kaçan bir adam aranıyorsa iskender alın diye bir herif var.
bunun maliyeti nedir? akarı yok kokarı yok. al dursun kenarda.
Gaziantespor'da oynayan Ismeal Sosa'da tam aradığımız tipte oyuncu aslında.Hızlı,teknik ve seri ama Gaziantep'in forvet hattında öyle adamlar var ki Sosa bile yedek kalıyor.Devre arasında alabilirmiyiz acaba ?
gerçekten kabak tadı verdi ama; Beşiktaş ahmet akpınardır..
yaşlı bu
Herhalde sadece Almeida Avrupa'da forma giyebilecek :) BJK4EVER'ın belirttiği maddeyi gözden kaçırmışım, şayet bir değişiklik yoksa Cl'de forma giyen 2 adamdan 1 tanesi ile Avrupa'daki yeni kadromuz şekillenmiş olacak. Zaten bu 3 adamdan 3'ünü de oynatma şansımız olursa, bu sefer Sivok'tan fedekarlık etmek zorunda kalacağız, ki bunun da ne derece doğru bir karar olacağı tartışılır ... Hea bana göre Sivok'a -özellikle Avrupa'da- her daim ihtiyacımız var orası ayrı.
Neyse kısaca özetlersek:
Akpınar haklıysa ve 3 adamı da oynatabilecek durumdaysak, (ki bu yönde yazılı hiçbir bilgi yok) Sivok sadece lig maçlarında forma giyebilecek.
Yönetmelikte yazılanlar doğruysa (buna da şüpheyle yaklaştık ya helal olsun bize)Almeida ve Fernandes'ten 1 tanesi + Sivok Avrupa'da oynayabilecek.
http://www.transfermarkt.de/de/gestifute/details/berater_413.html
listeye bakıp gelecekteki transferleride tahmin edebiliriz:)
şimdi bir alex değil :)
Ben TA'nin verdigi listeden Cicero'yu begendim. Adi sempatik, hemi de siyahi, fizikli bir arkadas sanirim. Nokta transfer olur.
Bana "boyle transfer mi yapilir?" diye soran olursa karsiligim hazirdir.
@shelby
abi böyle transfer mi yapılır yahu?
p.s çok merak ettim valla :)
Ahahahahahha. Ya cok da bir sey diyecegim yok aslinda, ondan kivirmak icin oyle tehditkar konustuydum, tuh desifre olduk :P
Cevap su: Turkiye'de menajerlerin oyuncagi olmayan kulup yok, ve de transferlerini yaparken benim orneklendirdigim gibi dusunen en az 100 Super Lig kulubu yoneticisi bulabilirim.
listede çelsili paulo ferreira da dikkat çekiyor.yaşıda kemale ermiş.iyi bir sağbek ihtiyacı olana gidebilir.tabi bu yabancı kısıtlaması kalkması gerekir.
Saka gibi bir kadromuz oldu???Ama ne diye oldu 12 puan gerideyiz muhtemel antep puan kaybiyla iyice geriye duscez ligde pek sansimiz yok bu oyuncular icin sezon sonu beklenebilirdi gibi geliyor bana!!!Yalniz su ondeki 3 lu presde yapabilirse inanilmaz olur pres yapamazlarsa cok yiyip cok atma ozelligimiz olur gibi!!!!!(Q7-Almeida-Simao)
@maui
Bu hayalciligi bende dortmund uzerinden yapiyorum adamlar alman liginde muhtemel 46 puanla kapatacaklar neden biz yapmayalim bu kadro insana neden olmasin dedirtiyor???Ama gercekci olursak bu takimin kaynasmasi ve oturmasi icin bir ara donemde olabilir!!!!
Simao benim aklimda barcaya attigi frikik goluyle aklimda kalmis galiba maci 3-2 kazandirmisti.Oyun gorusu ust duzey sutu ust duzey adam gecme ozelligi bence cok ust duzey degil.Fizik olarak insallah ezilmez ama denebilecek tek sey saka gibi simao bjkda!!!!Bu adamida niye aldilar diye oturup tartiscak bir nokta yok.
hızlı oyuncu kolay faul alır.
en baba transfer bu olacak sanırım kısa vadede.. (fernandes'i elimizde tutabilirsek o başka)
lakin şampiyonluktan şahsen umudum kalmadığı için uefa açısında seviniyordum bu transferlere, sadece birinin oynayacağı haberi bütün hevesimizi kursağımızda bıraktı.. üç adamdan hangi birini oynatıcaz ki şimdi? kelimenin tam manasıyla aldık üçün birini!
İkinci yarıda giyeceğimiz kırmızı alternatif formamız da şimdiden hayırlı olsun:
http://4.bp.blogspot.com/_17ZJ8AiLYuc/TQaiqN5TnHI/AAAAAAAAB5A/I6Q_HtULvBg/s1600/portugal_2010.jpg
Birde o var degil mi? Ligden koptuk kopacagiz, Avrupa liginde oynamayacaklar, ne diye boku bokuna 2.5-3 milyon euro bonservis verdik sene sonu bedava alabilecegimiz yere? Tek mantikli aciklama (bkz Affelay) sene sonu daha fazla kulubun ilgilenecegi durumu ve olasi bir 2.lik sansimiz. Ama Bursa'da bu sans oldugu surece ikincilik bile zor.:)
takımdaki milli oyuncu sayısının artması kaliteyi artırır..bu acıdan bakılırsa güzel transferler..tabi dezavantajları da olacaktır orası ayrı..
enteresan bi şekilde, avrupada nihat, süper lig'de simao oynucak. komik geldi.
Bu hedefsiz ortamda yapilan bu transferi zamanlamasi sene sonundaki muhtemel basarisizlikta tartisilabilirdi, lakin 900 bin Euro gibi bir fiyat odenirken bu transferin hicbir tartismasi olamaz.
Tebrikler Serdal Adali.
Ödenen bonservis şaka gibi.tabata+zapo+finkin bucaya verilmesi de ayrı güzel.Tarihimizin en kaliteli yabancı topluluğu oldu.Bir de trabzondan keşke serkanı alabilme şansımız olsaydı.o zaman tam süper olurdu:)
Orgazm gibi transferler anasını satayım :)
kelepir lafı uygun olur sanırım. transferi tartışmaya gerek yok. 6 ay sonra boşa çıkınca alamayabilirdik. 900bin avro çok iyi bir bedel.
helal olsun adalı'ya ve yönetime.
defansa (sağ bek) adam almayacakmıyız?
Kenarda Schuster dayı; sahada Guti, Quaresma, Simao, Ernst, Fernandes, Sivok, Bobo, Almeida (muhtemelen), Necip, Cenk, Hilbert, Ferrari, Ersan, Aurelio, Rıdvan, İsmail Köybaşı, İbrahim Üzülmez, İbrahim Toraman, Nobre... epeydir bu kadar kaliteli futbolcuyu bir arada görmemiştim. Daha evvel de dediğim gibi yemişim şampiyonluğu. Arkama yaslanıp keyfini çıkartmak için sabırsızlanıyorum...
zamanlamaya laf etmek saçma olur zaten, sen böyle bir adamı hem bu fiyata, hem de devre arası gibi bir zamanda getirebiliyorsan helal olsun denir..
bir de işe şu açıdan bakmıyoruz hiçbirimiz, tamam bu sene lig zora girdi, uefa'da da sadece bir transfer oynayabilecek falan ama bu adamlar ligde, kupada oynayacaklar, belki derbilerde büyük işler yapacaklar, belki Q7 gibi taraftarla aralarında bağ oluşacak vs. yani takıma da iyice alışacaklar.. (uyum sağlayamayan da takımda kalmaz zaten)
böylece önümüzdeki sezon bu oyuncularda uyum süreci gibi bir sıkıntı yaşamayacağız ve avrupa kupalarında da kullanabileceğimiz 3 yıldızımız olacak elimizde.. sezon bitince muhtemelen yaz dönemi 1-2 transfer dışında başka transfere de gerek kalmayacak, zira takım oturmuş olacak.. vaziyet böyleyken de önümüzdeki sezon için büyük umutlar beslememek olanaksız..
bir dipnot olarak da şunu belirteyim, ben almeida transferinin gerçekleşeceğinden hala emin değilim, o yüzden sürekli 3 oyuncu kesinmiş gibi konuşmamak, temkinli olmak lazım aslında..
bir de bobo gönderilecekse almeida'yı da istemem ibrahimoviç'i de! nobre hala bu takımda oynarken bobo gönderilirse (heleki fener'in eline falan bırakılırsa) bütün bu transferlerin değeri kalmaz, gözümden düşer yönetim..
vay anasını,
bir portekiz sempatizanı ve bir sabrosa hayranı olarak hakketen vay anasını.
lan ben bu adamın adını sayıklarayak portekiz maçlarını izlerdim.
hakketen vay anasını :)
Arkadaş ben bu adamı 900k €'ya aldığımıza inanmıyorum belge göstersinler en az 3m € veririz diyordum lan koca Atletico'ya koyarmı 900 bin 5 ay daha oynatır beleşe bırakırlardı :)
ccc Serdal REYİZ ccc
900k ya alındıysa hakkaten helal olsun.En son 1-0 kazandıkları kupa maçında da(Espanyol) golü penaltıdan o atmış.Pazar günkü lig maçında da 2 asisti var.
Nazar değmesin :)
Gelecek sene transfere gerek yok vallahi. Ersan'in bonservisi alinir, iyi oynarsa Fernandes'in bonservisi alinir tamam iste. Butcemiz olursa 1 tane saglam gurbetci (Hamit, G.Inler, S.Tasci) icin ugrasiriz, 1-2 tane de genc yerli aliriz tamam iste. Super.
tamam iyi güzel de bu adam uefada oynayamicak. seneye bu halimizle avrupada olacağımız meçhul.:/
ben ligde en kötü ihtimalle ilk 3e gireceğimize, giremezsek de kupaya asılıp alacağımıza inanıyorum.. seneye avrupa'da yer alacaktır Beşiktaş.. o yüzden sadece bu sezonu düşünüp işin o kısmına takılmamak gerek, geleceğe bakalım biraz da..
Millet herşey iyi güzelde şimdi bir Alex değil :)
Deyip bütün milletin üstüme çullanmasını sağlayabilirdim ama yapmıyorum bunu.Hoş gelmiş sefa gelmiş Beşiktaş'ımın eli yüzü düzgün 2 tane kanat oyuncusu oldu Hoşgeldin Simao !!! :)
sezon başında robinyo lafı geçtikçe sinirim tepeme çıkıyordu, neyse ki olmadı da simao paşa geldi, mutlu olmamak elde mi...ama bence de bi alex değil, uzay futbolu da oynamıyor...asdashd
Zapo : 750.000.-EUR yıllık ücret
Tabata : 1.500.000.-EUR yıllık ücret
Fink : 1.200.000.-EUR yıllık ücret
Toplam : 3.450.000.-EUR yıllık ücret
Yarı Dönemli Ücret : 1.725.000.-EUR
Simao yarım dönem ücret: 2.200.000.-EUR
2.200.000 – 1.725.000 = 475.000.-EUR
Simao Bonservis : 900.000.-EUR
Transferin yarım dönemlik maliyeti 900.000 + 475.000 = 1.350.000.-EUR
Bu hesap gönderilen tüm oyuncuların yıllık ücretlerinin Buca tarafından ödeneceği varsayılarak yapılmıştır.
Kiralanan tüm oyuncuların bonservissiz gönderildiğini varsayarsak 2. sezon için kurtarılan maliyet ;
750.000 + 1.500.000 + 1.200.000 = 3.450.000
Simaonun seneye alacağı Ücret : 2.500.000
Klübün kasasından çıkmayan para = 950.000.-EUR
Simaonun 2 senelik maliyeti = 1.350.000 - 950.000= 400.000.-EUR
adam ertunç soğancıoğlu beyler.
Yalniz su "alacak kurtarma" hikayesi insana ekonomi bilgisini sorgulatir hakikaten he. Isci cikariyoruz sanki, durum o hale geldi.
Simao Besiktastir.
Serdal Adali ve bu seneki transferlerde emegi gecen herkesin aklina saglik.
Boyle birseyi yazacagimi asla tahmin edemezdim ama Yildirim Demiroren'e de helal olsun. En azindan dogru insanlarla calismayi ogrendi.
Bir de 1-2 hamleyle eyrli kalitesini artırabilsek mükemmel olur.çok mu yüzsüzüm ne?:D
Yerli kalitesini arttirmak yuzsuzluk degil o kadar da, ama bu iddiasiz seneyi kotaracak kadar yerlimiz oldu artik.
Yok eger hala daha sampiyonluk diyorsak o baska, ama onu diyen kalmadi herhalde artik.
O bir iki hamleyi birleştirip direk Hamit'i alabilsek biz keşke.
Hamit süper olur ki ikna edilebilir bu durumda.Pek şans bulmadı robben de iyileşince iyice geride kalır.Sözleşmesi de bitiyor sene sonu.kandırıp getirsek fevkaladenin fevkinde kadromuz olur:)
Sakatlik belasindan kutulur ve (en onemlisi sivok) ve toraman ile uzulmez minimumda sure alirlarsa benim hala sampiyonluk umudum var !!!
yarım sezon için 2,2 milyon avro konusunda bir tutarsızlık var.
atletico madrid de alacaklarına karşılık bonseris indirimi mi yaptı acaba? :)
Bu arada sanırım Madrid'den ilk yarı için alacağı 1 milyonu da biz verecekmişiz.
İkinci yarı için alacağı 2,2 milyonun 1 milyonu ilk yarı için Madrid'den alacağı maaşı yani. Bonsevisini 1,9 milyonmuş gibi düşünmek gerekiyor sanırım.
@tearkan
Abi 1,9'a nasil ulastin, 2.4 olmasi gerekmiyor mu onun?
@ shelbyl
tearkan'in dedigi:
soylenen bonservis (0.9 mil) + alacak telafisi (1 mil) = 1.9 mil
ayni sekilde:
soylenen 2010-11 2. devre maasi (2.2 mil) - (alacak telafisi kismi (1mil) = 1.2 mil
@tearkan
Kesinlikle bence de su anda alinabilecek en yararli adamlardandir Hamit.
Ancak Turk statusu ve Aziz Yildirim'in yillardir kovalamasi nedeniyle su anda Besiktas'a gelse bu ancak yilda 3.5-4 mil gibi absurd rakamlarla olur.
Uzun yillardir en begendigim Turk oyuncu olmasina ragmen boyle rakamlar butun dengeleri altust eder.
Nobre'ye verilen para diger bircok oyuncunun yillik parasinin artmasina sebep olmustu. Hamit'in gelmesi de yabancilarimizin cogunun 0.5-1 mil artis istemesine yol acar.
Abi Madrid'den yıllık 2 milyon alıyormuş. Orada oynadığı ilk yarı için alacağı 1 milyonu da biz karşılayacakmışız. Bu da bizden ikinci yarı için alacağı söylenen 2,2 milyonun içerisinde. Sözleşme fesih bedeli de 900 bin olarak açıklandı. İkisi toplam 1,9 ediyor diye hesapladım ben; ama yanlış bende mi?
Bu arada ozzie benden önce ve benden iyi anlatmış ne söylemek istediğimi. :)
Söz hazır maaştan açılmışken. Simao daha İstanbul'a gelmeden felaket tellallığını da yapıyım.
http://tinyurl.com/3x9qopw
Beyler yalniz Buca'ya dikkat. Zapo + Fink + Tabata'yla ikinci yari ligin tozunu atabilirler :)
Zapo 750 bin Ferrari 2,5 milyon aliyorsa, Ferrari'nin gonderilmesi daha uygun olurdu bana gore. Adam zaten 1 mac var 2 mac yok.
Ferrari'ye 2.5 milyon Euro maas verecek takimi Katar'da bile bulamazsin. Onceki 2 senenin bok gibi transfer politikasinin mali yukunu tasiyoruz hala. Adam da akilli tabi, kadroda dusunulmedigi zamanlarda bile "ayrilmayi dusunmuyorum" falan diye aciklama yapmisti.
arkadaşlar bir hatırlatma; hamburglu tunay torun'un sözleşmesi 30.06.2011 de sona eriyor eğer uzatılmadıysa. işte bize fırsat. ayrıca türk milli takımında oynamak istediğni söylemişti :)
Zapo Buca'ya giderse bu sene şampiyon Buca olur, ben şimdiden söyleyeyim. Şampiyon olamazsalar da kupayı falan alırlar. Zapo seneyi kupasız kapatmaz.
@tearkan
Tamam abi ben yanlış anlamışım sorun yok :)
@tearkan
senin değindiğin konu doğru yani ole gelişmiş transfer.ama bana soracak olursak gene de deger gibime geliyor maliyet açısından.bir de bu tabata fink zapo nun alacaklarını 2 yarı buca mı odeyecek biz mi ödeyeceğiz o muamma bilen varsa aydınlatsın lutfen
Mehmet Demirkol geçtiğimiz sezon başında Ferrari'yi eleştirirken ,tüm blog camiası ateş püskürüyorduk adama.
Ferrari'ye bu sezon dahil ödenen ücret 5 m euro + bonservis 4m küsür=cepten çıkmış yada çıkacak 9m euro!!!
Peki Ferrari'nin marjinal faydası,şampiyonlar liginde alınan 4 puan!!!
Eminim Mehmet Demirkol bir taraflarıyla gülüyodur şimdi tüm tepki gösterenlere
Ayrıca Siyah Beyazlı kulübün Portekizli oyuncuya yıllık 2.5 milyon Euro dışında Atletico Madrid kulübünden geçmiş yıllara yönelik 1 milyon Euro alacağını da vereceği kaydedlidi.
Benim buradan anladigim kadariyla bunun Athletico ile alakasi yok, adama 2.2+1=3.2 milyon euro verilecek, kulube de 0.9 yani toplam 4.1, 3.1 olmuyor hesap, o 1 milyon alacaklarin icinde yok, ekstradan odeniyor. Adam bildigin cift maas alacak yani.
Tamam ama Ferrari'nin problemi "kötü" oyuncu olması değil ki, sakatlıktan dolayı oynayamaması. Hâlâ sakat olmadığı maçlarda ilk 11 çıkıyor adam. Demirkol Ferrari'nin kalitesiz olduğundan bahsetmiş, Youla'ya karşı oynayamayacağını söylemişti, o yüzden ben hâlâ kendisini haklı görmüyorum bu konuda.
gokzan dan iyi demek ayrı adamın maasının çok olması ayrı .ahmet çakar gibi 100 tane laf atıp bir tanesi doğru çıkınca e ben bunu soylemiştim demek saçma adamın ne dediğini tam olarak arastırın oğrenin .gokhan zan dan iyiymiş demek abeslik ben de gokhan zan a bakıp mehmet demirkol un yorumunu bilip bilmeden buraya yorum yazanlara guluyorum.
@fabianernst
beni "ferrari gökhandan kötü oyuncu" demesi hiç ama hiç ilgilendirmiyor.
o verilen paranın adamı değil mealinden sözler söylemiş olması temel nokta.
kulube yıllık maliyeti 1m euro bile olmayan ve kontenjan doldurmayan bir adama karşı,şu ana kadar kulübü 9m euro içeri sokmuş buna rağmen somut bir başarısı olmayan,müzmin sakat adamları övenlere bil bakalım ben neremle gülüyorum?
not:mehmet demirkolu sevmem
benim mehmet demirkolu örnek verme amacım,Ferrarinin bizi blogta bu sevişmeyen adama karşı mahçup duruma düşürmesiydi ama fındık kadar beynim düşünceleri ifade etmeye yetmemiş.
sen haklısın,hep haklısın
in liseli we trust!
yukardaki "sevişmeyen" değil "sevilmeyen" olacaktı tabi ki.
"L" ve "Ş" nin komşuluğuna kurban gittim
@bero-bass
"sevişmeyen" fena durmamuş hani (=
@ bjk4ever
Yukarda Simao'nun parasini hem ben hem Tearkan yazdik. Bi zahmet bakiver.
Sevişme var dediler geldik
Nerde
Kalten seviselimmi?
Bu arada Ferrari konusunda kendi yorumumu yapayim. Demirkol'un, Ferrari'nin fundamental'ine dair yaptigi yorumlarda haklilik payi oldugunu gorduk en azindan Schuster'in de benzer endiseleri tasimasiyla, orasi tamam. Lakin o zaman Besiktas'in basinda Schuster degil Denizli vardi bu bir, Ferrari'yi kiyasta kullandigi Gokhan Zan'in adini en son ne zaman duydum hatirlamiyorum bu da iki.
Demirkol idare eder bir balik tutup "2 kiloluk sazan avladim lan" diye yorum yapinca patlamistir, olay bundan ibarettir. Biz de tuttugu baligi kucumseyerek elestirerek hata yaptik, lakin dusuncesini ifade edis tarzi kesinlikle elestirilmeyi hak ediyordu.
@ozzie
Bende size cevap olarak yazdim zaten. Siz Athletico'nun payini dusmussunuz, ama haberde yazdigina gore o 1 milyonu ekstradan odeyecegiz, yani 2.2 milyon euro bizden alacak yarim seneligine, ayrica 1 milyon euro ekstra. Yoksa ben yanlis anladim da o 2.2 tum senenin mi oluyor, biz de yarim senelik kapsayan 1'i de mi oduyoruz (1+1.2 seklinde?)
Simao Sabrosa'nın 2009 yazında Champions dergisine verdiği röportajın bir bölümünü ve kariyerine dair bazı notları okumak için aşağıdaki linke bakabilirsiniz.
(Çeviri şahsıma aittir)
http://bonlibero.blogspot.com/2010/12/simao-sabrosa-haziran-temmuz-2009.html
@ bjk4ever
Hangi haberde okudun bilmiyorum ama futbolcuya odenecek para miktarinda gizli sakli ekstra 1 mil euro olmaz.
Eskisi gibi degil bu isler. Sirketin Borsa'ya bildirdigi rakamlar butun islemi kapsar yoksa spekulasyondan, dolandiriciliktan basina cokerler adamin.
2010 yilinda Besiktas'ta oynayacagi bir devre icin verilecek olan 1.2 milyon zaten yilda 2.4 milyon eder bu da sozlesmenin geri kalaninda odeyecegimiz 2.5 mil. ile daha tutarli. O yuzden ilk sene 2.2 mil: 1+1.2 mil. seklinde. Bunu da Simao tercih etmistir cunku Turkiye'de alacagi para vergisiz tikir tikir para, Ispanya'daki gibi dunya vergiye tabi degil. Ya da istersen 1.9 mil bonservis+ilk sene 1.2 mil+ sonra yilda 2.5 diye de dusunebilirsin.
Simao hakkında ne düşünüyorsam Allah Nihat'a iki katını versin
O 1 milyon euro'yu imza parasi olarak gosterirsin, Simao da Ath. Madrid'e alacaklarindan vazgectigine dair imza atar, o kadar zor degil bu isler.
Bu tur seyler manipulasyona bile girmez, kilifina uydurulur. Enron nedir bilir misin?
@ BJK4EVER
Ne içtin abicim sen :))
Çok net ifade edilmiş zaten. Madrid bu adamın parasını ya siz ödeyin yada bonservisten düşelim ya da biz ödeyelim demiş.
Simao'da haklı olarak Türkiyede vergi oranlarını düşünerek bu şekilde olmasını istemiştir.
Sonuçta bu adamın bonservisi 900bin Euro değildir. 1.9 milyon Euro dur. ALacağı yıllık ücret 2200 değil 1200 dür.
Kesinlikle vergi kaçırmak değildir bu. Vergi arbitajı denebilir Vergi Hukuğuna bakacak olursak.
Tamam abi anladim simdi. Ben alacak derken gectigimiz yarim seneden kalan para degil, onumuzdeki yarim senenin de parasini alacak zannettim. Anlasildi.
Beyler unutulan bir geleneği gerçekleştiriyorum ve '' abieee aslında bu takım tam nihat'lık, bu yarının en büyük transferi nihat olur'' diyorum.
Beyler unutulan bir geleneği gerçekleştiriyorum ve '' abieee aslında bu takım tam nihat'lık, bu yarının en büyük transferi nihat olur'' diyorum.
"Bu takimda kim frikik atar?" konusu tartisildi ama...
Simao'nun hayatinda hic penalti kacirmamis olmasina ne diyoruz?
ilk penaltısını bizde kaçıracağına dair hiç düşünmeden bahis oynarım! :)
@ carlito
Haklisin birader.
Hatta derim ki bileerek sari kart alir gibi onemsiz bir macta ona bilerek penalti kacirttiralim.
Boylece Avrupa Ligi finalinde uzatmalar sonunda Liverpool'la penaltilara gitmis iken Simao'nun ilk penaltiyi atacagi anda biz donumuza kacirtmayalim.
Mantiksiz oldugunu kabullendigim fakat yillarin tecrubesine dayanarak dogru olduguna inandigim tavsiyem budur...
Penaltidan topu taca atacak seviyedeki adamlardan hayatinda penalti kacirmamis bir oyuncuya yapilan bu yolculugun hastasiyim.
guiaro ronaldo vardı hatırlarsınız, tarihimizdeki en iyi defans oyuncularından.. (hala zago-ronaldo gibi bi ikili oturtamadık)
o ronaldo da beşiktaş'tan önce oynadığı takımlarda penaltıcıymış ve bizden önce 37 küsür penaltıdan 36'sını gole çevirdiği söyleniyordu o dönem.. (daum zamanı yani) o sezon da tümer, ilhan gibi adamlar penaltı kaçırıyordu, sonunda yanılmıyorsam bi denizli maçında ronaldo kullandı penaltıyı, nolduğunu söylememe gerek var mı? :) (hayvan gibi abandığı top direğe çarptı ve auta gitti tabiiki)
yani bizim takımda var bi cenabetlik, bkz. Quaresma, Guti gibi adamlar bile kaçırdı daha sezonun ilk yarısında :)
Simao abimiz kusura bakmasın ama ona da güvenemicem :)