.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

5 Aralık 2010 Pazar

Deli İbrahim vs. Dennis Wise

Deli'yi eleştiriyorlar, nasıl sahaya giren taraftara çelme takarmış. O taraftarın orada ne işi olduğundan çok, nerden sahaya girdiği sorgulanmalı. Adam yeni açıktan daldı sahaya. üstünde taşıdığı 1 metrelik bayrak farkedilse orada oluşacak infialı kim nasıl açıklayabilirdi.
Hepsi bir yana, eleştirenlerin teoride tamamı zamanında Dennis Wise'ı, sahaya giren bir terör sempatizanını sahadan attı diye övmekteydiler, zira basının tamamı övgülerde bulunmuştu kendisine.
Bir terör yanlısıyla bir taraftarı aynı kefeye koymak değil bu. Bahsettiğim, evsahibi takım kaptanının sahada olan olaylara karşı duyduğu sorumluluktur.
Deli İbrahim, güzel İbrahim, bir tanesin can İbrahim.
edit: Gürcan'dan duyup, sonra NTV'nin de yinelediği haliyle, adama rahatsızım demiş, tedavi için ambulansa geçmiş, oradan sahaya girmiş, ben de bu yüzden yeni açık sandım.

11 Yorum:

fabianernst dedi ki...

hah işte buldum hele şukur sloganın tamamını bunu soylediler
'ermeni köpekler beşiktaş'ı destekler'
sorsan hepsi sevgi pıtircigi sinan engin yuzunden boyle olmuşlarmış.diyarbakır terorist biz şikeci tranzonlular ekmegini yedigi şehre ihanet eden heykele gelemeyen korkak hainler...ibrahim provakotor bir bunlar duzgun anasini satiyım

matiasemilio dedi ki...

gerçekten onu değerli kılan da sahada bizi yansıtması..bayrak adamımızdır benim gözümde..

Hautain dedi ki...

@threepoint abi ekşide de yazdıgı gibi numaralının yeni acık tarafındaki ilk merdivenden indi ben de e bloktaydım sol tarafımdan geçtiğini gördüm.Girişte didik didik arayan, montu çıkarttıran, yagmurlugu açtıran, çoraplarıma! bakan güvenlik 1 metrelik bir bayrağın kabarıklıgını nasıl es geçti anlayamadım doğrusu.

threepoint dedi ki...

sağol hocam düzelteyim, kafa kazan olunca; ibrahim yazdığımda çıkan etiketlerden üzülmez'i seçtim sanmıştım ki, toramanı seçmişim.

Gürcan Ulusoy dedi ki...

sahaya atlayan eleman stadyuma beşiktaş tribünlerinden girmiyor.

maç esnasında bursa tribününde "fenalaştım, kalbim sıkıştı" diyor ve sağlık ekipleri tarafından aşağıya indiriliyor...

aşağıya indirildikten sonra -zaten daha önce planlamış olduğu gibi- bir boş anını bulup sahaya atlıyor.

olay bundan ibaret.

bacon1903 dedi ki...

@fabianernst

Hakikaten ya sanki sadece bizimle dertleri var Bursada bir grup resmen futbol teroristi!!!!Bjkda yokmu var ne yazikki!!!Birde bursali taraftarlar ne diye direk tunelden stada sokulmadi?????Bjkli taraftarla gelis saatleri burun buruna yapmislar.

threepoint dedi ki...

benim aldığım duyum +18 ve 100 kilo altı aramışlar çevik olsunlar diye. şaka yapmıyorum, sadece duyum ve kaynak da veremem ama böyle duydum.

aez aez dedi ki...

bende keşke yapmasaydı dedim açıkçası, yani bizim takımın rahat olmasını isterim metin ali feyyaz dönemindeki gibi, asıl tabirle cool takılsalar hakem muhabbeti falan olmasa. uygun adamlarda var bunun için guti, schuster.. zaten medya çamur atacak yer arıyo, imajı bozmak istiyo akıllı olmak lazım

Unknown dedi ki...

deli

beşiktaşım gibisin

gün gelecek anlatacağım seni

anlatacaklar

mutluluktan ağlayacağım seni düşündükçe

bizim kadar delisin

beşiktaşım gibisin

iyi ki varsın

iyi ki kıymetini biliyoruz

kardeşim gibisin

abim gibisin

darıldığım dostum

sarıldığım hasmım gibisin

emeğine ölürüm

beşiktaşım gibisin

akaretler dedi ki...

adamın sahaya girmesinin yanında dönüp ibrahim üzülmez'e karşı yaptıgı sözlü davranış da bir o kadar çirkin. ibrahim üzülmez orda beşiktaş'ın kaptanı, çocuk azarlar tarzı tavırlara giremez ona karşı. kaldı ki üzülmez abartı bir tepki vermedi. objektif olacağız diye beşiktaş için emek verenlere haksızlık yapmamak lazım.

carlito dedi ki...

tamamen bursa şehrine maletmek istemem, elbet orda da düzgün insanlar vardır, lakin bursa tribünlerini oluşturan kesim büyük ölçüde insanlıktan nasibini almamış insansılardan oluşuyor.. ırkçılık desen bunlarda, çirkeflik desen bunlarda, çoluğa çocuğa kadına saldırmak, 10 kişi 1 adama çullanmak vs. hepsi bursa taraftarında.. böyle pislik bir topluluk az bulunur!

deli ibrahim'e de ayağına sağlık diyorum, tam oturtamamış yalnız, şöyle sağlam bir çelme takıp o lavuğa takla attırabilseydi o zaman içimin yağları erirdi!

Yorum Gönder

Ara