.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
17 Aralık 2010 Cuma

Çek Bir Liverpool; Ne Diyorum Ben?

108 Yorum:

Övünç dedi ki...

Ugly Truth hocam yönetimin derdi besbelli Şampiyonlar Ligi'ne kalmak.Makul olanı ikisinide kovalamamız tabiki ama ben ligin ağır basacağına inanıyorum.

Şu koşullarda hırs yapıp eleyebileceğimiz bir takım Liverpool ve gerçekten kötü durumdalar.Daha önce de dediğim gibi Zenit dışında her takımla kafa kafaya oynarız.Burdaki Porto maçı gibi abuk goller yiyebiliriz veya atamadığımız golleri atıp baştan koparabiliriz belli olmaz bu iş ..

SİYAH ULAN! dedi ki...

sonra da her muhabbeti açıldığında "yok be abi tek maça takılıp kalınır mı hiç" der çoğu beşiktaşlı, böyle gereksiz kompleks yapmanın anlamı yok diyerekten; ama bu anket gösteriyor ki hala çoğu kişi o 8-0'ın "sözde" intikamını alıp şanımızı temizleme ateşiyle yanıp tutuşuyor; bırakın arkadaşlar geçmişi, sırf renklilerin ağzına laf vermemek için takılmayın böyle şeylere

Pamukk dedi ki...

Sporting lizbon ulan

vural dedi ki...

twente,twenteyi eleriz.

okka dedi ki...

zenit'e oy veren iki kişi açık adres verin geliyorum.

m.city'ye oy veren 13 kişi. bjk şansını bildiğinizi biliyorumm. ama tribünlere oynamayın sırf doğru tahmin yapmtım demek için seçtiniz bilimiyorum.
istediğim: twente
hissiyat : psg

Gürcan Ulusoy dedi ki...

man city'e oy verenlerden biri net sozcelykk. kişisel şeysini beşiktaş'ın çıkarlarının önünü koyuyor. çok yazık.

erenn dedi ki...

kiev yada moskova ekiplerinden birisi gelmezse ekran başında desteklenecek, aksi olur da dualarım kabul olursa kar buz demeyip yollara düşülecek!!

mezanozy dedi ki...

geliyoruz ajax reyiz ccc

Ekrem M.Sc dedi ki...

Hollanda yollari gozuktu...

Basar dedi ki...

Liverpool takımın biraz daha oturduğu üst turlarda gelse... Şu an için iyi bulunmasa da Liverpool iyi bir turnuva takımı.

Bende liverpool gelsinciyim. Olay intikamdan öte, bütün takımlar zor. En azından geçmiş husumetten dolayı Liverpool maçlarına ayrı bir gazla çıkılır, olurda elersek uefa'da hayat hikayemiz değişir, o gazla farklı şeyler olabilir.

Mesela şimdi Kiev çıksa elesek diğer turda yine eleneceğimizi düşünüyorum. Bu turda Liverpool çıkar ve onları elersek, diğer turlarda çok daha kendine güvenen, rakibini eleyeceğine inanan bir takım oluruz gibime geliyor yoksa bir şüphen mi var?

ozy dedi ki...

Stuttgart'ın çıkması büyük şans olur. Adamlar ligde sondan 3., üstelik Almanya deplasmanına kimse hayır demez. Kiev'de fena olmaz.

Liverpool'a gelince daha sonraki turlarda karşılaşmayı tercih ederim..

iboay dedi ki...

paris saint germain gelsin.

bu arada avrupadaki kar yagışı nedeniyle çekiliş (tsi)15:30a alınmış.

zenit bizden uzak allah'a yakın olsun. keza ingiliz takımları da... bir de villareal bize bulaşmasın mümkünse. diğerlerinin hepsiyle en kötü kafa kafaya oynarız.

@erenn
benim de yollara düşesim var. kuradan sonra lütfen irtibata geçelim. hollanda takımlarından biri olursa %99 gidiyorum. diğer takımlarda %50 gibi.

carlito dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Gürcan Ulusoy dedi ki...

kura çekimi tekrar 14'e alınmış...

BJK4EVER dedi ki...

Gonlum Ajax, Twente veya S.Lizbon diyor, hayirlisi olsun. Biz bu sansimizla gider City, Liverpool veya Zenith'i cekeriz kesin.

her sene olduğu gibi yine en güçlü takımı seçecegimizden eminim. 13.5 oranıyla manchester city ile eşleşire basıyorum paramı.

carlito dedi ki...

haha uefa bizimle toshack geçiyor :)
şunun şurasında 1 saat kaldı dayanın gençler, sonra M.City gelince hepimiz rahatlayacağız :)

erenn dedi ki...

nerden izleyeceğimiz konusunda yardımcı olan, link atana öpücük.

@natura horror vacui
hacım hollanda,fransa,ingiltere hariç bütün deplasmanlara varım. mutlaka haberleşelim

Murat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

@erenn

şuradan izleyebilirsin, birazdan başlar:
http://video.uefa.com/video/Competitions/UCL/Season=2011/liveDraw_videoFlash.html

mrt309 dedi ki...

Şampiyonlar Ligi kuralarında önce grup ikincileri arasında çekiliş yapılıyor, sonra onunla eşleşebilecek rakipler gösteriliyordu. Lyon'un ismi çıktıktan sonra ekrana muhtemel 4 rakibi yansıdı: Chelsea, Manchester United, Real Madrid, Barcelona. O ara Lyon delegesi boşluğa bakıyordu. Acıdım adama.

www.uefa.com canlı yayınlıyor.

gnyz dedi ki...

grup maçlarından öncede kura şansızlığımızdan dert yanılıyordu 1/3 ihtimali varken napoliden 1/2 ihtimali varkende dortmund'u çekmemeyi başardık. bu seferde güzel bir kura çekeriz
stuttgart

Sarper dedi ki...

çok net braga diyorum

Zibidi dedi ki...

Kiev gelsin hoşgelsin...

Sarper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
TheRasco dedi ki...

Dinamo Kiev Hayırlı Olsun

Sarper dedi ki...

Dinamo Kiev geldi hakkaten, @Zibidi ağzına sağlık kardeşim

ulan lotodan parayı vurmuş gibi sevindim

Okan dedi ki...

dinamo kiev geldi.
fena değil sangi. eleyemeyeceğimiz bi takım değil

maui dedi ki...

Kiev güzel deplasman olacak:)
Hayırlı olsun

EnisteKolaKoy dedi ki...

bakalım bundan sonraki rakip kim olacak? onu da çekecekler değil mi şimdi?

Sarper dedi ki...

evet olası 16 eşleşmeleri de belli olacak

WiLdHoney dedi ki...

Bi ara Zenit yada City gelecek diye tırsmadım değil, hep Stutgart olsun istemiştim, neyse bi sonraki turda gelir umarım :)))
Kötünün iyisi oldu sanırım Kiev

WiLdHoney dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
erenn dedi ki...

bkz: ekran başında desteklemek aynı tadı vermiyor. bekle bizi kiev!!

Zibidi dedi ki...

@sarper
önemli değil kardeşim:)
anket yayınlandığından beri kievi istiyordum...Acaip sevindim

carlito dedi ki...

iyi oldu iyi, daha önce eledik bu takımı gene eleriz.. bakalım sonraki tur için nolacak..

lan ilk defa bir ankette salladığım takım tuttu :)

erenn dedi ki...

bir sonraki tur da mı çekilecek şimdi?

sedila dedi ki...

Sevilla'da ki şansa bak! Adamlar CL'ye kalamadı ama CL'de ki gibi rakipler seçiyor. Gruplar da dortmund PSG şimdi de Porto:)

Sarper dedi ki...

aris-man city bir sonraki rakip

dugenci dedi ki...

Hadi bakalım Kiev den sonra macnhester city gibi insallah...
Peki sonra

fabianernst dedi ki...

ya arkadas tam şanslıyız dedik city ı çektik ulan besiktaş hep acaba larla mı seni sevecegiz

erenn dedi ki...

ahanda aldık adebayor'u..

carlito dedi ki...

lan tam beşiktaş cenabetliği ortadan kalkıyor dedik sonraki rakibe bak :) neyse kiev'i eleyen beşiktaşım sonra kim gelirse gelsin kafa kafaya oynar.. ama yine de aris sürpriz yaparsa fena olmaz :)

Gürcan Ulusoy dedi ki...

lakin kiev'e elenirsek bi lucescu postu daha atarım. o elemişti diye :))))

carlito dedi ki...

Luce reyizlerin reyizidir ona lafımız olamaz :)

EnisteKolaKoy dedi ki...

hadi kiev'i geçtik, city'nin ilk maçını deplasmanda oynasaydık bari.

maui dedi ki...

Enseyi karartmayın...
City ile oynayacağımız dönemde eğer ki bir sakatlık yaşamazsak tam kadro çıkacağız ve kadro oturmuş olacak.
O yüzden geçeriz bu turu...

Ulan yazdıktan sonra bir daha okudum hayali bile güzel.
Ama önce Cem Yılmaz'ın da dediği gibi bir futbol seyircisinin gitmek istediği en güzel deplasmanı başarıyla atlatmak lazım

BJK4EVER dedi ki...

Hayirli olsun, zor eslesme olacak, ama ilk maci iceride oynamak D.Kiev'e karsi buyuk avantaj. Kontra atagin kitabini yazmis takima karsi zor olacak, ama geceriz bence. Tam bu sene gruplarda iyi kura cektik, Kiev cikti derken yine de City'i cekerek yapacagimizi yaptik. City deplasmani son durak olur bizim icin, kimse hayal kurmasin. Ingilizler yas ortalamasi 35 olan orta sahamizi kevgire cevirir, Tevez savunma arkasina sarkip en az 2-3 gol atar. Belki Inonu'de cok motive olup bir beraberlik veya tek farkli galibiyet cikar, ama deplasmanda hic sansimiz yok.

sozcelykk dedi ki...

kiev'i geçersek eleriz city'yi diyenlere man.city'yi istikrarlı bir şekilde hafta hafta izlemelerini salık veriyorum.

sakin olun gençler, city premier ligde nerede ve nasıl kazanmış kaybetmiş bi izleyin sonra eleriz geçeriz diyin.

chelsea her maç 8 10 atarken ilk yenilgiyi tattıran takım citydir.

united maçında daha iyi olup 3 puanı kaçıran ancak geçen senelere oranla mücdeleyi eşitleyen takım city'dir.

arsenal maçında boyata vitaminsizi yüzünden maçı kaybeden city'dir.

en önemlisi savunma güvenliğini asla bırakmayan ve hücumda 3 topla gol yapabilen takım city'dir.

peki eleyemez miyiz ?

tevez takımdan kaçarsa ve kulüp ciddi anlamda kaosa girerse belki ama hem premier lig şampiyonluğu hem avrupa ligi şampiyonluğunu hedefleyen (üstelik favorisi olan ) bir city'yi yenmek çok zor , % 7 filan tur ihtimalimiz.

Tuco Salamanca dedi ki...

dinamo'yu dinamo'da, city'i de city'de yeneriz.

ayrıca aris'ten sürpriz bekliyorum. jonh lennon'un dediği gibi "give aris a chance"

Jesper dedi ki...

@ BJK4EVER
Bu kadar eminsen izlemezsin heralde maçları artık.
Bu teslimiyetçilik neden, onu anlamadım.
Bu işin cezalısı var, sakatı var, konsantrasyonu var.
Kiev maçı da çantada keklik değildir ayrıca.
Direk City bizi eler mantığı ne kadar doğru daha bir tur varken.
Kademe kademe düşünmek lazım, daha süre uzun.

JimmyLue dedi ki...

İstanbul'da kazasız belasız gol yemeden alınacak galibiyet ile
Kötü kış şartlarında Kiev deplasmanında yere sağlam basan , sert bir orta saha ile (Ernst-Aurelio-Fernandes) Kiev maçı geçilebilir.
Sonrasında ne mi olur?
Umutlarımızı alır City Of Manchester'a gideriz ve en azından şahsiyetli oynarız yıllar sonra İngiltere'de!

mezanozy dedi ki...

kiev e gidecekler bi toplansın bakalım. belki hep beraber bişeyler yapılabilir.

son olarak sen istemek duj o zaman vermek 100 dolar daha.

okka dedi ki...

city'i boşverin.
önce kievi bir geçelim. sonrasına bakarız.

olur da kievi geçersek. umalım o zamana tevez takımı bozsun, mancini resti çeksin, ortalık karşsın.kim bilir belki bizim takım karışacak o zaman. hele kievi bir geçelim de

shelbyl dedi ki...

Asagilarda bir "UEFA'da basari nedir?" anketi vardi.

Ben Ceyrek Final demistim. Bu kura ile Ceyrek Final'e cikmak, beni kupayi almis kadar sevindirecektir.

Hala daha basari Ceyrek Final'dir diyorum zira bu seneki yatirimlarin ve beklentilerin o sekilde olustugunu dusunuyorum, lakin ilk 16'da patlamak da uzmeyecek beni.

sozcelykk dedi ki...

kiev'in üç önemli adamı var, milevsky,eremenko ve sheva ama iyi oynamıyorlar ajax maçlarını takip etmiştim.

kiev'den sonra city ile oynayacağımız maç bence kupa finaliyle eşdeğer.

eğer ki city'yi 'bi şekilde' elersek kendimizi kupayı almış sayabiliriz ,

Ekrem M.Sc dedi ki...

iyi bir kura cektigimizi soyleyemem. Kiev deplasmanlari kisin zordur. Ilk macin Inonu'de oynanmasi dezavantaj. Besiktas kapali oynayan takimlara karsi zorlaniyor, insallah Kiev Inonu'de bir terslik cikarmaz. Inonu'de tam bir Super lig takimi gibi oynayacaklardir. Gonul isterdi ki bir Hollanda veya Alman takimiyla esleselim...

Bu turdan sonra da, biz Liverpool ciksin/cikmasin diye tartisirken daha kotusu geldi. Tabi daha saglikli degerlendirmeler yapmak icin takimin o zamanki durumunu, yeni transferleri vs. gormek lazim. Hayirlisi olsun...

yılmaz dedi ki...

aris city'i parçalar selanikte.

inş :P

aslı dedi ki...

kieve inönüde fark atarız.

city maçları da başa baş geçer.

çeyrek final şansı fifty fifty

Ekrem M.Sc dedi ki...

Bir sonraki turda Rubin Kazan-Zenit eslesmesi izleyebiliriz. Ruslarin kapismasi...

mj23 dedi ki...

eğer city premier leaguede şampiyonluk yarışından düşmezse epey iyi olur bizim için.yanılmıyorsam 17 martta bizimle maçı var manchesterda.19unda chelsea ile maçı var.mart ayında hala tepede olursa city bizim maçı iplemeyip chelseaye odaklanabilir.ohooo gerçi kievi geçtik de citye bakıyoruz:)

akinfeev dedi ki...

kievi 2003'teki gibi(3-1/0-0)geçeriz geçmesine de, pascal'ın attığı o golü,sonrasında hissettiklerimizi bir daha ne zaman,nerede hissederiz onu bilmiyorum...

BJK4EVER dedi ki...

Vallahi bu kura bana bizim milletin ne kadar duygusal baktigini ve ezbere konustugunu gosterdi. Dinamo Kiev'i rahat geceriz, fark atariz, City'i Istanbul'da rahat yeneriz, City zaten takim olamamis Tevez'in ayagina bakiyor falan filan.
Hadi Kiev'i anladik, bize denk takim, iyi konsantre olursak ve taraftarin destegiyle geceriz turu, City hakkinda boyle yorum yapanlar bu takimin 1 macini bile izlememis. Adamlar bir defa takim gibi takim, tas gibi 4-3-3 oynuyorlar, cok guclu takim. Tevez'in ayagina bakmiyorlar, Balotelli gibi muthis bir yetenek var son haftalarda cok verimli oynuyor (Inter'in kadrodisi biraktigi oyuncu bizim superyildizimiz, Inter'in en yetenekli oyuncusu onlarda rotasyon oyuncusu), Silva gibi her buyuk kulubun pesinden kostugu bir oyuncuyu aldilar, Adam Johson gibi Ingiltere'nin goz bebegi var, adamlar Milner ve gidecek olan Jo ve Adebayor'dan bile verim aliyorlar. Birde adamlarin Chelsea maclari falan varmis, kontsantre olmazlarmis falan, bizim de FB maci var, ama biz Q7 ve Guti'den biri olmayinca afalliyoruz, adamlarin tamamen yedek kadrosu bile bizimle basa bas oynar. Birde transfer falan yapacakmisiz, zaten transfer yaparsak sadece Almeida oynar Bobo yerine ve Sivok takima girer, bu da cok cok farketmez, dua edelim de City korkunc transferler yapmasin. Kim ne derse desin City bizim 3-4 gomlek uzerimizde, kupanin 2-3 favorisinden biri, biz ise ilk 10'a giremeyiz, bunlar gercekler. City'nin orta alani bizim 33'luk orta alani kevgire cevirir. Herseyi gectim biz kendi sahamizda R.Wien'e bile 3-4 net pozisyon veriyoruz. Bunlari Silva-Tevez-Balotelli yakaladi mi 5'lik yapip gonderirler adami, kimse kendini kandirmasin. Bizim City'i elememiz icin her 2 macta da biz cok iyi gunumuzde olacagiz, adamlar cok kotu gununde olacak, siradisi birseyler olacak ve sansimiz yanimizda olacak, bunu kabul etmek lazim.

yılmaz dedi ki...

@ akinfeev

o hisleri bir daha yaşar mıyız bilemiyorum ama, ne bileyim misal quaresma savunmayı şöyle komple bi ipe dizip tam tur için avantajı alamadık dediğimiz bir anda şovkovskiyi hoplatıp topla birlikte kaleye girerse benzeri bir his içimizde yeniden gark olabilir ;))

leventpolat dedi ki...

Dinamo Kiev'i geçersek City ile oynamayalım madem, tespitler yapılmış zira.

PuSaT dedi ki...

@BJK4EVER

sana katılmamak elde değil... gerçekten çok doğru tespitlerin var ama sadece şunu söylemek istiyorum eğer gerçekten inanırsak ve Allah yardımcımız olursa bence hayal olmaz bee... :)) iyi şeyler söyleyelim ki iyi şeyler olsun inşallah... :))

yılmaz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
aslı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aslı dedi ki...

kiev maçları arası fener sıkışmış. onlar da arada kaynayacaklar inşallah:)

Batistuta35 dedi ki...

@ leventpolat, aslı, yilmaz

Asıl rahatsız edici olan bu tavrınız bence..

aslı dedi ki...

@Batistuta35

mevzuların kapanması için bir başlık açıldı. kimi yorumcular blogda bir daha yazmayacaklarını söyledi ve görüldüğü kadarıyla sözünü tuttu. kimisi diğerlerini kale almayacaklarını belirtti.

ancak öyle komik bir durum söz konusu ki, resmen 24 saat online olan otomatik bir laf sokma cihazıyla karşı karşıyaymışız gibi. sen kale almasan dahi adam gelip seni buluyor.

günde hepi topu yarım saat ya bakabildiğim ya bakamadığım şu blogda sürekli aynı kişinin diğer kişilerin yorumlarıyla dalga geçen (aklınca dalga geçen) yorumlarını görmekten usanmıştım. sanki psikolojik bir deney uygulanıyor gibi gelmeye başladı. önceleri şaka gibiydi, sonraları aynen böyle hissetmeye başlamıştım. ve genelde sadece okumayı tercih ettiğim bu yerde yazma, taraf olma gereksinimi hissettim..

şimdi boşu boşuna usandığımızı, karşıdakini boşu boşuna kale aldığımızı anladım. çünkü ben mesela bir beşiktaşlıyla ve herşeyden önemlisi çalışan bir kafayla karşı karşıya olduğumu düşünmüştüm. değilmiş.

şimdi sana bu durumu nacizane izah etmeye çalıştım, bir daha yazmayalım bu mevzular üzerine.

asıl senin bu durumu algılayamaman rahatsız edici.

Batistuta35 dedi ki...

okuma arkadaşım adamı çok mu zor kaale alma, madem o kadar eminsiniz herşeyden sallama herifi kendi kendine laf soksun o zaman. Beni bjkeverın bu başlıkta yazdığı hiç bir şey rahatsız etmedi ama sizin yazdıklarınız ediyor. onun city hakkında yazdığı herşeye katılıyorum bu sene tüm maçlarını izlemiş biri olarak. kaldı ki orda laf sokma durumu da yok. Burda kimseyi korumaya çalışmıyorum ama harbiden baydınız.
"Vallahi bu kura bana bizim milletin ne kadar duygusal baktigini ve ezbere konustugunu gosterdi." Bu onun yorumu peki sen buna karşılık ne dedin? böcek...şimdi bak bakalım kim ne durumda.

BJK4EVER dedi ki...

@Pusat

Insallah kardesim, temennimiz o ama maalesef isimiz zor, kiminle oynayacagimizi iyi idrak etmemiz lazim. Beklentiler buyunce ve husran olunca maalesef bunun sonuclari daha buyuk oluyor, sonra gidip hava alaninda oyunculara yumurta vs atiliyor, bunlari onlemek lazim. Dinamo Kiev'i gecmeliyiz, gecebiliriz, City'e karsi Allah kerim. Gecemezsek bile canlari sagolsun demek lazim, sacma beklentilere girmemek lazim.

Ha, bu arada bazi kisiler Allah'tan dusurdugum forum seviyesini yukseltmis. Bocek filan, aferin, aynen boyle devam edin, kimin laf soktugu, seviye dusurdugu gayet net ortada. Neyse, daha fazla da uzatmayim, sonra aglayip zirlarsiniz yine forum seviyesi dustu diye vs....

aslı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
arriba dedi ki...

@ Aslı

boşuna kızıyorsun. adam Shuster'den umudu kesti, baktı meyve çıkaramıyor. şimdi sağa sola sarmaya başladı.

daha çok dışarıdan takip ediyorum, bazılarınız gerçekten tuzağına düşüyorsunuz.

size fikir olarak sonuna kadar katılıyorum. Schuster hakkında, takımın gelişimi hakkında, ilk defa somut olarak gençleri kazandığımız gerçeği hakkında, hatta bir kısmınızın basketbol yorumları ve genel itibarıyla camia hakkındaki fikirlerine.

fakat izlediğiniz yöntem çok yanlış.

şunu unutmayın provakasyona gelenler de en az provakatörler kadar suçludur.

bu arada adamın yaptığı city değerlendirmesi de bana göre baştan aşağı yanlış.belli ki hiç bir maçını izlememiş.puan durumuna bakmış gelmiş.ama çıkıp önce bu adama lafı yapıştırıp sonra bir city çözümlemesi yapmayacağım. onun yaptığı gibi.

sonra yeri geldiğinde yazarız buraya. şimdilik onu geçtim.

tearkan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BJK4EVER dedi ki...

Orada kimsenin ismini vermedim, ozel birine gore yorum yapmadim, genel camianin tepkisine ve taraftarin tepkisine gore yorum yaptim. Ki bu tepkinin icerisinde Forza'dakilerin fikirleri de var, S.Adali'nin fikirleri de var, Haber1903'e roportaj veren Emre Tilev'in fikirleri de var, bu blogda bu baslikta yorum yapan 4-5 kisinin de fikirleri var.
Tevez'in ayagina bakiyorlar gidecek zaten adam diyenler mi dersin, toplama takim takim oyunu oynamiyor diyenler mi dersin, Quaresma iyi oynarsa rahat geceriz diyenler mi dersin, hepsi var. Ama siz ustunuze alinirsaniz o sizin bileceginiz is, orasini bilemem. Kimin art niyetli dusundugu ve didismeye yer aradigi da gayet belli.

@arriaba

Evet degerlendirmem tamamen yanlis. City 4-3-3 oynamiyor, tesadufen ligde 3. durumda, takim falan degil, Tevez disinda adam akilli oyunculari yok, rahat eleriz. Haklisin.

BJK4EVER dedi ki...

vallahi ne kadar uğraşırsanız uğraşın sevmiyorum kardeşim şusteri musteri. sevmeyeceğim de.

ve siz burada ağlayınca city i elemiş mi olacağız?

yılmaz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
BJK4EVER dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
BJK4EVER dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BJK4EVER dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BJK4EVER dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
erenn dedi ki...

bu adamı susturana benden imzalı guti.. forma falan değil, direk guti

Batistuta35 dedi ki...

Sanırım burda da moderasyon gerekli artık..

RuFF dedi ki...

" Beğenmediğiniz yorumcunun yazısını kaale almayın ve cevap vermeyin" cümlesinin neresini anlamadınız benim aklım fikrim almıyor.
Her açılan başlıkta işi schusteri sevmeyenler ve sevenler kavgasına dönüştürüyorsunuz.4-5 yorumcu bir olup alaycı yazılar yazmayı bırakın artık.Şurda içi dolu postlar yazın da okurken keyif alalım.

BJK4EVER dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yılmaz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Kalten dedi ki...

Ulan kim kimdir, Inception'a döndü burası

RuFF dedi ki...

El birliği ile blog un anasını bellediniz hepinizi tebrik ediyorum..

RuFF dedi ki...

Bu kargaşada evlenme teklifi de aldın ne sinirleniyorsun.En karlı sen çıktın

BJK4EVER dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Tuco Salamanca dedi ki...

arkadaşlar valla yeter artık, kimse kimseye cevaben bişey yazmasın, herkes kendi yorumunu yapsın

arriba dedi ki...

yarn alese girecem ama şu yukarıdaki problemi çözemedim. bu sene de umutsuz vakayım demek ki..

bir blogda, x kişisi nickim çalındı diyor,

x kişisi bu suçu y kişisine atıyor,

daha öncesinde x kişisinden usanıp zaten bloğu terk etme kararı almış olan y kişisi noluyoz birader şaka mısın sen diyor,

bunun üzerine x kişisi y nin nickini çalarak işte böyle, kanıtladım diyor..

soru: x kaç katman alttaki rüyasını görmekteyken y nin yarattığı rüya ortamına denk düşmüştür? x y'ye schuster'in hoca olmadığına dair bir ekim gerçekleştirebilir mi? y, şayet x tarafından insepte edilemezse sonuç ne olur? topaç dönmeye devam eder mi?

tanım: şu sıralar itinayla eline verilmekte olan beşiktaş bloğu..

arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
aslı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aslı dedi ki...

@ruff
evlenme teklifi yapan malum kişi evlat olsa sevilmez :P allah korusun valaa

not: evliyim, hatta çocuk bekliyorum ;)

cakmaktas dedi ki...

arkadaslar nedir derdiniz anlamiyorum,BJK4EVER in goruslerinde bir cok noktada benim de katilmadigim oluyor ama naaptiniz ya nasil bir cirkinlik surada yazilanlar.millet sidik yarisi davasina donmus.surada dinamo kiev uzerine yorumlar beklerken ayni catisma devam ediyor.bu blog benim 5-6 aydir takip ettigim kadariyla fanatizm duygusunun torpulendigi bir yerdi ama bu sefer karakter fanatizmim karsimizda.ucuz giydirmeler,asagilamalar,nedir bunlar ya?"burada futbol kulturu tartisiliyor","futbol sadece futbol degildir" diye bu blogu takip etmelerini onerdigim o kadar cok insan birikmistiki su 2 haftaya kdr ama su an noldu anlamis degilim.yazarlarin 3-4 tanesi gitti,yorumcular durup durup "van minit,bir daha da davosa gelmem" tadinda cikislarda bulunuyorlar.bu mudur yani bu blog?Kalan saglar bizimdir.Forza Lamarck&Darwin!!! :D

yılmaz dedi ki...

haddim olmadan çocuğunun göbek adını "bernd" koyuyorum aslı :P

allah analı babalı büyütsün sağlıklı mutlu olsun beşiktaşın finallerde barcelona parçaladığını görmeyi nasip etsin ;)

Sarper dedi ki...

Adamlar derdinizi paylaşın diye özel post açtılar, konuşun anlaşın buranın seviyesi en azından önceki haline dönsün diye. Sıçtınız ağzına lan buranın yeminle.

BJK4EVER'cığım gözler senin üstünde olduğu için söylüyorum, sana saygı duyuyorum her ne kadar aynı fikirde olmasakta, sende biraz dikkatli olsan be koçum,tamam gündelik üslubunda alaycı olabilir ama madem böyle bir hassasiyet var sende biraz dikkatli yapsan yorumlarını. Diğer Şusterci arkadaşlarda sözlerini tutup şu laf yetiştirme işini bitirseniz be.

Valla ister gerçekçi olun ister hayalci, hepimiz beşiktaşımızın başarısını istiyoruz. o yüzden bırakın birbirinizi

BJK4EVER dedi ki...

@Sarper

Abicim/kardesim, su kadarini soyleyim. Su basligi okusan bile kimin alayci uslupla yaklasip laf soktugunu veya hakaret ettigini anlarsin aslinda. Bazi arkadaslar maalesef art niyetli olmus artik. Neyse, bende artik cevap vermeyecegim, yorumlarimi yapacagim bu kadar. O arkadaslar da rahatsiz oluyorsa okumasinlar, cevap yazmasinlar, bu kadar da basit bu. Kendim adina daha dikkatli olacagimin garantisini veriyorum, insallah baskalari da ayni hassasiyeti gosterir, gosteremezse de kendini tutup yorum yazmaz insallah.

okka dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
okka dedi ki...

kim kimdir. ne necidir iyice karışmış. bu böyle giderse sanırım yorum yazabilme engellenecek.

bjk4everın dediğine katılmamak elde değil. city'i elemek çok zor. futbol ilahlarının yanımızda olması lazım. tarzı falan tartışılır ama adam karaya ak,ak'a kara demiyor ki. gerçekleri söylüyor.

ben kiyev'i bile eleyeceğimizi düşünmüyorum. eleme maçında inönüde miy karşında bile ne kadar zorlanmıştık. kiyev bizi daha çok zorlayacaktır.
umarım yanılırım.

shelbyl dedi ki...

Artik iyi niyetli yaklasima inanmiyorum.

Bu post'a yorum yazilmasi tarafimdan engellenmis, dimagimda degismesi imkansiz dusunceler/on yargilar olusmustur.

Tebrik ve tesekkur.

Yorum Gönder

Ara