20 Kasım 2010 Cumartesi
STSL 13. Hafta / Beşiktaş - Konyaspor
Etiketler:STSL
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(Atom)
Ara
-
TEKNİK DİREKTÖR OLMAK İSTEMEMİŞTİ - Aralık 2019'da Fitbol Dergi için yazılmıştı. AMATÖR LİGLERİN BÜYÜK GOLCÜSÜ OLAN DANİEL FARKE GOLLERİYLE HAYAT VERDİĞİ TAKIMA ZOR ZAMANINDA GİTMEK ZORUN...2 yıl önce
-
Josef de Souza Beşiktaş Orta Sahasına Ne Katar? - Evet, benim için çok çok ayrı bir yer olan bu platforma, vlogger olarak geri döndüm. Bu kez, garanti bir dönüş. Bavulumu alıp, Haydarpaşa Garı'na koymuş v...4 yıl önce
-
İyi ki Doğdun Büyük Başkan! (Metin Tekin Efsane Başkan Süleyman Seba'yı Anlatıyor) - Sarı Fırtına Metin Tekin, efsane başkanın doğum gününde onu anıları ile yad ediyor. Seneler evvel dediği gibi "Efsane, yıllar aşıp yüzyıl öteye geçebilme...4 yıl önce
-
Atleti - Atletico Madrid. Bir takım kurmuş... Bu takım sahada sanki bir vatan toprağını ya da bir ülküyü müdafaa eder gibi, bir kaleyi müdafaa ediyor. Sahaya çıkma...4 yıl önce
-
Golcü Şampiyon Yapıyor mu? - Gomis'in sezona muazzam başlaması üzerine Twitter'da bir tartışma gördüm. Tartışmanın temeli Gomis'in bu performansının Galatasaray'ı şampiyon yapıp yapmay...7 yıl önce
-
sinanyyilmaz.blogspot.com - Sinan Yılmaz'ın yeni ve profesyonel yazıları* sinanyyilmaz.blogspot.com* adlı blog adresinde olacak.9 yıl önce
-
Euroleague bwin Mart 2015 MVP Nemanja Bjelica Röportajı - Fenerbahçe Ülker dokuz maçlık bir galibiyet serisi yakalamış durumda ve 2008-2009 sezonundan bu yana ilk kez Euroleague 'playoff'larına katılma hakkını ...9 yıl önce
-
Önce krampon, sonra performans - Her çocuk gibi sokaklarda başlayan futbol maceramız, bazı çocukların yaptığı gibi benim de toprak sahada devam etmişti. Sonrası okul, iş, hayat mücadeles...9 yıl önce
-
NBA: Bir Ayın Ardından... (Part 1) - Her ne kadar başlığımızda bir aylık zaman dilimini ele aldıysak gerek tembellik, gerek iş güç yüzünden yazının paylaşılması, gerekli güncellemeler yapıldık...9 yıl önce
-
Bu Sefer Bahanem Var - Yine ihmal ettim blogu ama bu sefer sağlam bahanem var. Son 9 senedeki ikinci kıtalar arası taşınma olayına kalkıştım. Bilenler bilir, son 9 senedir Avus...10 yıl önce
-
Babylon Dergisi Röportajı - http://www.aliece.com/2013/11/babylon-dergi-ali-ece-roportaji/#more-189510 yıl önce
-
Arsenal Kendine İnanıyor - Arsene Wenger'in sözleriyle, *"İyi bir rakibe karşı alınmış tatmin edici galibiyet." *Arsenal hafta sonu Liverpool'u oyun dışı bırakarak, bölüm bölüm saha...11 yıl önce
-
-
175 Yorum:
Handikaplı alırız:p
Allahtan purple tatilden donmemis :))
-------------Rüştü------------
Hilbert Toraman Ersan Üzülmez
-----------Mehmet A.----------
------Necip -------Ernst------
------------Tabata-----------
------Nobre-----------Q7-------
ahlar vahlar arasında kısır bir futbol oynayarak 1 puan alırız.
yine kısır futbol, yine sıkıcı 90 dakika, yine sigara, yine sigara.
Beşiktaş maçı 4-0 alır bence.
bu maç için bana yeni açıktan 2 bilet ayarlayacak kişiye bir kucak öpücük vericem.
alper 5376618930
taa eskişehir den geliyorum. ayazda kalmayayım. arkadaşlar bi zahmet. öpt.kib.bye. öpücük istemeyenlere izmitten pişmaniye servisi de yapılabilir.
shelbyl açmış, kazanırız.
Bu arada Yenilsen de Yensen de programına katılan Beşiktaşlılar'dan burada olan var mı? İsmi Murat olan ağabeyimiz sanırsam, buradaki muhabbetleri anlattı çünkü. :)
@levent
ben izleyemedim hangi muhabbetler donmuş
tekke yine kadroya alınmamış var birşeyler bu takımda ama anladım.
olası puan kaybında deprem olur söyleyeyim. forvet yokken fatih'i almamak? nobre den medet ummak?
iki yıl önceki konya macına benzemesin de..
ilk yarı bol pozisyon gol yok,ikinci yarı kötü bir oyun,kaybedilen puanlar..
Cenk Gönen Roberto Hilbert Ersan Adem Gülüm İbrahim Toraman İbrahim Üzülmez
Ernst
Mehmet Aurelio
Tabata
Holosko
Quaresma Nobre
yedekler
Hakan Arıkan
İsmail Köybaşı
Fink
Necip Uysal
Onur Bayramoğlu
Tomas Zapotocny
Erhan
yedeklerde forvet yok.
Kü7 topu aşırtmaya çalışırken kendini aşırttı maalesef. Umarım ciddi bir şey yoktur. Haftaya gese maçında oynar.
Tam da oyuna ısınmıştı kü7 allah kahretsin
Holosko gol atman için illa altıpasta kaleciden seken bir topla mı buluşman lazım anlamıyorum ki.
Ya Allah'ım bunlar nasıl şom ağızlılarmış ya hay Allah'ım.
Kaçan gollere bak ya deliriyorum.
konya kalesinde Hz.İsa var. Daha bu adama karşı bir maç kazandığımızı hatırlamıyorum. Adam Anadoluda her takıma gitti ve bize karsı hiç mac vermedi.
Bu arada Holosko hala Casper. Erhan Güven oyuna girdi 5 dakikada ne kadar rezil bir adam olduğunu gösterdi. Tabata, Hilbert, Aurelio, Ernst iyi.
dayı dedik bağrımıza bastık, bir ego uğruna piç ettin takımı. nobreyi oynat, fatih'in turşusunu kur artık.
gökhan denen kaleci müsveddesi yine puanı kaptı yata yata. yatışı iyi yani.
cenabetlik konusunda portland trail blazers'ın önüne geçtik.
maçın sonunda tribünlerin bağırdığı gibi holosko s.ktir git!
Valla hiç analiz falan yapmaya gerek yok, Konya yı Kasımpaşayı kendi evimizde yenemiyoruz. Geçen sene ligin en az gol yiyen takımıydık nasıl böyle kolay gol yer hale geldik anlamak mümkün değil. Adamların ilk iki şutu gol oldu. Schuster de Guti nin yokluğunda Necip i kenarda tutarak beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı gençlere tavrı konusunda.
bu yıl bizim için lig bitti, emeği gecenlere tesekkurler..
holosko, tabata, erhan ve nihat'ın oldugu bir Beşiktaş'ı artık izlemek istemiyorum.
Şuster amcanın yüzbinbirinci yumurtlamasını izledik. Kendisine başarılar dilerim.
Holosko'ya kizalim tamam da bu Erhan Guven nasil bi sag bektir ya, ya da bu adam kendini sag bek mi saniyor? Insan bi kafasini cevirip arkasina bakmaz mi, sinirden cildiricam.
Sivas macinda 2-1 ondeyken son dakikada uzun topta karsi karsiya pozisyon veriyoruz. Antalya macinda son dakikada gol attiktan sonra son dakikada duran toptan bombos kaleye kaciriyor herifler. Kendi sahamizda 2-1 ondeyken ve herifler ilk yarida 2-3 defa kilpayi savunmanin arkasina son anda sarkamamisken kontra ataktan bombos pozisyon veriyoruz, bu sefer yiyoruz. M.Denizli'nin guc bela kurdugu savunma disiplinin icine sicti Schuster. G.Birligi macinda yine 1-0 one gecip savunmaya gecip maci korumasini bilmistik, bu macta oyle birsey yapmadi Schuster. Gecen sene iyi yapti demistik, bu hafta yine yapti hatasini. Ama yok, biz sahi ofansif oynuyoruz, zevk veriyoruz. Kendi sahamizda Konyayi, Kasimpasayi, Belediyeyi yenemiyoruz ama olsun, seneye kraliz. Sayin Schuster'e 4-5 tane top seviyesinde oyuncu alalim, 40-50 milyon euro daha harcayalim bak bakalim nasil top oynatiyor!
1 pozisyon veriyoruz 2 gol yiyoruz, sahada dayak yiyoruz sesimizi çıkartmıyoruz, nobre yumruk yiyor sonra sarı kart görüyor, uzatmaların 4 te 3 ünü rakip yatarak geçiriyor, hoş zaten yatmasalar da karşı karşıya atamıyoruz.. valla şimdi sinirden kendimi ...
kocaman bi baloncuk yuttuk..
İnönü'de 7 maç oynamışız, aldığımız puan 11, kaybettiğimiz 10.
Tabata ile Holosko yakaladıklarından birini gol yapsalar çok daha rahat olacaktık. Son zamanlarda sene başındaki takıma en yakın oynadığımız maçlardan biriydi. Nobre'yi yalnız ben mi beğendim bilmiyorum ama yapması gerekenleri yaptı. Özellikle paslaşmalarda bayağı bir gelişme kaydetmiş, ya da hep vardı ama kazık gibi durduğu için anlayamıyorduk.
Yediğimiz goller kronik hastalığımız gibi oldu, her maç nüksediyor.
Bir parantez de Melih Gümüşbıçak'a açayım. Dakika 62, Tabata karşı karşıya pozisyonu harcadığında söylediği şey:
"Beşiktaş bu pozisyonları çok arayabilir. 2-1 çok tehlikeli skor, içerde olsa bile." Sonra yanındaki arkadaşı başladı:
"Valla Melih, düşünüyorum da, Konyaspor'un bir girişimi var mı diye? Yok"
Ardından Gökhan (bir güzel yattı yine) kaleci atışını kullandı, sağ taraftaki oyuncuya geldi. O sol tarafa açtı. O oyuncu da Grajciar'a pas verdi ve gol. Bunlar konuştuktan toplam 3 pas sonra gol oldu. Böyle şom ağızlılık olmaz, hayret ettim.
İkinci golde Erhan'ın pek hatası yok gibi, bence pozisyon gereği içe kaydı. Tekrar izlemek lazım.
@BJK4EVER, ya arkadaşım. Yeter lütfen. Hala mı Mustafa Denizli, hala mı Schuster içine etti. Hala mı "Ama yook, zevk veriyoruz biz. Çok zevk aldık" tadındaki zeka yoksunu kinayeler?
Tabata ile Holosko o golü atsa burada hepimiz çok güzel oynadık diyecektik. Yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim. Eleştiriyorsanız da geliştirin kendinizi az.
schuster patron trabzonlu agir abi tekke ile kavga etti. kadro disi. q7 sanirim bugune dek 2-3 mac disinda bi bok yapmadi. evet. guti 69 pasta 1 isabetli atiyor, gol oluyor tamam kabul. sonra holosko tabata nobre erhan guven rustu hakan.
sahi ya rustu gecen macin en iyisi degil miydi? kalede neden cenk var?
bu takimin ahengi bozulmustur. duzelmeyecektir.
ha bir de, hilbert'i kucumseyenlere de birkac sozum vardi ama onlari simdilik sakliyorum.
(sozlerim size degil genele) e neden mi buraya yaziyorum? kizdim lan. kasimpasa konya puan kayiplari falan da ne oluyor?
yorum yapamayacak durumdayım, bu sene en yaralayıcı maç oldu. şu maçtan sonra yorum yapan yazan herkese helal olsun
gökhan lafı açılmışken, daha dün gibi hatırlıyorum geçen sene 0-0'lık diyarbakır maçı, bu maçtan çok daha fazla zaman geçirilmiştir eminim, gökhan ntvspor'da maç açıklaması yapmıştı ve evet bilerek sakatlanma numaraıs yapmıştım, ne yapayım zaman geçirmek gerek filan demişti.
bu maçın bahanesi değil bence, hep denir ya gerçekten radikal kararlar gerek devre arasında. olmuyor, bu maçı yenseydik diğer maçlarda gideriz.
ikinci yarıdan gol yiyeyene kadar kötü değildik, gariptir yani gol yiyecez şimdi dedirtmedi. tabi rakip de konyaspor...
kasımpaşa maçında schuster taktiksel açıdan net bir şekilde mağlup olmuştu. ama şu maçta konyaspor bir şey yapmadı desek doğrudur. falat schuster'in oyuncuların özelliklerini hala tanıyamamasını anlayamıyorum. erhan güven'de ne buluyor, stoperde sıçan toraman'ın sağ bek oynayabileceği kendisine söylenmiyor mu, niye oynatmıyor.
doğuştan ballı erhan güven, holosko kesin gönderilmeli, toraman kulübeye çekilmeli. nobre'den ise gol yönünden zaten beklentim yok defansif forvet olarak gerekiyorsa kullanılmalı. holosko kafa olarak bitmiş, serdar özkan sendromunun 1-2 adım gerisinde.
bobo'yu eleştirenler vardı dedik doğrudur olağanüstü değil, ama tabelaya bakın skor yükünü tek başına bobo çekiyor bu tehlikedir dedik. bugün de maç sonrasında bakıyoruz attığımız gollere, pozisyona giren oyunculara şu çıkan sonuç hiç şaşırtıcı değil.
Kusura bakmayin Konyaspor'a Inonu'de kapanacak halimiz yok. Elestirilecek tek sey forvet oyuncularinin kazmaliklari ve Erhan'in goldeki pozisyon hatasidir. Genel olarak bugun oynadigimiz oyun kotu degildi, baskimiz iyiydi. Dagilmis Konya'ya karsi 3. ve 4. golu bulmamiz gerekirdi.
Lig bitti.Neyse canim 31 yas ortalamasiyla gelecege yatirim yapiyoruz!!!!!!!!!!!!Her hafta ayni teraneyi seyretmekden ben biktim.M.Denizli kaziya kaziya savunma sistemini kurdu.Schuster icine etti!!!Aman schusteri koruyalim.Kendisi gidecek adamin farkinda degiller!!!!!!
Arkadaşlar yok hakem, yok rakip yattı bırakın bu lafları ya, ayıp valla! Sen de konya olsan inönü de yerden kalkmazsın, geçen hafta da Rüştü vakit geçirmekten sarı kart aldı hatırlatırım. Holosko bok, Erhan bok hoca süper bunu da anlamıyorum. Bunları oynatan hoca değil mi? Kimse başka adam yok demesin.
Bugün Necip'e ilk 11 de yer açmak çok mu zordu? İsmail Holosko'nun yerinde sol önde oynayamaz mıydı? Ya da Kayseri maçında ilk 11 oynayan Onur oyuna giremez miydi? Ha bir de Porto maçında oyuna gol ümidi olarak giren ALi Kuçik vardı o nerde? Fatih Tekke yine yok.
Defans önde kurulmuş geride kurulmuş, o oynamış bu oynamış, hakemmiş, rakip yatmışmış... Sonuç şu ki kimseyi yenemiyoruz, yendiğimiz maçlar ıkına ıkına. 65 te golu yedik dedim maç bitti, hoca da benimle aynı fikirdeydi sanırım kulubeye iyice gömüldü. Yatış pozisyonuna geçti, maç bitse de eve gitsek moduna girdi.
ikinci yediğimiz golde hilbert soldaki elemanın boş olduğunu iki kere gördü ama gitmedi o adama. aralarında 10 metre falan vardı taş çatlasa. gördüğü an gidip bozsaydı onu o golü yemezdik.
Bu arada Grajciar'la mac sonu yapılan roportaj bombaydı. Tercüman çılgın attı resmen. Adam ülkede kimse İngilizce bilmiyormuş gibi salladı durdu. Hey Allam ya, şu herif para kazanıyor :)
@enorton
Erhan ne zaman oyuna girdi? Q7 sakatlandiktan sonra. O da mi hoca yuzunden oldu? Hilbert'i one atmak istedi, elindeki tek sag bek de Erhan'di. Malesef...
@enorton,
Kimse burada hakem kötüydü, rakip yattı diye puan kaybetti demiyor değil mi?
"Holosko bok, Erhan bok. Kimse başka adam yok demesin" diyorsun. İyi güzel de, bunları oynatmadığında kimi oynatacaksın cidden soruyorum bak. Hiçbir şekilde kayba kılıf uydurma değil. Buyrun söyleyin.
Şimdi şu gençler hakkında güzel söylüyorsun da, Necip hakkında bu blogda diğer gençlere karşı ön yargı var mı yok mu onu deyin bana? Ki Necip'e bile overrated dendi burada. Onur boyu kilosundan 10-15 fazla bundan futbolcu olmaz denmedi mi? Kayseri maçında Onur ilk 11 başladı diye Schuster'e sövülmedi mi? Fatih Tekke yine yok. İkisinin sorun yaşadığı anlamak zor olmasa gerek değil mi? Takımdaki otorite teknik direktördür. Disiplin sorunu olduysa ve Schuster onu kadroya almıyorsa doğru yapıyordur. Rijkaard'ın Servet'e yapamadığını düşünün.
He Schuster'in kulübede oturuşunu yine ısıtın koyun önümüze. Aga bu adam bi' de sol eliyle sağ kulak memesini okşuyor ya, hani onu da söyleyin. İçinizde kalmasın.
@levent polat
Halamin biyiklari olsa amcam olurdu. Antalya ve Sivas o golleri atasaydi ve biz kume dusme durumunda olsaydik ne olacakti?
@lakerda
Bence en yaralayici mac Kasimpasa maciydi her anlamda bana gore. Ayrica Schuster'in nasil bu macta hatasi yok? Erhan'i almasi bence hata degil gerci, sonucta Hilbert onde de faydali oluyor, ki Erhan'in yaptigi kadar Hilbert de defansta hata yapiyor, ama bildigim kadariyla 2 degisiklik ile maci tamamladik. Kendi sahasinda 2-2 berabere olan bir BJK 3 oyuncu degisiklik yapmiyorsa bu fahis hatadir bence, en kotu yorgun Ibo yerine Ismail'i alabilirdi veya Yusuf/Onur'u alabilirdi.
@bacon1903
Senin teknik direktorluk diploman var mi hocam? Yok sanirim. O zaman sen futboldan anlamiyorsun, hocayi da elestiremezsin. Hocamiz superdir, hocaya laf yok, ama elindeki malzeme bu kadar canim. Seneye kraliz....
"Necip hakkında" demişim. Necip dışında olacak.
x oynasa y niye oynamaz.y oynasa x niye oynamaz hep aynı muhabbet. çürük elmaların ayıklanması lazım devre arası holosko, erhan, fink, ferrari yi gönder forvet ve sağ açık al bu takım şampiyon olur.
isterse babam yapsın; fatihi kadroya almamak ihanettir,şerefsizliktir..
@BJK4EVER
He tabi. Diyecek miydin demeyecek miydin onu söyle?
Ve ayrıca geçen hafta hocaya methiye düzenler, yok Barcelona bile geriye çekiliyor yæ falan yapanlar yine 180 derece dönüş yaptılar. Bravo.
Bir de her maglubiyetten sonra 'bir sag acik alalim sampiyonuz, Babel gelsin UEFA'da final garanti' diyen adamlara tav oluyorum. Kardes sen kendi sahanda Kasimpasa'yi Konya'yi yenemiyorsun, 5 tane sag acik alsan ne olur? Sampiyonluk lafini bir daha anmayalim beyler, su an sampiyonluk sansimiz tamamen bitmistir, hatta bana gore ilk 2 sansimiz bile yoktur artik. Emegi gecen herkese tesekkur etmek gerekir.
Bu takim cok iyi isler yapacak, goreceksiniz. Inanarak soyluyorum bunu, o isik var. Simdi macin siniriyle sonradan pisman olacaginiz seyler soylemek yanlis. Devre arasinda savunmanin sagina ve forvete takviyeyle Avrupa'da da ust turlari zorlariz.
bence oyunculara yuklenmek yerine birazda schuster i eleştirmek gerekir artık.. tabatayı hala oynatan adam dese yerine kimi alsaydım diye necip i dersiniz.. nobre nin yerine kimi oynatsaydım dese fatih i dersiniz .. ee ersan sakatlandı yerine kimi alsam dese al zapoyu cek ibrahim saga dersiniz ..eksi sozlukte de hala hocayı korumaya calısan arkdaslar var.. queresmayı forvet oynatıp sakatlanmasına neden olan kim gene hoca.. evet yedirmeyiz hocayı ama eleştirmeyiz anlamına da gelmiyo..
bjk4ever;
takım maçı kaybetsin, sen de gel schuster'e nefretini kus burda! yeter be insan yeter!
@leventpolat
Demezdim, cunku ilk yarida bile 2-3 defa savunma arkasina sarktilar veya sarkamaya yakin oldular ayni GB gibi, ama GB macinin ikinci yarisinda gomulup pozisyon vermeden maci tamamladik, bu macta onu yapmadik. 2-1 ondeyken bombos kontra atak golu yenmez, ne kadar buyuk olursan ol. Eger sen bunu yiyorsan ve 1 degil 2 degil 3 defa yapiyorsan hoca bunun onlemini alacak, bir daha olmamasini saglayacak. Saglayamiyorsa da o koltukta oturmayacak, oturtulmayacak.
o adamlar olmayıp holoskolar erhanlar tabatalar olduğu için yenemiyorsun kasımpaşayı konyayı.. iyi futbol iyi futbolcularla oynanır ne yaptığını bilmeyen futbol zekası eksilerde dolaşan adamlarla değil..
Yarista da havlu falan atmis degiliz, kimse moralini bozmasin. Buralardan cok geri donusler gorduk...
@Ekrem M.Sc
Ekrem haklısın ben zaten hoca hatalı demedim, Erhan 'ı eleştirenlere söyledim. Futbolcuyu suçlayanları anlayamıyorum. Adamın kapasitesi bu, Erhan kötüyse onun suçu değil bu sadece onu alan , oynatan vs herkes suçlu. Hocayı burdan sıyırmayı anlayamıyorum.
Hilberti öne atmak zorunda da değildi bence, Tabata yı sağ öne alıp Necip i oyuna alabilirdi. Tabata'yı o bölgede bir çok kez kullandı. Ya da Zapo Stoper'e, Toraman sağ beke. Ya da son ihtimal Üzülmez sağ bek İsmail sol bek. Ben ve benim gibi Erhan Güven'i bilen kimse onu sağ bekte oynatmaz, olmuyor belli artık. Adamın bütün özgüveni de bitmiş, sene başında daha da aktifti. Antalyada Stoper oynuyordu, bizde de orda oynasa sağbekten daha faydalı olur.
Dediğim gibi o oynamış bu oynamış önemli değil, taım ve hoca kaybetmeyi alışkanlık haline getirdi. Bütün kızgınlığım budur. Taraftarın bağırdığı gibi Holosko siktirip gitse, Erhan Güven kulupten kovulsa takım takır takır gol atmaya mı başlayacak?
Oha, Quaresma'nın adalesinin zorlanmasının nedeni de Schuster oldu. Guti'de sarı sıçıyormuş, o da mı Schuster?
@BJK4EVER
Hmm. Oturtmazlar diyorsun yani. Hoca, sana göre pek oyun yok sanırım. Ama Tabata, Holosko, Erhan'ın pozisyonlarında dünya çapındaki kulübede bekleyen yıldızlarımızı oyuna almadığı için Schuster'i eleştiren arkadaşlar için Football Manager var. Çok güzel.
Schuster efendinin son bombası
" Türkiye'de 60'lı yılların futbolunun oynandığını bilmiyordum "
Sonra bana soruyorsunuz, neye dayanarak Schuster burayı ciddiye almıyor diyorsun diye. Adam hergün yeni birşey yumurtluyor :)
@Ekrem M.Sc
Puan farkı abartılacak kadar çok değil sonuçta, ama beşiktaş her geçen gün geriye gidiyor. Durumun vahim olması bu. Üstelik Bobo ve muhtemel Quaresma da yokken puan farkını 8 civarında tutmak hayal gibi geliyor. Keşke yarın devre arası olsaydı ki oynayacağımız çok fazla ciddi maç var.
@enorton
Erhan Antalyada gecen sene sagbek oynuyordu, adamlarin stoperleri Batak ve Yalcin'di. Erhan'i bence almasi buyuk hata degildi, gerci bircok alternatifi vardi, Ismail sol one Holosko sag tarafa, Zapo stopere Toraman sagbeke, ama bu varyasyonlari hic denemedi zaten ki, bu macta da bekleyemezsin.
Aliskanlik konusunda tamamen katiliyorum sana, once zevk veriyoruz yine dendi o bitti, sonra sakatliklar dendi cogu donunce devam etti, Quaresma dendi adamin oynadigi Kasimpasa ve Konya maclarinda puan kaybettik.
@Ekrem
Cok geri donusler gorduk, ama o geri donuslerde hocalar yeni seyler denedi, radikal kararlar alindi ve genelde takimlarin onunde 1 veya 2 takim vardi. Bizim onumuzde tam 5 takim var (FB, TS, BS, IBB, KS) ve coguyla 10 civari puan fark var, toplamda 50 puan fark yani. Bu farkin kapanabilecegini beklemek hayalciliktir, hele ki takim bu durumdayken.
Schuster ile ilgili oynanan oyun konusunda bir eleştirim olamaz. Çünkü şu çok açıkki bu takımın kalitesi düşük 3-4 tane iyi adamın var diye, iyi takım olunmuyor.
Ama her maç sonrası yaptığı açıklamalar gittikçe kredisini bitiriyor. Son lafı "Türkiye'de 60'ların futbolu oynandığını bilmiyordum". Madem 60'ların futbolu oynanıyor sen 2000'lerin futbolunu oynatta kazan derler adama. Schuster her açıklamsı ile geriye gidiyor, burası cok açık.
@ozy, Schuster kaçlı yılların futbolunu oynatıyor peki sence?
@sehorn
Schuster'e katiliyorum, Turkiye'de cagdisi futbol oynaniyor.
@lakerda
Genclerbirligi macina gore geriye gidis oldugunu dusunmuyorum, tam tersine bugun iyi oynadigimizi dusunuyorum. Son haftalarda kaybetmis oldugumuz cosku ve hirs vardi bence sahada. Yeterli baskiyi da kurduk ama son vuruslarda yetersizlik on plana cikti. Zaten oyuncu kalitesini elestirdigimiz nokta bu. Altipasta bombos o golu atamiyorsan hocayla falan alakasi olmaz o isin. Quaresma'nin sakatliginin cok ciddi oldugunu sanmiyorum. Gs macinda oynama ihtimali var.
Fatih Tekke konusunda Schuster'i eleştirebilirim. Tabi içerde neler oluyor çok uzağız ama eğer topçu senle antrenman yapıyorsa, forvetin yokken yanına oturtabilirdin.
İkinci golde Toroman beyfendi orta sahada adam peşinde kovalamaca oynarken, Erhan onun yerini doldurmaya çalıştı. Golün sorumlusu bence Toroman'dır.
Denizli diyenlere de gülüp geçiyorum sadece. Hangimiz geçen seneki maçlarda 1-0 mağlup duruma düşersek maçı yine de alabilirz diyordu. Bence çok az. Ki Denizli'nin Nihat takıntısı ve Tabata olayındaki tavırları da çok zarar verdi takıma. Biz Quaresma diye bağırırken o Alman oyuncu menajerlerinin peşindeydi. Guti ve Quaresma, o kalsaydı bize güzel bir hayaldi şu an.
@leventpolat
"Kimse burada hakem kötüydü, rakip yattı diye puan kaybetti demiyor değil mi?"
Dendiği için yazdım, diyenler var :)
"Holosko bok, Erhan bok. Kimse başka adam yok demesin" diyorsun. İyi güzel de, bunları oynatmadığında kimi oynatacaksın cidden soruyorum bak. Hiçbir şekilde kayba kılıf uydurma değil. Buyrun söyleyin.
Ben bunlar neden oynuyor demedim, sadece onlara kızanları anlamıyorum dedim. Bu adamlar çok kötüyse onları oynatan hocanın hiç mi suçu yok dedim ;)
"Fatih Tekke yine yok. İkisinin sorun yaşadığı anlamak zor olmasa gerek değil mi? Takımdaki otorite teknik direktördür. Disiplin sorunu olduysa ve Schuster onu kadroya almıyorsa doğru yapıyordur. Rijkaard'ın Servet'e yapamadığını düşünün."
tekke konusunda kime güveneceğiz? Beşiktaş düşmanı Kartal Yiğit in yaptığı haber yalanlandı. Olay doğruysa doğru densin, Fatih kadro dışıysa kadro dışı densin. Hani sorun yoktu hoca ile Tekke arasında. Ben açıklama bekliyorum, yoksa tabiki hoca haklıdır bu durumlarda.
"He Schuster'in kulübede oturuşunu yine ısıtın koyun önümüze. Aga bu adam bi' de sol eliyle sağ kulak memesini okşuyor ya, hani onu da söyleyin. İçinizde kalmasın."
Schuster kenarda isterse amuda kalksın umrumda değil, ama yüz ifadesi ve mimikleri ile gol yedikten sonra zaten "kazanamayız" havasına bürünmüştü bunu ifade ettim.
Gençler konusunda ise Schuster e tek güvendiğim konuydu ama malesef o konuda da ümitlerimi yitirdim. Başkaları muhalefet etse de ben bundan önceki maç yorumlarında onlarca defa ismail, onur, necip, ersan, cenk vs bunlar sürekli oynasın diyen birisiyim.
Neyse moralim çok bozuk, herkese iyi akşamlar...
sakatlıktan yeni kurtulmus adamı o kadar kasabın arasına atıyosa ve o yerde oynayacak futbolcuyu sırf egoları yuzunden oynatmıyosa schuster in sucudur ya kimin olucagdı.. guti yle ilgili yorumunuza da guluyorum...
futboldan anlayan her adama da git football manager oyna demekten de vazgecin.. burası esnaf geyiklerinin dondugu bi yer değil..
@BJK4ever
Q7 ve Guti'nin beraber oynadigi maclarin istatistiklerine bakarsan sakatliklar konusunda hakli oldugumuzu goreceksin. Ikisinin birlikte oynadigi maclarin- Fenerbahce beraberligi disinda- hepsini kazandik yanlis hatirlamiyorsam.
Simdi pozisyonu tekrar gordum, altipastan degil penalti noktasindan kacirmis Holosko. Ama bombos. En yakinindaki adam 3 metre uzakta. Saka gibi bir pozisyon...
İkinci devre başlamadan şuna kesin karar vermek lazım lakin bence bu yıl artık kayıptır...
1) Schuster ile devam.. Seneye için yapılanmaya başlamak. Devre arasında ve sezon sonunda takımı Schuster'in isteğine göre yenilemek ve gençleştirmek. Özellikle de takımın Türk oyuncu portföyünü düzeltmek.
2) Schuster'e elveda.. Sanırım ilk aday Mehmet Özdilek olur.
@Ekrem
Tamam oyle olsun da, yine ilk dedigimiz noktaya geliyoruz. Bundan 6-7 hafta evvel de 'Quaresma ve Guti var diye kazanacaksak, bunlar olmayinca sicacaksak hocanin M.Denizli'den artisi nedir' diye sorduk, yok oyle birsey, ofansif sistemi benimsiyoruz, oyuncular sayesinde vs kazaniyoruz demisti Schuster'ciler, simdi de onlar yok diye yeniliyoruz diyorlar, komik.
Sakatliklar mazeret olabilir bir noktaya kadar, ama artik olmamali. Bu macta Yusuf niye oynamadi? Yusuf ic sahadaki Konya macini cozecek kilit degilmi sizce? O kilit Yusuf degilse adam niye hala bu takimda? BJK kendi sahasinda 2-2 berabere mac bitirip 3. oyuncu degisikligini yapmiyorsa burada hoca sucsuzdur demek normal midir?
@enorton
F.Tekke hakkinda hocaya birsey denmemeli bence, hoca her zaman haklidir. Ama kondisyonu yetersiz vs demis medyaya, oldukca komik ve sacma, madem kondisyonu yetersiz 2-3 hafta evvel nasil oynattin? En azindan kulubede oturup 20-30 dakika oynayamayacak kadar kotu durumda olabilir mi Fatih? Madem ciddi bir sorun var neden aciklamayip kiviriyorsun o zaman????
@enorton
Hakem ve yatış konusunu bahane eden yok diye gördüm. Ama varsa tabi saçma olmuş. Bahane olamaz.
Holosko, Erhan ve türevlerini oynatan hocanın hiç mi suçu yok diyoruz, iyi diyoruz, güzel diyoruz da, abicim bizim de yedek kulübesinde bunların yerine oynayacak yıldızlar yok ki. He tabi varyasyonlar denesin, ben 3 aydır çoğu postta yazıyorum zaten. Schuster'in bu şeylerini ben de eleştiriyorum diye. Mesajlar duruyor, açın bakın. Toraman'ın sağ bekte denenebileceğini biliyor mu, ya da bunu ona söyleyen oldu mu? Hiç olmadı, Toraman gitsin kendisi desin abi. He bunları bilip de yapmıyorsa tabii ki hatalıdır.
Tekke konusuna gelince. Vallahi, o haberde geçen olay doğruysa hiçbir kulüp böyle bir olayın doğru olduğunun bilinmesin istemez. Hocayla oyuncunun küfürleşmesi, birbirine kafa atmaya çalışması falan akıl alır şeyler değil. Ama tabi en azından sorun yaşandı denebilir. En azından anlarız, ama büyük ihtimalle ciddi bir sorun yaşandı ki almıyor kadroya.
Vallahi o yüz ifadesi sürekli var. Ta sene başındaki Vikingur maçında bile vardı. Hocayı kulübede bacak bacak üstüne atıyor diye eleştiren var sonuçta.
Gençler hakkında söyleyeceğim tek şey, Schuster gençleri oynatmadığı zaman "Neden oynatmıyor şunu bunu" diye çemkiriliyor. Schuster Onur'u ilk 11 başlatıyor, "Onur ilk 11 başlar mı? Yusuf oynasın böyle maçta" deniyor. Sonra ertesi maç Yusuf ilk 11 başlıyor, "Onur nerde?" oluyor. Sonra Onur oyuna giriyor, birkaç pas hatasından sonra maç postlarında "Onur'un boyu kilosundan 15 fazla yæ, bundan futbolcu mu olur. Beşiktaş'ta oynamanın değerini bilmiyor bu yæ" muhabbeti dönüyor. İsmail'de de aynı şekilde. Necip rotasyon oyuncusu zaten. Ersan ilk 11 oynamaya başladı. Cenk de tekrar kaleyi aldı sanırım ama maç başına yetişemedim. Rüştü'nün bir sakatlığı vardı da mı oynadı bilgim yok. Eğer diğer kaleciler sağlamken Schuster oynattıysa tekrar Cenk'i düşünüyor demektir.
@ozy
Bizim icin en buyuk sans onumuzdeki Gs ornegidir. Rijkaard'i gonderdikten sonraki durumlari da ortada. Hagi ikinici Bulent Korkmaz vakasi olacak. Sonucta yonetim degisecek, onlar da yeni bir hocayla calismak isteyecekler vs.
Onun icin Besiktas'in onunde ikinci ihtimal yok.
Gencler konusunda Schuster'in elestirilmesi cok normal. Bu gencleri Antep Belediye ve Mersin maclarinda oynatmayip gidip Kayseri deplasmaninda oynatirsa ben elestiririm aga.
@ Ekrem,
Turkiye'de çağdışı futbol oynanıyor olabilir ama bunu burada çalışan bir hoca olarak soylemek ya acizlik ya da kustahlıktır. Türkçesi " Hacılar ben sıçtım sıvadım, şimdi suçu atacak biryerler bulmam lazım, kadroya da sallayamam adamlar bana q7, guti aldılar, nereye sallayayım ? Bari futbol kalitesine geçireyim de günü kurtarayım "
Birader teklif gelince kabul etme o zaman, ya da Türkiye'de çalışmış onlarca Alman ve İspanyol hocaya ara bir sor anlatsınlar. İmzayı atmadan önce video kasetleri al izle diyeceğim ama Schuster acaba BJK teknik direktörüyken hiç kaset izledi mi ki teklifi kabul etmeden izlemeye tenezzül etsin ?
İki hafta önce bugün kayıtsız şartsız Schuster diyenler yakında aynı cümlenin yanına " ama " kelimesini ekleyecekler demiştim. Açın forzayı bakın.
Görünen köy kılavuz istemez, siz iyi niyetle hocayı savunmaya çalışıyorsunuz ama ne siz ne de takım hocanın umrunda bile değil
Karşı takımda kasap var diye Quaresma'yı oynatmayacak mıyız anlayamadım? Quaresma topu yakalamak için kendini zorladığında adalesi çekiyor diye suçlu niye Schuster oluyor arkadaşım? Tamam eleştirin de bari makul eleştiriler yapın.
Bunu diyen adam futboldan anlıyor değil mi? FM oynayın.
Ha ayrıca, esnaf geyiği isteyen her puan kaybedilen maç postunda yazılanlara baksın. Özellikle hemen maçın bitmesiyle başlayan ve içerisinde dilin mükemmel kullanıldığı yorumlar var.
@ Bjk4ever
Yusuf buyuk ihtimalle devre arasinda gonderilecekmis. Schuster onu kadroda dusunmuyormus. Takimin yas ortalamasi yuksek diye elestiriyoruz zaten, bu kararina saygi duymmak lazim.
Dogru soyluyorsun sehorn, hocanin en buyuk eksikligi Turkiye ligini bilmemesi, ogrenmeye calismamasi, en basta isine saygisi olmamasi kesinlikle. Schuster'ciler konusunda ayni seyi bende soylemistim, 2-3 hafta daha kotu gitsin, biraz daha duselim, onlar da yavas yavas kiviracak diye, baslayanlar var bile. Fikrini sabit tutanlar da inattan baska birseyler yapmiyor bence. Ha, gerci cozum ne, orasi tamamen bir soru isareti. Hala Schuster'i gondermek bence birsey degistirmez, ama bu takima camiayi ve ligi taniyan yerli bir sportif direktor ve menajer sart, ayrica Schuster ile uzun sureli bir gorusme yapilmali....
@ sehorn
Kustah ve ukala adamlari severim. Ben de teknik direktor olsam bizim tarz bi medya olsa karsimda, basin toplantilarinda falan daha da beter dalgami gecer, hic ciddiye almazdim. O yuzden de bi sempatim var adamin karakterine ne yalan soyleyim... Dr. House gibi adam.
Tamam abi, Yusuf olmasin, o zaman Ali Kucik niye kadroda yoktu, Ismail veya Adam yoksa kac oyuncu degisikligi yaptigini mi unuttu?
@Ekrem
Keske dalgayi sahada aldigi sonuclarla gecse. Bu durumda Schuster degil, her mac sonrasinda gazeteciler bizim hocayla dalga geciyor maalesef.....
Şu ülkede her türlü kutuplaşma mümkün, ben bugün bunu gördüm. Schuster'ci falan filan, baya ilginç. Ama ben sapına kadar Schuster'ciyim. Şimdi anti-Schuster'cilerin (madem kutuplaşıyoruz) istediği şey belli: Schuster'i gönderin, yerine birini alın. He ne güzel, aldık o adam da sıçtı. Ne olacak canım, onu da gönder. Yapmadığımız şey mi?
Benim anlayamadığım geçen hafta Gençlerbirliği maçında takım yaslandığında Schuster hakkında şu minvalde bir şeyler deniyordu:
Ligi öğrendi artık.
Bugün evinde Konyaspor ile oynuyorsun. Schuster hakkında şu minvalde bir şeyler deniyor:
Ligi öğrenmeye hiç tenezzül etmedi ki zaten, saygısı yok.
ligtv'den al kotu haberi:
mete duren aciklama yapmis: quaresma en iyi ihtimalle 2, en kotu ihtimalle 4 hafta yok... :((
3 oyuncu degisikligini de kullanacaksin diye bir sart yok. O anda degisiklik yapmanin fayda getirmeyecegini dusundu.
Gazetecilerin Schuster'le dalga gecmeye capi yetmez. Fanatik Fotomac gibi pacavralarda calisanlarin hic yetmez.
Oyle de piskindir ki bu adamlar, haftaya Galatasaray'i, sonra Bursa'yi yendik mi Schuster'i goklere cikarirlar. Suratina tukursen yagmur yagiyor zannedecek capta adamlar iste...
Eksisozluk'te gene Hilbert'e sallamislar? Ehehe, artik ben pes ettim.
quaresma yine yok. gs maçında tabata-nobre ile top döveriz, schuster'i göndeririz
Ha bu arada bir haftada coşan taraftarın kendisiyle mükemmel çeliştiği bir noktada şu ki, geçen hafta Gençlerbirliği'ne yatıp aldığımız 3 puandan sonra "X de yatıyor, Y de pozisyon veriyor." idi. Şimdi bugün Ekşi'yi açıyorum, Konya'ya niye yaslanıyorsun diye eleştiren de olmuş. Ne diyem, Mahmut mu diyem?
@Ekrem
2-2 giden macta oyuncu degistirmeye yeltenmeyen antrenoru bile korur olduk. Birde M.Denizliye, Tiganaya vs denilenler geliyor aklima, deliriyorum yahu!
Gazetecilerin dalga gecmesine zaten gerek yok, Schuster komik otesi aciklamalarla kendini komik dusuruyor. Schuster kapagi takacaksa 3 mac ust uste kazanip kapagi taksin, sence olur mu?
@leventpolat
Blogda yazilanlari okudum, senin dedigin tarzda bir soylem yok. Benim dedigim tek sey o macla ilgili Schuster'in oyuna dogru mudaheleleriydi ve ikinci yarida az pozisiyon vermemiz. Ama Schuster'in de artik bir standart oturtmasi lazim. Kac aydir bu oyuncularla birlikte, artik malzemeyi bilmeli ve ona gore oynatmali, inanilmaz derecede bir istikrarsizlik var taktik ve sistem konusunda.....
@Bjk4ever
O kapak yakindir...
@ Ekrem,
Hah şunu soyle anlaşalım.
Ben de severim ukala adamları ama ukala olabilmek için gerekli altyapıya ve cv'ye sahip olabildikleri sürece.
Bak house demişsin, adam ukala ama gözüne bakıp teşhis koyuyor hastaya.
Mourinho da ukala ama, maç başı röportajında karşı takımın hangi 11'le çıkıp nasıl oynayacağına dair her detayı söyleyebiliyor. Onunla çalışan her oyuncu adamı öve öve bitiremiyor, bana inanılmaz bir özgüven aşıladı diyor ve adam gittiği her takımda başarılı oluyor.
Yani ukala ol, eyvallah ama yakışması için belli birşeyleri başarmış olman lazım. Yoksa Schuster^deki gibi sakil durur üstünde.
@BJK4EVER
Gençlerbirliği maç postunda çok kez yazıldı, ve de maç yazısının altındaki yorumlarda. İkinci dediğim zaten sözlükte.
Takim sakatliktan dokuluyor, kondisyoner, klup doktoru bu adamlar ne icin para aliyor? Quaresma'nin bu macta oynamasi sartmiydi, herif demekki tam iyilesmemis bundan niye kimsenin haberi yok, sakatlanicaksa GS macinda sakatlansaydi, adami Konya macina feda ettiler ona yaniyorum.
Şimdi oyuncu kalitesi falan bunlar oldukça mantıklı savunmalar ama olayı böyle kestirip atamayız, saha kenarında suratı bir karış oturan, maç sonrası saçma konuşan bir adamın oyuncuları o adamın söylediklerini uygulamaya çalışırlar mı bunu sorgulamak lazım, mesele oynattıklarından çok oynayanların psikolojisiymiş gibi geliyor bana, bu psikolojileri de gidip biz düzeltmeyeceğiz. Schuster'in taktik anlayışı güzel, belki devre arasında birkaç transferle durum düzelebilir ki ben ümitliyim bu konuda ama bu şekilde ne yazık ki Schuster çok kalabilir mi şüpheliyim. Beklentileri olmayınca köşeye geçip somurtan adam kıvamında davranıyor. Kayseri maçını hatırlarsınız hepiniz Şota kenardan Furkiii diye bağırdı Furkan girdi golü attı, dilse problem Tayfur'u alsın yanına, oynamayan oyuncu böyle hiç oynamaz. Ayrıca son senelerde de saçma sapan yenilgilerimiz beraberliklerimiz oldu ama Mustafa Denizli maç sonrası çıkıp iki laf söylüyordu, antreman öncesi basın mensuplarına konuşuyordu, okuyup sakinleşiyorduk, ki muhtemelen futbolcusu da okuyup hocasına saygı duyuyordu. Schuster de biraz camianın psikolojisini düşünse fena olmaz çünkü yaydığı negatif enerji dönüp dolaşıp oyuncusuna da yansıyor. Belki sportif direktörlük gibi bir şey düşünülebilir.
Ama en azından Schuster'in devre arası transferlerini görmeliyiz diyorum.
Bu kadar teknik tartışmaya gerek yok bence. Daha ilk yarı bitmeden lige havlu atmışsan, hocan kenarda hayattan bezmiş şekilde duruyor ve utanmadan her puan kaybından sonra deli zırvaları yumurtluyorsa, ben de ağzımı bozma hakkımı buluyorum kendimde ve Holosko'dan önce şuster siktirip gitsin diyorum. O giderse, Q7 de gider derseniz, her topu kaptırdıktan sonra rakibe çift dalmaktan vazgeçmeyecekse, o da gitsin derim.
@ sehorn
Bence ukalalik yapmak icin gerek ve yeter sart senin durumun degil, karsindaki muhatabinin seviyesidir. Bizim spor medyamiz bu gerek ve yeter sarti fazlasiyla sagliyor bence...
Q7 ilk yarıyı kapatmış.
Bu takımın en büyük sorunu kaliteli futbolcuların yanındaki kalitesiz ve formsuz futbolculardır. Holosko, tabata, nobre, ibo ve hakan arıkan'dan ne bekliyorsunuz ki? Schuster bu takımın başında en az 2-3 yıl daha kalmalı. Bu takıma kaliteli yabancılar ve Necip - ersan - onur gibi türk oyuncular gerekli. sadece Guti ve Q7 yetmiyor.
Tüm bu olumsuzluklara rağmen 2-1 öndesin. üstüne konyaspor a karşı 2-3 tane net gol pozisyonu yakalayıp atamıyorsun. Sonra Schuster gitsin. Schuster gitse ne olacak. şu beşiktaş şampiyon olsa ne olacak? kim sevinecek şampiyonluğa?
Bizim burada her baslikta elestirdigimiz, yerin dibine soktugumuz spor medyasini ciddiye almiyor diye mi elestiriyoruz simdi de adami?
Schuster gitsin diyen arkadaslar bir zahmet yerine kim gelsin, niye gelsin onlari da bir detayli anlatsin ki ona göre tartisilsin
@Tuco
Schuster gitti. Ondan sonraki aşamaları söyler misin biz de görelim gelecek planlamanı.
Birisi Mehmet Ozdilek dedi :)
Bence GS'nin Hagi'yi kovmasini bekleyelim, onu aliriz. Turkiye ligini cok iyi taniyor yaee.
@ Ekrem,
Katılmıyorum. Bu mantıkla daha çok yabancı, bu ülkeye gelip bizimle alay eder.
Hiç Avrupa'da maç sonu röportajlarını falan izlediniz mi ? Her yerde 3 aşağı 5 yukarı aynı sorular sorulur. Yani diyorsunuz ki Ömer Güvenç aptal, kalitesiz. Yahu sanki İspanya'da, İtalya'da farklı sorular mı soruluyor ? Hele İtalya'da itin götüne sokarlar teknik direktörleri maçtan sonra. Binbir çeşit karikatüre meze yaparlar deli kariyerli hocaları. Ama siz Ömer Güvenç'in sorusunu beğenmeyip suçu onda buluyorsunuz. Ne sormuş Ömer Güvenç " Özeleştiri yaparsanız ne dersiniz ? " Yahu bu soruda ayıp olan ne var ? Bir sataşma mı var ? Bir saygısızlık mı var ? Ne var abi , bir Allah'ın kulu çıkıp bana söylesin. Ne olmuş da Schuster efendi ukalalık yapıp siktiri çekme haddini buluyor kendisinde.
Yani gerçekten Schuster'i savunmak için sarfettiğiniz efora hayran kalıyorum bazen.
Ben bir taraftar olarak gördüğümü söyledim. Gelecek planlaması yöneticilerin işidir ama o gelecekte şuster gibi ruhsuz bidonlara yer olmadığı aşikar.
@ sehorn
Bu tavri bir maclik degil, bir birikimin sonucudur. Sen klakip her hafta ayni sorulari sorarsan "Besiktas'in sistemi yok, taktigi yok diyollaaar, ne diyorsunuz?" diye sorarsan, adam "He canim yok" der sana. "Schuster edep yerini gostrerdi, F.Tekke kafa atmak istedi, Schuster Fuck off" dedi bilmem ne diye haber yaparsan adam zaten ulkedeki spor haberciliginin seviyesini 2 dk da cozer. Ondan sonra agzinla kus tutsan yaranamazsin.
Cok daha berbat bi futbol oynadigin Genclerbirligi macindan sonra adam gelip seni tebrik ederse, ertesi hafta iyi oynayip puan kaybettigin zaman "Ozelestiri yapmayacak misiniz" dersen "Hadi kardesim bi siktir git" derler. Bunun adi tabelaciliktir, iyi gun dostlugudur. Tabelada puan kaybi varsa hemen bel alti calisirlar. Dogru durust bir analizle, futbol bilgisiyle ciksalar adamin karsisina, zannetmiyorum ki asagialsin o zaman. Ama nerdeee...
@ Ekrem,
Yahu bu adamlar spor spikeri. Nasa mühendisi değil. Ayrıca sadece burda değil heryerde böyleler. Ne diyorum sana aç İtalya'da maç sonlarına bak, 60 yaşında göbekli amcalar kahkahalar atıp Mourinho'lara sallıyorlar, gazetelerde karikatürler çizip hocaları şamar oğlanı yapıyorlar.
Beğenmedin mi soruyu, politik cevap ver geç git. Aynı tavırları Rıza sergileyebilir mi ? Ya da sergilerse ne dersiniz ?
F.Terim " Yel kayadan toz alır " dedi herifle herkes taşak geçti. O zaman doğru demiş abi.
Yok walla ben çözemiyorum. Resmen Schuster'i ne yaparsa yapsın savunmaya programlanmışsınız. Deyin ki " bugün iyi oynadık, çok pozisyona girdik " Eywallah diyeyim ama adam suratımıza baka baka bizimle taşak geçiyor hal ve hareketleriyle ama siz adamı savunacak argüman bulmaya çalışıyorsunuz. Adam yarın birinin suratına tükürse iyi yaptı diyeceksiniz. Tanrı değil abi bu adam, kimseyle taşak geçecek bir birikimi falan da yok. Uyanın artık !
@sehorn
Bence siz Schuster'e vurmaya programlanmışsınız. Adamın kulak memesini okşaması yüzünden siktirip gitmesini söyleyenler var.
Bu adamın işini önemsememesi gibi bir durum olamaz. Eğer buradan kovulursa paramı alırım mantığıyla işlemiyor. Avrupa'daki takım sabıkalı adam almaz. O yüzden sikinde olmaması gibi bir olay yok.
İtalya'da mıyız biz şuanda? Hayır. Türkiye'deki medyayla ilgili yorumlar mı yapmalıyız? Evet. Peki Türk medyasında bu tür futbol bilgisi, birikimi var mı? Yok. Galatasaray'ı iyi futbol oynayıp 3-0 yensek Sarı Melek manşetleri atılacak mı? Evet.
O zaman bu medyayla taşşak geçmek farzdır. Bu kadar.
"Eywallah diyeyim ama adam suratımıza baka baka bizimle taşak geçiyor" Biz kimiz? Yine mi ayrıştık Türk - yabancı diye? Biz Schuster'i eğilip bükülmeden gerçekleri söyleyebildiği için savunuyoruz. Gerçekler ülkemiz futbolunun seviyesini yüzümüze vuruyor olabilir, ama bundan gocunacak olan BİZ Beşiktaş taraftarları değiliz.
@sehorn
Sadece spor spikerinden bahsetmiyorum. Basin toplantisinda spor spikerleri mi oturuyor? Herseyi cok bildigini zanneden gazeteciler, kendini futbol ulemasi zanneden ahkam kesici spor yazarlari oturuyor. Onlar da bu sorulari soruyor. Bazilari da art niyetli davraniyor.
Ben de diyorum ki, ben olsam daha fazla asagilardim. Daha fazla asagilardim ki, belki 5 para etmez adamlar olduklarini anlarlar diye.
Gecenlerde Hincal akreditasyon kartina takmisti adamin. Adam bizi kucumsuyormus, biz somurge degilmisiz vs. Sanirsin adam Turkluge hakaret etmis. Bu Turkluk/yabancilik kompleksi yakamizi birakmiyor, isyanimiz buna. Takti iste karti mutlu oldular mi acaba?
Cidden komik yorumlar var. Tabata ya da Holosko kaçırmış olduğu pozisyonların birini gol yapabilse maçtan galip ayrılacağız. o zaman kimsenin sesi çıkmayacak.
Biraz klişe olacak ama 'Schuster mi çıkıp atsın golleri'.. Adam bu forvet yokluğunda elindeki tek alternetif diyebileceğimiz holosko-nobre ikisini sahaya sürüyor. Başka ne yapabilir.
Bence sorun futbolcularda, tabata-holokso-nobre ile bu işin olmayacağı gün gibi ortada, Beşiktaş'ın iki üç maçını izleyen bir kişi bu sonuca rahatlıkla ulaşabilir ama bütün suçu hocaya atma alışkanlığımız gözümüzü kör ediyor.
Schuster'in hataları yok mu tabi ki var ama sakatlıklar kadar olumsuz etkilememiştir şu takımı onun hataları.
bu filmi gördük ki biz daha önceden.
şuster gider,mehmet özdilek gelir,metin tekin klübe kazandırılır.
ligi 4. veya 5. bitiririz,sonra yeni bir yabancı hoca .
@ Deniz, Levent,
Bir üstteki postta sorduğumu tekrarlayayım. F.T basın toplantılarındaki tavırlarında haklıdır o zaman hemfikirmiyiz ?
Ya da Rıza, Hikmet K. falan da bu tavırların aynısını sergileme hakkına sahiptir değil mi ?
Yarın Şifo, Yılmaz Vural, Oğuz, Müfir Erkasap GS ve FB'nin teknik direktörü olup bacak arasını avuçlayıp poz verirse saygısızlık yapmış olmazlar değil mi ? Çünkü basın bunların hepsine Schuster'e yaptığının 10 mislini yapar. Schuster'e soyleyemedikleri herşeyi bunların suratına soyler.
Eğer gönül rahatlığıyla bu sorulara evet cevabı veriyorsanız diyecek sözüm yok. Çünkü o zaman anlarım ki anlaşamamızın sebebi Schuster değil, daha derin.
Ne bu sakatlık belası be kardeşim , adam sakatlardan rotasyon yapamıyor mecburiyetten yapıyor değişiklikleri , bu kadar sakat olmasa adam sağlıklı şekilde yapardı rotasyonunu .
sakatlıklar olmasa şöyle bi 11 miz olsa
----------CENK-----------
EKREM---SIVOK--ERSAN---ISMAIL
-----------ERNST-----------
-----NECIP--------GUTI--------
HILBERT----------------Q7
-----------BOBO----------------
ROTASYONDAN DAHIL OLACAKLAR : RUSTU,HAKAN,DELI,TORAMAN,FERRARI,TABATA,HOLOSKO,AURELLO,NOBRE,ONUR,RIDVAN,NIHAT.
bunca sakatlık artı elde kalan sağlam oyuncuların kalitesizliği ve formsuzluğu bu duruma getirdi işi
@sehorn
Ben evvela sorumun cevabını istiyorum: Biz kimiz, yani şimdi Schuster tüm bu yaptıkları ve söyledikleriyle tüm Türklerle mi dalga geçmiş oluyor?
Bu sorunun cevabı mühim çünkü.
@ deniz,
Biz dediğim taraftar, medya, vs. Ha kimliğimizde TC yazdığı için Türk'üz tabi ama benim "biz" ile kasttettiğim Türk olmamız değil. Schuster bunu Türk olduğumuz için aşağılama amacıyla yapmıyor yani. Eskiden öyle düşünürdüm sonra sağolsun burada bir arkadaş Schuster'în çalıştığı heryerde herkesi aşağıladığını söyledi.
Ben hayatınızda görebileceğiniz milliyetçilikten en uzak adamımdır belki de yani oralardan beslenmiyorum bu görüşlerimde.
Tek derdim insanın görev aldığı, ekmek yediği yere saygısı olması gerektiği yoksa Türk'müş cartmış curtmuş umrumda değil.
@ Sehorn
Neden verdigin orneklerin hepsi yerli? Neden Rijkaard, Daum falan demiyosun? Demek ki sen bilincaltinda yerli/yabanci penceresinden bakiyorsun olaya. Beni munferit sahislar ilgilendirir, nereli olduklari degil.
Sakatliklar olmasa diye bir sey yok. Bu kadar yasli kadro fiziksel dusus yasamaya mahkum. Ernst'in hali icler acisi degil miydi? Besiktas gelecegi planlayamaz. Planlayacagim derse bu takimda sadece 3 oyuncu kalir. Besiktas'in tek atimlik barutu vardi. Atti ve yenildi. Bu kadar. Onumuzdeki 3 sene kimse besiktastan bir sey beklemesin. Yeniden yapilanma icin kaynak gerekir. Oyle bir kaynak yok. Gecmis olsun. Ben demistim demeyi secmem ama cildirt bizi baskan tezahuratlari arasinda 'bu dogru yapilanma degil' demistik. Umut dolu oldugumuz su gunlerde moralimizi bozma dendi...
@sehorn
Teşekkür ederim, boş milliyetçilik olsa cevap verme gereği duymayacaktım çünkü.
Saydığınız isimler Beşiktaş'ın başındayken aynı şeyleri yapsa ben kendi adıma yine desteklerdim (buna apış arasını tutmak da dahil) çünkü ben saygıyı el pençe divan durmak, 'efendi çocuk' diye anılmak olarak görmüyorum. Ki gerçekten deli olduğum, başka insanları harcayarak varolan pisliklere karşı yapılmış hareketler olduğu için pis pis sırıtırdım da, aynen Schuster yapınca güldüğüm gibi.
Fb ve Gs'nin teknik direktörü yapınca da maksat sallamak olsun diye 'terbiyesiz cık cık'la işi geçiştirirdim ama yine de hoşuma giderdi.
Çünkü gerçekten hak ediyorlar, yalan yazmak bunlarda, haberi cımbızlayıp bambaşka bir şekilde yansıtmak bunlarda, yazılarını bile telefonla yazdırıp başkalarına ciddiyet dersi vermek bunlarda, bir hafta önce itin götüne soktuğunu alınan farklı bir galibiyetle göklere çıkarmak bunlarda, daha sayayım mı? Asıl saygısız bunlar değil mi? Biz bu adamların yüzünden hala oturup Schuster'i tartışıyoruz kendi aramızda ve böylece asıl sorumlular(yd ve şürekası) adı bile anılmadan paşa paşa oturuyor yerlerinde.
Cidden anlamıyorum, alayına gidilecekse gidiyor adam işte, daha ne?
Ki, mesela Hikmet Karaman'ın çok büyük iş başarmış gibi çıkıp şunu çözdüm bunu yaladım yuttum gibi saçma sapan konuşmalar yapması tutup avuçlamasından daha aşağılık bir şeydir gözümde. Çözdüğü de ne, defansın arkasına top at. Aferin çok iyi düşünmüşsün. Neyse işte uzadı ama çoooooooook dertliyim...
1-) "Schuster ruhsuz". Kim ruhlu? Ancelotti iki haftadir Chelsea kaybederken yerinden kipirdamiyor? Siz sevgili futbolseverler icin uygun mudur? Yoksa Chelsea de olsa farketmez kovalim mi? SAF da gecen hafta oynamadi yerinden. Bence zaten o Iskoc oldugu icin Ingiliz futbolunun karakterini anlamiyor. Wenger hakkidan konusmayacagim. Sizler zaten onun sistem kurmak adina ne kadar basarisiz oldugunu bize anlattiniz. Sagolun cok sey ogrendik.
2-) Bu sene sampiyon olmasak ne olur? Ciddi soruyorum ne olur? Yani Guti BJK'yi sampiyon olmadan terk etsin ama Necip'e bugun oyuna girdikten sonra savunma anlaminda yaptigi hareketleri ogreterek gitsin. Olmaz di mi. Cunku o zaman bagirip cagirip, su gitsin bu gitsin diyemeyiz. olmaz. Necip hic bir sey ogrenmesin ama biz bu sene sampiyon olalim. (ayni sene necip birseyler ogrense ve sampiyon olsak da olur. ama olmuyor. ne yapalim?)
Sezon başından beri burada söylüyorum. hazır gelmişken yine söyleyeyim. bu takımın bir tane forveti yok. tek forvete benzeyen adamı bobo. onunda fiziğine bağlı bir kronik sakatlığı çıktı. bunu öğrendikten sonra takımda tutmakta aptallık olur. bu takımın iyi bir yabancı forveti olsaydı, çok net bir biçimde bu puan da kalmazdık. Geçmiş maçlarda yakalanan pozisyonlara bakarsak ne demek istediğim anlaşılır.
@ Ekrem,
Yahu nereye getirdin olayı ? Anlatımıyor muyum alakam yok bu milli mevzularla. Görsen gavur dersin nefret edersin benden, o kadar yani.
Sorduğum soruya samimi cevap verin bir zahmet. Başka hocalar, başka takımların başında bir taraflarını avuçlayıp poz verirlerse ne dersin ? Yine Schuster gibi savunur musun adamı ? Bu kadar net bir soru.
3-) Dk. 30 Bjl 100'un usutunde basarili pas yapmis. ama gol atamamis. ne yapalim. olmamis. (ne olur bana yine chelsea ornegi vermeyin. neredeyse 5 yildir adada yasiyorum ve chelsea'nin neredeyse her ev macina gidiyorum. o takim da atamiyor. bugun b'ham macini izleyen gormustur zaten) he gol atamadi diye holosko'ya kufur etmek embesillik.
4-) sistem kurulacaksa bir senede de kurlur diyen bir arkadas vardi. chelsea ornegi veriyordu. bugune kadar agzimi acmadim ama... chelsea takimi zola sonrasi kuruldu. o Jose'nin ilk sampiyonlugu 10 senelik bir calismanin sonucu iyi TD iyi takim uyumu sonrasi oldu. buna sabretmek istemiyorsan anlarim. kisisel tercihindir. ama sanki dunyada futbol nasil oynayiyor ya da futbol nasil bir endustri konusunda bilgiclik taslamassan sevinirim zira cevap vermek icin vakit ve efor harciyoruz.
5-) bu sene sampiyon mu olmak istiyorsunuz yoksa takim kurmak mi? karar verin. boylece iki gruba ayrilalim. hatta iki tane blog olsun. biz burada birseyler konusalim, siz orada surekli sikayet edin.
son yorum: bu takimda ne yazik ki kisisel olarak bir tane elestirim var: erhan. olmuyor. niye bilmiyorum. keske olsa. keske bu kadar aydir destek cikmam anlamli olsa. ama olmuyor. belki de bir sene qlt liglerde oynamasi lazim. bilmiyorum. ama ridvan donunce erhan'in oynamasi zor gibi.
simdi butun yorumlari okudum... neyse ki Man Utd taraftari degiliz. yoksa, SAF birak 24 yili 24 ay kalamazdi.
futbolcularin KISISEL hatalari ile TD hatalarini ayirmaya baslasak artik.
bir de bir TD kulubede masturbasyon da yapsa, otursa da, uyusa da, tirnaklarini da kesse, takim ayni oyunu oynuyor. bu kadar ali sami alkis olmayalim lutfen. birakin adamin saha kenarinda ne yaptigini.
@sehorn
schuster'in yaptiklarinin aynilarini capello, redknapp, ve hatta mourinho yapiyor.
ben birsey sorucam adam niye ekstra saygi sotersin ki? adam isini yapiyor. ben ogretim gorevlisiyim ben de gerizekl olan her ogrencimi asagiliyorum cunku ben bu ise 15 yil vermisim. uzgunum ama bu ise (veya herhangi bir ise) bu kadar zaman vermeyen adamlar asagilanmis hissediyorlarsa o kendi dertleri
buradaki ve ekşi sçzlükteki sözde daha kaliteli,akilane yorumları okuduktan sonra türkiyedeki spor medyasını eleştirenlerin, dalga geçenlerin fotomaç takvim dahil hepsine sövüyorum buradan.
adamlar halkın isteğine göre şerbet veriyorlar arkadaş hepsi bu. spor medyasına söveceğimize kendimize sövelim.
Hepimiz futbolu bilmek zorunda degiliz, ama hepimiz perspektif sahibi olmak zorundayiz.
Ama olmayacak o is sanirim, bir deney daha boylece cokuyor, seneye gorusuruz.
ya bir şeyi anlamıyorum: bu tabata'ya tanınan kredinin sebebi nedir? herkesin, nihat'ın bile kredisi bitti, bu herifinki bitmedi! her hafta yapılan onca rotasyona rağmen tabata'nın ilk 11'deki yerinin sabit kalması hayret vericidir...ve bana kimse schuster'in Beşiktaş'ın saha içi kurgusu ve problemleri üzerine düşündüğünü, çareler araştırdığını söylemesin, çünkü inandırıcı değil...tabata'nın her maça 11'de başlaması, schuster'in orada sepet gibi oturduğunu düşünmemize yeter de artar bile...
o yüzden schuster gönderilmelidir, çünkü önemli bir futbol adamı olmasına rağmen Beşiktaş'ı düşünmemekte, umursamamakta, ezbere teknik direktörlük yapmaktadır. önemli ama umursamaz bir teknik adamdansa, işini ciddiye alacak herhangi bir teknik adamı yeğlerim, isterse trinidad'dan gelsin...
yorumların birçoğunu okudum, sabretmek lazım diyorum.. takıldığım şu, yenilen hoca nasıl olur da puan kaptırdğı rakiplerini oyun tarzları dolayısıyla eleştirebilir? bakın net söylüyorum bu salaklıktır, gülerler adama.. defans yapıyorlarmış da, 1960 lı yılların oyunuymuş.. güzel kardeşim sana ne?
jeankier, "bu ilkel takımı yenemiyorum" itirafıdır o açıklama, demek ki konya 2010'un futbolunu oynasa, vay halimize, 4-5 tane yerdik artık...
@sehorn
Mesele avuclamak degil, mesele onu sana nasil ne sekilde sunduklari. Adam belki de o an sadece kasidi, ama pusuda bekliyor tabi bunlar bas deklansore, ooo hocam bak Kartal s.ki tuttu demek istiyor. Ben bunlara guluyorum :)
Hikmet Karaman falan da teknik direktor olmadigi icin benim gozumde ne yaptigi beni ilgilendirmez. Cikar telegolde iki maymunluk yapar, sonra bu hafta Bursa'ya yenilir.
lucescu, terim ve daum dememiş kimse daha.
@bisyar
Sen Ingiltere yerine Uganda'ya gittin yanlislikla herhalde. Evet, Chelsea gol atamiyor. Gecen sene 100'un ustunde golle Premier Lig gol rekorunu da zaten Wigan kirdi, su anda 14 macta 28 golle de Fulham zaten lider. Gecen senenin son haftalarinda da gelene 6 gidene 8 atan da Blackpool'du herhalde. Evet. Noat gorse bu yazilari kalpten giderdi herhalde.
Ayrica Chelsea takimi Zola doneminde mi kuruldu? Ranieri geldi ve yeni sahiplerin gucuyle 3-5 transfer yapildi, basarisiz oldular. Sonra Mourinho geldi, Mutu, Crespo, Desailly, Hasselbaink vs gibi adamlari temizleyip Carvalholar, Ferreiralar, Robbenler, Drogbalar, Tiagolar, Essienler geldi ve muthis alan savunmasi yapan ve hala asagi yukari ayni sekilde devam eden muthis bir 4-3-3 yaratti. Elbette Ranieri'nin takimindan J.Cole, Lampard, Terry gibi oyuncular kalmisti, fakat Ranieri'nin takimi asla cok iyi futbol oynayan kazanan bir takim olmamisti, Mourinho da o takimi 1 senede yaratti, Ranieri doneminde 79 puanla 2. olmus takimi 95 puanla sampiyon yapti. Ki kisa vadede basarisini gectim, cok bahsetmeyi sevdiginiz uzun vadede basarida da cok katkisi var, cunku hala takim onun sisteminde oynuyor ve hala takimin kilit oyunculari onun oyunculari.
@ekrem
hikmet karaman niye maymun oluyomuş ya. her maçını kazanıcak dimi manisa. kendin alıyosun milyon dolarlık adamları adamlar 3 kuruşluk heriflerle bişiler yapmaya ona buna kafa tutmaya çalışıyo. telegole çıkınca maymun oldu.
schuster napıyo acaba. bu ülkede 60 ların futbolu oynanıyo diyo. ulan hıyarası geldiğin takımın kasetlerini izlemedenmi geldin. geçen sene 2010 oynanıyoduda. bu sene 60 model mi oldu.
ne maç izlersin. ne deplasmanlara zamanında gidersin. ne bir disiplin var. sene başında robinho robinho diye tutturmaktan quaresmanın yerine erhan güveni sokmak durumunda kalıyosun.
e be kardeşim asıl maymun kim. ataları naziler olunca maymun olmuyomu be krdeş.
mou ustanın sırlarından biride ilk 11 i ligde ve avrupa kupalarında hiç değiştirmemesi.yani ilk 11 in uyumu birinci öncelik.beşiktaşta ise durum tam tersi.toplama takım oluyorsun o zaman.
ayrıca hem hücumcu takım yaratacağım diyor dayı hemde ön stoper(aurelio) oynatıyor.kadroda ernst-necip ikilisi en ideal orta göbektir bence.
schuster konya için 1960 futbolunu oynuyor diyor.dayı ise modern futbolda olmayan ön stoper oynatıyor.
Adamin kaset izlemedigi belli, rakip izlemedigi belli, ozel taktik hazirlamadigi belli, kendi oyuncularini tanimadigi belli, hersey apacik belli. Hala vay efendim nasil elestirilirmis vs. Basin toplantisinda Aragones zar tuttu ya, iste o ayni tavir Schuster'de de var. Bu adamin isinin hakkini verdigine zerre inanmiyorum acikcasi.
tamam hoca teşhisi koymuş rakipler 60ların topunu oynuyormuş. hemen federasyona baş vuralım rakiplerinde schuster'in istekleri doğrultusunda oynamalarını sağlayalım. hatta ziya doğan'ın lisansını felan iptal edelim
"1960ların futbolunu beklemiyormuş." konyaspordan nasıl bir futbol bekliyordu hoca ya da ziya doğan'ın takımlarından çok merak ediyorum. Türk basınını 2dk. çözen hocamız 2dk. konyasporu izleseydi ya da ziya dğan hakkında 2 satır bilgi alsaymışta bu saçma açıklamayı yapmasaymış keşke.
sanki 30senedir memlekette total futbol oynanıyor bu işin başınıda ziya doğan çekiyorduda bugün böyle oynayınca şaşırdık.
ts bursa defansif oynuyor konya 60ların topunu oynuyor bizde 2030un futbolunu oynuyoruz zaten.
@deniz,
Ok dediklerinin bir temeli var bunu anlıyorum ama çok kuş bakışı bakıyorsun bence olaya. Yani bu ülkede medya şerefsiz, eyvallah, yalan haber var, eyvallah ama çözüm ve yakışan cevap bu değil. Medya budur, heryerde böyledir. Sen de belli bir ölçüde onlara ayar verebilirsin. Ama Schuster ayarsız şekilde saldırıyor ve bu çok itici bence. Hadi bana itici gelen başkasına sempatik gelir onu da geçtim ama bu tarz adamların Türkiye'de başarılı olması az. Yani ortak noktamız Beşiktaş'sa hiç değilse bunu görmemiz lazım.
@ bisyar,
Bak o konu yukarıda tartışıldı. Mourinho da yapıyor bunu, diyor soru soran muhabire " akıllı bir adama benziyorsun niye boyle sorular soruyorsun " diye. İyi de öncelikle bu Schuster'in yatıklarının yanında çok masum, hadi hepsini geçtim, hocanın ahlakını falan da salla, yahu Mourinho'nun biraz ukalalık yapacak kredisi var. Capello'nun var, Redknapp o yolda ilerliyor onlar kadar olmasada. Yani muhabiri belli bir ölçüde tokatlayabilir çünkü adam başarılı. Yine söylüyorum onaylamıyorum hiçbir şekilde ama katlanılabilir sonuçta.
Bir de ekstra saygı duysun demiyorum ki, sorulan soruya politik de olsa bir cevap ver. Fotoğrafını çekmeye gelen herife hareket çekme. Yoksa el pençe divan dur diyen yok. Sen öğretim görevlisi olarak eğer sana saygısızlık yapan öğrenciyi aşağılarsan eyvallah ama sıradan bir soru soran çok akıllı olmayan bir öğrenciyi aşağılıyorsan da yanlış yapıyorsun. Çünkü yarın başkası senin kafanın çalışmadığı bir konuda seni aşağılar.
@ thetheo
Bak iste bunlar cok yanlis yaklasimlar, atalari nazi falan. Ben bambaska seyler soyluyorum.
H. Karaman neden medya maymunudur biliyo musun? Uc buyukleri hasbel kader yenip solugu TV'de aldigi icin degil sadece, bir sonraki hafta oynadigi maclara bak hepsinde puan kaybetmis. Ben bu hafta rakip kim olursa olsun Manisa'nin puan kaybedecegini adim gibi biliyordum, 2x2=4.
@Bjk4ever
Rakibin kasetlerini izlemiyormus. Konyaspor'un neyini seyredeceksin, bana birisi anlatsin.
Super Lig'deki takimlarin 90%'ini seyretmeye gerek yok. 10 kisi kapan, bi tane bulursam tikarim.
1960 futboluyla kastedilen budur beyler.
dayı kalede bile rotasyon yapıyor.
3 iyi kaleciyi nasıl yok edersin deseler ancak böyle cevabı verilir.
Bence bu seneyi düşünemek yerine geleceği planlayalım artık.Bu sene zaten bitti.Eğer biraz akıllı davranılırsa bu takımın gelecek senenin en büyük şampiyonluk adayı olacağını düşünüyorum.Düşünsenize durumumuz ya Gs gibi olsaydı ! Adamların oynatacağı potansiyelli genç oyuncuları bile yok sezon sonunda kadar Mustafa Sarp'ı oynatmak zorundalar.Benim görüşüme göre yapılacak hamleleri sıralayım.
1) Türkiye kupasını almamalıyız.Evrupa ligi gibi prestijsiz ve karsız bir organizasyon yüzüne lig yarışındaki konsantrasyonumuzun bozulmasına tahammül edemiyorum.
2) Bu saatten sonra İbrahim'i,Rüştü'yü,kronik sakatlığı ve 2.5 m euro maaşı olan Ferrari gibi yaşlı oyuncuları oynatmak mallıktır.Derhal Cenk,Ersan,İsmail,Necip,Rıdvan gibi gençlerin bu sene oynatılıp gelecek seneye ilk 11'e yerleştirilmesi elzemdir.
3) Yerli piyasasından Yekta ve Veli alınmalı.
4)Yabancılara gelirsek;
Ernst bizi 1 sene daha götürür.Kalsın
Şampiyonluğa oynayan bir Beşiktaş'ta Guti iyi bir rotasyon oyuncusu olur sırf genç oyuncularımızın gelişimine bulunacağı katkı için bile kalmalı.
Sivok ve Q7 kesinkez kalmalı.
Bobo'yu sezon başında satmalıydık.Bu sene sözleşmesi bitiyor.Bedavaya elimizden kaçarsa yazık olacak.Öte yandan yabancıların artık yüksek maaşlı sözleşmelerin olmasını da istemiyorum.Bobo konusunda karasızım.
Tabata,Zapo ve Hilbert de kalabilir.Neticede yedek kalmayı sorun etmeyen ve rotasyonda iş görecek oyuncular.
Geri kalanı gidebilir.Yerlerine Arjantin liginden gelecek vaat eden oyuncular ya da STSL'de iş yapabilecek bonservisi elinde olan tecrübeli oyuncular alınabilir.
Bir de eğer Bobo giderse kalitesinden şüphe etmeyeceğimiz 4-5 milyon euroluk bir santrafor ihtiyacı doğar ve Rıdvan bu sene de olgunlaşamazsa yabancı bir sağ bek transferi de gündeme gelebilir.
Bu söylediklerim bir transfer politikasının ana hatları.Ayrıntılara takılmayın.Bu kadroya devre arasında yama yapmak en büyük ihanet olur.Yeniden yapılanma şart.
5) Bu kadronun başına "STSL liginde başarısız olması imkansız hoca" ekolünden olan Daum&Koch ikilisinin yakışacağı kanattindeyim Daum olmasa bile fiziksel antremanları taktiksel antremanlardan daha üst seviyede tutan Alman(Not fake German) ekolünden bir hocaya da hayır demem.
Sizin düşünceleriniz nelerdir ?
tabata'nın pozisyonu gol olsaydı perspektifimize ne olurdu acaba...
işimizin olsaydı etseydiye kalması yeterince vahim zaten kabul ama adamların iki şutunun ikisi de gol olurken bizimkilerinin bir tanesi bile gol olmayıp en yetenekli oyuncularımızın içler acısı hali (ernst, quaresma, bobo, fatih vs) hesaba da katılmazsa lan bi dur denir burada.
sezon başı programlama hatası mı var? ne kadarı shuster'e ait? hepsinin cevabı belli..
bizim yapmamız gereken en azından son ortasına kadar takımı düzlüğe çıkarmak. sonra takviyelerle, sakatların düzelişi ve performansların ortalamayı bulmasıyla vasatüstü bir takım oluruz en azıdan. alacağımız her 3 puan ile bir sıra yukarı çıkarız diye tahmin ediyorum.
konyanın attığı ilk gol ve dakikası 16.
ne kadar sağlıksız saha dizilişi olduğunun en önemli göstergesi.
avrupada olsa bu diziliş kovulma sebebi bile olabilir.dakika 16 yau 9 oyuncu ile kornerde hücum yapılıyor.
diziliş 1(delinho)-0-9
@TA
Sana ondan daha skandal bir örnek vereyim.
Dakika 91 ..
2-1 önde olduğumuz Sivas maçı.Defans orta saha çizgisinde ve Hilbert'in kaptırdığı bir topla,sivas hücumcularıyla bir anda 2'ye 2 kalıyor ve mucizevi bir şekilde gol yemiyoruz.
Filip Holosko ayağına topu alıp dümdüz giderek rakibinin içinden geçmeye çalışmasın artık, lütfen. Bir süre performans düşüklüğü yaşadığımı, bir de üzerine tüy diker gibi iş yerinin koridorunda Genel Müdür ile karşılaşıp üzerine üzerine giderek içinden geçmeye çalıştığımı düşündüm de bir an... Cıks. Oradaki son günüm olurdu muhtemelen... Adam Beşiktaş'tan para kazanıyor. Düşün...
Neresinden tutarsak tutalım iş dönüp dolaşıp hocaya geliyor.
Holosko-Tabata-Nobre üçlüsü yerine A2'den 3 tane genç oynatsa kim ne diyecek?
Oyuncu kötüyse onu oynatan hocada sıkıntı vardır. Oynatma kardeşim. Tekke'yi nasıl sildin gitti. Bunları da oynatma.
Elindeki kadro oynatmak istediğin topu oynayamıyorsa o zmaan topçulara göre sistem yapacaksın.
Sene başından beri defans arkasına atılan toplarla kaç gol yedik ben sayamadım.
Oyuncuların kafası rakibi ofsaytta yakalatmaya çalışmıyor işte bunda ısrarcı olmanın manası ne?
@Ekrem
Konya'nin nesini mi seyredeceksin? Kasimpasa, Manisa, Konya bizden evimizde puan aldi, Turkiye liginde zayif takim yok. Bu adam mactan evvel Konya'li 3 tane oyuncunun ismini sayabilse ben de adam degilim. Izlese en azindan Grajica gibi topla kateden iyi bir oyuncuya onlem alirdi, Montano gibi teknik bir oyuncuyu topla fazla bulusturmazdi vs. Sen de rakibe onlem alacaksin, kim olursan ol. Almadik goruyorsunuz iste. X'in neresini seyredeceksin yae diyip duruyorsunuz ama 3-4 hafta sonra o takimlar bizi siralamada gececek haberiniz yok. Hocaya laf etmeme ugruna girdiginiz durumlara ben guluyorum artik, cunku gulunc oluyor bence.....
@TA
Olur mu oyle sey canim, biz ofansif modern futbol oynuyoruz. Ne kadar cok saldirirsan, ileri cikarsan o kadar iyi olur. Suc rakiplerde, utanmadan hizli cikip kontra atak yapiyorlar, resmen eski kafalilik. Adamlar kendi yari sahasinda biraz pas yapip bizi beklemeli, hic utanma yok heriflerde. Pislikler.
Bucaspor'a ayıp oluyor ama :( Adamlar ligin diplerinde ve onlara puan vermedik.
İnönü'deki maçta telafi ederiz artık.
A2'den 3 tane genç oynatsa kim ne diyecekmiş... Onur ve Necip aynı anda oynayınca "Beşiktaş'ın orta sahası kreşe dönmüş" diyen yazı bile okuduk daha bir ay önce yapmayın etmeyin. Bazıları bakınca Schuster'in futbolcu seçmeyi bilmediğini, hak etmeyenlere forma verdiğini, ilk 11'İ oturtamadığını görüyor. Bense elindeki tüm olanakları denediğini, sakatlıklar cezalar vs nedeniyle zaten yapmak istediklerinin çok azını yapabildiğini, herkese şans vererek en doğrusunu yaptığını düşünüyorum. Ayrıca bizim Nobre'ye Holosko'ya vs yılların çilesinden dolayı tahammülümüz kalmamış olabilir, bunlar niye hala takımda diyoruz bu nedenle, ama Schuster'in bu psikolojiyle hareket etmesini beklemek de saçmalık olur biraz.
Ayrıca bu kadar düz olmayalım lütfen, 60'ların futbolu sadece kapan- kontra yap değil; oynamaya çalışan tüm futbolcuları(biraz da tekniklerse) tekme manyağı yap, beraberlik oldu mu dakikalarca yere yat sakat numarası yap vs vs. Hele bi de adamın 90 dakika boyunca yaptığı şeye 90+1'de sarı vermiyorlar mı... Bak sinirlendim yine.Ama bunlar kimsenin umurunda değil, hoca gitsin dertler bitsin. Ne güzel.
Necip'in 3-4 maç içinde pahalıya mal olan en az 3-4 hatasını sayarım. Taraftar Necip'e ses çıkardı mı ?
Manisa maçında hatalı pas ve gol. Sivas maçında hatalı pas ve gol... diye gider bu.
Öyle sağda solda yazılan 1-2 yazıya itibar etmenin alemi yok.
Porto maçında 2-0 iken Ali KUÇİK'i oyuna alıp daha sonra çocuğa A takım yüzü göstermemek -17 kişiyle gidilen Antep bb maçı dahil- komediden başka bişey değil.
"Hoca gitsin" diyen yok. Gözünü açıp, etrafa iyi baksa yeter.
Elindeki malzemeden istediği yemek çıkmıyorsa malzemeye göre yemek yapsın.
"hilbert'i asıl sağ açıkta görün yae"...Sezon başında Q7ye gerek yok bak Hilbert züper, tam sistem adamı, bizim çapımızdaki takımlar için ideal deyip, FM'den bulduğu bir sol açığın da takıma gelmesiyle sorunun çözüleceğini iddia eden arkadaşlara selam olsun...
"Denizli'nin kurduğu taş gibi defansı ne hale düşürdü yae"...denizlinin zamanında ilk başlarda az gol yiyorduk, ama defans iyi olduğu içi değil, zira tek değişken ferrari...o da 2. yarı saçmalamaya başlamıştı ya...defansta bugünkünden çok farklı birşey yapılmıyordu, sadece ferrari pozisyon bilgisiyle gol pozisyonu olmadan önlem alabiliyordu...haa, bi de o beğenmediğiniz beşiktaş'a yakışmayan İ. Kaş vardı ama Hilbert de Erhan da hatta herhangi bir futbolsever de ondan daha iyi oynar zaten...bi oyuncu 60 metre top sürüp rahat rahat da şut atıyorsa yapacak birşey yoktur, adam kalitelidir canım...
son söz jessie'ye...evet haklıydın, planlama yapmamız gerekiyordu...planlamadan kastın sanırım yetenekli genç oyuncular değil mi? elimizde onlardan 3-4 tane var, necip, ismail, onur, ali kuçik vb. Bence bu sayı ve mevki dağılımı ileriyi planlamak için yeter de artar bile, baksana defans orta saha forvete süper adamlar...sen bu adamların dengi yerli/yabancı transfer yaptığımızda,maliyetinin Q7+Guti'den az olacağını mı sanıyorsun? Yıldız oyuncular takımda sayıları fazla olmamak kaydıyla yanlarında oynayan adamların da seviyesini yükseltip, orta ölçekli takımların iddiasını arttırırlar. Ayrıca elimizdeki genç yetenekler oynasa bile şu halimizin düzelmesi mümkün değil. Takımda bozulan tek şey "harmoni", sorun ne yaşlı futbolcular, ne de düşük kapasiteli adamlar...şusterle takımın uyumu fena bozuldu 2 ay kadar önce, düzelecek gibi de durmuyor...
@deniz
Tekme manyagi yapiyorlar da sadece bize karsi mi, Kayseri Trabzon Bursa bunlara karsi yatiyorlar mi? Madem rakip cirkef oynuyor, 2-1 one gectigin an defansi siki tutup adamlari bozacaksin, o cirkef futbollarini oynamamasini saglayacaksin. Sen kendi sahanda 2-1 one gecip hala kontra atak golu yiyorsan o zaman birazcik da aynaya bakacaksin kardesim.
Dün maçta uzatmalarda Necip atakta topu kaptırınca duyduklarım ses çıkarmak sayılır herhalde. Ya da gollerden sonra Cenk'e söylenenler. Bireysel falan denicek şimdi ama böyle başlıyor bu işler maalesef, sonra da kendi oyuncuna siktir çekmeye kadar varıyor. İşler kötü gidince herkese tekme vuruluyor yani. Burada da bazen bu mantığın tezahürlerini görmek mümkün.
Ayrıca o 17 kişilik kadronun yönetime ve Tekke'nin kendisine mesaj olduğunu görmek ne kadar zor olabilir, çok merak ediyorum.
BJK4EVER
Tamam ben zaten en haklı biziz, en birinci hoca da Schuster demiyorum ki. Ama lütfen elini vicdanına koysun herkes, o zaman da "hücum futboluna bak, Konya'ya karşı kapanacaksak onu Denizli de yapardı" diyenler çoğunluğu oluşturmaz mıydı? Bi de kapanmışken gol yediğimizi düşünün? Bu kadar anlık şeyleri tartışmamız saçma bence. Oyunu açmamız lazım.
Şu Tabata'ya da sallamayı bırakın artık.Adam sahada hiçbirşey yapmasa duran topları düzgün kullanıyor.Tello'nun ve Delgado'nun 1 metre yüksekliğindeki ortalarını çok özlediniz herhalde.Ayrıca bu adam son maçlarda kötü de oynamıyor.Dün 2 golü de kendisi hazırladı.Sahanın en çok koşan oyuncusu oldu.Geçen haftaki maçta çizgiden top çıkardı ve 8 asistle de takımın şu an en fazla asist yapan oyuncusu konumunda.Tabata'ya bayıldığımdan bunları söylemiyorum benim görüşüme göre şampiyonluğa oynayan bir Beşiktaş da ilk 11 oyuncusu yine de olamaz ama Hilbert isimli kazmanın orta sahanın sağına geçince Beşiktaş'ın sorunlarının çözüleceğine inanlar Tabata gitsin diyince çok komik oluyor.Tabata gitsin ama yerine kim oynasın ? Söyleyeceğiniz bir tane alternatif yok.
tabata fena topçu değil bence.holoskonun kaçırdığı bir pozisyonda asisti yapan yine tabataydı.
tabataya çok fazla yükleniyorlar.
Oynadigimzi futbol zerre umrumda degil, rakipten sahada ustun oldugunu hissettiren, bu maci kazanacagini hissettiren ve kazanan bir takim istiyorum. Asil Denizlinin futbolu 'bize rahatlik vermiyor' ve ite kaka kazaniyoruz diyip hucum futbolcu Schuster'i yuceltenler bana gore haksiz. Tamam birader, Denizli buyuk takim gibi oynatmiyordu, rahat mac izleyemiyorduk, peki ya bu sene? Denizli doneminde biliyorduk ki one gectigimiz zaman cok zor gol yiyecektik, o maci oyle tamamliyorduk. Bu taktikle bir haftada Trabzonu Fenerbahceyi Manchester Unitedi yenmedik mi? Arka arkaya 8-9 mac kazandigimiz donemde bu taktikle basarmadik mi bunu? Ki gecen sene elimizde Guti, Quaresma, Aurelio, Hilbert, F.Tekke yoktu, herkesin yerin dibine soktugu Nobre, Holosko, Tabata, Nihat, Tello ile yaptik bunlari.
Peki ya bu sene? UEFA, kupa ve Lig'de 20'ye yakin mac yaptik, UEFA on elemelerini vs samiyorum, kac maci rahat izleyip kazandik? Kac mac tamamen kontrolumuz altinda rahat geci? Kazandigimzi maclar;
Buca 0-1, pozisyon kisirligi, rakip 2-3 kere kil payi ofsayta yakalandi ite kaka bitirdik.
Karabuk 1-4, kagit uzerinde kolay gibi gozukuyor, ama rakip yine tonla pozisyon harcadi, golleri de duran toplardan ve olmayan bir penaltidan bulduk.
BJK 2-1 Antalya, son dakikada attik, son dakikada tekrar yiyebilirdik, top bizi sevdi.
BKJ 2-1 Sivas, son dakikada direkten dondu top, ucuz kurtulduk.
GB 0-2 BJK, ilk 20 dakika haric vasat futbol, son dakika goluyle bitirebildik maci anca.
Tek saymadigim mac Ankaragucu maci (4-0), o macta gercekten iyi ve kontrollu oynadik. UEFA'da yine R.Wien macini 1-0'dan geri gelip ite kaka kazandik, son dakikalarda Cenk devlesti, CSKA macini kendi evimizde son dakika goluyle kazandik, Porto maclari malum.
E birader demezler mi adama madem Denizli'yi sevmiyordunuz buyuk takim gibi oynatamiyor, rahat mac kazanamiyoruz diye Schuster ne bok yiyor? Onunla birak rahat mac kazanmayi, mac bile kazanamiyoruz.
Gecen sene 13 mac sonunda 27 puanimiz vardi (Ankara macini saymadim), ligde sadece 2 mac kaybetmistik, yedigimiz gol sayisi sadece 6 idi, 14 gol atmistik, bu sene 21 puanimiz var, 4 mac simdiden kaybetmisiz, tam tamina 14 gol yiyip 21 gol atmisiz, yani mac basina 1'den fazla gol yemisiz. Ligin en az gol yiyen 3 takimi ilk 3 siradaki takimlar, hala siz ofansif futbol buyuk takim falan diyin....
Duzeltme: Wien macinda kalede Hakan vardi sanirim Cenk degil....
Şuster bence kapalı tribünden biri gibi adeta, verdiği cevaplar oynattığı oyun vs. başarı kıstasları kişiden kişiye değişir ve buradaki yorumlarda da bu durum mevcut. Herkesin beklentisi ayrı.
Ama hala arada denizliyle kıyaslayanlar, daum gibi isimleri sayanlar var. onların yorumlarına saygı duymakta zorlanıyorum açıkçası, lütfen kusura bakmayın. Bu durum , loto'da bu hafta şu rakamlar cıkıcak arkadaşlar, oynamayan üzülür demekle aynı.
http://acetobalsamico.blogspot.com/2010/11/schuster-ve-1960larda-futbol.html
Türkiye'deki medyanın beyin fonksiyonları bu kadar çalışıyor. Aslında Schuster'in cevap vermemesi lazım.
Medyanın sorumsuzluğu aşikar ama Schuster'in açıklamaları da bir o kadar komik. Yine de açıklamalarından sora umutlanmadan duramadım. Annemizin liginde 60'ların futbolu oynandığı için başarısızız. Avrupa Ligi'nde oynanan bugünün futboluyla kupayı alabiliriz :p
Schuster'in maç sonu açıklamalarından bahsetmiyoruz ki? Medyanın iki yüzlülüğüne verip veriştirdiğinden konuşuyoruz.
Avrupa Ligi'nde de gayet iyi futbol oynuyoruz, 4 maçta da 7 puan topladık. Ki kaybedilen puanların hepsi iç geçirerek baktığımız, model olarak benimsemek istediğimiz CL ayarındaki grubun favorisi Porto'ya karşı. Dalga konusu olacak bir şey göremiyorum EL için.
Dalga geçtiğimi nereden çıkardın? Umutlandığımı söyledim ben de...
BJK4EVER
Hatırlarmakta fayda var. Geçen sene 1.2.3.4 olamadık. Yani bu nedir ? Denizli başarısız.
Bana kadro eksikti carttı curttu deme. De-niz-li ba-şa-rı-sız.
Bu adamın manevi oğlumusun bilmem ama yetti arkadaşım herşeyi Denizli'ye bağlama artık.
Schuster de çok net başarısız. O saydığın adamların yarısını ztn kullanamadı sakatlıklıklar,cezalar yüzünden o yüzden bana anlatma hiç onu kadrosu bu kadroda iyiydi fln fln diye.
Schuster de başarısız. Ama bu Denizli'nin futbol mantalitesini ve yaptıklarını şirin göstermez.
Adam bir önceki sene şampiyon olup ligin en çok gol atan takımlarından birini bir sonraki sene oyuncu göndermeden ve transferlerde yaparak daha da yüceltmesi gerekirken, çekingen pısırık tembel bir oyun anlayışıyla bir anadolu takımının azıcık üstünde bir takım yarattı ve o takımda 5.nci oldu yanılmıyorsam.
Yani De-niz-li ba-şa-rı-sız.
Not : Bu arada ERHAN GÜVEN'i kim alıp bu takıma koydu bilmiorum ama en yaratıcı küfürlerimi ilettim maç içinde, alakası yok konuyla ama olsun rahatladım biraz...
trabzon lig 14.cüsü eskişehiri yenemedi. şenol güneş istifa. takımda disiplin yok engin çıkarken küfrediyo hocasına. ersun yanal olcaktı şimdi ah.
@lakerda
üstelik onur son dakikalarda devleşmeseydi 1 puanı bile alamayacaklardı. Yıldız futbolcularla da bir yere kadar.
Hele dakika 89 daki barış ataş değişikliğine hiç anlam veremedim. ligin 14. süne karşı skora mı yatıyorsun, zaman mı geçiriyorsun.
Yok abi yok Şenol Güneş hoca değil, gitsin seoul'ü çalıştırsın. Ersun Yanal'ı gönderen trabzon tarftarının Şenol Güneş'in arkasında durmasına anlam veremiyorum.
Seoul'den donunce Turkiye'yi kucumsemeye basladi. Eskisehir'i hic oturup izlememis, analiz etmemis. Ersun Yanal oyle miydi? Laptopuyla gezer, istatistik tutardi. Ersun'a o zaman demediklerini birakmadilar, simdi nedir bu Senol Gunescilik anlamiyorum. Bu adam Allah degil beyler, savunmayin bu adami. Yurtdisina cikti bozuldu, acilen vatan topragini hic terketmemis bi Trabzon evladi getirmek lazim simdi takimin basina.
BESIKTASIN ONUNDEKI YOL AYRIMI
3 kulvarda yarisan Besiktas tarihinin en dengesiz kadrosuna sahip.Kimyalari hic birbirine uymayan oyuncular var.Bu kosullarda Besiktas kadro revizyonu yapmadikca kim gelirse gelsin basari saglayamaz.(saniyorum buna kimsenin bir itirazi yoktur).Yani onunde iki secenek var su an. Bunlardan ilki;
Schuster kovulur:
Schuster Kovulur!!!Basin yonetimin arkasinda aslan gibi durur. seyini tutan adamdan bu memlekete hayir gelmezdi zaten tarzi gecistirmelerle schuster "futbol"umuzun karadeliginde kaybolup gider. Gitmesi Turk spor yazarlari derneginde bir koktelyle kutlanir. koktelyde soz alan Hincal uluc akreditasyon kartini havaya kaldirarak "aptallarla savasimiz devam edecektir!!!" "hic kimse Turrrkkk Spor medyasindan daha akilli daha futbol biliyor olamaz" der.MEDYA CETESI aklanir.Schusterin yerine 3uncu sifo mehmet temsilen atanir. Baskan; "du bakalim her hata bir ders " diyerek taraftari yine uyutur.Basinda Sifo hakkinda 3-4 mac sonunda "o kadar da Besiktasin teknik direktoru olabilecek kapasitede degil "Henuz!" soylenmeleri ufaktan duyulmaya baslar. Sifo "Besiktasta formanin hakkini vermeyen cok oyuncu var" aciklamasini yapar. Takimda sifoya guvensizlik olusur.bu bi iki mac sahaya yansir. Uefa kupasi eleme macindan once sifoyla quaresma arasinda problem oldugu iddialari alir yurur. sifo yalanlar.Besiktas kaybeder.Avrupa defteri kapandi ligde sampiyonluk sansimiz matematiksel olarak devam ediyor diyen Baskan Italyada gizlice Lucescuyla gorusur. Lucescu gelmeyi istemez.Sifo istifa eder.
...\..
digeri neydi???
Holosko gider:
Holosko gider. Schuster kalir. Takim en azindan maclara 11 kisi cikmaya baslar. Devre arasinda takimin neredeyse yarisi takas ve hileyle takimdan uzaklastirilir. yapilan takviyelerle uefada ceyrek-yari final zorlanir.kelle avcilarina kapak olur.seneye de schuster kral olur.
ne zaman sezona "3 kulvar" diye baslangic yapsa 3 u de biyerlermizde patlar durur yillardir. Bizim basarili olabilmemiz icin sadece anamizin ligine konsantre olmamiz gerek. Otesini kaldirabilecek bir camia degiliz
@CeteraEtc
Besiktas taraftari sabirlidir, zekidir. Cigeri bes para etmeyen adamlar istedi diye kelle vermez.
@Ekrem
Her hafta seninle birlikte laf yetiştirmeye çalışmasak inanacağım dediğine. :)
Allahaşkına bir daha gol ve asist harici QUARESMA diye bağırmayın stadda...O yaptığı agresif hareketlerle,"ben mücadele ediyorum ama takımı görüyorsunuz" demek istiyor size...Saygısızca bir davranış.
YORUMU DOĞRU BULUYOR MUSUNUZ?
EVET %60
HAYIR %40
yukarda bana birisi q7'yi neden sevmiyorsun diye soruyordu. cevabi bu arkadastan alinti yapiyorum haber1903.com'dan