.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

4 Kasım 2010 Perşembe

Porto ile İlk Devre Sonu...

Uzun zamandır oturup Beşiktaş izleyemiyordum... Oturup izlediğim son maç Belediye ile oynadığımız facia... Kötü futbolun sorumlusu benim!

Ben iyi günleri de pek göremedim, yarım yamalak izlediğim maçlar oldu.. Şu an izlediğim Beşiktaş önceki gün izlediğim Bursaspor'dan az hallice, daha doğrusu o takımın Gutilisi! O da bir kaç kritik top kaybı yapınca takım tamamen tatsız...

Bu sene Beşiktaş'ı hiç canlı izleyemediğim için Quaresma da benim için ilüzyon gibi bir şey. Futbolcular da öyle düşünüyor olmalı! Geçen sene de güven kaybı yaşanmıştı zaman zaman ama bu kadarını görmemiştim...

Hakan Arıkan'a diyecek bir şeyim yok, zamanlama hatası, savunmada konsantrasyon kaybı vs... Şuster hepimizin düşündüğü gibi bu konuda hatalı.

O çizgi dibindeki hakemi de Allah'a havale ediyorum. Böyle penaltı mı olur lan! El Cezire'de maçı anlatan spiker de TV başında olsa gerek ne olduğunu anlayana kadar gol oldu bile...

Star'da maçı İlker Yasin anlatıyormuş. Kötü futbolun tek sorumlusu ben değilim demek ki...

Küfür kimseye yakışmıyor tamam da, İbrahim sana hiç yakışmıyor.. Tamam spontane küfüre karşı değilim ama ediyorsun bari yüzünü o hale sokma abim benim...

80. Dakika Notu:

Yarabbim bize hep böyle maçlar izlettir... İngiliz spiker az önce maçın ikinci yarısını izlediği en güzel Avrupa Ligi maçı olarak tanımladı... Harika bir maç...

13 Yorum:

ozy dedi ki...

Güzel bir ikinci yarı izledik gercekten..Holosko uzun zaman sonra kıpırdanır gibi oldu. Nihat inanılmaz bir gol attı. Kısacası beklenmedik şeyler oldu. Bobo'nun şutunu da unutmayalım.Hilbert ve Üzülmez iyilerdendi..Sofya'nın da Rapid'i yenmesiyle bu gruptan cıktık sayılır.

Unknown dedi ki...

Hakem çok saçmaladı. Penaltı pozisyonu başta olmak üzere yardımcılarıyla tamamen uyumsuzdu. Kale direğinin arkasına bile hakem koysan bu işi hakkıyla yapmıyorlar, bi yanlı tutum vardı bu gece.
Guti ilk yarı yok gibiydi senin de dediğin gibi resmen bursasporu izledik. İkinci yarı nihatını golünü geçtim bobonun vuruşu albüm yapılası bişeydi.

Bizim gutimiz yok beceremedik, umarım en azından bi çeyrek final görürüz hep birlikte.
ilker yasin nasıl bir adamdır hala daha çözemedim.
ayrıca deli ibrahim haklı beyler.

BJK4EVER dedi ki...

Hakemi oldukca begendim ben. Kirmizi kartlar tamamen dogruydu, penalti pozisyonu da dogruydu, Ersan'in cikardigi topta dogru karar verdiler, yine birkac ince ofsayt pozisyonunda hata yapmadilar, daha ne olsun ki?

BJK4EVER dedi ki...

Bu arada takim olarak da yedigimiz gol oncesindeki 15 dakikalik bolum haric oldukca iyi oynadik. Holosko istedigi ortami bulunca iyi oynadi, stoperler ara sira acemilik yaptilar (yerliler tabii), ama onun disinda ciddi anlamda siritan oyuncu yoktu, siritan Tabata zaten cikti hemen. Guti bence oldukca vasatti, ama o kadar olacak herhalde.

Unknown dedi ki...

hakan ın hareketi bence penaltı net. topla alakası yok. çok amatörce bi hareket.nası yapar anlamıyorum. "beşiktaşın yediği her gole imzamı atarım arkadaş" diyor sanırım kendisi.

bacon1903 dedi ki...

Portoya hayran kaldim.Istanbuldaki porto bu portomu????Bizim takim ilk yari sahada yoktu ama portonun performansininda katkisi var tabi bunda.2.yari kirmizi karttan sonra oyun bize dondu.Nihat kimsenin ondan beklemedigi bir vurus yapti.(Ilk geldiginde hepimiz bekliyoduk bu vuruslari orasi baska)Nihat umitlendirdin bugun lutfen uzme!!!Ersani cok begendim toramani ilk saridan sonra almaliydi hoca bence.Ah toraman ah sacmalamasan alacaktik 3 puani!!!!

Eksisozluk'e gore macin en kotusu Hilbert:

Adam Holosko'ya kesti direkten dondu, Bobo'ya al da at dercesine ince pas verdi son anda Porto'lu ayagini soktu... Bakiyorsun hala daha Hilbert rezalet.

Cok acayip yahu.

repLanigre dedi ki...

abi tabata dişinda katlanamadigim oyuncu yok şu anda kadroda.

ama acik konusmak gerekirse toraman, hakan ve holosko yu rotasyonda duzenli olarak kendine yer bulan oyuncularimiz arasinda en kotuler olarak sayarim.

eminim ki cogu insan ersan'a su anda toraman'dan daha cok guveniyordur. toraman da zapo da adeta saatli bomba, hic patlamayadabilir, 90 dakka durup 90+1de patlayadabilir, dk.1de de patlayabilir.

aynen hakan'in ne zmn patlicagi belli olmadigi gibi.

enorton dedi ki...

Maça defansın önünde Mehmet A. sol içte Ernst, sağ içte Guti önlerinde Tabata, Sağ ilerde Nihat, Sol ilerde Bobo şeklinde başladık. İlk maçın benzeri oldu yine ilk dakikalarda pozisyonu bulduk ama Bobo atamadı. Sonra yine klasik Beşiktaş hatası izledik. Araya atılan bir top Toraman adamını takip etmek yerine öne fırladı, Hilbert ofsaytı bozdu. Hakan zaten dışarı giden topu hatta nerdeyse düşen adamı zamanlama hatası yaparak düşürdü penaltı. (Bence doğruydu penaltı ama rakip 10 kişi kaldıktan sonra hakem tam bir faciaydı. Her iki takıma da müthiş hatalar yaptı.)

1-0 geriye düşünce hiç ümidim yoktu, Tabata takımı 10 kişi bırakmıştı hiç top yapamıyordu, Gutiye 2 kişi basıyorlardı. Ortasaha yı rakibe vermiştik. Derken ikinci yarı Tabatanın yerine Nihat geçti. Nihatın yerinde de Holosko. Takım daha iyi oynamaya başladı, sağda Holosko güzel bindirmeler yaptı. Hilbert in yükü hafifledi. Holosko nun boşalttğı alanlara Hilbert güzel koşular yaptı burdan 2-3 tane net gol fırsatı kaçırdık. Nihatın attığı gol tek kelime ile mükemmeldi. Topa gelirken aha yine vuruyor dallama dedim ama beni utandırdı. Sağolasın Nihat. Rakip üzülmezin gayretiyle 10 kişi oyunu kazanacaz dedim. Bobo Holosko ile iki kere topumuz direkten döndü, biri direği sıyırdı. Bu maç ilk kez bu kadar şut çektik bu arada. Bu çok güzeldi.

Tam herşey çok güzel gidiyorken Toraman geceyi bitirdi. Ya birazcık beyin olur insanda sarı kartlısıni orta sahada adama girişine bak. Tamam belki faul bile verilmeyebilirdi ama biraz dikkatli gir kardeşim. Hakem zaten atmak için fırsat kolluyor. Toraman çıkınca aha dedim maç gitti. Mehmet A. stopere geçti ve bir de penaltı yaptırdı ama hakem vermedi Allahtan. Yine son dakikalarda yine araya atılan top, Üzülmez Kayseri maçındaki gibi eli hafada top boş kaleye giderken gecenin kahramanı çıktı ve topu çizgiden çıkardı. Ersan için neler yazsam bilemiyorum bu gecenin kahramanıydı. İlk yarıda da 2-3 tane çok kritik müdahale yaptı. Tek kelime ile mükemmel oynadı. Toraman mı milli stoperimiz Ersan mı bilemedim.

Son dakikalarda gol yememeyi başardık ve ah ulan Toraman diyerek maçı bitirdik. İkinci yarı çok akıllı oynayan bir Beşiktaş vardı, uzun zaman aradan sonra çok iyiydik. Ben çok beğendim takımı. Q7 geldikten sonra daha da iyi olacağız. Ancak gördük ki yine Tabata bizi bir kişi eksik oynatıyor. Ve bu araya atılan toplar çok can sıkıyor.

Bu maç çok insanı kandıracak arkadaşlar.2. yarıda da iyi filan oynamadık.Adamlar takmış Benfica maçına konsantrasyonları sıfır, bitsede gitsek havasında oynadılar.Allah razı olsun Hulk'u,Falcao'yu filan çıkardı.Yoksa Guti ve Nihat'ın oyundan düştüğü bölümlerde çok fena takacaklardı.Biz yine gol yemek için elimizden geleni yaptık.Bursa olsa rakip o duran toplardan birini mutlaka çakardı bize.Değişikliklerin çok daha önce yapılması gerekiyordu.

Birden bire saldıran,sahaya dengeli bir biçimde yayılan,ayağa pas yapan,üçgenler oluşturan,top çevirip gerektiğinde dikine oynayan takım gitti. Yerine ne yaptığını bilemeyen,orta saha yerleşimi sorunlu(bu noktada özellikle Guti'nin 3-4 pozisyonda 15 metre çevresinde pas atacak adam bulamayıp çalıma kalktığı yada enine uzun top atıp kaptırdığı pozisyonları hatırlatmak istiyorum),sürekli ofsaytı bozan,geriden oyun kuramayan,hücuma çıkarken dengesiz çıkıp abuk top kaybıyla kontra yiyen,ayağa pasla değil şişirme toplarla pozisyon arayan bir takım geldi.Arkadaş daha 3 gün önce ceza sahası önünde enine pastan gol yemişsin bu sefer asisti İbrahi Üzülmez yaptı ama atamadılar.Hiç mi pozisyon çalışmıyorsunuz.Hiçmi ofsayt çalışmıyor bu takım anlamıyorum.

Tamam özgüven kaybı var ,sakatlar var,rakipler daha güçlü de bu kadar geriye gitmemize bir anlam veremiyorum ben.

Birde bu maç umarım Tabata'nın artık bittiği maç olur yeter lan ,adama piyasa filan yapmaya çalışıyorlar diyordum ama gerek yok abi sözleşmesi feshedilsin direkt.Gitti o 8 milyon artık gelmez,zararın neresinden dönsek kardır ,keşke Murat Ceylan'la yada Kayserideki Furkanla filan takas etseler ....

Kartal Bafiler dedi ki...

Tabata'ya verilen bonservis parası götümüze girsin ama devre arası gönderim kardeşim bu adamı.
Balıkesirspor'un yeni yıldızı olur ancak.

enfer dedi ki...

benim dikkatimi bişey çekti bilmem farkettinizmi, top kalecimizdeyken ya da savunmada oyalama paslaşması yapılıyorken bekler ileri doğru çıkar stoperlerde sağa ve sola açılır orta sahada ön libero oynayan oyuncu(Aurelio) ortaya doğru gelir ki pas kanalları açılsın rahat press yapamasın rakip diye. Ersan 23 yaşında Adana d.spordan gelen bir stoper (altyapı yurtdışı ama!)ama bu uygulamayı İ.Toraman'dan daha iyi bildiği kesin. Bir kaç kere Toraman ortada paslaşırken neredeyse kaptırıyorduk.Birde rakibi makasa alıp topa doğru atlamasına katlanamıyorum, topa dokunma ihtimali ne kadar ki?! Toraman herzaman başımızın tacı ama bu yaşına gelen bir oyuncuya yakışmıyor amatörce hareketler.

enorton dedi ki...

@enfer

Mehmet A. nun oynadığı bir çok maçta Beşiktaş'ın otun içinde bunu denedi. Noat da kendi blogunda yazmıştı bunu zamanında. Bu görüntü de onun blogundan. Fenerbahçe maçı;

http://2.bp.blogspot.com/_lqCZKuKRgpc/TJuU20rxjcI/AAAAAAAABZ4/yGk1iePTT40/s1600/aurelio+deep.jpg

Yorum Gönder

Ara