.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

25 Kasım 2010 Perşembe

Özet Geçtim Lan


Vatan Gazetesi'nin "İsmini vermeyen yöneticiler Schuster'in ağzına..." temalı bilimkurgusal haberi, aslında güzel bir resim yapmış da arada kaynamış.

Tigana ve Schuster'in aldığı sonuçlar neredeyse tamamen aynı. Schuster'in takımı 3 gol daha fazla atmış, onu da Guti ve Quaresma'ya yazın.

'07 ve '08 Beşiktaş'ı Tigana ve Schuster'inkinden 3 gol daha az yemiş 2 sene üst üste. Onları geride kurulan defansın kritik hataları telafi edilen Toraman'ından, fundamentali şaştığı için geri geri slalom yapmak zorunda kalmayan Üzülmez'inden çıkarın.

'09 Denizli'sinin yediği daha az 5 golü de Ferrari ve Finki çıkarmıştı zaten.

Beşiktaş'ın 5 yıllık teknik direktör felsefesi özeti bu puan tablosudur işte. Beşiktaş'ın Türkiye Ligi'nde akarı kokarı bu. 3-5 gol fark ediyor, o 3-5 gol 3-5 puan fark ettiriyor, o 3-5 puan da 2-3 sıra oynatıyor.

İşin bütün düğer yönlerini bırakıp dünyanın en yüzeysel adamı tadında takılacaksak, böyle takılalım.

8 Yorum:

13.haftalar sonunda 5-6 puan gayet farkeder.Kaldı ki Tigana yeni bir jenersayon yaratmak için gelmişti,yeni ve genç bir takım kurmuştu onun yarattığı takım belki o sene başarılı olamadı ama 2 sene sonra şampiyon oldu.Şu an ise elimizde umutlu olmamız için hiçbir sebep yok.Takımın hem bugünü hem de yarını karanlık.

BJK4EVER dedi ki...

Keske hala Tigana takimin basinda olsaydi.....

Levent dedi ki...

Anasayfayı işgal eden "Ben demiştim" yazılarının yardımcı düşünceleri başka kişilere de sirayet etmiş. Artık bunları yorumlarda da göreceğiz anlaşılan.

Bunun neresi "ben demistim?" yazisi yahu? Onu gectim, hatta bu "Ben demistim." dusuncesine karsi bir yazi.

Allalla.

Levent dedi ki...

@shelbyl,

Yok abi, tamamen katıldığım bir yazı. Seninle ilgisi yok, yanlış anladın. Zaten yorumlarla alakalı olarak söyledim. Neyse.

tearkan dedi ki...

Keşke Mustafa Denizli takımın başında olsaydı. Onunla daha az gol yemiş, daha fazla puan toplamışız baksanıza. Üstelik Mustafa Hoca o yediğimiz gollerde de gülüp sempatik bir ortam oluşturuyordu.

Levent dedi ki...

Bu medya iyice kudurmaya başladı. Önce Fatih Tekke'yi camiye gidiyor, ondan kadro dışı bıraktı diye vurmaya çalıştılar. Şimdi de "ismini vermeyi reddeden bir oyuncu" Ümraniye'de eskiden barbekü partileri yapıldığını, şimdi ise arkadaşlık ortamının bozulduğunu söylemiş. Öte yandan da Hıncal Beyefendi buyurmuşlar ki, Ziya Doğan, Schuster'den daha fazla üzülmüş Konya'nın attığı gole. Ziya, "Benim takımım bu hallere düşecek mi?"ymiş.

Ulan, Allah belanızı versin be! Şu pislik, sansar medyayı gördükçe daha da nefret ediyorum şu ülkeden. Haysiyetsizlik yapıyorsun, tonla para, tonla prestij olarak geri dönüyor.

Kulüp de açıklama yapmış, "uzun süreli planlar yaptığımız Schuster'in arkasındayız" falan demişler.

Ekrem Ph.D. dedi ki...

@ leventpolat

Sakin ol abi, onlarin hepsine kapak yakindir.

Yorum Gönder

Ara