.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
3 Ekim 2010 Pazar

STSL / Trabzonspor - Beşiktaş

67 Yorum:

Pamukk dedi ki...

haha jessie yok 3 puan da yok

mad devil dedi ki...

başlığı jessie açmamışsa yeneriz

Kesin galibiz.. bende artik havlu totemi bile yapmaya gerek gormuyorum.. sagolasin purplepurple...

tannhauser dedi ki...

maça gidecek olan var mı?

matiasemilio dedi ki...

bu sene jessie iyi gidiyodu aslında :)
purplepurple açmışsa daaa nasıl bi maç olur diye düşünürsek;
bazen sevinç paso keder tadında,eski bir Beşiktaş izleriz,biraz kabullenmiş,çokça mağrur,daha Beşiktaşça bi takım çıkar sahaya..oynar futbolunu iyi-kötü ama ödün vermez benliğinden,skor ne olursa olsun okşar maşukunun yüreğini ve siyah beyaz bi geceye yumdurur gözleri.. *sonuç ne mi olur, mühim değil desek de beraberlik gibi duruyo..

esperanza dedi ki...

Quaresma nin yoklugunda deplasmanda galip gelecegimizi dusunmek hayalcilikten oteye gitmez. Ilk 25. dk trabzon un atacagi 2 golle rezil oluruz, devre arasinda hocadan firca yiyen takim 55. te 1 gol atar 70-80 arasi trabzonun 3.goluyle dagiliriz.

bu farkli maglubiyet icin simdidem hepimize gecmis olsun

RuFF dedi ki...

Trabzonspor üzerimizden kamyon gibi geçer.
Yattara şov yapar, Guti sakatlanıp sezonu kapatır.
Hepimize geçmiş olsun arkadaşlar

RuFF dedi ki...

Jessie başlıklarda iyi gidiyordu o açmamış :s
tşk. purplepurple bize maçı kaybettirdin.

BJK4EVER dedi ki...

Trabzon'a bizi goturecek olan ucak arizalanip kalkmaz, maca gec kalip hukmen 3-0 yeniliriz.

Strateji dedi ki...

18 kişilik kadro şöyle:

“Hakan Arıkan, Cenk Gönen, İbrahim Toraman, Tomas Zapotocny, İbrahim Üzülmez, İsmail Köybaşı, Mehmet Aurelio, Fabian Ernst, Necip Uysal, Roberto Hilbert, Onur Bayramoğlu, Mert Nobre, Da Silva Bobo, Rodrigo Tabata, Filip Holosko, Yusuf Şimşek, Ersan Adem Gülüm, Guti”

Ferrari'yi yine almamış ama kontenjandan dolayı değil zira 7 yabancı var. Belki sakatlığı geçmediği için diyeceğim ama son idmana da katılmış gözüküyor. Neyse, 11 şöyle olur muhtemelen:

hakan
hilbert-i.toraman-zapo-ismail
aurelio
ernst-guti
tabata-bobo-nobre

Can dedi ki...

yusufun olmasina sevindim hatta oynamasini da cani gonulden istiyorum.antreman eksigi yok takimla uzun zamandir birlikte eminim ki sol a koyarsak gutiyle iyi anlasir.bu arada onur bayramoglu hakkinda pek bilgim yok mevkiisi dahil gelecegi olan bir cocuk mu yani necip gibi basarili olabilir mi bilgilendirin beni :) bi de ernst i lutfen dinlendirsin schuster en azindan 45 dakka.
ilk 11 im:
cenk
hilbert-zapo-ersan-koybasi
necip-aurelio
holosko-guti-yusuf
bobo
fantastik bi 11 oldu allah kahretmesin beni

enfer dedi ki...

@Can
Arkadaşım şuradan çok guzel bilgiler alabilirsin. Bircok altyapı oyuncumuz degerlendirilmis.

enfer dedi ki...

http://cartalete.blogspot.com/2010/06/crak-pasor-onur-bayramoglu.html

carlito dedi ki...

nedense çok rahatım bu maç öncesi.. kesin yeneriz demiyorum ama kesin üstün oynayacağız, kazanamasak da bu şanssızlık, hakem vs. gibi faktörler nedeniyle olacaktır..

ama Quaresma'yı arayacağız gibime geliyor, aramamamız için kanattakilerin (muhtemelen tabata ve holosko olacak) süper bir performans göstermesi şart.. ama maçın kilit adamları yine ernst, guti ve bobo olur..
hakan da trabzon deplasmanlarında iyi oynuyor genelde, geçen sene kötü oynayıp 0-2 kazandığımız maçın yıldızıydı, umarım yine başarılı olur.. trabzon'un galibiyete ihtiyacı var, o yüzden sakin oynadığımız müddetçe rapid wien maçındaki gibi kontraataklarla bol pozisyon bulmamız muhtemel, bobo yine trabzon kalesini boş geçmeyecektir..
yusuf'un 11de başlayacağını ise hiç sanmam, belki son 20 dk falan şans bulur.. en çok istediğim ise Onur'un yarım saat falan oynaması, alınacak bir galibiyete katkıda bulunması.. zira Yusuf'a değil Onur'a ihtiyacımız olacak ilerde..

son olarak tahmini kadro:
----------hakan------------
hilbert--toraman--zapo--ismail
-------ernst--aurelio--------
--tabata---guti---holosko--
-----------bobo------------

tabi bana kalsa kalede cenk'i, ortada aurelio yerine necip'i tercih ederim ısrarla.. neyse hocaya laf yok ;)

alioner dedi ki...

@ carlito
7 yabanci mi var kadronda :)

Ekrem M.Sc dedi ki...

Q7'nin yoklugu avantaj bile olabilir. Tamam, tek basina surukluyor bazen maclari, mac kazandirabiliyor tek basina, ama sanki onun yoklugunda daha bir "takim" gibi oynuyoruz. Hucumda daha fazla yardimlasiyor herkes, "ver bakalim Q7'ye ne yapacak seyredelim" durumu ortadan kalkiyor.

carlito dedi ki...

@alioner

valla millet aynı hatayı yaparken gülüyordum, sonunda ben de yaptım 7 yabancılı bir kadro :)
bu durumda holosko yerine ismail sol açığa konulup, ibo sol bek oynayabilir.. ya da ernst dinlendirilip necip yer bulabilir.. veya nobre bobo'nun yerine oynar.. ama yok yok ernst dinlenmeye ihtiyaç duymuyor, bobo da şu an vazgeçilecek bir adam değil.. bu durumda ya ibo ve ismail birarada oynayacak ya da defansta zapo yerine ersan sürprizi göreceğiz.. off ne zor işmiş ya kafam karıştı :) Schuster'e sabır dilerim!

alioner dedi ki...

ya bende arkdaslarla sabahtan beri nasl kadro kurar diye tartişiyordum bir bakıyım dedim buraya nasl kadro yaplımışdiye..sonra seninkini gordum ilk başta oha be ne malmışmz boyle kadro niye kurmadim dedim..jetob sonra duştu tabi :)) bence baklava yapicak..

--------------hakan-----------
hilbert----ibo--zapo---uzulmez
--------------aurellio--------
----------necip---ernst-------
---------------guti-----------
-----holosko------------------
--------------nobre-----------

bobo saglamsa o oynar holokoda gezgin takılır.

carlito dedi ki...

hakkaten baklava dilimi sistemi de olabilir, bu da benim aklıma gelmemişti bak.. işte tartışma ortamının faydaları ;)

ernst, aurelio, necip ve guti'nin hepsinin birarada başladığı bir maç olmamıştı yanılmıyorsam, trabzon deplasmanı böyle bir kadro için ideal görünüyor.. yalnız bu sistemde beklere ofansta da çok iş düşüyor.. sağda hilbert ve solda da hocanın oynatmayı düşündüğünü söylediği ismail, bu maçta yaptığı ortalarla ve koşularla etkili olmalılar..
senin yaptığın kadroya da ileri uç haricinde katılıyorum, bobo ile başlamak lazım bence.. arkasında tabata da olabilir, holosko da..

lakerda dedi ki...

Bugünkü fener-gençlerbirliği maçını izledikten sonra da artık dayanamıcam. Şu thomas doll'un türkiye'de ve malesef taraftar bazında çok büyük bir destek kazanan bir kişi tarafından seçim malzemesi olarak kullanılması tam bir trajikomik vaka. İnanılır gibi değil.
Gerçi okan buruk, mattheus bile seçim malzemesi olarak kullanılmıştı:).

Neyse, yarınki maça gelirsek, rahat çıkacağımızı düşünürsek daha avantajlı görüyorum bizi. Çünkü trabzon her ne kadar tarihte cehennem deplasman olsa da son yıllarda en rahat galibiyet alınacak deplasmanlardan biri. Takım iyi giderken, son yılların en oturaklı kadrosunu oluşturmasına rağmen, anlamadığım şekilde adeta kendi kendini aşağı çeken sahadışı faktörleri var. Yarın da çok stresli ve her an protestoya hazır bir ortamda maç olabilir diye bekliyorum.
Alıştığımız gibi sakin, pas yüzdesi yüksek oynayabilirsek trabzon'un hem saha içi hem taraftar bazında morali düşecektir.
Trabzon-fener maçında da çok iyi oynamamalarına rağmen kazanmışlardı. Fener deplasmanlardaki en yüksek ayağa pas oyununu yapmıştı ve trabzon her an gol yiyebilecek gibi gözüküyordu, oyuncuların eli ayağı birbirine dolanıyordu.

İyi motive olmuş bir beşiktaş'ın en kötü ihtimalle beraberlikle döneceğini düşünüyorum. Trabzon sert ve hakemle oynayacaktır. Özellikle kanatlarda çok derin boşluklar da bırakacaktır. Quaresma'nın en çok kendine hayran bırakacak maçlarından biriydi, ona göre bir ortam olacaktı diye düşünüyorum.

Çok kötü olmayan bir Holosko'nun yardımcı forvet olarak etkili olacağına inanıyorum. Tabata'nın bu maç yedeğe çekilmesinde fayda görüyorum.

Rapid maçında Bobo'nun alınıp, Nobre'nin konulmasından da trabzon maçında bobo'yu saklamak istediği anlamını çıkarmıştım.

Schuster'in bundan önceki röportajlarında rakipler arasından sürekli trabzondan bahsetmesi ilgimi çekmişti. Liverpool maçlarını izlediğini söylemesini hatırlıyorum. Rakibi iyi analiz edeceğini düşünüyorum.

Son olarak kadrom şu şekilde olurdu.

--------------Hakan----------------

--Hilbert--Toraman---Zapo--Üzülmez-

---------------Aurelio-------------

---------Ernst-------Necip---------

---------------Guti----------------

----------Bobo-------Holosko-------

lakerda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lakerda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
maui dedi ki...

@alioner

Alioner'in kadrosunda Holosko yerine Tabata (Allah'ım sana mı geliyorum ne? Neler diyorum ben)oynar
Holosko oynarsa bence hakikaten son şansını iyi değerlendirmesi gerekir
Nobre yerine ise Bobo oynar...
Yattara'nın önünü kapattığınız zaman, TS'nin zaten geride kalan kanadından bir atak yapması çok zor görünüyor.
Bununla birlikte Alanzinho ile başladığında bizim dinamo üçlü onu çok rahat ezer geçer.
Zaten elinizde Türkiye'nin en iyi üç ön liberosu ve dünyanın en iyi futbolcularından bir tanesi varsa bence bu maçta oynatacaksınız. Kaldı ki nasıl bir dönem bizim Maraşlı Mehmet, Schifo lakabıyla oynadı ama ilerleyen yıllarda gerçeğini bile geride bıraktı bizim Şifo...
Elimizde hakikaten Gerard kıvamında bir genç var (umudum Şifo'da yaşadığımızı onda da yaşamamız) tek başına o bile en büyük artımız olabilir.
Bu tayfanın yorgunluğunu anlıyorum ama iki hafta maç yok o vakit dinlenirler.
Guti'nin sırf sahada İstiklal Marşı'na eşlik etmesi bile yanında birisi muhtemelen Selçuk olan iki kişinin bekliyor olması demek.
Onlara bir de Yattara, Alanzinho gibi savunma yönleri langırttaki forvetlerden bile zayıf olan iki adamı eklediğinizde Ernst'in bu kez de bir Veron-Riquelme tadında top oynayacağını varsayabiliriz.
Buna bir de Necip'in ekstra içe katedişlerini eklerseniz bence forvet dışında bir sorunumuz kalmaz.
Tek kafamı kurcalayan şey,Bobo efendinin ilham perisinin o gün Trabzon'a teşrif edip etmeyeceği.
Eğer o da orada olursa bizi rahat bir maç bekler.
Tabii Tabata ya da Holosko'nun ekstra bir performans koyması ise gerçekten pastanın üzerindeki çilek olacaktır

M.A.F dedi ki...

Guti'i boşuna yazıyosunuz yedek bu maçta.. ilk onbir şu şekilde olacak
------cenk----
hilbert toraman zapo ismail
------mehmet
ersnt ------necip
tabata -----holosko
-----nobre

QuaresmA dedi ki...

Q7'nin yokluğunda hiç Nihat, Holosko, Hilbert falan çekemem. Ayrıca takımın esas hedefi lig olmalı, bu maçta da en sağlam kadro olmalı.

En iyi şöyle bence:

--------------Cenk
Ekrem - Toraman - Zapo - İsmail
--------Ernst-----Aurelio
-----Tabata---Guti---Yusuf
--------------Bobo

Kanatta Yusuf. Hem Trabzon'da stoperde Ceyhun oynayacakmış. Uzun süredir oynamadığından pozisyonunu kaybedeceği anlar olabilir. Bu duruma kanattaki ortasahaların değişik bir etkisi olur.

Ha bir de bu maçta goller olacak.

TA dedi ki...

------------hakan-------------

hilbert--toraman-zapo----delinho

-----------aurelio-------------

holosko----ernst---guti----ismail

--------------bobo------------

BJK4EVER dedi ki...

Bu macta da rotasyon dusunenler var ya, pes. Hele sagda solda Nobre Ismail oynayacak, Guti Bobo yedek falan goruyorum, dehsete kapiliyorum. Yattara Ismail'i perisan eder, Guti'siz kontrolu ele alamayiz, Bobo'suz gol atamayiz.

Cenk
Hilbert
Zapo
Toraman
Uzulmez
Aurelio
Ernst
Guti
Tabata
Ismail
Bobo

Strateji dedi ki...

M.A.F'ın yazdığı kadro doğru. En azından Lig TV'den Atakan Kurt, Schuster'in son idmanda as kadroyu böyle oluşturduğunu söyledi. Genelde de çıkıyor söyledikleri:

cenk
hilbert-i.toraman-zapo-ismail
aurelio
ersnt-necip
tabata
holosko-nobre

BJK4EVER dedi ki...

Lig TV'deki kadrolara gore Bobo ve Guti yok, Ismail ve Nobre oynayacakmis. Insallah dogru degildir, hazir milli takim arasi varken son mactan 3 puanla ayrilmaliyiz, Trabzon deplasmani rotasyon yapilacak mac degil!
Guti ve Bobo mutlaka oynamali.

alper dedi ki...

yine bir deplasman rapid maçı gibi.ve iddaa da verilen oranlar yine rapid maçının aynısı.o orandan banko galip beşiktaş.gönlünüzü ferah tutun.3 puan hayırlı olsun şimdiden.
hakem kuddusi.bizim kuddusi yav korumaya almıştık bir zamanlar hani.banko penlatı verir bize.oranıda güzel onada oynanır.

carlito dedi ki...

hepsini geçtim de, guti'yi oynatmamak hangi mantığın ürünüdür ya? zaten 2 hafta dinlenecekler adamlar..

Ze1903 dedi ki...

Yanında boş bir adam varken ıslak zemine rağmen uzun top atan Toramn'ı anlamakta güçlük çekiyorum.Nobre ve Holsoko için diyecek çok birşey yok paslaşırken top onlara geldiğinde betona çarpmış gibi oluyor ve takımın hızını ve düzenini bozuyorlar.2 hafta maç arası varken Bobo dinlenmeyiversin arkadaş..

vts dedi ki...

bir hakan klasiği..sakatlansa da kurtulsak artık.

gürhannn dedi ki...

hangi hava topunda bi ileri bi geri yapıp golü yemedi ki bu adam, şimdi doğru yer tutsun

shelbyl dedi ki...

Ben Bobo sakatlandi diye duydum. fitneci?

mj23 dedi ki...

nobre'nin görünen amacı duran toplarda etkili olması + stoperleri üzerine çekip holosko'ya alan açmak.iyide bu adam rakip stoperleri üzerine çekeceğine rakip ortasaha bunu çekiyo.hah bunu yazarken bobo oyuna girdi haydi hayırlısı...

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Ze1903 dedi ki...

Schuster bu kafayla giderse sonumuz rijkaardlı gs ye benzer.2 hafta boşluk varken yapılan rotasyonu,garip oyuncu değişikliklerini anlamak mümkün değil.Herşeye rağmen 90 dk 9 kişi oynayıp(Hosloko ve Nobre) son dakikada Tabata atsa 1 puan alıyorduk.Schuster lütfen biraz daha ciddiyet...

Kalten dedi ki...

Bu mağlubiyetin tek sorumlusu kendisine ne kadar güvenirsek güvenelim Schuster maalesef

Hakan ısrarı, deplasmanda kendi ceza sahasına hapsedemeyeceği bir takıma karşı joga bonito düşmanı Nobre ile başlaması sonucu sezonun en kötü oyununu oynadı takım

Yazık

vts dedi ki...

hakan için sakatlansın falan yazıyorum ama içim rahat etmeyecek sakatlansa da. kötürüm olsun, yürüyemesin bir daha. trabzonu da az biraz büyük bilirdik. bütün topçuları yataş çıktı.
guti bobo ernst tek ayakla da olsa oynasın. nobre defolup gitsin.

okka dedi ki...

holosko ne işe yarar?
gol atamaz.
pas veremez.
rakibe faul yapmaz.
hakeme itiraz bile edemez.

ne yapar bu adam allah aşkına. bildiği bir iş verelim şu adama.

BJK4EVER dedi ki...

Besiktas'in hucumda iyi diyebilecegimiz 2 oyuncusu var, biri Quaresma digeri Bobo. Bugun Bobo'nun hafif sakatligi varmis, o yuzden oynamamis, bunun yani sira Quaresma, Nihat ve F.Tekke de sakat olunca sikinti oluyor tabii, tam 4 tane forvet demek bu. Degil 90 dakika, sabaha kadar oynansa Holosko ve Nobre'li takim gol atamazdi, bunlar ilk 11 oyuncusu degil, hatta yedek bile olmamasi gerek ya, neyse. Nobre zaten apayri bir dunyanin insani, her topu kaybettigi gibi, maci slow-motiona cevirdigi gibi, bos kaleye gidecek topa dokunamadigi gibi bir de duran toplarda tutacagi adami tutamayip gol de yedirdi takima, bambaskaymissin be Nobre. Herseye ragmen oyun fena degildi, bu kadar eksiklige ve yorgunluga ragmen cizgiden cikan, direkten donen ve diregi siyiran pozisyonlarimiz vardi, 1-1 de bitebilirdi mac, ama saglik olsun. Bobo'yu riske etmeliydi aslinda, ama oyuncunun saglik durumu da onemli, en dogru karari vermistir Schuster.

alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alioner dedi ki...

ya ALLAH kahretsin artik ya nobre ve hoskoyla 9 kişi oynadik hoca buna 70 lere kadar hiç bir şey yapmadi inanamıyorum.ts deplasmaninda adamlara tahhammul edioz..boboyu eleştirip nobreyi oynatalım diyenlere zaten ALLAH AKIL FİKİR VERSİN..nobrenin ilk yari sonunda kaçırdigi gol u atsak maç bizim yok bole bir olay..penalti pozisyonu tabatanin kaçan golune birşey demem ..ama arkadas nobreli ve holoskolu ilk11 nasl olur ya hemde 70 e kadr şaka gibiydi bugun ibb ve fb ilk 11leri ile dayi sinifta kaldi yok bole çildiricam.adamlar beton gibi takimin duzenin ondeki ikili bozdu hoca bunlari hala taniyamadimi ulan goz gore yenildik.ilk 11 i gorunce herkes fb ve ibb maçlarinin oncesi gibi dejavu yaşamiştir hakan tabata filan suçlu degil suçlu hoca kendimizi kandirmayalım..offfff off

alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mit dedi ki...

Ben bu maçtaki oyuncu değişiklerine de bir anlam veremedim. Ernst niye çıktı? Zaten gerideyken Guti neden oyundan alındı? Aurelio ve Nobre çıkmalıydı. Onur'un yerine de Yusuf girmeliydi.

İlk on bir seçimlerimizde hatalıydı maalesef Hakan neden kalede? Cenk niye yedek? Nobre'nin orada işi ne? Böyle bir maçta Bobo'yu riske etmiyorsan hangi maçta edeceksin?

Ferrari ve Q7'nin eksikliğini hissettik bu maçta. Kabız Nobre de bir kez daha haykırdı "Ben bu takımın oyuncusu değilim." diye. Yazık oldu...

BJK4EVER dedi ki...

Beyler sakin olun biraz. Bobo hafif sakatmis, Quaresma, Nihat, Tekke de sakat, Schuster ne yapsin? Yapabilecegi tek hamle zaten buydu, belki Ibo-Ismail yapabilirdi solda, onun disinda alternatif mi vardi? Oyuncu degisiklikleri de anlasilir, Yusuf zaten oynayacak durumda degildir sokmadigina gore, Ernst ve Yusuf'un dili zaten disarida dolasiyordu, alabilecegi tek adam Bobo'yu zaten aldi oyuna.....

Kalten dedi ki...

Her ne kadar en sevdiğimiz adamlardan biri olsa da Ernst bu maç takımın kötülerindendi bence. Sebepleri muhteliftir, ama pozisyonunu kaybetti, hava toplarını alamadı ve defans arkasına pas atan inceci Trabzonluları engelleyemedi. Aurelio daha risksiz oynadığı için pas hataları ve pozisyon kayıplarında Ernst kadar göze batmadı. Aslında bu yüzden Ernst'in çıkması bana çok da mantıksız gelmedi. Guti ise tam çıkmadan 5 dakika önce ikinci kere kavga çıkarmak üzereydi, belki de olası bir kırmızı kart veya sakatlıktan korumayı düşündü oyuncusunu Schuster.

Sonuç olarak değişiklikleri biraz acayip görünse de bence en büyük problem Nobre ve -hala- Hakan ile başlamasıydı.

gnyz dedi ki...

Allah ıslah etsin...

gürhannn dedi ki...

çok güzel bi soru sordu bi gazeteci nobre türk pasaportuna sahip olmasa oynatır mıydın bu takıma girmeye layık mı diye, bir tanesi de çok güzel sıkıştırdı rotasyon böyle mi olur gibisinden, hep geçiştirmeye çalıştı, sinirlendi schuster. tebrik ettim adamları

pseudotimes dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pseudotimes dedi ki...

yorum yazacaktım da yazılanları okuyunca keyfim kaçtı.

leventpolat dedi ki...

Beşiktaş'ın tökezlemesi sadece gerizekalı renkliler için turnusol kağıdı sanıyordum, yanılmışım.

Bir durun, soluklanın şöyle. Golde Hakan'ın hatası olabilir, evet, ama bir bakın bakalım onca pozisyonu kim savuşturmuş?

Bobo'nun hafif sakat olmasını her yerde okumanıza rağmen hala neden 11 başlatılmadı niye bağırmak niye?

Belki tek hatası Holosko'yu Serkan'ı görmesine rağmen sağa atmamasıdır. Ciddi şekilde aksayan Trabzon sol kanadını felç edebilirdi, bunu denemeden maçı bitirmiş olması hatadır.

Ernst sezon başından beri 90 dakika oynuyor, kendisinin de insan olduğunu hatırlattı bizlere, ilk defa bu kadar etkisiz ve kötüydü.

Hayır bazen düşünüyorum, şu takımla 5 aydır birlikte olan, oyuncuların iliğini bilen, antrenmanlarda ne yaşandığını, oyuncuların ne düşündüklerini bilen teknik direktör değil de bunlar mı, diye.

tearkan dedi ki...

Bobo'nun sakatlığı vardı maçtan önce de biliniyordu bu durum. Hakan-Cenk tercihi haricinde eleştirirken biraz daha mantıklı yaklaşmak lazım.

Üstlerdeki yorumlara bir bakın. Neredeyse hepsinde Holosko 11de. Maçtan sonraysa Holosko niye oynadı diyoruz. Çıkan kadrodan çok oyuna müdahaleler eleştirilebilir; fakat şöyle bir düşünüyorum da Yusuf'u mu alacaktık oyuna?

Baklava ortasaha tercihi yapılabilirdi belki; ama yine de Schuster'e bu derece sövecek yanlışlıkta tercihler yoktu sahada.

Biraz sakin olmak lazım.

lakerda dedi ki...

Beyler hakikaten sakin ya. Bu kadar kötü dediğimiz, hatalı başladığımız takım son dakikada beraberlik alıyordu. Tabata'nın topu çizgiden çıktı. Trabzon inanılmaz efor sarfetti, toplasan hakikaten 10 dakika yerden kalkmadılar.

Oyuncu değişikliklerine gelince, Ernst'in çıkıp Bobo'nun girmesi, Bobo'nun neden yedek kaldığının göstergesiydi.

Guti'nin çıkmasına şaşırsam da, çok sinirlendiğinden dolayı çıkmış olabilir veya yorulmuş olabilir, Guti konusunda schuster'in kendi ayağına kurşun sıkacağını düşünmüyorum açıkçası. Kendisini en iyi tanıyan o.

Bence Holosko ve Nobre konuları oldukça düşündürücü bunun üzerine yoğunlaşmak lazım. Fatih Tekke'nin iyileşip, formda dönmesi için umut ediyorum.

Holosko-Nihat-Nobre oldukça formsuz ve taraftarın hedefi halindeler. Gerçi Nobre formsuz demek biraz saçma, onu apayrı değerlendirmek lazım. Her maç bildiğimiz oyununu oynuyor aslında.

Açıkçası Zapo'nun hamleleri fark yememizi önledi belki de. Toraman da aynı şekilde fakat hataları da vardı. Keşke bu eleştirdiğimiz isimler zapo kadar profesyonel olsa..

Hakan konusuna gelince. İnanın ben kesinlikle birinci kaleci olarak koymam ama şu maçta niye eleştiriliyor, gerçekten anlamadım. Yediği golde hatası yoktu, defansta paylaşım hatası vardı. Kritik 4 top kesti. Kendisi günah keçisi olmuş çok net.

Kalten dedi ki...

Benim anlamadığım Holosko'nun hala inatla kanatta kullanılması. Forvette her zaman çok daha verimli oynuyor, belki çok kaçırıyor ama çok pozisyona da giriyor. Ü19 sol bek başlasa ve İsmail sol kanat olsa Nobre uzayda / Holosko tek forvette olamaz mıydı?

kma dedi ki...

yahu dünyanın en iyi takımları bile yeniliyor. biraz önce barça kendi sahasında berabere kaldı.

yani şu maçı bile öfkeden kıpkırmızı izliyip maç sonu ana avrat küfrediyorsanız futbol sizin için yararlı bişi değil. sağlığınıza yazık.

3 gün önce viyana deplasmanında ciddi bir efor sarfetmiş takım var. perşembe gecesi maç bitiyor. cuma günü ülkeye dönülüyor. antreman için sadece ctesi günü var. sonra ülke içinde 1000 km uzaktaki başka bir deplasmana gidiliyor.

karşı tarafta ülkenin en iyi oynayan 2 takımından biri var. son zamanlarda olmadıkları kadar iyi kadroları var. 20 yıldır şampiyon olamıyorlar. son maçlarda puan kayıpları olduğu için bu maça asılacakları belli. hafta içi de avrupa maçı yapmamışlar. beşiktaş maçı onlar için hedef maç kısaca.

tüm bunlara rağmen ilk yarı seyir zevki yüksek bi maç oldu. direkten dönen topumuz var. hilbertin bindirmelerinden pozisyonlarımız var.

2. yarı şenol güneş oyunu kazanmak için değil tutmak için yattarayı çıkarıp ceyhunu aldı. ve ilk yarıdaki futbol yok oldu. duran toptan gol attılar. ve oyun planlarını tamamen defans arkasına atılacak toplara göre yapmaya başladılar.

2. yarı toplay oynayıp organize olmakta zorlandık. ernst ilk defa vasat oynadı. holosko sahada yoktu. ama bunların alternatifleri de yoktu zaten.

schuster iyi hoca ve bu maçta suçlanacak son adam bence..

shelbyl dedi ki...

Yukaridaki yorumlari okudum ve laflar hazirladim, ehehe.

Abicim, Hakan bu macta iyiydi. Evet, yan toplarda guven vermiyor ve kale sahasi hakimiyeti yok; ama su mactan sonra da ona bok atmayin.

Nobre ve Holosko'nun kotulugu, partner olduklari icin katlandi. Bu takimda Holosko ve Nobre, sadece Bobo ya da Quaresma varsa var olabilirler. Hadi Nobre macin sonunda saga gecti gene bir iki is yapti, oradan notunu 0'dan 1'e cikardim (10 uzerinden). Holosko onu da yapamadi.

Ismail sol onde oynamaz, mac sonunda bu sefer de ona kufrederdik. Ekrem onde dusunulebilirdi mesela (sakat miydi?)

Mac oncesi Schuster bakti; Bobo yok Quaresma yok ne var lan it dedi, mantikli bir sekilde Nobre - Holosko dusundu. Alternatifi Holosko - Nihat ya da Nobre - Nihat idi. Hangisi daha az kufrettirirdi onu dusunmek lazim.

matiasemilio dedi ki...

ekşibeşiktaş yorum pencerelerinde ne yazık ki kalite düşüyor, moralim bozuldu maça dair bişey yazmıycam..

alioner dedi ki...

ohaaa be gozlerime inanamadim çoğu kimse ts yi tebrik eder durumdaymış .. teofilo egemen burak. beyler bu maç geçen seneki fener maçi gibiydi adamların alayi çirkeflik yapti ha biz maçi hakketmedik orası ayrı konu .. bilica rolunde egemen i izledik ..fenerbahçe bunlari yapsa çıldiriyoruz ts yapinca ses yok..bana kimse anadolu futbolu devrimi fln demesin sampionluğa oynayan ts nin avcili ibb den zerre farki yoktu tabi anlayana..yok adamlarin alayi maç içinde hep dirsek attilar. ibo maçin 60inda yan hakeme dedi zaten şenol hocaya helal olsun belli bazı şeyler sahada bir oyuncu yapmadi alayi 11 ide yaptiysa bunu vardir birşey yok smpatik yok iyi huylu yemeyelim birbirmizi..kazanmak için her yol mubah mantigiyla ts izledik geçen seneki fener den ne farki var..

turkkant dedi ki...

İki detaya dikkat çekmek lazım. O iki detayla maçı kaybettik zatem.

Golden önceki faul orta sahaya yakın bir yerde oluyor. Oyuna çok konsantre takım ne yapar? Hemen topun başına en az bir kişi dikilir, ve o topun yaklaşmasına izin vermez. Ne oldu? Top en az 3-4 metre önden kullanıldı. O top yerinden kullanılsa yüzde 90 o top gol olmazdı. Ama işte uyanık olacaksın. Nasıl Trabzonlular firikte 9 metreyi 7-8 metreye indirdiler...

Lakerda Zapo çok iyi oynadı filan demiş. Gol pozisyonunu arkadaşın bir daha izlemesini rica ediyorum. Herkes tuttuğu adamla yaka paça mücadele içinde mösyö, Mustafa'yı arkadan seyrediyor. Bunu zamanında G. Zan yapardı. Bu net bir şekilde kaçak güreşmek. Bu tembellik bize maçı kaybettirdi. Mustafa'yı adam gibi, top çıkamadan önce el kol ite kaka marke etseydi, o topa o kadar kolay kafa vuramazdı. Kimse kusura bakmasın, böyle hımbıl, tembel, mücadeleden kaçan bir stoperim olacağına (hemen aklıma Sivas maçında 2 sene önce Mehmet'in omzunda dağılması ve ardından golü yememiz geliyor), Toraman bin tane hata yapsın tercih ederim.

lakerda dedi ki...

turkkant

Evet tekrar izledim zapo'nun hatası net var. Uyumuş orda. Ben iyi oynadığını düşünüyorum yine de. Yalnız adam markajında da baya bir sakatlık var. Ceyhun-Ernst eşleşmesi de bir acayip. Mustafa vurmasa Ceyhun da vurabilirdi. 5 trabzonlu varken 4 beşiktaşlı var ceza sahasında. Açıkçası Nobre ne yapıyor orada anlamadım(Aurelio'nun yanındaki o galiba), tuttuğu bir adam da yok.

Yalnız mösyö lakabı iyi uymuş, tuttum bunu. Bana göre yalancı stoper, beğendiğim bir isim değildir genel olarak.

turkkant dedi ki...

@Lakerda

Evet, dediğin gibi, bir de orada bir az adam emselesi var. M. Denizli de Lig TV'de, ölü topta rakibinden asgari bir kişi fazla olacaksın, dedi zaten.

Hem gol öncesi topun 3-4 metre yaklaştırılmasına kimsenin ses çıkarmaması, hem ceza sahasındaki bu organizasyonsuzluk net bir şekilde bu maça yeterli derecede konsantre olamadığımızı gösteriyor.

Bunlar Schuster'in Türkiye Ligi acemilikleri. Wien maçına daha önem verdi. Halbuki sezonun en tansiyonlu maçını oynadık. İ. Üzülmez, Bobo esas bu maçın oyuncularıydı.

Pamukk dedi ki...

maglubiyetin sorumluları
jessie
purplepurple
schuster

Pamukk dedi ki...

dedim ben puuu

Pamukk dedi ki...

nokonsantrasyon

Pamukk dedi ki...

delgado giderken yanına tabatayı da verceklerdi hata ettiler

sahi delgado napıyo acep

Yorum Gönder

Ara