.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Yallah Niang Yallah... Kış Kış Niang Kış Kış...

Gelme güzel kardeşim... Çok iyi para veriyorlar öyle duydum ama sen yine de gelme olur mu...

Bir yere yazdım mı ettim mi bilmiyorum... TSL maçı biterken Kanal A'yı açardım son iki sene; sebebi Niang... 22.00'de başlayan Marsilya maçlarını benim için Premier League'in önüne alan adamdı tek başına... 2-0 geriye düşen Marsilya maça tutunmaya, Niang'a tutunmaya başladı mı, beni de büyük heyecan basardı... Az canlı bahis oynamadım Niang'ın gözlerinde İlhan Mansız misali patlamaları görünce... O yüzden gelmesin, o Marsilya'da güzel... Bakın aşağıdakı formaya nasıl da yakışmış...

Bir de maalesef kendini yere çok atıyor, kanımca en kötü özelliği... Onun bokunu da çıkaracaksa hiç gelmesin, kendisinden nefret ettirmesin...

5 Yorum:

Pamukk dedi ki...

parayla kandırmışlar çocuğu yazık. clde oynicak marsilya varken ne işi var burda sirkte

Adsız dedi ki...

Bize de Altidore gelmesin ya, sırf siyahi ve kalıplı diye almayalım şu adamı. Ten rengine göre transfer yapan güzide komiteye selam ederim, her siyahi Pascal olacak ya.

mj23 dedi ki...

yahu benim anlamadığım bir olay var.şu topuz olayında bize "daha kulüple anlaşmadan oyuncunun aklı çelinir mi yeaaa işi kuralına uygun yapın" diyen fenerbahçe, kulübünün "satmıyorum" açıklaması yaptığı adamını ayartmış durumda.garip sanki.

İlhan Mansız benzetmsesi süper olmuş.Bildiğin siyah İlhan Mansız'dır kendisi.

Adsız dedi ki...

kasım 2007'de inönü'de baki tarafından kepaze edilmişti bu arkadaş.

bence de gelmemeli , guiza semih gökhan ünal ile devam... zaten hepsi eski gol kralları

Yorum Gönder

Ara