.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
17 Ağustos 2010 Salı

Uefa dan Maç Saati Açıklaması

Uefa Beşiktaş-Hjk Helsinki maç saati için gelen tepkiler üzerine bugün öğlen saatlerinde İsviçre'nin Nyon kentindeki merkezinde bir basın toplantısı yaptı. Basın toplantısını yapan Uefa Basın sözcüsü Tomas Vermaulen basın açıklaması öncesinde oldukça sinirli göründü. Bu sinirli tavrını açıklamalarına da yansıtan Vermaulen, cümlesine " Ne yapsak olmuyor. Kimseye yaranılmıyor" diye başladı. Maçın saatinin 19:00 olmasının Uefa tarafından düşüncesizce alınmış bir karar gibi gösterilmeye çalışıldığını ifade eden basın sözcüsü sözlerine şöyle devam etti;
"Öyle hesapsızca kitapsızca alınmış bir karar değil bu. Hepiniz biliyorsunuz ki çoğunluğu Müslüman olan bir ülke Türkiye ve şu anda kutsal bir ay olan Ramazan ayı içerisinde. Biz de bunu göz önüne alarak taraftarların Teravih namazını eda edebilmeleri için maçı saat 19:00 aldık. Böylece maç çıkışı rahatca ibadetlerini yerine getirebilecekler. ha, kimisi diyor ki "e kardeşim iftar ssatine denk geliyor". Güzel kardeşim iftar stadda yapılır ama namaz olmaz. Hem biz Beşiktaş yönetimiyle de irtibata geçtik. iftar saatinde kumanya dağıtılacak. Beşiktaş yönetimine kumanya konusunda da tavsiyelerde bulunduk. Kumanyalarda 3er adet hurma ve brüksel lahanası, kuşkonmaz gibi zeytinyağlı hafif yemeklerin bulunmasını tavsiye ettik."
Vermaulen maça gelecek olan taraftarla da şu tavsiyelerde bulundu; "iftar yemeği sonrası tatlı yenilecekse bunun baklava ve künefe gibi ağır hamur işi tatlılar değil, hafif sütlü tatlılar olması sağlık açısından daha faydalı. Ben mesela güllaça bayılıyorum."
Maç saatinde havanın çok sıcak olacağının sorulması üzerine; "İstanbulda arkadaşlarım var. Tarlabaşında oturan Nijeryalı bir arkadaşımla geçen hafta konuştum. Bana öyle aman aman bir sıcak olmadığını hatta geceleri yorganla yatmak zorunda kaldığını söyledi. Bana biraz abartıyorsunuz gibi geldi. Bir de diyorlar ki akşam 7 deki maça millet nasıl yetişecek. Yahu zaten okullar kapalı, pek fazla trafik yok. Çoğu insan da oruç kafayla iş mi yapılır deyip gün boyu hiçbir şey yapmıyor. Patronlarından 1-2 saat öncesi için izin alsalar kimse bi şey demez."
Perşembe günü oyananacak olan Galatasaray maçının saatinin 21:00 olması hatırlatılınca oldukça sinirlendiği gözlenen basın sözcüsü toplantıyı yarıda bırakarak sinirli bir şekilde toplantı salonunu terk etti.

12 Yorum:

Pamukk dedi ki...

Allahın cezaları gerizekalılar bu havada 7de maç mı olur ulan

dışardan yeni geldim beynim sulandı. nasıl bi aptallıktır anlamadım. işin garibi yönetimden hiçbi tepki işitmedim ben. dün maç saatini değiştireceklerini umudetmiştim ama boşaymış...

cevirmense dedi ki...

tomas vermaulen bi gelsin Nyon'dan buraya. sahayı boydan boya bi hafif tempo koşsun saat 19:00'da.

EnisteKolaKoy dedi ki...

başlama vuruşuna yetişirsek kendimizi şanslı sayalım. hadi yetiştik, güneş batarken gözümüze girecek o güneş. sizin de g..ünüze girer inşallah

tedis dedi ki...

caps ver arkadaşım

gnyz dedi ki...

ydyi özetleyen bir konu işte. uefaya itiraz edip maç saatini değiştireceklerine beyimiz 25000 kişiye kumanya dağıtıyor. Sıcaklar içinde stadın üstünü iftar çadırıyla kapatacak herhalde.

Jessie dedi ki...

Vermaelen arsenalde oynuyor. Bu amca oglu mu vermaulen?

Pamukk dedi ki...

bok yesinler bide yemek vermişler uefaya zıkkım yisinler

Muhoo dedi ki...

tarlabaşında yorganla uyuyan nijeryalı arkadaşı merak ettim ben.

mumuno dedi ki...

nijeryalıya sorarsan tabi yorganla yatar afrikanın sıcağınadan buraya gelince.norveçli arkadaşına sorsaymıs maçi erteletirdi her halde sıcaktan.

dugenci dedi ki...

Yalnız yazı da tam Zaytung luk olmuş
:)

adophis dedi ki...

bi an için gerçek sandım

Yorum Gönder

Ara