.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
13 Temmuz 2010 Salı

Eduardo Alves Da Silva

Ingiliz basını Beşiktaş'ın Arsenal'in forvetiyle ilgilendiğini yazıyor. Umuyorum doğrudur. Ayağı kırıldı, bir daha eski performansına dönemedi, sert Premier League'de üst seviyede mücadele edemiyor... Evet. Bunlar olmasa satış listesinde olmazdı zaten. Beşiktaş için alınması gereken bir risk midir? Bence evet. Chamakh, Van Persie, Bendtner ve Eduardo. Arsenal'in golcü rotasyonu. Şu an Eduarda 4. sırada. Geçen sene ona şans geldiğinde bu şansları hiç iyi kullanamadı. Arsenal'in satış düşüncesi bir süredir dillendiriliyordu. Her şeye rağmen Eduardo'daki golcü meziyetleri onu dünyanın en iyilerinden biri yapmaya yetecek seviyededir. Fırsatçılığı, ayak içi kullanmı, sakinliği... Hele bir de kendi klasiği olan, birden hızlanıp rakibin solundan atıp sağından geçişi var ki...
Yukarıdaki gol vuruşuna bakın. Vücudunun duruşuna, ayaklarının açısına bakın. Böyle bir golcü yok Türkiye'de. Çerçeveyi gördüğünde topu ağlara bırakan cinsten. İlla birine benzetmemiz gerekse ben Tanju Çolak'a benzetirdim. Tribünden nasıl atıldığını anlamadığımız öyle golleri olacak ki... Seyretmesi keyif veren bir oyuncudur. Gerektiğinde Arsenal 4-3-3'ünün sol veya sağ önünde de oynatıldığını unutmayalım. Gelirse daha detaylı değerlendirmek dileğiyle...

66 Yorum:

Bu haberi gördüğümden beri doğru olması için dua ediyorum. Ne Quaresma bu kadar heyecanlandırdı beni, ne Guti, ne de Robinho...

sozcelykk dedi ki...

kulubün ekeonomik şartları ve yabancı kontenjanı eduardo için de geçerli beyler yapmayalım.

Jessie dedi ki...

bobo'nun gitmesi lazım bu şartlarda zaten. bobo durup eduardo gelecek, eduardo da gelmesin tabii ki. biz bobo'yu 5 milyon euro civarına satabilmenin hesabıyla kurguluyoruz...

herkes gelsin anasını satiim:) 23 nisan şenlikleri gibi birer ikişer paylaşırız yabancıları, evimize götürüp misafir ederiz.

JANiTSCHAR dedi ki...

BerezilyaLı'dan Santafor Olmaz.
En kralı Fabiano gelse Bobo verimi verir.

Santrafor Altidor'dur.
Fitbol Basınımızda Altidor'u tavsiye edeni göremessiniz.Çünkü Beşiktaş'In ihtiyacını giderecek adamdır.Golden ziyade sistemi işletecek,takımı önde tutacak,fizik mücadelesi ile rakip santRaforları yıpratacak adamdır.

turkkant dedi ki...

Merak ediyorum,

Hırvatistan ligindeki 28 golünü geçersek, İngiltere'de 3 sezonda sadece ligde 6 gol atabilen 1,77 boyundaki bir oyuncuyu Bobo'yla takas eder misiniz?

Jessie'den pozitif birşey duymak anca Beşiktaş bir Arsenal'liye sarkınca mümkün oluyor gördüğümüz kadarıyla. Eduardo Arsenal'de değilde Liverpool'da oynasa ''Eduardo'yu hangi parayla alıcaz, ihtiyacımız olan oyuncu tipi değil'' gibi birşeyler yazılırdı burda.

Jessie dedi ki...

arsenal'de 28 gol atıyor olsa beşiktaş'a gelmez zaten.

quaresma'da 3 senedir top oynamıyor, onu da almasaydık.

robinho da ingiltere'de oynayamadı niye almaya çalışıyoruz?

hemry gelse forma almaya koşulur, kaç golü var bu sezon?

bu arada eduardo'nun 28 golü bobo'nun üç sezonda attığı gole yakın.

potansiyel itibariyle eduardo'yla türkiye'deki hiç bir golcüyü karşılaştırmayalım lütfen.

eduardo'nun o 6 golüne bakın, sonra konuşalım.

turkkant dedi ki...

Bu arada futbolculara ödenen paralardan sıkça konuşuluyor. karşıma Real'deki oyuncuların yıllık kazançları çıktı.

Ronaldo - 9,5 million euros
Kakà - 9 million euros
Raùl - 6,8 million euros
Casillas - 5,7 million euros
Xabi Alonso - 4,5 million euros
Karim Benzema - 4,5 million euros
Guti - 4 million euros
Ramos - 3 million euros
Fernando Gago - 3 million euros
Rafael Van der Vaart - 2,8 million euros
Metzelder - 2,8 million euros
Mahamadou Diarra - 2,5 million euros
Lassana Diarra - 2,5 million euros
Drenthe - 2,5 million euros
Marcelo - 2,2 million euros
Higuaìn - 1,8 million euros
Pepe - 1,8 million euros
Granero - 1,8 million euros
Albiol - 1,8 million euros
Álvaro Arbeloa - 1, 8 million euros
Ezequiel Garay - 1,5 million euros
Dudek - 1,5 million euros

Delgado, Nobre gibi oyuncuların Higuain'den, Pepe'den fazla alıyor olmaları komik hakkaten.

Bir de, Raul transferinin olasılık dışı olduğu bu rakamlardan ortaya çıkıyor. Adama senelik 7 m. euro mu verecez?? Keza Robinho'da M. City'den 5-6 m.euro civarı almakta.

Jessie dedi ki...

liverpool'daki her hangi bir oyuncuyu alsak evden stadyuma kadar koşarım. ama transferde esas mesele maliyet ve ihtiyaçtır.

bobo duracaksa tabii ki eduardo gelmesin. ama iyi paraya satılıyorsa...

eduardo'ya 10 milyon euro verirsen eleştirenlerin başında geirim. ama 5 milyon euroya bitirirsen bi tur da olimpiyat stadında atıp gelirim...

bu adam türkiyede iş yapar. transferin detayları ortaya çıkar, kötü transfer deriz.

tello iyi futbolcu değildir ama iyi transferdir. bunun gibi.

@turkkant

ispanya'da futbolcular %50 vergi ödüyor. burda %5-10 arası yanılmıyorsam.

turkkant dedi ki...

Ben Eduardo kötü oyuncu demedim, merkez santrafor pozisyonunda Bobo'yla Eduardo'yu takas eder misin onur sordum. Uzak forvet değil, kanat forvet değil, merkez santrafor'da? Bunu özellikle sana soruyorum çünkü, Nobre konusundaki geçen sezonki detaylı açıklamaların aklıma geliyor.

britanya'daki topçuların alayı bobo'mun daşşağını yesin.

(bu yorum az önce silinmiş mi, bana mı öyle geldi)

geloraptor dedi ki...

Umarım olmaz bu transfer. Bizim lig gayet sert bir lig. Eduardo çıtkırıldım bir oyuncu. Futbol hayatı biter burada iki ayda. Hele bir de bobo'yyu satıp almak intihar olur. Arsenal'de yetişen futbolcuların zaten genel olarak karakter sorunu da olur istemem Beşiktaş'ta.

Jessie dedi ki...

arsenal'de eğer sakatlıklardan vs zorunlu bir kadro kurulmuyorsa eduardo'nun oynadığı diziliş; arshavin - eduardo - nasri şeklinde oluyordu. orada da merkezdeydi. gerçi arsenal'in belli bir merkezi olmadığı için beşiktaş'a bağlayamayız. ama beşiktaş'ın da merkez oyuncusu olacak mı, oyun nasıl kurgulanacak. bunları da bilmiyoruz.

bobo ile eduardo benzer tipte oyuncular zaten. birinin yapıp diğerinin yapamadığı bir şey yok. sadece eduardo bobo'nun yaptıklarını daha iyi yapıyor. daha iyi gol vuruşu var, pas alış verişi daha iyi, oyun zekası daha iyi, daha yetenekli, daha kıvrak.

düzenli olarak forma giymeye ihtiyacı var. belki biraz da sabır. ama sana vaad ettiği, çok daha fazlası.

yabancı sınırı olmasa nobre'yle birlikte oynatırsın, nobre pis işleri yapar eduardo yine 30 atar

sozcelykk dedi ki...

hiç böyle gereksiz işlere girişmeye gerek yok , kontenjan dolu bobo beşiktaşın en hazır en nazır en diri topçusu ,dönüp vurabilen bi oyuncu son vuruşları iyi eduardo 83lü bobo 85li

5'e boboyu satıp arsenalle can sıkan bi pazarlığa gerek yok iki oyuncunun transferine harcayacağımız emeği yabancı kontenjanın boşaltmaya harcayalım. lig de başlamak üzere bırakalım da bobo; guti quaresma ve kendisini sol açık oynatmayan bi teknik adam varken bi sene daha şansını denesin.

turkkant dedi ki...

@ Mehmet Emir Çağan

Türkiye'de 15%, İspanya'da 24%; öyle inanılmaz bir fark yok diğer liglerle olduğu kadar.
Yani Guti'ye 3.5 m. euro civarı versek senelik yaklaşık İspanya'da kazandığına gelecek.

İngiltere 50%'ye çıktı, Almanya 45%, İtalya 43%, Fransa 40%... Zaten Avrupa geçen yıl yıldız oyuncuların İspanya'ya bu vergi avantajı yüzünden gittiğini tartışıyordu. Zapetero %43'e çıkartmaya çalıştı, ama meclis reddetti.

AQ-47 dedi ki...

Jessie,
Beğendiğin bir adam gelince maliyet/fayda analizlerini bir kenara bırakıyorsun, durmuş-oturmuş-ne yapacağı belli olan Bobo'yu macera uğruna satıp (üstelik de 5 milyon euroya)süperstar Eduardo'yu alıp biraz şans verelim, biraz bekleyelim mantığı güdüyorsun. Madem Nobreyle oynasa 30 tane atar (ki ben dünya yüzünde kimsenin Nobreyle oynayıp o kadar atacağını sanmıyorum)o zaman 2 forvet oynayıp Nobre'nin iyisini alalım Bobo atsın o golleri, hatta adam da hazır, Makukula...itiş kakışa da geliyor, topu da saklıyor, gol vuruşu da iyi, değil mi? Oynatmayız bir tane yabancı defans olur biter, yanlış mı? Q7 transferinde adama tabata'ya verildiği iddia edilen paradan azını verdik, üsteli elimizde adam olan mevkiye aldık o zaman Q7yi isteyenler/gelişine sevinenleri topa tuttun.Bunları seni yermek için yazmadım haberin olsun, ama objektif yorumlar gibi görünüp belki istemeden taraf oluyorsun.

AQ-47 dedi ki...

Elimizde adam olmayan mevki diyecektim, özür

Jessie dedi ki...

beyler ben bobo'yu beğendiğimi ne zaman söyledim?

3 senedir satılsın dediğim adamın satılması söz konusu. ben demiyorum, eğer beşiktaş eduardo'yla ilgileniyorsa bobo'yla ilgilenmiyor demektir.

bunun üzerinden de bir yorum yapıyorum.

bobo'nun benim için tomas zapotocny'den farkı yok. bu kişiseldir.

siz bobo'ya güvenirsiniz, takımın eksik noktasının orası olmadığını düşünürsünüz. ben düşünmem.

delgado/tabata varken guti'ye ihtiyaç mı vardı?

ama ben bunu yazsam, "ulan guti gelmiş hala tabata diyorsun" diyeceksiniz.

ben de "eduardo gelecek, hala bobo diyorsunuz" diyorum.

bir fark yok.

beşiktaş'ın vazgeçilmez oyuncuları quaresma, sivok, ferrari, ernst, ismail, toraman'dır. bunlar dışında kim gitse üzülmem. ederini bulduklarında da gidebilirler.

lakerda dedi ki...

Merkez santraforda Bobo'yu gönderip Eduardo'yu almak bana riskli geliyor. Kendisini çok fazla izlemedim yanılabilirim tabi. Yeni sezonda 3 forvet oynayacağımızı düşünürsek Eduardo-Bobo-Quaresma 3'lüsü güzel duruyor. Ha yabancı kontenjanı derseniz Hilbert ve Sivok/Ferrari yedek olacak.

Öyle veya böyle, Schuster bir forvet istiyor ve alınacağını düşünüyorum. Bobo'yu göndereceğini hiç sanmıyorum.

Jessie dedi ki...

bobo+eduardo çok yüksek maliyet olur.

arriba dedi ki...

Eduardo golcüden öte bir adamdır..

En büyük özelliği müthiş tekniğidir..

Gol atar, fakat attığından daha çok attırır..

Bobo'dan farklı özellikleri vardır..

İkisi bir arada da oynayabilir..

Hiç hesapta ve akılda olmayan bir isimdi..

Keşke olsa..

sozcelykk dedi ki...

yabancı kontenjanı yüzünden fink gibi güzel bi adamı kaybettik.

bobo gidecekse fink'in sözleşmesini yenilesinler.

Pamukk dedi ki...

aslında ferrari gitsin anladığım kadarıyla schuster istemiyor

Pamukk dedi ki...

aslında ferrari gitsin anladığım kadarıyla schuster istemiyor

Pamukk dedi ki...

aslında ferrari gitsin anladığım kadarıyla schuster istemiyor

kma dedi ki...

bobo geçen sene 8 milyona alıcı bulmuşken satılmalıydı. sanırım bu sene o fiyatı veren yok.

biraz çirkef ama mesela makukula ismi nasıl olur?

lakerda dedi ki...

pamuk ferrari'ye teklif vardı ama kendisi kalmak istiyodu bizden yüksek para aldığı için... idmanlarda da yedek filan..

eduardo gelirse ki bence yabancı bir forvet kesin gelecek sivok/ferrari'den biri yedek kalacak bu çok net. tekrar ediyorum maliyeti fazla da olsa forvet istiyorum diyen şusterin boboyu satacağını hiç düşünmüyorum.

ferrar'nin aldığı parayı düşünürsek satılması daha mantıklı.
şimdi jessie gelecek haklı olarak eleştirecek..

bana kalırsa yerli forvet tercihimdir, ama ne yapacağı belli olmayan sercan ve eduardo'nun toplam maliyeti aynı olacak.. zor seçimler doğrusu..

yilmaz dedi ki...

eğer alınacaksa kesinlikle bobonun gönderilmesi gerekir. mevcut kadro yapısında haddinden fazla hücumcu yabancımız var. eduardo için de ernst'i gönderirsek her maç rüştüyü yerlerden toplamaya çalışırız. adam gibi bir yapılanma olsa bobo ile ikisi canavar olabilirdi. ben haberin gerçekliğine de inanmıyorum açıkcası.

ceyhun dedi ki...

alınma durumunda ekstra bir risk de takımın kimyasının bozulması. 11'de bir sene içinde fazla değişiklik yapılması riskleri giderek arttırıyor. bu sene orta sahaya ernst'in yanına oyuncu alınmayacaksa orada sanırım necip oynayacak, solda ismail yeni, quaresma ve hilbert de öyle, forvette de bir değişiklik olursa ilk 11'deki değişimin oturması ciddi zaman gerektirebilir. ernst ve necip'in önünde oynayacak bir oyuncu da transfer edilirse(guti) 5 11 oyuncusu yeni olacak.

Pamukk dedi ki...

5kere daha yazim mi :p

sçan batıran da bu yönetim oysa nasıl çıkıcaklar bakalım işin içinden
bol keseden dagıttılar şimdi geri alma peşindeler

Deniz dedi ki...

Jessie'ye Arsenal demeyin zaten, tüm takımı satar, yeter ki Arsenal'den gelsinler. Bobo ne ki.

SirEvo dedi ki...

Guti de geliyor. İyi de kardeşim bu kadar yabancının olduğu bir takımdan kimler gönderilecek? Zapo'yu bırakmıyor Şuster, Holosko, Tello, Tabata'yı kim alacak falan? Cıvığı çıktı yani..

Manu dedi ki...

Yani fink'i harcadılar,bir de ferrari giderse yandık ki ne yandık.
tabi ki maliyet hesabı yapmak lazım takım içinde ama.
İnsaf yerini takımda dolduramayacağını bildiğin birini göndermek,yenisini aramak demektir.
Aynı kalitede yenisi de türk olarak piyasada yok,yabancı olarak da ucuzunu bulmak bizim yönetimin vizyonu değil.
eduardo'ya gelince bobo giderse gelsin diyoruz kabul ama quaresma transferinden çok daha büyük bir risk olduğunu da kabul etmek lazım.
Fakat quaresma'nın porto referansına burun kıvırıp,hırvat ligini e baz almak şık durmuyor.

gnyz dedi ki...

Para var huzur var dedikleri bu olsa gerek. 11 tane yabancı var ama birgün Robinho geliyo birgün Guti şimdide bir forvetten bahsediliyor. Ama hep bu digitürk ile federasyonun yüzünden. Biri fiyatı diğeri yabancı sayısını artırdı bizim yöenticiler kimi alacaklarını şaşırdı.

Bizde bir futbolcuya diğerlerinden fazla para verince ortalık karışır yok takım içi dengeler felan filan ama şimdi turkkant'ın verdiği rakamlara bakıyorumda Madrid'de denge menge kalmamış. Kaka ile Ronaldo birçok ilk onbir oyuncusundan hatta Higuain'den 5 kat fazla kazanıyor.

shelbyl dedi ki...

Kaka ile Ronaldo cunku onlar.

Deniz dedi ki...

Ha bi de, bu vuruş ve duruştan daha iyisini 2 yıl önce Nihat'tan görmüştük.

http://www.gelsinler.net/wp-content/uploads/2010/05/nihat-kahveci-resimleri2.jpg

gnyz dedi ki...

Bende onu diyorum niye bizde Kaka ile Ronaldo çünkü onlar denilmiyorda takım içi dengeler bozulur deniliyor.

shelbyl dedi ki...

Besiktas'ta aldigi para rahatsizlik vermeyecek 3 adam var: Quaresma, Nihat, Ferrari. Hadi yanina da Ernst'i koy 4 olsun.

Isim faktoru o da. Yani Bobo bakacak diyecek ki "Ulan koskoca herifler bunlar kac kulup gormusler alacaklar tabii o kadar para." Ama Delgado'nun, Nobre'nin aldigi paraya bakip "has..tir ulan!" diyecek.

Normali budur. Gerisi Bobo'nun insaniyetine kalmis. Bir de onlari idare eden hocaya ve yonetime.

bLAck_eAgle dedi ki...

Halen devam eden yada kronik bir sakatlığı yoksa 8-10 milyon euro dan aşağı vermez arsene wenger.....onun için pek ümitlenmemek lazım....

iboay dedi ki...

işin boku çıkmadan biran önce lig başlasın.

bLAck_eAgle dedi ki...

Halen devam eden yada kronik bir sakatlığı yoksa 8-10 milyon euro dan aşağı vermez arsene wenger.....onun için pek ümitlenmemek lazım....

bLAck_eAgle dedi ki...

@shelbyl NIHAT in aldığı 3.5 milyon euro seni rahatsız etmiyo mu?

sozcelykk dedi ki...

yahu topçuların aldığını geçin bizden aldıklarına bakın.

bilet fiyatları uçuk

TA dedi ki...

vermezler onu.

ederlezi12 dedi ki...

Ben de gelmesinden yanayım .

Geçen senelerde NTV spor da yayınlanan Rangers PSG gibi takımların katıldıüı Emirates Cup turnuvasında sakatlıktan sonra Rosicky ile birlikte iyi bir görüntü çizmişlerdi. Kalitesi ortada Türkiye Ligi standardının üstünde bir forvet -santrafor oyuncusudur.

Ortalıkta Raul - Reyes dedikoduları dolaşıyor lakin Raul yerine bu adamı tercih ederim ben.

Umarım takımımızda onu görürüz.

mj23 dedi ki...

bobo'nun bu sezon sonu sözleşmesi bitiyor.menejeri yanılmıyorsam figer, ki eğer öyleyse 2-3 milyon euro imza bedeli + epey yüksek bir maaş dışında (quaresma'nın maaşının aynısını ister, nobre'de yaptığı gibi) beşiktaş'a tekrar imza atacağını zannetmiyorum.durum bu olunca sözleşmesi bitmeden iyi kötü piyasası olan bir adamdan para kazanmak çok yanlış bir düşünce değil sanırım.

AQ-47 dedi ki...

elimizde 1 tane iyi ya da idare eder diyebilecegimiz golcü var, hocamız golsüzlükten şikayetçi ve biz elimizdeki 1 golcüyü satıp, üzerine de muhtemelen iyi para verip biraz daha iyisini alıyoruz...ama o da ne, yine sadece 1 adet golcümüz kalıyor...hücum oynamak ille çok sayıda golcüyle olmaz diyebilirsiniz, wolfsburga bakın derim o zaman, dzeko 28 grafite 26 gol atmıştı...kim alıştırdı bizi tek forvetli sistemlere bir bulsam...

ederlezi12 dedi ki...

@aQ- 47

10 numara fetişlerine , futbol sisteminin diziliş ve tek forvet , çift forvet , tek önlibero , çift ön libero lardan ibaret sanan aptallara sormak lazım..

okka dedi ki...

bir kussak artık. devamlı şişmanlıyoruz...

bobo'nun menajeri figer değil

Pamukk dedi ki...

figerdi bobonun menajeri ne zaman değişti

TheRasco dedi ki...

Benim bobonun menajeri...

yapay dedi ki...

Beyler bu dzeko Nun maliyeti nedir? madem uçuyoruz iyicene uçalım aq

matiasemilio dedi ki...

gidecek yabancılar arasında tabatanın oldukça az zikredilmesini şaşkınlıkla takip ediyorum..delgadoyu beğenmemiş herr şuster;pehh..

lakerda dedi ki...

altidore'u alırsak bobo gider heralde.

Pamukk dedi ki...

başkan çıldırmışken taraftar nie çıldırmasın? mantıklı

tabata, tello, holosko:( gitsin madem. fink kalsın. ama tkaım arıyomuş.:(

tearkan dedi ki...

Eduardo tabi ki çok kaliteli oyuncu; fakat mevcut kadroda Bobo'yu gönderip de oynatabileceğimiz bir adam değil bence. 4-4-2; yani çift forvet oynayacaksak Nobreyle beraber çok iyi olabilirler; ama pek inanmıyorum 4-4-2 taktiğiyle oynayacağımıza. Ön tarafta Kü7, Bobo, Eduardo gibi bi üçlü de gözüme güzel gözüktü bi an ama arka tarafı 6 yabancı dahilinde ayarlayamayıp vazgeçtim bu işten.

Bu arada Realden serbesttir yazısını almamız halinde bu akşam yada yarın maçtan önce açıklanacakmış sanırım Guti transferi. Takımda kaç yabancı olduğunu sayamıyorum artık. Üstte bi arkadaşın dediği gibi ne zaman kusmaya başlayacağız bilemiyorum.

lakerda dedi ki...

@Tearkan

Şöyle olurdu:

----------Rüştü--------------------Ekrem-Toraman--Sivok(ferrari)-İbo--

--------Necip------Ernst-----------

--------------guti-----------------

---Quaresma-------------Eduardo----
--------------Bobo-----------------

turkkant dedi ki...

Arsenal Menajeri Arsene Wenger, Hırvat futbolcu Eduardo'nun bu transfer döneminde takımdan ayrılabileceği yönündeki haberleri net bir dille yalanladı.

Sportske Novosti'ye konuşan Fransız teknik adam, "Eduardo, Arsenal'in sözleşmeli oyuncusudur ve ben ondan önümüzdeki sezon çok şey bekliyorum. Kötü bir sakatlık geçirdi, uzun bir süre sahalardan uzak kaldı. Ancak müthiş azmiyle hepsini geride bıraktı. Bizim için çok önemli bir oyuncu" ifadelerini kullandı.

Müfit dedi ki...

Şu andaki transferlere bakınca, "aman Toraman'a bu sene birşey olmasın, şapa otururuz valla" diyorum ben.
Necip sezonun yükünü kaldırabilirse
1 kale (rüştü/hakan/cenk)
3 savunma (ekrem/rıdvan(iyileşir inşallah bir an önce), toraman, delinho/ismail)
1 ortasaha (necip/uğur(mecburen))
1 de forvet (nihat/nobre(gitse mutlu olurum ama adam yok))
şeklinde 6 TC pasaportlu oyuncu oynatma şansımız olur. Bunlardan maça ve sakatlık/cezalı durumuna göre 5'ini seçip oynatacak işte hoca :)
Ya da fazlalık yabancılar takasa verilip (aslında Trabzon'a Tello-Holosko verip Selçuk ya da Giray'a sulansak fena olmaz), 1-2 tane 11'e koysan sırıtmayacak, rotasyona sokulabilecek Türk oyuncu transfer edebilsek ne de güzel olurdu...

veysel dedi ki...

müthiş olur

AQ-47 dedi ki...

beyler türk'ün türk'ten başka dostu yok :)

Jessie dedi ki...

shakhtar'a gitti. bedel açıklanmadı ama 6-7 milyon pound civarında olduğu tahmin ediliyor.

bobo bu adamdan daha iyi zaten. bobo'ya 6-7 milyon pound veriyorlar da biz vermiyoruz :)

ederlezi12 dedi ki...

Ben de ümitlenmiştim bir ara ama neyse..

Yorum Gönder

Ara