.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

16 Mayıs 2010 Pazar

TSL / Bursaspor - Beşiktaş Maçı

144 Yorum:

Pamukk dedi ki...

kazanırız

Pamukk dedi ki...

..derken postu jessie nin açtığını görmemiştim :/

cha dedi ki...

trabzon yensin. biz de yenelim

yusuf dedi ki...

trabzon puan alacaksa -ki zor-; ben, yenilmeye razıyım.

esgo dedi ki...

Fenerbahçe - Trabzon - 2
Bursaspor - Beşiktaş - 0
Gençler - G. Saray - 1

Bursa şampiyon
Beşiktaş 3.

mit dedi ki...

Bursa şampiyon olacaksa yenilmeye razıyım.

Sertug Ozgur dedi ki...

antu'dan ibrahim üzülmez temalı romantik bir video bekliyorum.

Ekrem35 dedi ki...

ben de eser gibi düşünüyorum. umarım öyle olur..

kma dedi ki...

bu maçta batuhan oynar mı artık diye düşünürken eskişehire satılmış, bonservisi ile birlikte.

satılmasına üzüldüm ama beşiktaşta nasıl bi geleceği olacağını da bilemiyordum açıkcası.

yolu açık olsun.

smyrnian dedi ki...

iki maç da berabere giderken trabzon 90 da atsın sonra bizde atalım aptal olsunlar

sonucunda kim şampiyon olursa olsun. biz olamadıktan sonra hiç umrumda değil. 2006'da eğitilebilir zeka özürlü adamın teki "gs şampiyon olsun, biz de kupayı alalım" dedi zaten. bir camiaya bir eğitilebilir zeka özürlü yeter. çıkalım, topumuzu oynayalım, mümkünse kazanalım; değilse şampiyon kimse tebrik edip ortamdan uzaklaşalım.

Kalten dedi ki...

Batuhan 2 milyon Euro'ya satılmış

Seneye 10 milyona Fenere gider

Ulaş dedi ki...

Hakan - İbrahim Kaş - Toraman - Sivok - İsmail - Fink - Tello - Necip - Ernst - Nihat - Bobo onbirini bekliyorum.

Atak bir beşiktaş olmasını ümit ederim. Atamazsak yeriz bari =)

esperanza dedi ki...

Bursa gule oynaya 4-1 kazanir.

ilk 30 dk da 2-0 olur. 70 ten sonra 1 oyuncumuz kirmizi gorur.

ote yandan ts yi 3 leyen fb mutlu sona ulasir

yapay dedi ki...

Bir beşiktaşlı olarak hayatımda ilk defa beşiktaşımın kaybetmesini istediğim maçtır.

bjk bursa 0
fb ts 0
gs gb 0
dünya 0
:)

ian dedi ki...

off sezonun son maçı. içim sıkıldı yine. ben diyarbakır ve manisa maçlarını bile heyecanla bekledim.

rıdvan'ın sakatlığı çok üzdü. nihat parladı. deli ibo soldan kaptırdı. bayaa bayaa gol de attık he. ismail de ne pas attı ama.

alalım şu maçı. fener bursa beni ilgilendirmiyor.

Maça ne olursa olsun mutlak mağlubiyet parolasıyla çıkmalıyız.

Asphalt Monkey dedi ki...

Bir taraftar nasil olur da kendi takiminin yenilmesini ister anlamis degilim. Fener'i günahim kadar sevmem ama onlar sampiyon olmasin diye de Bursa macinda ne zaman gol yiyecegiz diye dört gözle bekleyek degilim. Olur da biz kazanir Bursa da bu yüzden sampiyon olamaz, o zaman otursunlar kardes takim Agücü macinda kaybettikleri 2 puana yansinlar.

Unknown dedi ki...

son dakika leyhimize penaltı olsun,ibrahim ege gelsin penaltı noktasını kazsın, eşelesin falan, bobo penaltıyı yine kaçırsın, tam bu sırada ts gol atsın combo olsun(:

tai dedi ki...

kaybedilmesi demek, bazıları için 35 senelik ekmek demek. yattınız, sattınız martavallarını dinlememek için kazanmalıyız.

bari şurada tanım yapmayın yahu ahahaha.
ekşi beşiktaş, bir sözlük değildir diye tanım yapayım da tam olsun

Neo Wan dedi ki...

bakıyorumda bursayla kanki olmuşsunuz. eski çamlar bardak oldu hesabı. g.saray maçınızı hatırladımda hiç şaşırmadım.
YD: Bursa şampiyon olsun 3.de biz olalım :))

threepoint dedi ki...

fenerbahçe son dakikaya-zor ama-geride girsin, biz de son dakikada Bursa'ya gol atalım, bütün Saraçoğlu gol diye inlesin. Bu, benim için bambaşka bir zevk olacaktır, şampiyonluklarla zaferlerle karşılaştırılamayacak kadar.
kimsenin kimseyle "kanki" olduğu yok. Beşiktaş haricinde şampiyon kim olursa olsun; hatta memleketemin takımı Bafraspor süperlige çıksın, o zaman bile umrumda değil.

Pamukk dedi ki...

"satış yapcaz" saldırsın medya da ntv kocaman başlık atsın 3.lük için yenmek zorundalar diye
introlar yapılsın

bursa valisi de açıklama yapmış, şampiyonluğu garantileselermiş alcaklarmış bizim taraftarı. başkanları da öyle diodu zaten. cin olmadan adam çarpmaya kalkıyolar dalga mı geçiyosunuz ulan

Pamukk dedi ki...

hakem cüneyt çakır

mufittezel dedi ki...

beşiktaş birşey olamıyorsa kim ne olmuş bana ne, alayı beter olsun. yenilelim bursa şampiyon olsun diyen zihniyete de kafam girsin ayrıca, böyle beşiktaşlı olmaz olsun...

alper dedi ki...

hala fener yenilir şu olur bu olur bursa şampiyon olur diyenleri okudukça üzülüyorum yav.3 post aşağıda 15 gün önceden fener -ts maçını yunus yıldırım yönetir herkes bakar diye yazmışım netekim o olmuş siz hala romantizm peşindesiniz.
eze eze söke söke hakemlerin-bilicanın alnın teri ile fener şampiyon.gol şov bekliyorum.lig karşılığı verilen kupanın rövanşında.yuns baba ilk penaltısını da çalar.sezonu layıkıyla tamamlar.

kveldsmork dedi ki...

metin-ali-feyaaz koysun ,beşiktaşım şampiyon olsun...olamayacağına göre kim olursa olsun.bursayı evire çevire yeneriz umarım.bakarsınız fenerbahçe trabzona yenilir,sayemizde şampiyon filan olurlar.
bilica sevincinden santraya çukur açsın,bunu gören baroni gözyaşlarına boğulsun,emre nihayet sarı kartını görsün(hatta hakem sarı kartı emreye imzalatsın)volkan kıçında yumuşattığı topu ossuruğuyla başkanına doğru yollasın,lugano sahada ağzını burnunu kırmadığı oyuncu kalmadığından TS yedek kulübesine dalsın
yenelim kardeşim.
yenelim ki,sayemizde şampiyon olsunlar.yenelim ki aziz başkan bile şaşırsın.akşam başını yastığa koyduğunda düşünsün...
'ulan,keşke o kadar hakem odası basıp,sağa sola saçılmasaydım,adamlara bak.bizi elleriyle şampiyon yaptılar.hala maçların sahada oynandığı ve kazanıldığını zannediyorlar'desin
yenelim ki bursasporun rıdvana geçmiş olsun mesajının ne kadar boş,ne kadar yalan olduğu anlaşılsın,yenilsek bile şampiyon olmuş gibi kutlama yapacağız lafı ne kadar delikanlı görülsün.
kim kimin kankası,kim kimin kızılı,kim kimiz aziz(!) dostu görülsün...


yenelim kardeşim.hem de öyle böyle değil.evire çevire yenelim.biz beşiktaşız.

Deniz dedi ki...

Bursa'yla görülecek hesabımız var. Şikeci Beşiktaş pankartlarını ne çabuk unuttunuz?

Çıkıp 5 atalım, fener de puan kaybetsin hatta, bu travmadan 10 yıl kurtulamazlar. Ne de güzel olur.

Deniz dedi ki...

Pamukk o formayı satsana bana.

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ozgur dedi ki...

Beşiktaş kazanmaya oynar...ne demek yenilelim???
Yenilelim diyenler bursa formasıyla gezsinler, daha etkili olur, daha güzel bir kampanya başlatmış olurlar.
Biz Beşiktaş'ız bunu aklınızdan çıkartmayın, biraz büyüyün artık...

Pamukk dedi ki...

Ali Zitouni: "Necati, Beşiktaş ile anlaştı"

Benim Bursa maçı kadrom da bu

--------------Korcan--------------
Serdar Ö.-Cumali--İbo kAŞ.--Atınç
Holosko---Fink----Uğur------Üzülmez
----------Nobre--Batugol

arriba dedi ki...

beşiktaşlılığı kimseden öğrenecek halimiz yok.. beşiktaş bu maça gençlerle çıkmalıdır.. gençler büyük olasılıkla kaybeder.. ancak iyi bir tecrübe olur o at
mosfer.. yunus yıldırımın fenerbahçeyi ince ince destekleyeceğini hepimiz biliyoruz.. o maç eşit koşullarda oynansa her türlü daha güçlü kadrosu ve daha takım oyununa haiz futboluyla trabzon alır.. ben trabzonun futboluna saygı duyuyorum.. hakemlere rağmen en kötü beraberlik alacaktır diyorum.. bu olasılık da yüksek.. bizim bursayı ernstli ferrarili nihatlı bobolu sivoklu kadryla çıkıp yenmemizin bize hiçbir faydası olmaz.. olsa olsa öngördüğümüz ancak önünü alamadığımız ezik model insanların yoğunlukla desteklediği fenere faydası olur.. kimse burada fenerin kaybettiği bir anda, beşiktaşın bursayı yenmesine sevinecek bir beşiktaşlı duruşu beklemesin.. bu sene bu ucuz lige gösterilecek en güzel duruş, öyle saça böyle tarak duruşudur.. ayrıca atınça, necipe, cumaliye ve bilhassa onura çok güveniyorum..

bize volkan seni versinler bizde maci.

matiasemilio dedi ki...

biz olamıyosak kim olursa olsun mantığındayım yıllardır ama bana hayatımın en iğrenç gecelerinden birini yaşatan kirli bir takımın şampiyon olmasını istemiyorum bu yıl..
o geceyi,bilikayı,emreyi,hakemi,olanları hiçbi zaman unutmıycam;
forza bursa!

Ryu dedi ki...

Fenerin olası puan kaybı, bizim de Bursa'yı yenmemiz tek dileğim. El $eyiyle gerdege girmek neymi$ ya$ayip gorsunler :) Bir yandan da $u kadıkoyde yapilan çirkeflikleri düşündüğümde Bursa kazansın istiyorum hem karnım doysun hem pastam dursun şarkısı eşliğinde.

MadLover dedi ki...

bursa sampiyon olur her türlü, biz iyi oynasakta bursa ters gelen takım ayrıca da 3-0 gibi farklı bi maglubiyet bekliyorum..he fener macıda zerre kadar ilgilendirmiyor beni

Yaw aslında Gs'ın yabancılarının hepsi gitti,bir sürü de sakatı var.Paf ağırlıklı takımla Ankara'ya gidecekler.Bence puan bile alamazlar.
Bunun için Bursa'yı yenmemizin veya puan almamızın bir anlamı olabilir.Fener zaten şampiyon oldu gibi birşey.Sezonu 15 gün önce açmak ne olursa olsun bir dezavantaj.Bu sene gs'yi gördük.10.haftadan sonra dağıldılar ama ben bizim de Bursa'dan puan alacağımızı hiç sanmıyorum ama bence 1 puan bile bizi 3. yapacak.

TA dedi ki...

fb-trabzon maçının hakemi cünet çakır olsaydı her türlü sonuç çıkma ihtimali vardı.ama yunus yıldırımla hiçbir süprize yer bırakmadılar.

yapay dedi ki...

Allah Allah, siz kimlersiniz ki bizim beşiktaşlılığımızı sorguluyorsunuz. Yukarıda birisi de kafam girsin filan demiş, o kafa fener şampiyon olup şampiyonlar ligine direkt katılırsa alacağı milyon euroluk şöhret futbolcularının kafası ve malesef sadece bize değil yukarda ucuz kahramanlık yapan taraftarcıklara girecek. Biz daha 2 yıldız mı 3 yıldız mı muhasebesi yapanlar 4.yıldızı aldıklarında girecek o kafa.

Yenilsek ne olacak ki, ilk defa mı yeniliyoruz, nedir yani, kaybedecek neyimiz var bu saatten sonra ama ezikler şampiyon olursa yine kahraman olacaklar, tüm pisliklerin üstü(bilica, hakemler, federasyon) örtülecek, sıvanacak.

Kimin daha iyi beşiktaşlı olup olmadığını sorgulamak haddinize düşmez,

Forza Bursa, kalbimiz seninle sonuna kadar.

ian dedi ki...

beşiktaşlılığı fener-gaasaray nefretinden beslenen kişiler, iyi birer beşiktaşlı değillerdir.

gerçek beşiktaşlılık ne olursa olsun takımının kazanmasını isteyenlerdir.

bunu sorgulamak haddime mi? evet, haddime. ben yaptım oldu.

nefret ve sidik yarışı isteyenlerin gidecekleri yerler mevcuttur. gitsinler. haddime mi bunu söylemek? evet, ben yaptım oldu.

saldır beşiktaş, kalbimiz sadece seninle, sonuna kadar.

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
arriba dedi ki...

..ve bunlar sanırım robbie fowler aut çizgisinin beyazını burnuna çekerek koştuğu vakit, saha kurallarını ihlal etme fowler, beyaz mafyası böyle protesto edilmez deseler misal çok tutarlı olurlar..

- keşke bir penaltı olsa son dakika bursada lehimize..

- fener trabzona yenik maç bitmiş..

- o zükük skorboardlarına naklen yansıtsalar hatta o penaltıyı kadıköyde..

- deli ibo gelse penaltı beyazının üstünde tepinse, sıçsa sıvasa, cinnet getirse..

- bobo gelip protest bir vuruşla topu penaltıdan taça yollasa.. bir beraberlik..

- averajla şampiyon bursa olsa..

..şimdi bu kardeşler çıkıp beşiktaş futbolun ruhuna, beşiktaşlı duruşuna aykırı hareket etti mi diyecekler?

yoksa beşiktaş adamı böyle adam eder mi diyecekler?

dedim oldu.. bir düşünsünler..

ha bana kalsa atınç gelsin doksanda kafayı soksun..

bence siz biraz büyüyün artık.. tek hamle ötesini geçenki bir mantık testinde tavşanlar da düşündü avustralya da.. o kıtanın tavşanları ama, mustafa dayınınkiler değil..

ian dedi ki...

adam çıkmış beşiktaş'ın yenilmesini istiyorum diyor, sonra da benim beşiktaşlığımı nasıl sorgularsın diyor.

ben sorgulıycam tabi, kim sorgulayacak? nefret ettiğin fenerliler mi sorgulayacak?

hiç boşuna "ben beşiktaşlıyım" diye dolaşmayın ortalarda. değilsiniz kardeşim bu kadar basit. hırsın ve nefretin tarafındasınız. nefret ettiğiniz fenerden de bir gram farkınız yok.

takım iyi bir sezon başı kampı geçirsin istiyoruz. sezonu erken açıp erken kopmayalım. oyunculara iyi yükleme yapılsın diyoruz. adam çıkmış, maçı kaybedelim diyor.

ali kuçik'e, batuhan'a, onur'a desteğiniz şimdi mi aklınıza geldi? bu çocuklar sizin nefret ettiğiniz takım şampiyon olmasın diye oynamayacaklar, beşiktaş kazansın diye oynayacaklar ve her zaman da oynamalılar.

bir de utanmadan savunuyorlar kendilerini. insanın yüzü kızarır ya. gerçi yeşil-beyaz olmuş şimdiden yüzleriniz. bu bukalemunlar beşiktaşlı falan değildir.

arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
yapay dedi ki...

Hırsın ve nefretin tarafında değilim, hakkaniyet ve adaletin tarafındayım. Şu geldiğimiz noktada eziklere yapılan her türlü kıyağın, eziklerde ve buna göz yuman-çanak tutan fener medyasında ve federasyonda her türlü patlamasını istiyorum.
Bunun içinde kaybedilecek bir üç puanın şu aşamada önemsiz olduğunu düşünüyorum.
Ben beşiktaşım için en iyisini istiyorum, yarın kaybedilecek bir üç puana karşılık eziklerin göt oluşunu seyretmek, muhtemelen kaybedecekleri milyon euroları, yaptıkları, kirlettikleri futbolcu alınterlerinin vebalını görmek istiyorum.
Kısacası adalet istiyorum, yemişim üç puanını, sanki galibiyet serimiz var, sanki şampiyonluğa koşuyoruz.
Hangimiz daha çok beşiktaşlıyız?
(bende yazdım oldu, demek oluyormuş)

ian dedi ki...

hiç kıvırma arriba. nasıl bir kafa varsa artık sende, bir sürü hayal falan kurmuşsun, yok skorbordda gösterseler falan.

kafanda fenerlilerin çekmesini istediğin acıları kurmuşsun hep. bari bizim çocukları alet etme bu saçmalıklara.

"nihat da oynasın ama çok koşmasına gerek yok.." falan demişsin. bu ne şimdi?

beşiktaş sadece kendine hizmet eder. fenere ya da bursa'ya değil. beşiktaş için tabiki gençler oynayacak.

bana kahinlik yapma falan diyorsun. kafanda fenerle ilgili senaryolar üretiyorsun. ben kahinlik yapıyorsam da beşiktaş için yapıyorum. beşiktaş'a olan sevgimden dolayı yani, başkalarına olan nefretimden değil.

neyse, daha fazla cevap yazamayacağım sana. umarım beşiktaş yener yarın. kim şampiyon olmuş çok umrumda değil. sen de çok üzülme fener şampiyon olursa, bizim amacımız elbirliğiyle beşiktaş'ı şampiyon yapmak.

illa fener'den nefret etmek istiyorsan, sidik yarıştırmak istiyorsan gaassaraylı ol bence. adios!

ian dedi ki...

wow teker teker geliyorsunuz, güzeel.. dur çıkmadan sana da cevabını verelim yapay.

ben de ligin temiz olduğunu iddia etmiyorum. kadıköy'deki maç sonrası neler yazdığım blog arşivinde mevcuttur. gayet sinir dolu yazılardı.

ama hiçbir kuvvet bana "beşiktaş'ın yenilmesini istiyorum" dedirtemez. istersek 10. sırada olalım farketmez. taraftarlığın ruhuna aykırıdır bu.

soruna da cevap veriyim. ben ve benim gibi düşünenler daha iyi beşiktaşlılardır. sen ve senin gibi düşünenler daha "yapay" beşiktaşlılardır.

yarın beşiktaş gol atınca üzülmeyin yapay ve arriba. burada hepimiz aynı gemideyiz, çocukluk etmeyin. fenere cevabını futbolcular fener maçlarında verir, biz de inönü'de veririz. fair-play çerçevesi dahilinde tabi.

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yapay dedi ki...

nickname'den beşiktaşlılık seviyesi ölçen ian arkadaşım:

Nasıl ki ulusal herhangi bir takımın (ezikbahçe hariç tabiki) yabancı bir takımla maç yaparken desteklemek tuttuğumuz takıma helal getirmiyorsa bu maçta da takımın gençlerle çıkıp yenilmesi ne siyahı ne de beyazı lekeler.

Eziklerin şampiyon olup para cukka yapması karşılığında alex gibi gerçekten iyi oyuncularla kendilerini güçlendirmeme ihtimali bile (ki diğer saydıklarımı tekrar etmemek adına yazmıyorum) başlı başına yarın ki maçta bizim puan kaybetmemizi gerekmekte.

Daha nasıl basit anlatacağımı bilemiyorum, çünkü hala klavye başında kendi kıstaslarına göre renk aşkımızı ölçmektesin. Biraz uzun vadeli düşün, takımın yararlarını düşün, emin ol sadece 3 puan karşılığında çok şey kazanacağız.

Kapiş?

ian dedi ki...

ulan arriba. bak ulan diyorum. sana laf yetiştirmekten raporumu yazamıyorum.

arriba dedi ki...
Bu kayıt, yazar tarafından kaldırıldı.
13 Mayıs 2010 13:13
arriba dedi ki...
Bu kayıt, yazar tarafından kaldırıldı.
13 Mayıs 2010 13:18
arriba dedi ki...
Bu kayıt, yazar tarafından kaldırıldı.
13 Mayıs 2010 13:22
Ozgur dedi ki...

Beşiktaş kazanmaya oynar...ne demek yenilelim???
Yenilelim diyenler bursa formasıyla gezsinler, daha etkili olur, daha güzel bir kampanya başlatmış olurlar.
Biz Beşiktaş'ız bunu aklınızdan çıkartmayın, biraz büyüyün artık...
13 Mayıs 2010 13:54


yok robbie fowler, yok 1 mayıs. ne kadar alakasız şey varsa laf kalabalığı yaptın.

basit cümlelerle anlatıyorum ben derdimi sana.

bu yukarıda sildiğin yorumlarda ne demiştin speedy gonzales.

adam gibi "ben fenerin şampiyon olmasını istemiyorum, o yüzden beşiktaş yenilsin" diyemiyosun. sabahtan beri yok laktak testi bilmemne.

yazdıkların da yazdıklarım da gayet açık.

sen kafanda kur halâ skorbord fantazilerini. ölücem gülmekten.

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...

adam halâ gelmiş bana alex falan anlatıyor ya. oğlum manyak mısınız lan? ne demek 3 puan karşılığında çok şey kazanacağız. bizim yarın kazanacağımız birşey varsa o da üçüncülüktür o kadar.

eminim siz lazio taraftarının inter maçındaki hareketlerini de savunuyorsunuzdur. olum inönü'de yapmayın öyle şeyler. beşiktaşlılık böyle birşey değil. taraftarlık böyle birşey değil. fener messi'yi alsın ne yazar. gaassaray dünyaları aldı ne oldu?

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...

arriba dedi ki...
Bu kayıt, yazar tarafından kaldırıldı.
13 Mayıs 2010 13:13
arriba dedi ki...
Bu kayıt, yazar tarafından kaldırıldı.
13 Mayıs 2010 13:18
arriba dedi ki...
Bu kayıt, yazar tarafından kaldırıldı.
13 Mayıs 2010 13:22

burada ne yazdın sen ne? nereye kaçıyorsun?

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yapay dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...

ben edebiyat falan yapmıyorum arriba. sana soruyorum sadece sildiğin yorumda ne yazıyordu diye? ya cevap verirsin ya da vermezsin bu kadar basit. kaçak güreşiyorsun.

neyse çok da önemli değil artık. ben istediğimi aldım seninle ve yapay'la yaptığımız karşılıklı konuşmalardan.

benim fener takımına baktığım yegane maçlar, beşiktaş ile oynadığı maçlardır. umarım anlatabilmişimdir derdimi.

yapay, senin seviye antu'ymuş be. son cümleni de şahan'ın yaptığı profesör tiplemesi gibi okudum da eğlendim biraz. bu da kârdır. "ilirleyin artıhh ya, çıharın şu at gözlüklerinizi.."

yapay dedi ki...

Merak etme ian bende antu değil de inci seviyesi de var gerekirse (yada ne demek istediğimizi anlayacaksan) onu da kullanabilirim güzel kardeşim.

Sen iste yeter...

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...

yapay, o yönünü çıkarırsan üzülürüm o zaman muhattap olduğuma. çünkü o zaman insanlar rahatsız olurlar. nasıl birşey olduğun ortaya çıktığı zaten. gerek yok. küfür falan etme rica edicem. mahcup olmak istemem site yöneticisi arkadaşlara.

az önce merak ettim, ben nereden bulaştım buraya diye. yazdığım ilk iki yorumu koyucam aşağıya. onlar ne demek istediğimi çok iyi anlatıyorlar.


ian dedi ki...

off sezonun son maçı. içim sıkıldı yine. ben diyarbakır ve manisa maçlarını bile heyecanla bekledim.

rıdvan'ın sakatlığı çok üzdü. nihat parladı. deli ibo soldan kaptırdı. bayaa bayaa gol de attık he. ismail de ne pas attı ama.

alalım şu maçı. fener bursa beni ilgilendirmiyor.
11 Mayıs 2010 22:26


ian dedi ki...

beşiktaşlılığı fener-gaasaray nefretinden beslenen kişiler, iyi birer beşiktaşlı değillerdir.

gerçek beşiktaşlılık ne olursa olsun takımının kazanmasını isteyenlerdir.

bunu sorgulamak haddime mi? evet, haddime. ben yaptım oldu.

nefret ve sidik yarışı isteyenlerin gidecekleri yerler mevcuttur. gitsinler. haddime mi bunu söylemek? evet, ben yaptım oldu.

saldır beşiktaş, kalbimiz sadece seninle, sonuna kadar.
15 Mayıs 2010 21:24

arriba dedi ki...

ian

baba cidden raporunu yaz ya

koyayım bursaya fenere ;)

ian dedi ki...

yazdım yazdım. buraya takılıp da işimi aksatacak değilim. ikisi gitti bir arada. konu beşiktaş olunca sonuna kadar tartışırım prensibinden dolayı oluyor hep bütün bunlar. ben alışkınım, gayet iyi.

arriba dedi ki...

yapay,

boşver dostum,

biz herkesin olmasını dilediği şeyi dillendirebiliyoruz en azından..

bazen zafere giden yolda bir adım geri atılabilir..

ve sana çıkıp ulan korkak, hain diyenler olacaktır..

ancak misal ian arkadaş burada hala fenere endekslenmekle suçluyor ki bizi farkında değil, kendisi fenere endekslenmiş..

benim için fener sadece şu aşamada türk futbolunun ırzına geçen sahtekarların yönettiği bir camiadır.. bu 15 sene önce galatasaraydı..

semboldür.. taşlanacak şeytandır.. savaşılacak değirmendir.. kim hangi üslupla anlıyorsa..

misal ben önce futbolu
sonra beşiktaşı
sonra misal livornoyu
adana demiri
seviyorum..

bizim endekslendiğimiz konu haksızlığa karşı verilecek tepkidir.. fener değil..

ve beşiktaş yenilmelidir derken ben, şu kadar aklı olan kişi anlayabilir ki şike yapsın demiyorum.. genç bir kadroyla çıksın ve yenilelim... az bir ihtimal kazanadabiliriz..

ucuz kahramanlığın lüzumu yok.. esas tehlikeli olan o penaltıyı kazıdıktan sonra taca atabilmek..

işte bu

göt ister..

anlatamadık..

boşver..

yapay dedi ki...

@ian,

yarınki maçta beşiktaşımın kaybetmesini istiyorum tüm gönlümce, sende kazanmasını istiyorsun. Senin bakış açına göre ben beşiktaşlı değilim.

Senin bakış açınla bende sana "tüm olup bitenlerden sonra takımın fenere şampiyonluğu elleriyle hediye etmesini" istediğin için aynı argümanı savurabilirim.

Ama savurmam, çünkü bir başkasının kartal aşkını belirlemek kişiliğini bilmediğim sanal yazılarla dolu bir ortamda haddime düşmez.

Beni rahatsız eden nokta şu: "manyak mısın, antu'lu gerzekler gibi yazmışsın, şahanın tiplemesi ile okudum yazdıklarını, ne mal olduğun belli oldu" vs diyerek hala (farkında olmasan bile) hakaret ediyorsun.

Seviye düşmesin diye oldukça törpülüyorum yazdıklarını ama bu saldırgan tutumun devam ederse senin gibi konuşacam bende.

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
delgado dedi ki...

2.yarının ortasından beri beşiktaş'ın şampiyonluk şansı varken bile bursa'nın şampiyon olmasını istedim, fenerbahçe'yi de bursa'nın yolunu açıcaz diye yenmemizi istedim. kolpa beşiktaşlı mıyım, bilmiyorum. belki de öyledir. gerçi gerçek beşiktaşlığın, taraftarlığın sınırlarını da kim çiziyorsa artık anasını satayım. taraftarlık, beşiktaşlılık bunu gerektirmezmiş. napsın arkadaş insanlar, sırf içinden geleni söyledi/düşündü diye takım mı değiştirsin, sırf "gerçek beşiktaşlılar" gibi düşünmedi diye. kimse burda "ben yenilelim istiyorum, siz hepiniz öyle isteyin lan" demiyor ki. herkesin beşiktaşlılığı kendine, herkesin taraftarlılığı kendine. ben burdan sana "taraftar olma"nın bile ne kadar saçma olduğu bile savunabilirim mesela sabaha kadar, ona ne diyeceksin. ya benim taraftarlık değerlerim seninle bir değilse, ya düşüncelerim farklılaşıyorsa?

evet arkadaşım. kazanalım istemiyorum. hiçbirimiz kazanmayalım, eşşek gibi kaynaklarla bi boku beceremeyen üç büyükler bu sene nal toplasın bi zahmet, kodumun ülkesinde koskoca süper lig'de fenerbahçe'ye iki gol atan futbolcuyu maç sonrası kenara çekip röportajda "nerden geldin adem? kaç senedir eskişehir'de oynuyorsun?" gibi sorular soruluyor. ulan koskoca ülkenin birinci futbol liginde 14 takımın 34 maçından 26sını izleyemiyor o 14 takımın taraftarı. olsun anasını satayım, bursa'ya koyalım fenerbahçe de şampiyon olsun. sahada ruhunu ortaya koyan, "rüyamda şampiyonluk görüyorum" diyen futbolcular yerine, emre belöozğlular, bilikalar kaldırsın o kupayı. altyapıdan çıkan oyuncularıyla oynayan, tabata'nın parasıyla oyuncularına maaşını anca ödeyebilen takımlar kazansın artık şu kodumun ligini, aziz yıldırımlar değil. olsun anasını satayım, sonsuza kadar 3 büyükler şampiyon olsun.

buca seneye çıksın, herkese sırayla koysun şampiyonluk maçında da bizle oynasın bize de koysun. ya da siktir edin, 14 milyon yooru'ya aldığımız quaresma çaksın son dakikada sağ çarprazdan. şampiyon olalım, 40 gün 40 gece eğlenelim. dolmabahçe'de balolar düzenleyelim, şampiyonlar ligi'ne katılalım. ordan gelecek gelirle şampiyonlar ligi'nde bi bok yapamayalım. turnuvanın en kötü takımı olalım her sene, ama ligi her sene kazanalım. 2013-2014 sezonunda rizespor teknik direktörü hami mandıralı yayıncı kuruluşun bir programına konuk olsun, oğuz tongsir "bu sene kimleri kadronuza kattınız hocam?" diye sorsun ona. anadolu takımları sürünmeye devam etsin hala, ayağını kaydıralım hepsinin. gaziantepspor'lu, antalyaspor'lu hiçbir taraftar hakkını arayamasın hiçbir yerde. internette zaten yeri yok, ezik onlar. televizyona zaten çıkamazlar, nereye çıkıyonuz lan, programlarda isminiz bile geçmiyor piçler. zaten ne hakkı, 26 maçınızda o dönen dolaplardan nerden haberiniz oluyor ki hak iddia ediyorsunuz. galatasaray, fenerbahçe, beşiktaş sizinle oynadığı ottan boktan bi maçtan sonra barkovizyonlar, powerpoint sunumları yapabilirler ama. onlar büyük. çok büyük. aman he federasyonun ödediği paralarda adalet olmasın, yoksa haksızlık olur büyüklerimize. paşkanları öyle diyor.

yiyin birbirinizi, böyle boktan bi ülkede, boktan bi ülkede, adaletin olmadığı yerde, sporun sevilmediği, gençlerin siklenmediği bir yerde hala birbirinize taraftarlık neymiş, onu öğretin.

delgado dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...

@ yapay,

gerzek ve mal kelimelerini kullanmadım. neyse üstad, yarınki maçla ilgili fikirlerini ilk cümlende belirtmişsin. virgüle kadar olan kısmı gönül rahatlığıyla tekrarlaman bu tartışmayı bitirmiştir bana göre.

istersen cevap yazmayalım artık birbirimize. hakkaten seviyeyi düşürecez yoksa. hoş olmaz.

arriba dedi ki...

delgado..

belki de senin baktığın noktadan baksak daha doğru, haklısın..

taraftarlığın bile saçmalığını burada öne sürebilir ve ortamı anlamsızlaştırabilirim demişsin, haklısın..

belki de bundandır beşiktaşımız;

giderek anlamsızlaşan şu memlekette, çivisi çıkmış dünyada

git gide halkın takımı hüviyetini yeniden kazansın isteğim..

belki zor,

ama imkansız değil..

senin nickin de boşuna delgado değil..

beşiktaş bu..

atamazsın, satamazsın..

ve bence altına en çok yorum girilerek tartışılması gereken maç şu maçtır, bursa-beşiktaş maçı ve beşiktaşın ne yapacağı..

bakın fener-trabzon maçı ve trabzonun duruşu demiyorum..

ben hala beşiktaştan birşeyler bekliyorum..

atamazsın satamazsın..


halkın takımı..

misal, haksızlığa duruşun,
eşber abinin takımı.

sanatın vücut bulmuş hali,
zeki abinin takımı

seba nın takımı..

kolay mı ?

ian dedi ki...

@ delgado

spor yazarı olmalısın bence. hakaret etmiyorum. idol öneriyorum: mehmet demirkol. ne alaka şimdi gelmiş burada üç büyükler ve anadolu takımları konulu kompozisyon yazıyorsun.

beşiktaş yensin demek kötü birşey oldu bu blogda şuanda. kayıtlara geçilsin bu. demagoji gibi gelmesin şu son cümlem. hakkaten beşiktaş yensin diyenler ülke futbolunun ve beşiktaş'ın düşmanı mı yani?

cevap veriyorum: "bollocks!"* (*kelime anlamı ta.aklar demektir ama "saçmalık" anlamında da kullanılır. öyle kullandım ben.)

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...

ian,
en baştan beri beşiktaş yenilsin diyenlere hakaret eden sensin (ki benim hakaret algılamamda bana beşiktaşlı değilsin ve bukalemunsun demek de hakarettir, en ağırıdır)

sonra kendini mazlum duruma düşürme demagojisi yaratıp

şu cümleyi kuruyorsun;

"beşiktaş yensin demek kötü birşey oldu bu blogda şuanda. kayıtlara geçilsin bu. demagoji gibi gelmesin şu son cümlem. hakkaten beşiktaş yensin diyenler ülke futbolunun ve beşiktaş'ın düşmanı mı yani?"

baba çok komiksin çok.. chaplin gibi bişey..

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...

demirören ile ilgili fikirlerimi seçim zamanı postlarının altındaki yorumlardan bulabilirsin. yeni değiliz bu blogda.

benim beşiktaşlılığım renkli pataklamakla ölçülecek birşey değildir.

senin anlayışın öyle işte. beşiktaşlı olmak için fenerli gaassaraylı dövmek gerekir.

şimdi tekrar okudum o cümlemi; demagoji falan değil. beşiktaş yensin diyenleri beşiktaş düşmanı yapanlar utanmalı kendilerinden.

ben demirören'i hiç sevmememe rağmen ona tüpbeyin demedim hiç. o da senin düzeyin hakkında fikir verdi bana.

sana cevap vermeyi kesmiştim. sen yazdın diye cevap verdim. bence seninle de keselim tartışmayı. ben inandığım değerleri savunduğum için huzurluyum, istediğimi de aldım. sen de huzurluysan sorun yok.

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...

herşey gayet açık ve net. :)

iyi geceler.

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ian dedi ki...

neden güldüğünü anlamadım.

"beşiktaş yenilsin" diyen biri ile herhangi bir konuda aynı fikirde olmak isteyeceğimi sanmıyorum.

yazdığı yorumları daha sonra silmemek kaydıyla herkesle beşiktaş hakkında konuşurum, sorun olmaz.

sağa sola laf atarak polemik yaratma niyetinde değilim ama, "bursa'ya yenilelim, fenerbahçe şampiyon olmasın" diyen ve/veya ima eden kişi, 6 aylıktan itibaren beni maça getiren, beşiktaşlı yapan babam olsa, onun beşiktaşlılığından şüphe ederim. bu kadar net.

arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alper dedi ki...

benim tuttuğum beşiktaş barcaya karşıda milana karşıda pendikspora karşı da kazanmak için oynamalıdır.kazanır kaybeder o ayrı mesela ama asla sahaya kaybedelim mantığıyla çıkmaz.çıkmamalıdır.bugünde öyle olacaktır.
sanırım yukarıda herkes beşiktaş şampiyon olamıyorsa şu olsun bu olsun minvalinde bakmış ve yaklaşmış maça.beşiktaş şampiyon olamıyorsa benim baktığım tek şey bari gs olmasındır.oda olmadığına göre mesele yok.
bu maç ve bu seneki lig özelind eherkesin gönlündne geçen bişey var.ben bugün beşiktaş yensin fener ise 5 puan kaybetsin ve bursa şampiyon olsun istiyorum.

onu bunu geçinde yukarıda ve bir kaç postta daha ayzmıştım.yunus baba destekli fenerden gol şov bekliyorum.tahmini skor 4-1 fener galibiyeti.ilk 30 dakika içinde 3-1 olur skor.penaltı olur.penaltıyı trabzon atar.rıdvan maçtan sonra bu takım son 10 maçta sadece 1 gol yedi oda penaltıdan der.anasının ak sütü helal bir şampiyonluk der.güzel maç olur fener ezer geçer.nedne 4-1 derseniz.kupa karşılığı ligi alan fener 3-1 yenildiği kupa rövanşında trabzon ile anlaşmaya sadık kalmayıp 1 gol fazladan atar.orada bile yavşaklık yapar.

mrt309 dedi ki...

Herkes çıksın ve kazanmak için oynasın. Futbolun ruhu budur. Rekabettir. Ancak Beşiktaş zaten Bursa karşısında favori değil. Eksikleri var, motive olması zor ve şampiyonluk şansı süren rakibi ile deplasmanda oynuyor. Ayrıca şampiyon olmak isteyen takımın bunlara ihtiyacı yoktur. Ben Bursaspor'un Beşiktaş'ın maçı vermesine ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. Şampiyonluğu çok istiyorlarsa çıkıp kazanmak zorundalar. İşin buraya kadar olan kısmı futbolun içinde.

Taraftarın sırf rakibi bundan zarar görebilir diye kendi takımının kaybetmesini istemesi ise ne kadar o takımın taraftarı olduğunuzdan çok rakibinizden ne kadar nefret ettiğinizle alakalı bence.

Fenerbahçe'den nefret ediyor olabilirsiniz. Emin olun bizde size bayılmıyoruz ama bu akşam şampiyon olma şansı bulunan iki takımda (hangisi olursa olsun) bu şampiyonluğu haketti. Buna laf edenler bence sadece kendi başarısızlığına bahane bulmaya, kendi üzüntüsünü azaltmaya çalışıyorlar.

Daha somut konuşalım. Bilica maçta penaltı noktasını kazıdı. Hakem ihtarı verdi. Sezon sonunda da gönderilecek zaten. Beşiktaşlılar için başarısızlığın ve rakibin başarısını karalamanın bahanesi bu olmamalıdır. Eğer buna inanırsanız her sezon bahaneler aramak zorunda kalırsınız. İlk maçta da Gökhan'ın penaltısı verilmedi. Bunlar sezon boyunca bir kaç kez leyhine ve aleyhine olur. Sezon sonu alt alta koyup toplayınca elde sıfıra yakın bir sonuç kalır ve hesap kapanır.

Fenerbahçe'nin aleyhine de üstüste hatalar oldu. Hatta Aziz Yıldırım çıkıp anlamsız bir basın toplantısı yaptı. Aynısını daha önce Galatasarayda yapmıştı. Chelsea şampiyonluk maçında 1 metre ofsayttan gol attı, Alex Ferguson maçtan sonra Chelsea bizden daha iyi takım dedi.

İşin özeti artık şu hakem hatalarıyla yaşamayı öğrenmemiz gerek. Şimdi tabi bazıları ama en çok hata bizim aleyhimize yapılıyor diyecektir. Emin ol rakibinin taraftarı da aynı şeyi söylüyor. Hatta birbirinize onlarca örnekte verebilirsiniz. Delgado nickli arkadaşın söylediği gibi tv'den yayınlanmayan diğer maçlarda maddi olarak küçük olan takımların başlarına neler geliyor kim bilir. O yüzden hiç ağlama bence.

Maç sattı muhabbetleri ise tam komedi. Sezon başından beri her hafta yenilen goller ligin sonlarına yaklaştıkça nedense şaibeli oluyor. Kaleciler bilerek yedi deniyor. Sanki ülkede adam gibi kaleci var!

Bana göre tüm bunlar mağlubiyeti ve başarısızlığı sindirememekten kaynaklanıyor. 100 alınca "100 aldım", 0 alınca "hoca 0 verdi" diyen öğrenci gibi. Sürekli bir bahane arayışı. Rakip kazanınca hile ile, kendimiz kazanınca alın terimiz ile. Tabi arkadaşım, aynen öyle.

Özet geç diyenler için: yeter y. demirören yeter.

Nitin Gupta dedi ki...

Umarım alnımızın akıyla çıkarız maçtan.
Kişisel görüşüm 'kim şampiyon olursa olsun.'
Fenerbahçe ve Beşiktaş rekabeti tabii ki daha derin. Ligde ki en antipatik takım görüntüsünde yine Fenerbahçe var ama Bursa'da babamızın oğlu sayılmaz.

Ben de 'Beşiktaş şampiyon olamadıktan sonra kim olursa olsun' tarafındayım.

Kazanırız, kaybederiz o ayrı ama biz alnımızın akıyla çıkarız inşallah bu maçtan.

AQ-47 dedi ki...

Madem herkes atarfını belli ediyor, ben de edeyim. Ben kim olursa olsun diyemiyorum, yukarıda Delgado'nun yorumu herşeyi açıklıyor. Tabii ki maçı satmayalım, ama yenilmeyi ummak da insanı beşiktaşlılıktan aforoz etmiyor. Hem Bursa'nın şu maçta bizim yatmamıza hiç ihtiyacı olacağını zannetmiyorum.

Sertug Ozgur dedi ki...

Şu habere bakın ya allah aşkına. Gönlüm Bursa şampiyon olsun istiyor ne yapayım

http://www9.gazetevatan.com/bilicanin-cukurundan-altin-cikti/305851/5/Manset

Şu son kadroyu gördükten sonra eğer yatmaya kalkarsak zaten fark yeriz diyorum.Çıkıp oynarsak 2 farklı yeniliriz.Onun için çıkıp oynayalım diyorum ben.

cha dedi ki...

http://www9.gazetevatan.com/bilicanin-cukurundan-altin-cikti/305851/5/Manset

şu yazıdan sonra tek isteğim hakemin beşiktaş aleyhine bariz hatasının yüzünden beşiktaş'ın yenilip bursa'nın şampiyon olması. o zaman aziz başkan bakın nasıl da birden beşiktaşlı kesilecek?

occasion dedi ki...

yd gitsin diye takımın yenilmesini isteyenler vardı. hattaşampiyon olmasın, küme düşsün yeter ki yd gitsin diyenler. değil bir maçı kaybetmeyi onlaarca maçı kaybetmeyi göze alıyorlardı.

beşiktaşın yeri bu sene ya 3. ya 4. lüktür. eğer fb şampiyonluğu engellenecekse bir maç daha kaybedebilir. bunu istemem bjk taraftarlğımı tartışmaya açmaz. bilakis güçlü bir bjk li olduğumu gösterir. kazılan çukurlar, hakem odaları, emre, lugano, don corleone aziz baba... bunlar unutulmaz. kaldı ki şampiyon olmasını istediğimiz takım bir anadolu takımı. istanbula mafyaya direnen küçük bütçeyle iyi iş yapmış bir takım. bjk-bursa nefreti kalıcı birşey değildir. ama fb nefreti kalıcıdır. bjk li olmasam da şu takımdan nefret ederdim. befret sözcüğünü kullanmayalım, bilmem ne dieynelre de o kadar hümanist değilm diyeceğim.

inş ts ve bursa akşamın kazananları olur. gerçi bu duada kalacak bir şey. gerçekler çoktan hazır. fb nin şampiyonluğu belli. ama yine de içimden geçen bu. birçok beşiktşlının olduğu gibi

arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
occasion dedi ki...

ARRİBA;

zaten 15 kişilik kadroyla gitmişiz bursaya. 10 kişi sakatmış.
sanırım genç ağırlıklı bir kadro olacak. bana kalırsa da rüştü, toraman, sivok falan oynamasın ama bu defa da bjk maçı bursya bıraktı dedikoduları çıkar. gönlümden geçen bursanın bizi yenmesi, bariz penaltımızın verilmemesi, verilse de autu boylaması falan. dediğin gibi fb, 15 yıl önceki gs rolünde.

duruş duruş diye tutturanların günlük hayatta böyle etik takıldığını, empati, hümanizm, adalet, eşitlik, ahlak gibi güzelliklere ne kadar uyduğunu da bilemiyorum. çivisi çıkmış dünyada bizim bursaya yenilmemizi yada rüştünün, toramanın oynamamasını istemememiz mi ahlaki değil bir tek. meğer herkes de bir duruş varmış da haberimiz yok.

arriba dedi ki...

occasion;

hani içeriğini, özünü bitiremedikleri şeyi kitlelerin diline düşürüp, ağzına sakız edip bitirmek için kapitalizmin bir stratejisi vardır; misal üstünde che t-şörtlü 50 milyon adam geziyor tam da bu mesajı yazıyor olduğum şu anda yeryüzünde, gel gör ki che'nin herhangi kitabını, yazısını okuyan 50 tane bulamazsın onların içinden..

işte şu "DURUŞ"u ağzına sakız edip özünde buna haiz olmayanların takımı yapmaya çalışıyorlar şu anda beşiktaşımızı.. bunların elebaşısı ise alenen ve apaçık ortada olduğu üzere "DEMİRÖREN"..

aynen senin de söylediğin gibi hocam;

"duruş duruş diye tutturanların günlük hayatta böyle etik takıldığını, empati, hümanizm, adalet, eşitlik, ahlak gibi güzelliklere ne kadar uyduğunu da bilemiyorum"..

ama klavye başında bunlar kolay oluyor tabi..

alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alper dedi ki...

şunuda ilave edeyim.

bursa bir puan önde olsaydı o zaman yenilelim derdim.ama fenerin yeneceğindne ve bursanın bizi yenmesinin bir boka yaramayacağından o kadar eminim ki biz yenelim ve 3.olalım diyorum.

arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alper dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Cartalete dedi ki...

Fink Toraman Sivok Üzülmez
......Ernst....Necip......
..........Tello...........
..İsmail...........Nihat..
..........Nobre...........


11 bu.

yuki the zorba dedi ki...

Sanki şampiyon biz olacakmışız gibi bekliyorum maçı...

İki maçı da izleyebileyim diye, playstation'dan bizim maçı açtım atdhe.net'ten; bilgisayarda da öbürlerinin maçını..

Güzel güzel oynayalım, 1-0 olsun bizim olsun... Nasıl olur bilmiyorum ama bu sonuca rağmen Fener de şampiyon olamasın Bursa da...

yuki the zorba dedi ki...

Yorumları okumadan yazdım, meğer içine etmişiniz la başlığın... Direk küfürleşme olanları sildim sanırım, atladığım varsa affola... Söylerseniz düzeltiriz...

Küfürleşmeden, düzgün düzgün tartışın be kardeşim, değil mi...

Nitin Gupta dedi ki...

Kardeşim isteyen istediği duruşu sergiler.
Neler yazılmış yahu, yok Demirören'den girilmiş gerçek hayatta bu duruşu gösteremediğimizden çıkılmış.
Beşiktaş yenilsin, s.kine takmasın diyenler maçtan sonra olası Bursa şampiyonluğunda da yediği küfürleri de afiyetle yerler.
Bursa'ya gidip tura da çıkın bari, tam olsun.

Adam gibi 'Fenerbahçe olmasın da kim olursa olsun' diyenleri tenzih ediyorum tabii.

arriba dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
sozcelyk dedi ki...

biz şampiyon olmazsak kimin olduğu önemli değil abi biz bursayı iyi futbol oynayıp yen...

asjkjslsd yok lan öle bişi , toramana kadıköyde neler çektirdiklerini bilmeyen var mı ,çok etik olmasa da milyonlarca fenerliyi bugün ibrahim toraman sabahlara kadar ağlatabilir

bekleyip görücez

delgado dedi ki...

ahahaha bilika'ya kart gösterilmedi lan, 2.dakikada.

ulan açın bakın ibne fenerliler, 2.dakikada kart çıkmadı bilika'ya.

hala böğürün o kodumun stadında en ufak bi dokunuşa, hem de gözünüzün önünde wederson burak'ın aşil tendonuna tekmeyi basarken.

234092384 kişi hakemin üstüne çullanırken gol yiyeceğiniz belliydi bi gün, kodumun çubukluları.

allah hepinizin belasını versin, çirkef camia.

Melih dedi ki...

zavallı fener beter ol beterrrrrrr...

Tartismadan uzak kalmak istedim ama dayanamiyorum artik.

@arriba

Cavusu tokatla da bir rahatla be.

Nitin Gupta dedi ki...

Düne kadar küfürleştiğin, stadına gidemediğin adamın hem de kendi takımını yenerek şampiyon olmasını istemek nasıl bir omurgasızlık bende bunu anlamıyorum valla.

Neyse ne! Galatasaray'la şampiyonluk kutlamaya çıkanlar olduktan sonra bunu da normal karşılıyorum aslında ama bi de garip karşılanıyoruz. :)

Bursa'da şampiyon oldu, mutluluklar.
Tebrik ederiz, o ayrı.

AQ-47 dedi ki...

Bu müthiş şampiyonluk sevinciyle Fenerbahçe camia ve taraftarları komple milenyumun şoparı seçildiler tarafımdan...

Ahmet Canseven dedi ki...

Burdan Bursa emniyet teşkilatına sesleniyorum...

Lütfen ama lütfen tikatli olun...edindiğim bilgilere göre maç biter bitmez Gökhan Zan feribota atlayıp Bursanın yolunu tutmuş...

Feribottaki görevlilerin dediğine göre, Bir şampiyonluk sevincinin daha tam anlamıyla yaşanmaması için elinden geleni yapıcağını belirten Gökhan Zan, yine zaponun elinden kupayı kapıp, o kupayı kimselere göstermiyceğini eklemiş...

ahaaa sahaya daldı bile. kaç kurtar kupayı Zapo.

esperanza dedi ki...

guzel totem koymusum yine :/

RuFF dedi ki...

Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste..

esperanza dedi ki...

Totem badim Ruff a tesekkurler

Kalten dedi ki...

Toraman attı şampiyonluk geldi :)

Asphalt Monkey dedi ki...

Basindan beri sampiyon kim olmus umurumda degil diyordum. Bu macta da bizimkiler kazansin istiyordum ama su an hic üzülmüyorum maglubiyetimize. Buna sebep de elbette kadikoy'de yasananlar. Fenerlilerin son dakikadaki sevinclerini ve saskinliklarini görmek ayni Mastercard reklamlarinda dedigi gibi paha bicilemez gercekten.

delgado dedi ki...

iddia ediyorum, dünya ancak iki saat önceki kadar komik bir yer olabilirdi. daha ötesi varsa yarın gözümü açmak nasip olmasın.

arriba dedi ki...

ulan pascal nouma bile yazısında;

beşiktaşın asılmamasını istiyordum ve biliyordum mealinde konuşmuşken, burada ne pascallar çıktı ne duruşlar gördük be dün vay anasın vay..

beşiktaş tavizsiz her maçına kazanmaya çıkarmış vay vay vay..

ne duruşlar ne yenilikler okuduk dün buralarda.. he a.q. sayenizde biz de öğrendik beşiktaş yenilmemeye çıkar her maç, ne baba hakkılar ne şerefler varmış vay..

biz mahrummuşuz bu yetilerden vay..

yine de dediğimiz oldu..

klavye ergenleri yine kendilerini eyledi..

ya da ne bileyim, bu adamların öyle bir beşiktaşlılığı var ki, biz erişemiyoruz..

zihin-gücüyle pascaldan bile çok hizmetleri oluyor beşiktaşıma, biz farkında değiliz.. vay sanal sivilceliler vay..

biz göremiyoruz..

Pamukk dedi ki...

maçı izlemedim yorumum yok

barfilozofu dedi ki...

Kimse de çıkıp Necip'in Uğur İnceman'a çarptırdığı golden bahsetmemiş. Kısacası Necip'ten.
Orda Necip'i dikkatli izlemek lazım. Birşeyler anlatıyor.

ian dedi ki...

@ barfilozofu

başka bir başlıkta değindim necip'e. burada da sen değinmişsin. teşekkürler.

Yorum Gönder

Ara