.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

16 Mayıs 2010 Pazar

Tekerrür

4 Yorum:

delgado dedi ki...

"barcelona'nın şampiyonluğunu kutlayan fenerbahçeliler..."

ya o değil de, lig tv bursa stadı'na döndükten sonra sağ alt köşedeki ufak karede ellerin kolların arasından çıkagelen lugano'nun "la ehe ehe sıçtık heralde sıçıyoruz... lan... ehe lan durun ehe bi dakka..." ifadesini ömrüm boyu unutamam.

Kartal Bafiler dedi ki...

Ya hadi şampiyon olamadınız o sondaki komedi nedir, mal bunlar diyorlardı genellemeyin diyordum.Artık genelleyin kardeşim ben izin veriyorum

delgado dedi ki...

yalnız ben maçtan sonra ciddi ciddi "gönüllerimizin şampiyonusunuz" ayağına böyle bi kutlamaya imza attılar sandım, hani "siz zaten şampiyonsunuz" derler ya. o kadar inanılmaz bi şey lan bu. hahahaha

Adsız dedi ki...

deja vu güzeldir.

Yorum Gönder

Ara