.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
23 Nisan 2010 Cuma

Sivas Maçı Organizasyonu

Taraftara açık çağrımızdır, Beşiktaş kafilesi, Sivas maçına konvoyla götürülmelidir. Sanki şampiyonu karşılar gibi bayraklarla, formalarla süslenmeli semtimiz. Yenildik, yendik, berabere kaldık ama biz Beşiktaş'ın farkını bir kez daha ortaya koymak zorundayız. Bu çocuklar bu sezon kartallar gibi mücadele ettiler. Sayılı istisna maç ve futbolcu haricinde bize her zaman hırsın, mücadelenin, sonuna kadar savaşmanın güzel örneklerini gösterdiler. Savunmada Ferrari gönlümüzü fethetti, Sivok en büyük destekçisi oldu. Sol bekte İbrahim Üzülmez en deli çağını yaşadı, sağ bekte Ekrem Dağ mücadelesiyle alkışlandı. İbrahim Toraman apayrıydı, gönlümüzü çaldı. Sahada oynamadık mevki bırakmadı, Denizli'nin son dakika icatlarına rağmen hep ayakta kalmayı başardı. Fink ile Ernst Alman disiplininden hiç kopmadı. Gazetelerde, televizyonlarda futbollarından başka bir şey konuşturmadılar. Hepsini ayrı ayrı konuşmak, yazmak mümkün. Kalan çürük domateslere çemkirmek de mümkün. Ama bir gerçek var. Bu takım bu sezon taraftarına zevk verdi. Yenildiği maçta bile ortaya koyduğu mücadele ile zevk verdi. Bu adamlar hiçbir maçta rakiplerine karşı çirkefleşmedi, meslektaşının ekmeğiyle oynamadı. Hepsi sadece işini yaptı, azimle mücadelesini ortaya koydu. Şimdi biz Beşiktaşlılar olarak, dosta düşmana bir kez daha gerçek taraftarlığın ne olduğunu göstermek zorundayız. Sivas maçına eşinizi, çocuğunuzu bayrama gider gibi götürün. Elinizde bayraklarınız, üzerinizde formalarınız olsun. Tesislerden stadyuma bu takım, konvoylar eşliğinde alkışlarla gitsin. Aleme ibret olsun... http://www.dailymotion.com/video/x9izm1_yakyyorsak-aykymyzdan_sport?start=55 http://forum.forzabesiktas.com/

28 Yorum:

selo dedi ki...

çok güzel yazmışsın.
kesinlikle katılıyorum cumartesi günü bayram günü gibi yapmamız lazım stadı.umarım bilet fiyatlarınıda çok ucuzlatırlar ve dolu olur stad.

Kartal Bafiler dedi ki...

Aynı görüşteyim ,bu takım akıllıca bir iki transferle gelecek senenin tozunu atar.

Karakteri yüksek bir takımımız var kıymetini bilelim.

shelbyl dedi ki...

Futbolcular arasinda ruhsuz olanlar vardi, sifir oynadigimiz maclar da vardi,lakin bu geldigimiz noktada hicbirini suclayamam. Cogu macta ellerinden geleni yaptilar, dun de arzu ve azimlerini kanitladilar. Helal olsun diyelim, onumuzdeki senelere bakalim.

simplextablosu dedi ki...

Kongreden sonra çekmeceme kaldırdığım kombinemin tozunu almanın zamanı geldi. Sivas maçında aşka dair bizimde söyleyecek birkaç şeyimiz olur elbet.

umut dedi ki...

şu fenere kaç tane şampiyonluk maçı verdik hem de inönü'de birinde bile böyle bişey olmadı. takımımı tebrik ediyorum, yanlarında olalım hakediyorlar.

alper dedi ki...

Yiğitlik inkar gelinmez
Tek'e - tek doğüşte yenilmediler
Bin yıllardan bu yana, bura uşağı
Gel haberi nerden verek
Turna sürüsü değil bu
Gökte yıldız burcu değil

Bu gözler, bir kere bile faka basmadı
Çığ bekleyen boğazların kıyametini
Karlı, yumuşacık hıyanetini
Uçurumların,
Önceden bilen gözleri...
Çaresiz
Vurulacaktı,
Buyruk kesindi,
Gayrı gözlerini kör sürüngenler
Yüreğini leş kuşları yesindi...

Vurulmuşum
Düşüm, gecelerden kara
Bir hayra yoranım çıkmaz
Canım alırlar ecelsiz
Sığdıramam kitaplara
Şifre buyurmuş bir paşa
Vurulmuşum hiç sorgusuz, yargısız

Vurun ulan,
Vurun,
Ben kolay ölmem.
Ocakta küllenmiş közüm,
Karnımda sözüm var
Haldan bilene.

alper dedi ki...

Vurdular bizi değil mi?

Pamukk dedi ki...

ben takımımı seviyorum, kapasitesi neyse o oldu hep üstüne çıkmak için çok yırtındı hep olduğunda oldu olmadığında oldurmadılar
şerefiyle mücadele eden takımım olduğu için gurur duyuyorum haysiyetsizlik yapmadıkları için gurur duyuyorum hepsini çok seviyorum. ve teşekkür edeceğim.

neo_494 dedi ki...

Toraman gibi Rüştü gibi Üzülmez gibi Bobo gibi futbolcularımız olduğu için bu takımla gurur duyuyorum hakkıyla kazanmaya çalışan hiç bir çirkeflik yapmayan takımımdan gurur duyuyorum iyiki varsınız iyiki BEŞİKTAŞlıyız.

Şampiyon gibi karşılayalım takımımızı

bacon1903 dedi ki...

Imzami atarim inonuye gelemicem belki ama bjkimi mutlaka seyredecem ctesi aksami.Fb macini seyretmeye bile gitmedim cunku artik goz gore gore yapiyorlar bunlari alistim ben.Esperenza kardesim haklisin yine bir fb maci yine kopus peki o fb maclarindaki hakemlerden memnunmusun sen fb ile oynadigimiz son maclarin hepsinde fb hakem destegi aldi.Bir gecen yari penaltilari verilmedi ondan beri velvele yapa yapa bu gunleri getirdiler belliydi zaten!!!

Pamukk dedi ki...

Yönetim Kurulumuz, bugün saat 14.30'da son günlerde yaşanan olaylar nedeniyle basın toplantısı düzenleyecektir...

artık gereği yok atı alan üsküdarı geçti

selo dedi ki...

forzabesiktas ve diğer herkesle konuşulup çok güzel bir organizasyon yapılması gerekiyor.

Bu takım bu sezon benim için geçen sezondan daha çok iş yapmıştır. Oyuncuların tek tek oyunlarını beğenmeyior olabilirsiniz ama hepsi hayvanlar gibi mücadele ettiler, hücumda eksik bir takım olarak kapasitemizin üstüne çıkmak için kendilerini parçaladılar tüm sezon.

Yönetimi filan bırakın beyler. Bu takım ve Mustafa Denizli gerçekten çok büyük alkışı hakediyor. Son Sivas ve Manisa maçlarında İnönü'de elinden geldiğini yapsın herkes.

Bu takım yönetimin başıuna taş düşerde düzgün bölgeleri bozmadan hücuma bir kaç güzel eklemeyle seneye taş gibi olur.

sergeant1903 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sergeant1903 dedi ki...

Geçen sene bir gün yurtta bir arkadaşimla konuşuyorum dünya beyefendisi halk çocuğu hangi takımlı olduğunu sordum futbolla fazla ilgilenmezmiş ama fb liymiş.şasirdim hiç ummazdim her takımin bi kişiliği vardir diye düsünürüm çesitli sosyoloji dersleri almiş biri olarak.o bu kategoriye uymuyodu...Zeki çocuk liseden dereceyle gelmiş üniversiteye...
dedim ki bi teknik direktör düşün uyuşturu kullanmış ülkesinde bile aforoz edilmiş ama bi takım ona sahip çıkmiş eleştirilere kulak asmamiş almış takımın başına getirmiş...
sonra bi gün bu teknik direktör le deplasmana gidilmiş deplasmanda poşetlere un koyup atmişlar adama sence bu nedir zeka pırıltısı mi çirkeflik mi cevap belli...
bi teknik direktör düşün babasi kapıcıymış bi takımın başına teknik direktör olacak kadar geliştirmiş kendini tahsilsiz olarak sonra yine bu teknik direktör deplasmana gitmiş pankart açmışlar .... 2 ekmek bi süt diye.
bu nedir dedim.igneleme mi şerefsizlik mi?? cevap belli...
dedim günlük yasamında boyle seyler yapan birine selam verir misin ??
-vermem abi..
bi takım duşün dedim ortega olayını anlattım.. çok zekice buldu cok hosuna gitti.
-nouma olayini anlattim.bu yuzden kovuldu...
bunlar takımlar ve kulturleri arasındaki farklar.. senin kişiliğine hangisi uyuyo dedim.duraksamadan ispanyolca pankartı hazırlayanlar dedi.anlattım beşiktaşın ne demek oldugunu...
-abi bizim küçüklüğümüzde fbli yapmışlar öle kaldik sonradan dedi.yoksa ben beşiktaşi severim dedi.
takımdan dönememen bile iyi bi beşiktaşlı olabileceğini gösteren bi emaredir dedim.
..ezcümle daha sayılamayacak kadar şanlı tarihten şerefli olaylar kişiler var.Dünkü olaylarda başka birilerinin tarihine kazınan kepazeliklerden ibaret..
aşağilikça çukur kazılmasinı deil de o cukuru kazan yüreksizin toramanin saçını çekmesini yediremiyorum kendime..
ama kalkıp toramanın bi kafa atmamasina şapka cıkarıyorum.
hele ki o guiza denen çingeneye ben olsam o dk da o olaylar üzerine yumrugu koyardim...


beşiktaşlı olabilmek bi karakter meselesidir..!!

bu karakteri gösteren başta ibrahim toraman kardeşimiz olmak üzere hepsini kutluyorum.
saygılar..

delgado dedi ki...

çok istedim ben de toraman o şerefsizlerden birine geçirsin kafayı, yumruğu. yapmadı, iyi ki de yapmadı. dünkü her hareketine hayran oldum, zaten hayrandım bir de o hırsla o ortamda sakin kalıp isyan edebilişine hayran oldum bu kez. keşke tüm takım ibrahim toraman ve ibrahim üzülmezlerden ernstlerden hatta finklerden bobolardan oluşsa. her ne olursa olsun bilinçli olarak beşiktaş'ı takip ettiğim şu 9-10 senede en çok bağrıma bastığım takım bu oldu. hepsine çok teşekkür ediyorum.

Ozgur dedi ki...

100 yıldır dürüst mücadelesinden şaşmayan takımımla ve bu sene çoğu zaman kabiliyetsiz, beceriksiz vb. suçlamalar ile karşı karşıya kalan futbolcularımızla gurur duyuyorum.

i.meriç dedi ki...

ibrahim toraman duruşuyla,karakteriyle, profesyonelliği ile yaşayan bir efsane olma yönünde gidiyor.. benim takıma bakınca toramanda gördüğüm çok farklı bir ışık enerji var, adamın ifadesi ben beşiktaşım ulannn diye bağırıyor, o keskin yüz ifadesinin ve sessiz karakterin içinde fırtınalar kopuyor aslında.. nasılda yakıstı kaptanlık pazubandı sana.. biz çok topçular gördük beşiktasa geldiler iki sene geçince kıçı başı oynayan, ama sen her sene daha bir beşiktaşa benziyorsun.. seni sokakta bi yerde görsem gurbette anamı babamı görmüş gibi olurum.. bu tepkiyide baska kime veririm bilmiyorum.. değerini bil ibo bu taraftar seni çok seviyor, çocuklar bu takımda sen varsın diye beşiktaslı oluyor, tünelden sen maçlara çıkarken ben diyorum ki işte asi ruh...
toramana mektup gibi oldu ama kusura bakmayın..

Darkpain dedi ki...

bi aksilik olmazsa cumartesi günü abimi ve kardeşimi de alıp stadda olacağım.

lakerda dedi ki...

Sivas maçında futbolcularımıza şampiyon olmuş gibi sevgi gösterisinde bulunmak gerekiyor. Hiç yenilsek de yensek de muhabbeti değil, oyuncularımızın çok büyük bir kısmının profesyonellik ve kişilik olarak böyle bir sevgiyi hakettiğini düşünüyorum. Umarım coşkulu bir kalabalık ve şölen havası olur. Maça gidecek herkesin eline ayağına sağlık.

dominic molise dedi ki...

muhtesem bir fikir.

matiasemilio dedi ki...

mükemmel bi oyuncu profilimiz var ve inşallah bozulmaz..hepsi alınlarından öpülesi futbolcular,cumartesi günü tüm kadroya isim isim tezahürat gerekiyo..

Pamukk dedi ki...

KAPALI ALT 50,00 TL
YENİ AÇIK 25,00 TL
ESKİ AÇIK 20,00 TL


e güzel

Ryu dedi ki...

İbrahim Toraman açık ara bu takımdaki en iyi Beşiktaş'lıdır, gönüllerin kaptanıdır. (kadro dışı kaldığı dönemde bu cümleyi kendisine de söyleme fırsatım olmuştu, "eyvallah sağolasın" dedi:) Sadece fb maçını baz almıyorum, son 2 sezondur abartısız her maç üst seviyede oynuyor. Sivas maçında unutulmamalı, Toraman'a tezahürat yapılmalı.

Alakasız bir not; geçen sene Sivas deplasmanında kendisine edilen küfürlerden dolayı Türkiye ligi maçlarında 58 no'yu bir daha giymemiştir, alıngandır. O yüzden İbo'yu üzmeyin, beni üzmeyin (Rıdvan Dilmen:))

threepoint dedi ki...

erkenden semte gidelim, bahar gelmiş zaten. şampiyonluk havası olsun semtte, her yer siyah beyaz. meşale organizasyonu korkutuyor beni geçen senekilerin tekrarı açısından, onun için tadında bırakmalı. hatta meşale sadece yol boyu tek sırada olsun, caddeyi kapatalım ağır ağır gitsin otobüs. en az sevdiğim serdar özkan'ı bile çok seviyorum.

Ekrem dedi ki...

maça gidecek olanlardan ricam, isteğimdir. izmir'de olmam sebebiyle aşkımızdan yanıyor ancak sevdamıza yılda 3-5 kes anca kavuşabiliyoruz. şimdi onun bize en çok ihtiyacı olduğu dönemde maça gidecek arkadaşlar lütfen benim için, benim gibiler için takımı bağrınıza basın, haykırın beşiktaş aşkımızı cümlealem bir daha görsün. daha önceki yorumlarda bahsedilmiş gerçi ama ben de yazamadan edemeyeceğim lütfen ibrahim toraman cezalı olsa bile kendisine tezahürat yapılsın. bütün takımdaki oyuncuların ismi tek tek söylensin hatta. saygılar...

Hakan dedi ki...

bir beşiktaş taraftarı olarak seslendiğimsin,
asla çirkefleşmeden, haysiyetiyle, gururuyla, gönülden mücadele eden beşiktaş.

savunmada oynadığı topla adeta gözümüzün pasını silen matteo ferrari,

matteo ferrari ile birlikte savunmanın bel kemiğini oluşturan, yeri geldi mi golünü de atan, her daim yüreğini ortaya koyan çek kartal tomas sivok,

geçen sezonun tamamında, arkası kesik kramponlarla mücadele eden ve gıkı çıkmayan bu sene de hocanın görev verdiği her yerde elinden gelen herşeyi yapan taraftarın sahada can bulmuş hali kaptan ibrahim toraman,

oynadığı hiç bir futbolcuya karşı yenilgiyi hazmetmemiş olan, gencecik adamlar karşısında yılmadan mücadele eden, beşiktaş'ın ruh adamlarından emektar delikanlı deli ibo nam-ı diğer ibrahim üzülmez,

yeri geldi mi en büyük eleştiriyi de alan ama daima efendiliğini ve profesyonelliğini bozmadan çalışan, türkiye'nin en iyi kalecisi olduğunu bir kez daha her maçta gözümüze çalan rüştü reçber,

reklamda seslendirdiği "beşiktaş mücadeledir" cümlesini yaşam tarzı edinen, mücadeleden asla yılmayan, bıkmayan, sahada basmadık yer bırakmayan panzer fabian ernst,

alındığı zaman ortaya çıkan tüm tartışmalara her maç nokta koyan görev adamı, efendi insan michael fink,

karakartalın gol yükünü tek başına yüklenen, beşiktaş'a imza attığında gencecik bir çocukken bu koca bir adam olan, asla karakterinden ödün vermeyen, yeri geldi mi hata da yapan ama samimiyetinden asla şüphe ettirmeyen bobo,

nereye konulursa konsun, candan mücadelesini her daim veren, kaç ciğer taşıdığını merak ettiğim ekrem dağ,

ve yenildikleri maçlarda, puan kaybettikleri maçlarda bile sahada verdikleri mücadeleyle taraftarına kendini alkışlattıran, göğüslerinde taşıdıkları armaya sonuna kadar laik olan, futbol ahlakları ve insanlıklarıyla, efendilikleriyle gönüllerimizde yer eden; kimi haysiyet yoksunu, insanlık dışı hareketler yapan futbol sporunu icra eden insanların yanında bir pırlanta gibi parlayan karakartallara,

bu yola baş koymuş bir beşiktaş taraftarı olarak siz değerli kardeşlerime teşekkürü borç bilirim.

biz ki ne yüreksiz oyuncular gördük, sahaya ayak basmaya mecali olmayan oyuncular,
ve biz ki ne oyuncular gördük ki yüreğini ortaya koyan, eşitlik umuduyla mücadele eden ama hakkı çalınan.

ve biz ki ne hocalar gördük işine gelmeyince kuyruğunu kıstırarak kaçan, bizleri yarı yolda bırakan, düştüğümüz çukurlardan bizleri çıkarmayı asla başaramayan.

o yüzden büyük hocam mustafa denizli, sana da teşekkür ederim. yeri geldi eleştiririz, yeri geldi takışırız. herkes hata da yapar, sende yaparsın. ama bize kattığın, bizi en dibe vurduğumuz anlarda bile yürek aşıladığın için teşekkür ederiz.

biz beşiktaş taraftarı yeri geldi seba başkan'la birlikte "şerefli ikincilik"leri yazdık gönül kitaplarına.

biz neticeden evvel haticeci olduk,
ve bizim için, ortak aşk için savaşanları asla unutmadık.

koskoca bir sezonu alnımız dik, aşkımız pek bitirirken,
geleceğe umud açarken, hatıralara girdiniz hepiniz.

tek cümleyle minnetin en güzel tasviri sizlere olsun,
hakkımız size helal olsun.

yarın hep birlikte şampiyonla yürek, yüreğe inönü'ye.

TA dedi ki...

başarılı bir yazı.

Yorum Gönder

Ara