.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

16 Mart 2010 Salı

Bir Rüştü rüyası

"...Dünün saygı duyulacak esas adamıysa Rüştü Reçber’di. Futbolcusu, antrenörü ve hakemiyle Avrupa’nın eliti içine girmiş Türkiye’yi paçasından aşağı çeken en büyük problem: “erdem zafiyeti”... Hakemi ve rakibi aldatmanın âdiyattan sayıldığı, en basit taç atışında bile haksız kazanç sağlamaya çalışan ve yüzü hiç kızarmayan 500 küsür adamın yarıştığı Süper Lig’de böyle bir sporcu olduğu için çok şanslıyız. 30 senedir hemen her gece rüyamda Süper Lig’de futbol oynadığımı görürüm. Eğer rüyalarım 1 günlüğüne gerçek olsa ve bir seferliğine yeşil çime çıkma şansı bulsaydım; sizi temin ederim, Hagi gibi bir frikik, Rıdvan gibi bir çalım atmanın değil, Rüştü gibi topun kornere çıktığını itiraf etmenin gururunu yaşamak isterdim. İyi ki varsın Rüştü..." Uğur Meleke / Milliyet

20 Yorum:

Pamukk dedi ki...

helal olsun tabiki. etik rüştü centilmen rüştü dürüst rüştü

ben gene de kendisini sevemeyeceğim. kaç maçtır kurtarışlarıyla bizi kurtarsa da..
man u maçını kazandırsa da..

gbirliği maç sonrası abi olarak taraftara çok güzel seslense de..

asla ve asla yuhlamam ama sevmem, kaleyi hakan alsın derim mesela, ama şimdi değil.
dengesiz ben.

RuFF dedi ki...

Sen sus be :)
Maçlara gelme yeter.
Beşiktaşa yapacağın en büyük iyilik budur sende biliyorsun :)

Sade dedi ki...

Meleke teneke

Pamukk dedi ki...

Ruff sana kısaca böööö diyorum

voodoo girl dedi ki...

ben şunu merak ediyorum çok samimi olarak, hakem rüştü'nün itirafı üzerine korner verseydi ve biz o pozisyonda golü yeseydik nasıl yorumlar olurdu?

tathar dedi ki...

benim yorumum kesinlikle değişmezdi, zamanında burak yılmaz'ı gol olan el pozisyonu içinde eleştirdik.

esgo dedi ki...

ve ne acıdır ki, böylesi adamların ''ben hakeme küfür etmedim, etmem de söz konusu olamaz'' lafına itimat edilmeden 3 maçlık ceza yapıştırılıyor. Her yerinden öpüyorum Rüştü.

tearkan dedi ki...

Hakkaten hakem Rüştü'ye uyup korner verse ve pozisyon gol olsa ne yapardık bilmiyorum. Neyse haticeye değil neticeye bakmak lazım. Tam her yerinden öpmeye hazırlanıyordum ki üste açılan Ferrari postunu görüp vazgeçtim:)

"lan olm o müthiş kurtarışımı nasıl görmezden gelirsin aga" diyerekten hakemi uyarmış olamaz mı? mahalle maçlarında kaleye geçince ben de yapardım bunu. topu kurtarmışım herkes "avut" demiş hemen müdahale eder "benden çıktı lan, deymeseydim gol oluyodu kitapsızlar" derdim :))

@exavier mcdaniel
herkesin atladigi olayi cok guzel yakalamis..
bende bir sure kalecilik yaptim..
olay tamamen psikolojik. rustunu itirazi tamamen o muthis kurtarisi gormeyen hakeme.. bir tasla 2 tas vurdu..

yusuf dedi ki...

seni sevmeyeceğim sütoğlan!

Olm ben de kalecilik yaptigimdan biliyorum, korner yerine aut denirse icin gidiyor lan. Itiraz edemiyorsun, ama "kurtardim ulan o kadar" sesleri bir yandan... Zor durum.

Pamukk dedi ki...

çok güldüm:)

neresi örnek ya?? hakeme ben dokundum demis ve ondan sonra autu kullanmis. topu kornere atsaydin ya.. ondan sonrada yok fair play yok helal olsun. hikaye anlatmayin. baska liglerde verilen penaltilari geri cektiren futbolcular var.. totti klose vs

Noat Samisa dedi ki...

Daha önce söylenmiş, ben de tekrar edeyim. Tamam çok güzel, Rüştü korner demiş falan. Kutluyoruz kendisini. Ama içi gider adamın. Ulan gol oluyordu, ben kurtardım demenin karizması çok başkadır. Kornerde adam paylaştırırken böyle mağrur edayla bağırıp çağıracaktı. Arkanızı ben topluyorum diyecekti. O anda Ferrari'ye bile ayar veriyordu aslında Rüştü, korner-aut çok da önemli değil. Adam gelmiş 37 yaşına 3438329482 tane top kurtardı da önemli değil, hala topa ilk günkü heyecanla atlamıyorsa kalecilik yapmasın zaten.

@pamuk
yanlis hatirlamiyorsam kaleci aut vurusunu direk olarak auta atarsa karsi takim serbest vurus hakki kazaniyor..

Pamukk dedi ki...

@meriç

o yazdığım benim yorumum değil başkasının ben ona güldüm :)

aslihan dedi ki...

futbolculuğu sevilir, sevilmez. ama rüştü türkiye'nin en efendi, ne babacan en karakterli futbolcularından biridir. hatta belki de birincisidir. adam hatalı goller yiyebilir, ama bu onu yerin dibine sokmaya sebep olmaz. rüştü yediği ilginç goller kadar bizi ipten aldığı maçlarla da hatırlanacak. benim tarafımdan ikinci şık daha çok ağır basıyor gibi.

kısacası şu yaptığı hareket olmasa bile, rüştü adam gibi adamdır, saygı duyulandır. yıllarca anılacak olandır.

delgado dedi ki...

örnek sporcudur rüştü. helal olsun.

threepoint dedi ki...

eski zamanlar... sezon öncesi gazeteler takım albümleri veriyor. sene 96-97 gibi. 2 sezon önce Engin İpekoğlu'nun ayağı kırılmış, Rüştü 1 numara olmuş. Tüm Fenerbahçeliler'e çocukken tuttuğu takımlar sorulmuş. Neredeyse Okocha bile Fener demiş, Engin "Altınordu" diyerek ucuz atlatmış soruyu ki Engin Sakaryalı'yken nasıl Altınordu'yu tutuyormuş, belki de İzmirli'ydi adam. Bir tek Rüştü, gs cevabını vermişti. İşte o an, bu adama adam demiştim, beni hiçbir zaman yanıltmadı sağolsun.

Adsız dedi ki...

Rüştü çok güzel form tuttu umarım buna da devam eder. Maç içerisinde oyunculara yaklaşımı çok iyi sürekli güven veriyor. Eskişehir maçından sonra da tribüne çağırılması harika oldu. Bir oyuncunun bu şekilde elinden geleni sahaya yansıttıktan sonra hangi takımdan gelmiş olması hiç önemli değil. Kendisine baktığımda altyapıdan çıkan bazı oyunculardan (İbrahim Kaş mesela) daha çok Beşiktaşlı olarak görüyorum kendisini.

Yorum Gönder

Ara