.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

16 Mart 2010 Salı

Ben taraftarım...

ben, tribün olan bütün taraftarın dostu; adı, amatör liglerde bile bulunmayan bir klasmanıyım karakartalımın. güzel gollere hasrettir karakartalım, güzel gollere hasret bu tribün. yıllardır, kanda ve ateşte kramponlarım yanan bayrakların, ağır federasyonun adaletsizliği arasında. biliyorum, üç beş ikilere girilmiştir gönlümüzce dolmabahçe kıyılarından şişli sokaklarına kadar. benim arzumanım kaldı beleştepe boylarında bayrak sallayanlarda. bütün stadlarda gol-ü arzda, beşiktaşk içinde, forma teri içinde siyah, beyaz ve kartalseverim. fakir, eski açık avuçlarım içinde bayrak tutanım, diz vuranım, baş çekenim nidalarda, halayda, marşlarda... ben küçük ali'yim defans göbeğinde çakmak çakmak futbola aç gözlerim; golcülerim kısır, orta sahanın ortası yara. benim topçularım belik belik, ofsayta düşen taktiğim burma burma gollerim kara kıyma renginde, ama şampiyonlar ligi oynamış ağlamışım tevkif edilmişim el kapısında. dolu vurmuş dolmabahçelerimi, çekirge inmiş yeşil sahalarıma. ben bir yolcuyum hemşeri! beşiktaşın çarşısından geçtim aydın güzel insanların arasından. çığlıklar getirdim gollerle beraber istanbulu inleten takımdaşlarımdan. stad önünde geceleri sabahlamışım alaca karanlıkta... kartal kardeşlerim unutur muyum sizi derdini, ekmeğini bölüştüğüm galiptir bu yolda mağlupları ağlatan beşiktaşlım. ben baba hakkı'yım "attığım şutlar gitmezdi boşuna ben şeref ustayım "şimdi kuzgunlar iner taze leşime". "iki kere kesemden everdiğim" ben kartal çocuğuyum derim ki "yiğitlik kadim" ben feyyaz'ım "karşılıksız çekle vurdular beni" ağlasın çarşı ağlasın. ben taraftarım tribünlerin emrinde, kolunda, safında. satırlarım vardır kahraman, satırlarım vardır cılız, cesur ve sıtmalı. ahdım var : terli atlet fanilalı formalardan püfür püfür geçeceğim. bir de aşıkım, kanlıbıçaklı kartal için serden geçeceğim. inan ki karakartalım, inan ki sevgilim bu hususta : "üçten, beşten, senden geride kalan değilim" bu gece tribünler sessiz, yalnız ben rüzgar gibiyim inan ki karakartalım, inan ki sevgilim yine seninleyim yine seninleyim... Not: Enver Gökçe'nin Memleket Şarkıları isimli şiirinden uyarlanmıştır.

1 Yorum:

esperanza dedi ki...

Fotograf 1 metre geriden cekilseydi Ruff ve Pamukk u da ayni karede gorurduk.

Yorum Gönder

Ara