.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
29 Ocak 2010 Cuma

TSL / Antalyaspor - Beşiktaş

20:00

38 Yorum:

yilmaz dedi ki...

antalya bobo'nun ikinci vatanı gibi. umrarım başlarız artık maç kazanmaya.

tahmin 0-2, goller her iki yarıda birer tane olmak üzere bobo

Pamukk dedi ki...

yeneriz

de

postu kim açtı itiraf etsin fikir değiştirebilirim :P

bLaqwell dedi ki...

postu murat aksu açmış rahat yeneriz.

damacana dedi ki...

0-1 Beşiktaş, gol bobo...

Muhoo dedi ki...

şifonun bi rolü var mıdır bilmem ama 6 maçtır yeniyoruz antalyayı. inşallah bozulmaz seri

esperanza dedi ki...

antalya icin rahat mac, bize havada karada fisekler

sertano dedi ki...

2-3. "Alman" Ernst gol atar gibi..

yeneriz inşallah, yenmesek bile tüp kafa'nın son maçı olursa gerisi umrumda olmaz.

Mehmet ali dedi ki...

Sonuç muhakkak kongreyi etkiler, o yüzden yenilirsek üzülmem.

Pamukk dedi ki...

fair play liginin şampiyonu oluruz bare

BJK4EVER dedi ki...

Antalya kolay gol yiyen, ama kolay gol atan (duran toplar!) takim. Ferrari olsa kesin alirdik, ama simdi defansif olarak saglam durmak veya bulduklarimizin hepsini atmak lazim. Zor mac, ama Bobo ve Nihat son vuruslarda etkili olursa aliriz herhalde....

Gogo dedi ki...

klasik 4-4-2 formasyonu ve cubuklu forma ile seyredecegimiz bir Beşiktaş olur umarım sahada

esperanza dedi ki...

KA-ZA-NA-MA-YIZ

kaybedelim ulan. nolur kaybedelim.
yok, kazansak da demirören seçilmeyecekse cila olur da, ben iş 5-10 oya kalırsa,"keşke yenilseydik de murat aksu'ya birkaç oy daha gitseydi" dememem için beşiktaş'ımın yenilmesini istiyorum. hadi ali zitouni, hadi necati bastırın. şifo, beşiktaşlılığını gösterme vaktidir. tüm güçlerini seferber etsinler.
bunu da dedirttin ya demirören, helal!

KA-ZA-NA-MA-YA-LIM

Pamukk dedi ki...

KA-ZA-NI-RIZ

esperanza dedi ki...

KA-ZAN-SAK-NE-YA-ZAR-YA-AE-AE-AE

EnisteKolaKoy dedi ki...

gecen seneki antalya macina gitmistim, dehset sicak altinda muhtesem bir ikinci yariyla mutlu donmustuk. bu kez hem gitmek nasip olmadi, hem de takimdan cok umutsuzum. ferrari de oynamayacakmis, yerine toraman'la baslariz muhtemelen. denizli'den beklemesem de beklerde ismail ile ridvani gormek cok mutlu eder beni ilk 11'de. ortada finkle ernst de birlikte oynasin. bi de boboyla holosko oynasin baska bisey istemem :)

esperanza dedi ki...

Serdar Ozkan 2 gol atar sozlesmesi 4 yil uzatilir

Pamukk dedi ki...

HA-YIR-LI HAF-TA SON-LA-RI Dİ-LE-RİM

tecahul u arif dedi ki...

serdar özkan adamı yine hasta eder, 45. dakikada oyundan çıkar.maçı da 2-1 kaybederiz.

matiasemilio dedi ki...

nolur kaybedelim !

Muhoo dedi ki...

kazanamayalım diyenleri anlamak mümkün değil. sanki kederören kaybedince gidecek kazanınca kalacakmış gibi yorumlar yapmayın. kimin kaç oy olacağı bellidir zaten. kongre üyelerine gerizekalı muamelesi yapmayın bi maça göre oy vereceklerini sanmıyorum.

kveldsmork dedi ki...

dün akşam mevcut başkanı ligtv de izledim.gayet rahattı.içim burkuldu.

opposite13 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ze1903 dedi ki...

Takımda 1 tane bile adam geçebilecek oyuncu yok.Üstüne birde bu adamları sanki bu işi yapabilyolarmış gibi sahaya süren bir hocamız var.Tello sahada duran top kullanmak için var,üzülmez geri pas vermek için ,nihat da sanırım arkadaşlarına fırça atmak için..

Mehmet ali dedi ki...

Ne yazık ki attık :(

bw1903 dedi ki...

güntekin onay ağır bir karar diyo penaltı için
acaba diyorum, bizim ..
kongre üyelerinden sonra hakemi de mi ?

Ze1903 dedi ki...

85 dk telloyu sahada tutan zihniyete isyanım var a.k...holosko,üzülmez topu adamın içinden geçirerek ota yapmaya açlışıyor.Bazı futbolcularımız bildiğin kazma...

damacana dedi ki...

haha öpün bakiim elimi...

(bkz. yorum no. 4)

tevez dedi ki...

Fb maçında ofsayttan atılan gol,bursa maçında tolga özkalfanın attığı 2 gol bu maçtada yan hakemin ve özgüçün attığı gol.Eğer bu maçlarda hakemler gol atmasaydı ligin en az gol atan takımı olabilirdi bjk

no dedi ki...

ölmüşüz ağlayanımız yok...bu nasıl bir futbol anlayışıdır?

T.Ç. dedi ki...

YD başkanlığı şimdiden hayırlı olsun.bu galibiyet oldukça rahatlattı bence YD yi.geçmişler olsun ne diyelim.

delgado dedi ki...

fink abi... hatta ernst-fink diyelim..

BlackWhite dedi ki...

Geçtiğimiz yarım sezon takım hakkında garip düşünceler içindeydim, bu maçta yine aynısını görünce. 1) Ernst-Fink olmadan bu takım çok ama çok sıradan. Bu ikili de fizik güçlerini vasatın biraz üstündeki oyun zekasıyla birleştirip ön plana çıkıyorlar. 2) Gel gör ki Denizli bu ikiliyi tesadüfen keşfetti, hatta bir ara yine çark etti, sonra tekrar dönüp sürekli oynatmaya başladı. 3) Ne zaman ki iki Alman yoruldu veya eksik kaldı, son maçlarda çuvalladık. 4) Bu ikili TSL için tamam da, Avrupa'da bu kadar yemiyor maalesef. 5) Bir araya gelmeleri de "Ernst iyi çıktı Fink'i de alalım" şeklinde olunca bütün tablo iyice espritüel oldu. Bir yudum Chivas vee:: "Julio Cesar, ya da Beto. Nasıl olur yav ileri bölge böyle?"

BJK4EVER dedi ki...

Gecen seneki klasik 4-3-3'e donusu yaptik galiba. Artik ideal orta saha bulundu bence, Fink-Tabata-Ernst uclusu bozulmamali bundan sonra. Tabii en buyuk sikinti bu sistemde Nihat'in pozisyona zor girmesi, ama bu sekilde en azindan orta sahada hakimiyet kuruluyor ve az pozisyon veriyoruz.
Bobo'yu uzun aradan sonra ilk defa bu kadar iyi gordum, bu defa sadece tabela'da degil, sahada da vardi, cok faydali oldu.
Bir de Ekrem cok ciddi dusus yasadi, son maclarda cok iyi oynayan Ridvan denenebilir bence.....

i.meriç dedi ki...

nasi koyduk ama...
oylar buyuk baskana.
eee antalyayi yendik artik tek hedefimiz tribunleri temizlemek, haydi kongre uyeleri hep beraber "buyuk baskan demiroren ooo ooo o ooo o"
seneyede murat ceylani 88 milyona euroya alir dahada kimse baskana rakip falan olamaz...

Yorum Gönder

Ara