.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
12 Ocak 2010 Salı

Beşiktaşk: Masumiyetime...

...ben o ara memlekette televizyondan takımı izliyorum. epey bir zaman böyle geçti. yine her gece rüyalarımda bu. demirören'in yine saçma bir demecini okumuştum o sıra. bir gece bir büyükle eve geldim. hepsini içtim. zurnayım tabi. bi ara gözümü açıp baktım, lodos dolmabahçe'den enseme vuruyor. bir daha açtım, başımda bir çocuk, kalk abi, gol yedik diyor. baktım, sahiden stadyumdayım. bir soruşturma... meşhur kale arkası vardır oranın, sordum yanımdakilere kasımpaşa'dan üç yemişiz, malımı bilmez miyim? görünce hiç şaşırmadım. hiçbir şey demedik. o gece oturup düşündüm... oğlum jokond dedim kendi kendime, yolu yok çekeceksin. isyan etmenin faydası yok, kaderin böyle, yol belli, eğ başını, usul usul yürü şimdi. o gün bugün usul usul yürüyorum işte... (Zeki Demirkubuz'un unutulmaz başyapıtı Masumiyet'ten, Bekir'in efsane tiradından uyarlanmıştır. Affola...)

6 Yorum:

shelbyl dedi ki...

Genelde bu tur yazilar bana pek dokunmaz ama, bu cok hosuma gitti abi, ellerine saglik.

Jean-Pierre dedi ki...

.metin tekin'in sesiyle okudum yazıyı..oturmuş çayıra,kareli gömleğiyle yakmış sigarasını bunları söylüyor..

Jokond dedi ki...

eyvallah shelbyl, senin de eline yüreğine sağlık.

Aborjin dedi ki...

Cidden de efsane.. Hayatımın filmi. Tek gectiğim adam. Tek gectiğim yönetmen.

*Kader...

enzo scifo dedi ki...

Güzel bir yazı olmuş. Ellerine sağlık.
Bu arada bir sorum olacaktı. Zeki Demirkubuz'un 'Beşiktaşlı Mehdi'nin hikayesini filmleştireceği dedikoduları vardı bir aralar. Hatta Zeki Demirkubuz da bu konuyla ilgili bir takım araştırmalar yaptığı yönünde bir demeç vermişti. Bu konu ne oldu haberi olan var mı?

oneblood dedi ki...

zeki hoca mehdi hikayesini ilk duyduğunda gerçek diye biliyormuş sonra aslında kurgu olduğunu öğrendiğinde biraz hayal kırıklığına uğradı :) ve sanırım projeden vazgeçti.

Yorum Gönder

Ara