.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

3 Kasım 2009 Salı

Tüm Paramı Serdar'a Bastım

2 gündür birkaç Beşiktaşlı nerede rastlaşsak bu geceki maçtan başka bir şey konuşamıyoruz, eminim ki buradaki herkesin sohbetleri de dönüp dolaşıp bir şekilde Wolfsburg’da sonlanıyordur; öyle ki futbolla zerre alakası olmayan dostlarımı bile elimde olmayan sebeplerle bunalttığımı hissediyorum; an geliyor‘’ şu maç başlasın artık ‘’ dediklerini duyar gibi oluyorum, ama onlar futbolun hiçbir yönünden haz etmeseler de, ben böyle anlarda heyecanımı onlarla paylaşmayı ayrı bir seviyorum. Bozuk plak gibi Serdar Özkan’dan başka bir şey demediğim halde bir Allah’ın kulu sesini yükseltip, itiraz etmiyor; ismini telaffuz ettiğim vakit dövecek gibi bakmıyorlar, sigaralarını Serdar’a dokundurmadan içiyorlar. Ben de fırsattan istifade ‘işte, özlediğim ortam’’ deyip uçabildiğim kadar uçtum. İnandım, güvendim, yeri geldi abarttım, bıktırdım, en çok da utandıracak dedim. Anlayacağınız neyim var neyim yok bu gece Serdar’a bastım! Bu maçta forma şansı bulur mu bilmiyorum ama parlamasını ve alkışlanmasını her zamankinden fazla umut ediyorum. Kendimi düşünüyorsam namerdim; artık şu buzlar erisin istiyorum.
Hadi be çocuk !

8 Yorum:

D day dedi ki...

Bence Serdar'ın artık oynaması lazım. Oynatılmadığı sürece toparlanmaz ve diğerleri gibi kaybolur gider.

molosztash dedi ki...

Fotoğraf seçimi çok başarılı. Rakip takım renklerinin yeşil-beyaz olması açısından :)

Bu sezon bu çocuk ciddi anlamda haksızlığa uğradı. Galatasaray ve Man U maçlarında takımının en iyisi oldu, ama o maçlardan beri yüzüne bakılmadı. Umarım biraz hırs yaratmıştır, umarım bu çocuk koskoca bir kalabalığı utandırır, bizi umutlandırır.

Delgado gelsin seni kurtarsın ...

esgo dedi ki...

o'nun önce kendini kurtarmaya ihtiyacı var..hatta gönderilmesini istiyorsanız az biraz destek olun da performansını arttırsın, aksi taktirde sakatlıktan çıkmış ve form tutmamış bir adam için kimse kapınızı çalmaz.

akşam sana da büyük görev düşüyor t2 efendi, sağında solunda Serdar'a homurdanan 3-5 kişiye ''kışt'' dersen çok makbule geçer.

Küfür eden, sahadaki oyuncularımıza homurdanan, insanlara kişisel saldırıda bulunan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında "belaltı" yorumlar yapan ve amacı Beşiktaş'ı sabote etmek olanlar lütfen başka yerler arasın kendisine.

Burası (İnönü) onun yeri değil.

matiasemilio dedi ki...

oynadığı takdirde hücum anlamında en çok güvendiğim futbolcumuzdur serdar..kadronun en yetenekli hücumcusu olduğunu düşünüyorum ayrıca..

oynuyor serdar. şimdi ben de inandım. boşuna değil bu post.

AQ-47 dedi ki...

Maç bitti...ve Serdar kendi ipini çekti...

Yorum Gönder

Ara