.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

1 Ekim 2009 Perşembe

Demirören Havaalanında Saldırıya Uğradı..!

http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=61917 Kulübümüz’den Açıklama 01.10.2009 15:49 Futbol Takımımız’ın Moskova deplasmanı dönüşünde Sabiha Gökçen Havaalanı’nda yaşananlar, bugün medyada “Yıldırım Demirören’e Saldırı” başlıklarıyla yayınlanmaktadır. Oysa bu çirkin saldırı; Başkanımız’ın şahsında, 106 yıllık Beşiktaş Kulübü’nün saygınlığı hiç kimse tarafından tartışılamayacak olan Başkanlık makamına yapılmıştır. Bunları yapanların Beşiktaşlı olduklarına asla inanmıyor, çirkin saldırıyı nefretle kınıyor, büyük Beşiktaş Camiası’nın bu kişileri içinde barındırmayacaklarına olan inancımızı kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunuyoruz, BEŞİKTAŞ JK

16 Yorum:

mrt309 dedi ki...

Demirören'in ateşli savunucusu bir arkadaş vardı burada. Sanırım minibüsün kapısındaki siyah takım elbiseli şahıs o.

theotheo dedi ki...

mutlu oldunuz herhalde.

ben kimsenin ateşli savunucusu falan değilim, size demirören paranoyası sirayet etmiş.

işte siz gidip yapmazsınız da bunları havaalanında, ancak bunların sebebi kolpa beşiktaş taraftarlığıdır, yani sizler.

şampiyon olurken demirören'le olmadık mı? o zaman niye sevindiniz, erkeksen tepki koysaydın. koyamazsın. çünkü siz skor taraftarısınız.

@mrt309

ordaki siyah takım elbiseli şahıs ben olsaydım, herhalde bir kombine kartım olurdu, ve herhalde cebimde de param. bunların hiçbiri olmadığına göre o arkadaş ben olmuyorum değil mi?

**

elmayla armudu birbirine karıştırmayın, demirören'i beğenmemek başkadır, beşiktaş başkanlık koltuğundaki birine saygısızlık yapmak başkadır.

kimse bu hakkı sizlere vermiyor, ancak dediğim gibi şurada kendi aranızda bir tatmin mekanizması oluşturmuşsunuz, sözlükte ilker yasin başlığına boşalırsınız, burada demirören'e. ama o kadar işte. dışarda kimse sizi takmıyor.

çıktığınız tv programlarında iki kelimeyi bi araya getiremeyince, ilker yasin gibi küfür yiyormusunuz?

hadi şimdi silin, sonra birbirinizi tatmin etmeye, ha evet baboş adam daha doğru söylüyo, bu kraldır, düşüncesiyle yolunuza devam edin. bu benim görüşüme katılanlar içinde geçerlidir.

hak etmedi diyen yoktur herhalde!!

smyrnian dedi ki...

beşiktaş başkanlık koltuğu kısmına katılıyorum

O baskanlik koltugunda dunyanin en adi herifide bir sekilde ele gecirip otursa yine sesin cikmayacakmi? Yerim senin saygi anlayisini... Muhalefet olsun diye muhalefet yapmak degil hatasini gorup eyvallah demek daha makbuldur... Ayrica git youtubedan bak sampiyonluk kutlamalarina demiroren sahneye cikarken ribunlerden gelen ugultuyu bir kere daha dikkatli dinle... Ya aslinda ben niye bosa yoruluyorumki benim asil hedefim demiroren olmali senin gibi onu savunanlar degil... Hadi eyvallah..

Gürcan Ulusoy dedi ki...

theotheo burada programa çıkan 3 kişi var. yüzlerce de yorumcu var. neden hep bu 3 kişiye oynuyorsun anlamıyorum.

ekşibeşikaş bu üç kişi olduğu kadar diğer yazarlar ve tüm yorumcuların platformudur.

burada yorum yapan arkadaşların hiç birini, yazar arkadaşların da bir çoğunu yüzyüze bile tanımıyorum, tanımıyoruz.

bizi bu anlamda bir kalıba sokman doğru değil. ki kendi aramızda da görüş ayrılıklarımız her zaman olmuştur.

zubi dedi ki...

Doğru ya Beşiktaş kulübü başkanı saygın olmak için hiçbişey yapmasa bile, her hareketiyle karaktersizliğini gösterse, aslında kulübün kapısından içeri bile sokulmaması gereken bi parababası olsa bile biz ona saygı göstermeliyiz. Ama eski başkan Süleyman Seba'ya da arada bi sallamalıyız mafyaydı! bilmemneydi diye. Teallam ya.

theo sen her zaman söylüyosun ben kahveden izliyorum maçı param yok, kombinem yok diye. Kendimi geçtim, benim geçen sezon - bu sezon Ankara'da maçları izlemeye giden. Gs maçında yenmemiz çok zor diye diye yine de maça giden arkadaşlarım var. Parasından feragat, zamanından feragat, keyfinden feragat ediyo bu adamlar.

Bırak da yeri geldiğinde protesto etsinler. Bu illa gecenin köründe Rusya dönüşü olmak zorunda değil. Şekli tartışılır. Sen yuh dersin ben az bile yapmışlar diyorum.

Ha bi de olayı şuna benzettim; bi kız arkadaşın olur. İlişkiniz yürümüyodur bellidir ama sen zorlarsın zorlarsın sen zorladıkça işler çirkinleşir. Sen seviyorum dersin ama olmuyodur sen iteledikçe olmaz en sonunda da adam gibi ayrılmak varken çirkin bi şekilde ayrılırsın, çıngar çıkar. Aha bu olay ona benzer. Herşeyi tadında bırakmak lazım.

mrt309 dedi ki...

"Beşiktaş Başkanlığı" na hakaret eden biri varsa o da Yıldırım Demirören'in kendisidir. Ben burada alakasız bir başlığın altına Demirören hakkında eleştiri yazdığımda sitede takıma sahip çıkan bir yazı yayınlanmıştı. Ben o yorumu yazdığımda takım kötü sonuçlar almamıştı. Hala iki kupa şampiyonluğunun rehaveti vardı herkeste. Demek istediğim şampiyonlukta da aynı fikirdeydim, hala aynı fikirdeyim.

Bu başkanın Beşiktaş Kulübü'nden uzaklaştırılması herşeyin önünde gelmelidir. Tabiki bazıları "bu kongrenin, muhalefetin görevidir; taraftar takıma sahip çıkmalı" diyebilir. Ancak durum ortada. Kulüp Demirören'e fena halde borçlu. Bu durumda kongreden yine başkan olarak çıkması büyük ihtimal. O zaman taraftar tepki koysun. Zaten bir kısmı koymuş. Çünkü kulüplerin gerçek sahibi taraftarlardır. Gücümüzün farkına varmalıyız.

Arkhe dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
purplepurple dedi ki...

takım şampiyon olursa sevinirim. başkanı yıldırım demirören olsa dahi sevinirim. çocukluğumdan beri kah babamın, kah kendi cebimdeki parayı vererek sektirmeden gidiyorum maçlara. tabi ki o stattaki güzel anlarda sevinip, mutlu olacağım.

bana, ve burada aslında hiç biriyle tanışmadığım ama yazılarından beşiktaş'a olan bağlılıklarını bildiğim insanlara skor taraftarı diyenin de alnını karışlarım.

sevinmeseymişiz. sana mı soracağız?
kimse burdakileri takmıyormuş. okuma o zaman. burdakileri kimsenin takmadığını ispata kendinden başla.

tekme densizliğini kenara bırakırsak; yumurta atanların ellerine sağlık. keşke kafasına isabet etseymiş bir tane.

Unknown dedi ki...

Şuraya bak ya beşiktaş başkanlık makamına yapıldı denmiş.Ne alakası var bu takım Süleyman Seba zamanında da kötü gittiği dönemler oldu ama kimse sebanın kafasına yumurta fırlatmadı veya arabasını tekmelemedi.6 senede sadece bir şampiyonluk kazandırmışsın.Beşiktaşın birçok değerini ayaklar altına aldın demirören...İyi bir beşiktaşlı olmak başka şeydir yönetici olmak başka şeydir.

ian dedi ki...

bayan demirören ikna etse de bari, aday olmasa önümüzdeki kongrede yıldırım demirören..

ceyhun dedi ki...

her şeyin dışında yönetimin saldırı hakkında bu saldırı sayın demirören'e değil beşiktaş'ın başkanlık makamına yapılmıştır açıklaması yok mu...

ne diyeyim, futbol bizim olmasını istediğimiz futbol değil ve çıkar grupları tarafından sömürülen bir spor olmaktan öteye gidemiyor, özellikle türkiyede.

zubi dedi ki...

c.tesi günün oynanacak maçın biletlerini cuma olmuş satışa koymamış bu adamlar. bi de kalkmış saygınlıktan bahsediyolar. aptal mı sanıyosunuz siz bizi?

Feridun Bitir dedi ki...

her seye ragmen hala orda oturuyorsa az bile yapiyorlar bence. gercekleri görmesi icin belkide gerekli, iyi olmus bile diyesi geliyor insanin. Baskanlik makamina yapilan saldiriymis, peki senin o makama yaptiklarin ne olacak? anla artik beceremiyorsun, birak ve git. Bir insan beceremedigi bir iste neden bu kadar durmak ister anlayamiyorum.

Feridun Bitir dedi ki...

su tabata transferi bile istafa icin yeterli bir sebebtir

Yorum Gönder

Ara