.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
20 Eylül 2009 Pazar

Empati

Son Kayserispor maçından sonra doğaüstü güçlerimi kullandım, Beşiktaş camiasının zihnini okudum. İşte okuduklarım: Tello: İleri uçta en düşük parayı alan benim. Kimine zam yapıldı, kimine hayvani paralar ödendi. Kendimi niye yorayım? İbrahim Kaş: Altyapısından yetiştiğim takıma kiralık geldim. Bütün kanat bindirmelerinde ortaları kötü yere yapmalıyım. Soldan gelen ataklarda hep pozisyon hatası yapmalıyım. Sivok: Bu yanımdaki Ferrari ile aynı işi yapıyoruz. Niye benimkinin 2 misli parayı cebine indiriyor? Bobo: Geçen maç ilk 18'de yokum şimdi ilk 11'deyim. Bu ne iş? Sezon başı gitmek istedim göndermediler, ne yapıp edip sezon ortası gitmeliyim. Tabata: Hocaaa benden ön libero olur mu hocaaaa! Ekrem Dağ: Lan? Bu sefer hangi mevkide oynayacaktım lan? Aha dur, İsmail yok, İbrahim abi de yok sahada. En iyisi solda kalayım ben. Mustafa Denizli: Ferrari'yi de forvet mi deneseydim? Neyse onu da diğer maç yaparız artık... Demirbüken: Antep'in hocası kaç para ister acaba?

5 Yorum:

yuki the zorba dedi ki...

Bu arada Ferrari Antep ya da Fenerbahçe maçında 10 dakika forvet oynadı... Hangisi hatırlamıyorum ama yapılmamış değil yani :)

theotheo dedi ki...

sivok ferrari aynı işi yapıyo evet.

gel bakalım hacı. arsenalde bu senenin yıldızı vermealen, gallastan 2 kat daha iyi oyuncu.

aldığı para gallasın 3'te 1'i.

hadi diceksin gallas eski.

ee ulan geçen sene yarıda arshavin geldi takımın en pahalı oyuncusu oldu kim küstü?

bunlar profesyonel adam, zaten paranın amınakoymuş. herkesi kendinizin yerine koymayın.

sen 1000 lira alıyosan 2000i kıskanırsın. doğal.

ama ayda 100 bin alıyosan 200 bini sikine takmazsın.

SirEvo dedi ki...

"Mustafa Denizli: Ferrari'yi de forvet mi deneseydim? Neyse onu da diğer maç yaparız artık..."

Süper.. :D

3 hece 8 harf sadece Beşiktaş.Gerisi yalan.

Bu arada tüm ekşi beşiktaş ailesinin ve yorumcularının şeker bayramını kutlarım.

dvrn dedi ki...

http://bostanciogludevran.wordpress.com/2009/09/27/on-liberoymus-tabata

tabata'nın ön libero oynatildigi icin bir yazi yazmistim.

Yorum Gönder

Ara