.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
28 Eylül 2009 Pazartesi

Anket

13 Yorum:

alper dedi ki...

Matematiksel olarak hedef imkansız hale gelene dek her hedef için mücadele edilmeli.Yakışan budur ve yakışanı yapmamız lazım.Daha herşeyin başındayız.Şampiyonluk ta bence hala çok uzak olmayan bir hedef kovalanması lazım.

yilmaz dedi ki...

Bu sene ilk iki olmayacakmış gibi. bence esas hedef şampiyonlar liginde guruptan çıkmak olmalı. Çünkü hem fener hem galatasaray guruplardan çıktılar daha önce. Bizim bunu yapabilmemiz lazım ki ilerleyen dönemlerde avrupa'da katsayı problemi yaşamayalım. Lig içinse şu ligde beşiktaşın 3. olamayacağını düşünmek çok doğru olmaz. Bence her şartta 3. oluruz. Yani lige avrupa'dan daha fazla önem vermenin bi anlamı yok.

şampiyonluk artık mümkün gözükmüyor ancak en azından devre arasına kadar hedefin ne olduğu konusunu düşünmeden, maçları kazanıp, seri yakalamaya çalışmak lazım. devre arasında da puan durumuna bakılır ve her şey belli olur zaten. eğer bu şekilde devam edeceksek, seneye şampiyonlar ligine ya da uefaya katılmaktan daha önemli olan, ilk 11'e birkaç tane genç oyuncuyu kazandırmak olur. bu sene şampiyonlar ligine gittik gelirimiz 17 milyon euro, hepsini antepe verdik. üç tane genç çıkarsak, sağlam, zaten 20 milyon euroluk sağlam bir gelir kazanılmış olur.

SeLo dedi ki...

Eğer şampiyon olmak istiyorsak ilk yarının sonun kadar berabere dahi kalmadan bütün maçlarımızı kazanmalıyız.Puan farkı da en çok 6 olur.İlk devreyi kayıpsız geçersek ve geçen seneki ikinci devre performansımızı gösterirsek şampiyon oluruz.Ama şu söylediklerine şu futbolla kendin inanıyormusun derseniz maalesef inanmıyorum.Bunun için öncelikle şampiyonlar ligini düşünmeliyiz.Grubumuzda mutlaka ilk 2 sırayı almalıyız.

Şekerli dedi ki...

Şu sahada ki skor kadar seçimlere kafa yormuş, uğraşmış olsaydınız sanırım bugün bu durumlarda olmazdık.

JANiTSCHAR dedi ki...

Bi şık daha olsaymış;Hedeflerden biri Kongre olmalı Demirören'den Kurtulmalı diye hemencecik ona atlardım.

Gökhan dedi ki...

2.olmak artık bence eskisi kadar önemli değil nasıl olsa son ön elemede eleniriz öyle bişey olsa da.
o yüzden tamamen avrupa ya yoğunlaşmalıyız bence.

Eser Gokulu dedi ki...

G.saray'ın arka arkaya Ts ve Fb maçları geliyor; ki birleşmeden sonra güçlenen A.gücü de ne denli ciddi bir rakip olacağını bu hafta gösterdi. Önümüzdeki 3 maçta G.saray'ın 6+ puan alma olasılığını bir hayli düşük görüyorum.(Erken form tutmanın sıkıntıları da yavaş yavaş kendini gösterecektir)

Keza F.bahçe içinde bu haftadan itibaren ardarda oynayacakları Gençler - Antep - G.saray - Kayseri maçları ciddi kayıpların yaşanabileceği maçlar olarak değerlendirilebilir. (oynadıkları futbol zaten tatmin etmiyor, bir de kayıplar başlarsa deymeyin keyfimize)

Evet hala daha keyifli olabileceğimizi düşünüyorum :)hele bi Denizli ve Paşa maçlarını kayıpsız geçelim gerisi kendiliğinden gelecektir.

Ben o kadar karamsar değilim, devre sonuna kadar 8G 1B 1M bile bize her türlü yarışa dahil eder. 8G içinde Fb maçı olmak şartıyla.

lakerda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aamet jr. dedi ki...

Evet kötü oynuyoruz sistemiz yok falan tamam da bu durumda olmamazda medya başta olmak üzere oluşturulan psikolojinin de kötü olmamız kadar payı var. Fener süper, Galatasaray desen yıldızlar topluluğu. Beşiktaş, Ferari'ye ısınamadı.

Antep maçından birkaç maç sonra Nihat demişti sanırım, o top direkten dönmese herşey çok farklı olurdu şimdi diye. Aynen öyle. Beautiful Freak'in dediği gibi yapmamız gereken tek şey seri yakalamak. Şu takımın seri yakalamaması için hiçbir sebep yok. Denizli biraz konsantre olsun mantıksız harketlerden kaçsın, onun kendinde sağlıyacağı konsatrasyon takıma da bireysel anlamda yansıyacaktır. O seri yakalandığında diğerlerinin de tökezlemesiyle -sezon boyu böyle gidecek halleri yok- potaya gireriz.

Benim hala umudum var kısacası. Yeter ki özgüvenleri birkaç galibiyetle yerine gelsin şu takımın.

lakerda dedi ki...

Daha önce de yazacaktım Eser yazmış, biz iyi olduktan, forma girdikten sonra 10-12 puan farkı birşey değil!

Fenerbahçe ve G.saray anormal bir seri yakaladılar. Puan kayıpları mutlaka gelecektir. Önemli olan bizim ne yapacağımız..

Aynen eser gibi düşünüyorum, 8-1-1
veya 7-2-1 gibi bir seri bizi potaya sokar.

Şimdi zaten şampiyonlar liginde ilk 2ye girersek ligde de devre arasında liderden en fazla 6 puan farkla geride kapatacağımızı düşünüyorum. Yani ligi bırakalım şampiyonlar ligine odaklanalım gibi bir durum,Tsl yapısı yok önümüzde. Cska'dan puan kapan, evinde wolfsburgu,cska'yı yenen takım zaten yerel ligden de kopmayacaktır. Şampiyonlar liginde alınacak iyi sonuçların psikolojik olarak katkısı lig için de çok önemli.

Ha burada şampiyonluk mu şampiyonlar ligi üst turu mu gibi teorik bir soru sorduysanız tabii ki şampiyonlar ligi derim.

Pamukk dedi ki...

hocasından futbolcusundan taraftarına kadar herkes titresin ve kendine gelsin, moral bulalım devamı gelir sanıyorum bi kıvılcım ihtiyacımız olan.
üstüne bir de gsdeki usta ayaklarla, fbdeki kısmet olsa mis olurmuş.

AQ-47 dedi ki...

Kendimize gelebilirsek, ki bence geleceğiz, puan farkı önemli değil. GS de FB de heralde ligin sonuna kadar seri galibiyet almayacaklar. Eskişehirin 4 forvetli kadrosunun GS'ye direnmesi ilginç, aynı zamanda Avrupa'nın en kaliteli oyuncusu süperstar Arda'nın da bizim maçtan itibaren gösterdiği düşüş de gözden kaçmamalı. Fener'i Alex sürüklüyor, mutlaka yorulacak. Bizim ise sanırım tek sorunumuz her maç takımın %80'inin yer değiştirmesi ya da kulübeye gidip gelmesi. Şu pozisyonda ligdeki ikincilik mantıklı (ulaşılabilir) hedeftir.

Yorum Gönder

Ara