.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

24 Ağustos 2009 Pazartesi

Üç Kuruşluk Keyfimin İçine Ettiler

Grup vitaminin bir şarkısında geçiyordu sanırsam "3 kuruşluk keyfimin içine ettiler" lafı. Hakikaten de stadda yaşadığım 3 kuruşluk olmasa bile 3tl.'lik bir keyifti bir adet sigara ve yanında çayla birlikte boğaz manzaralı maç izlemek. Şimdi yeni yasaya göre stadyumlarda da sigara içmek yasak. Açık alanlarda serbest demişlerdi ben de bu açık alan lafını fazla benimseyip "yeni açık" kelime öbeğindeki "açık" kısmına güvenip kombinemi yeni açıktan almıştım. Lakin gel gör ki yenisi, eskisi, kapalısı, numaralısı stadyumların her tarafında yasak olacakmış sigara içmek.
"Çaycı, ver abem ordan 1 çay" diycem ve boş boş içicem takım beni orada olabildiğine kabız ederken. Oysa sigaramın içindeki nikotin kabıza da iyi geliyordu...

9 Yorum:

Adsız dedi ki...

Avuç içi diye bi yöntem var paşam... o kadar kalabalıkta görmezler öyle içersen...

ergin aslan dedi ki...

Aynen... Tribünde sigaranın yasağı olmaz. Dk. 27... 2-0 mağlupsun. Ne yapacaksın?

Avuç içi, çömelme, kışın montu kafaya çekme vs.. ne bileyimi şte bulacğaız bir yolunu...

Pamukk dedi ki...

sigara paketi stadlara alınmayacakmış..şaşırdılar.

damacana, askerde nöbet tuttuğum günleri mi yaadedicem avuç içi yöntemiyle, askeri kışla mı stad mı? :))

marpione dedi ki...

şaşırmışlık başka bir şey değil. tribün terörü olur sonu. zaten şimdi bile çok rerörerö

Jokond dedi ki...

sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
gitme gittiğin yollardan dönülmez geri
gitme el olursun sevgilim incitir beni
yokluğuna yol olsa uzasa unutmam seni


akşam vakti sardı yine hüzünler
kalbim yangın yeri gel kurtar beni senden
akşam vakti dolaştım sokaklarda
yırtık bir afiş seni gördüm duvarda
sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
yokluğuna yol olsa uzasa unutmam seni

Jokond dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=irGUolvbZyc

voodoo girl dedi ki...

19 mayısta kimse sallamadı yasağı, görevliler tek laf etmedi alenen içmiş olmamıza rağmen. kızların üzeri de adam gibi aranmıyor zaten, paketleri toplamaya kalkarlarsa kızlara yüklersiniz.

Kartal Bafiler dedi ki...

Sigaradan muzdarip biri olarak beni sevindirdi bu haber.

Yorum Gönder

Ara