.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

28 Ağustos 2009 Cuma

Şans, talih hakikaten 5 kuruşmuş

Sevgili arkadaşlar, Katılım gösteren herkese teşekkürler. Yanlış saymadıysam 89 kişi katılım gösterdi. Ne yazık ki 3'te 3 yapan olmadı. 3'te 2 yapma başarısını gösterenler ise tarih sırasına göre şu arkadaşlarımız olmuştur: T2 Tathar Devotee Noat Samisa bu durumda 3'te 2 yapanlar içinde en hızlı tahmini yapan t2 rumuzlu arkadaşımız oldu. Kendisi başta olmak üzere bu keskin tahminci arkadaşları yürekten tebrik ediyorum. t2 rumuzlu arkadaşımız bloga kayıtlı mail adresi üzerinden jokond@gmail.com adresine başvurarak adres ve iletişim bilgilerini bana ulaştırması durumunda hediye dvd gönderilecektir. Bu gece de 500 bin lirayı veremedim çok üzgünüm. Bir sonraki yarışmamıza kadar esen kalın efendim. not: tatharım, burun farkıyla kaçtı. canın sağolsun. istanbul'a gelirsem soğuk bir bira ısmarlarım olur mu? not2: şayet gözden kaçırdığım bir şey varsa lütfen en kısa zamanda itiraz ediniz. Olur, insanlık halidir biz de hata yapabiliriz...

7 Yorum:

Adsız dedi ki...

liverpool ve lyonu bil, Beşiktaş gelmesin...
sağlık olsun ne diyeyim...

ters manyel farkı sanırım bu da :)

gökhan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

az önce aceto'ya bakiyordum, orada çikmis bir bilen... druffut muydu neydi oyle bir nicki vardi... 4'te 4 tutturmus...

tathar dedi ki...

jokond'cuğum esas senin canın sağolsun.
not: tabata hakkında bizi biraz bilgilendirirsen sevinirim.

Ters Manyelden sevgiler saygılar ... DVD yerine VDV isterdim ama olsun ... teşekkürler , iletişime geçeceğim , ayrıca dvdim lütfen konulu olsun :)

önemli olan yarışmaktı. teselli ikramiyesi yok mu aceba:(

Jokond dedi ki...

var tabi olmaz mı. mailime gönder bilgilerini...

Yorum Gönder

Ara