.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

27 Temmuz 2009 Pazartesi

İdeal Yönetim

Aslında iki tane ayrı yazı yazacaktım, sonra aniden ikisinin de aynı konu olduğuna karar verdim. Biri pek hatırlamak istemediğimiz Liverpool ile ilgili: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/8166334.stm Biri de direkt olarak bizle: http://spor.mynet.com/haber/besiktas-asrin-transferini-yapacak/15103 Liverpool taraftarları, kulübün ABD’li iş adamlarının elinde olmasından çok mutsuzlar, ve kulübü bunlardan “kurtarmak” için “herkes bir milyon verse” kampanyası düzenleyerek para toplamaya çalışıyorlar. Tek niyetleri kulübün sahibi olabilmek, Barcelona, Real Madrid, ...., ..., Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş yapısına sahip olabilmek.

Öte yanda ise ideal düzene sahip Beşiktaş’ın kulübün sahipleri olan kongre üyeleri tarafından seçilmiş yönetiminin bir mensubunun yalanlanmayan açıklaması... Cristiano Ronaldo transferini gölgede bırakıyormuşuz. Sinirliyim, neler söylenmez ki bu densiz adama? “Vre adam, adamlar 94 milyon Euro harcadı, hiçbir şeye saygı duymuyorsan şu paraya duy”, “C.Ronaldo ile Messi her ortamda dünyanın en büyüğü rütbesi için kıyaslanır durur, Messi’yi almıyorsan eğer iki dakika sus”, ya da “Yahu sen adamı al, C.Ronaldo’yu gölgede bırakıp bırakmayacağına biz karar verelim”, ya da sadece derin bir sessizlik. Anlayamıyorum gerçekten, bir tarafta bizi 8’leyerek gönderen bir camia, bu camianın kulübün sahibi olabilme özlemi, öte yandan sahibi taraftarları olan bir kulüp, ve bu kulübün basiretten uzak yöneticisi. İnsanı paraya kıyıp kongre üyesi yapacaklar en sonunda, olması gereken de bu. Ama bu nasıl yapıdır, Şeref Yalçın gibiler takımdan nasıl uzaklaştırılabilir, bilemiyorum, mutsuzum...

Beşiktaş taraftarının en büyük düşmanı Beşiktaş Yönetimi'nin ta kendisi sanki, saçma sapan açıklamalar, Aziz Yıldırım 3 sene şampiyonluk sözü verdi diye 5 sezonluk söz vermeler... Niye kendini de taraftarını da alay konusu yapıyorsunuz ki??

4 Yorum:

Bu şeref ismi son zamanlarda çok fazla duyulur oldu . İnşallah başkan bu isimi gözden çıkarır da yönetim gerçek ve ideal sıfatını bulur (şerefsiz yönetim) !

Cherubim dedi ki...

Kongre üyelerine bir zeka, kişilik testi yapılsın. Belirli bir kapasitenin altında kalanlar bırakın yöneticiyi, üye bile olamasınlar..

yunus dedi ki...

şeref yalçın atamanlı takımda imzası olan yöneticimiydi? eğer oysa hakkında olumlu şeyler duymuştum? o değilse zaten orun yok.

istanbul-bolton-istanbul yolculuklarını metro turizm'le yapıyordur kesin şeref yalçın.

Yorum Gönder

Ara