.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
5 Haziran 2009 Cuma

Deli Mavi

Az önce radyoda çaldılar. Kazım Kanat katıldığı bir programda, programın diğer konuğu Yeşim Salkım'dan bu şarkıyı söylemesini rica etmişti. Kazım abi ve eşinin şarkısıymış bu. İlk çıktığı vakitler güzel sükse yapmıştı parça. Ama kısa süre sonra adını şimdi hatırlayamadığım bir Fransız sanatçının bestesinden "esinlenildiği" anlaşıldı. Sonra fazla üzerinde durulmadı zaten. Türk Pop Müziği sanatçılarının sadece sekiz nota olmasından şikayet ettikleri yıllardı. Neyse efendim, ben sizi Kazım Kanat ve değerli eşinin şarkılarıyla baş başa bırakayım.

6 Yorum:

oha lan hastasıyım bu parçanın.. yemişim fransız menşeili oluşunu, sözleri bu kadar muhteşem olabilirdi bir şarkının..

yeşim abla boş insandır filan da bu şarkıdan dolayı selamımızı yolluyoruz en içten..

jtr dedi ki...

iyi hos da notalar yedi tane :) bu saatte olur böyle şeyler

krasotkin dedi ki...

do'yu iki kere saydım :S

shelbyl dedi ki...

gam'larda sekiz tane nota var; oradan yirtiyor.

krasotkin dedi ki...

keşke müzik eğitimim helvacıoğlu flüt içinde biriken tükmükleri temizlemekten ibaret olamsaydı da sizinle tartışabilseydim bu konuyu =)

damacana dedi ki...

Deli Şarkı...

Nur içinde yat Kazım abi...

Yorum Gönder

Ara