.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

12 Mayıs 2009 Salı

Holosko Orada Oynamaz

Türk futbolunda yeni bir ekol var; "O, orada oynamaz". Sanırım sanıyorlar ki Bobo için, Sivok için, Serdar Özkan için ayrı ayrı taktikler yapılır ve bu oyuncuların başarılı olması sağlanır. Evet, biz bir menajer olsaydık ve tek kriterimiz bu adamların başarısı olsa idi hiç şüphesiz Holosko nerede en iyi oynayabiliyorsa orada oynardı. Modern futbolda ise, takım birlikteliği içinde her futbolcudan maksimum fayda sağlanmaya çalışılıyor. Takımın genel durumu nedeniyle bireylerden bazı feragatlarda bulunmaları isteniyor... Holosko, Sağlam döneminde de, Denizli döneminde de sağ önde görevlendirildi. Enteresandır, Sağlam döneminde "Holosko Orada Oynamaz" eleştirileri Denizli döneminde yok oldu. Holosko aynı Holosko, oynadığı yer aynı, eleştiriler nerede? Velhasıl Holosko bugünlerde Beşiktaş performansının tavan yaptığı günlere dönüş sinyali veriyor. Artık daha kararlı, daha güçlü, daha inatçı ve daha faydalı. Bununla birlikte şu da ortaya çıkıyor, Holosko'nun sıkıntısı mevcut pozisyonuyla ilgili değil kendi fiziksel, zihinsel performansıyla ilgiliymiş. Fizik olarak iyi durumda olan Holosko sağ kanatta da oynar ve faydalı olurmuş... Bir de şu fotoğrafa baktığımda kusmak geliyor içimden... Dayanamadım siz de kusun istedim.

17 Yorum:

voodoo girl dedi ki...

naaptın jessie taş gibi çocuğun en kötü resmini koymuşsun ondan sonra kızlar neden futbol izlemiyo :))

taksim dedi ki...

Taş gibi betimlemesine katılmamak ile beraber, ekşi yazarlarından Holosko Şortunu mümkünse çıkartmasın/ çıkartsa da olur oylaması açmasını bekliyorum.
ankaraspor deplasmanında yine soyunmuş falan.
bu ne arkadaş ya :))

Gürcan Ulusoy dedi ki...

evet ankarada siyah don giymişti.

holosko ile haber yaparken kullanacağım foto için aramalarda karşıma çıktıkça geriliyordum , yine bir şekilde çıktı . sağolun varolun ..

ben daha önce görmemiştim. o zamanlar bu kadar şanslı bir insan olduğumu bilmiyordum elbette:p

onu bunu bilmem de, yeni çocuğu olmuş duyduğuma göre. hatta denizli de gitmesine izin vermiş ama o kritik bir dönemde konsantrasyonunun bozulmaması için gitmek istememiş. doğruysa helal olsun demek lazım...

what makes you think i'm not a superhero dedi ki...

Yalnız sağlam abdominal yapmış Holosko efendi. Yine de bazı ufak-tefek(!!) ayrıntılar da yok değil, ama onları da burada belirtmeyelim.

Başka bir kaynak da Holosko gitmek istedi, kritik maçlar öncesi Denizli izin vermedi diye yazıyor, hatta Holosko da veryansın etmiş "ah keşke bursa ile fener maçlarını kazansaydık, o zaman şimdi rahat olmuş olacaktık, hocam da bana izin verecekti" şeklinde, ki bu kaynak İsmail Er kaynaklı gibi görünüyor.

o orada oynamaz, bu burada oynamazın en büyük nedeni, sene başı planlamasının yanlış yapılması. sene başında kimse, bu senenin kadrosu şu olur, holosko şurada oynar demiyor ki, bi dolu adam alıyolar, sonra hepsini aynı anda sahada nasıl tutarızın derdine düşüyolar...

Ahaha, adam benden sopar lan!

Onun haricinde dersini calismamis tembel ogrenci tribine girip "Freak ile Jessie'ye katiliyorum" der koseme cekilirim.

Benim kaslarım o kadar çalışmama rağmen bu kadar belirgin gözükmüyor.Acil yağ yakmam lazım.Yaz yaklaşıyor.

delgado dedi ki...

etin kalın değilse 1-2 gün çalışsan bile kaslar direk çıkar ortaya, ama benim gibi eto'o gibi uzadıkça uzayan bi derin varsa ne yap ne et hiçbi zaman baklavaya ulaşamazsın :((

forza'da holosko transferinden sonra adamın biri başlığa bu resmi komuş, yeni ilhan mansız yorumları almıştı kendisi de. 1-2 maçtır fena değil, ama hala yetersiz, kendini geliştiremedi.

Delgado n'aptin hocam 1-2 gunde baklavayi cikarttin? Biz ona steroid diyoruz.

delgado dedi ki...

yani eti-derisi kalın olanlara nazaran daha çabuk daha belirgin çıkar demek istedim, sert olması zorunluluğu olmadan.

3 senedir 3 ayrı spor dalında duraksamadan antrenman yapıyorum, her gün belli bi zaman dilimini de şınav-mekiğe falan ayırıyorum. sağlıklı-sağlam adamım da vesselam, ama maşşallah vücudumun herhangi bi yerinden deriyi çeksen burdan tekirdağ'a kadar uzuyor, yazları plajlarda fink atarken de kağıda "aslında karın kaslarım hepinizinkine bin basar ulan, derim kalın olduğundan böyle gözüküyo benim!!" yazıp sırtıma yapıştıramıyorum da :((

Delgado sen daha önceden kiloluydun da çok ani kilo mu verdin ? Sanırım sen de deri sarkması olmuş.Bu da sporsuz çok ani kilo kayıplarında oluyor.Eğer fazla yağın yoksa kaslarının gözükmesi gerek.Benim sorunum da biraz yağlı olmam.Karın kaslarım normalde çıkmasına rağmen göbekten dolayı gözükmüyor.Onun için bol bol kardiyo yapmak lazım yaza kadar. :)

ahaha..konu nerelere gelmiş ya...sizleri "eksifitness" kısmını açmaya davet ediyoruz:)

delgado dedi ki...

yok be hocam, sadece ilkokulun ilk yıllarında biraz topluydum diye hatırlıyorum, o da şimdiki halime göre, hiçbir zaman orta şişman biri olmadım. ama kendimi bildim bileli kalın, lastik gibi bi derim vardır. aslında baklavalar çıkmasa da olur, "ne şanssızım, yaradılışımın allah belasını versin!!" modunda değilim, zira tatlı oluyor böyle. kızlar geliyo paso öpüyo falan. ahaha.

şimdi yaz geliyo zaten, ben de son 1 aydır mekik sayısını artırmış durumdayım.

freak, yapma bunu... :)) konu gayet "kız olsam holosko'ya verirdim-vermezdim" muhabbetine de gidebilirdi :))

T. Egemen Gul dedi ki...

Holosko'ya verilen paralar bugun itibariyle bir kez daha soyluyorum; HELAL OLSUN LAN!

Azwraith dedi ki...

Holosko orada oynamaz.

Bobo'yla çift forvet oynar, arkasına da Tello'yu mc-amc koyarsın mis. Nobre'de yedek olur Bobo'yla değişir...

Ama tabi bizim atraktif oynatma stillerimiz nedeniyle bu adam sağ kanat oynuyor. Manisa'da hep forvet oynadı, Manisa lider iken de hep forvetteydi bu adam.

Neyse fark etmez, nasıl çalışıyorsa öyle oynasın...

Yorum Gönder

Ara