.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
21 Mayıs 2009 Perşembe

Beşiktaş ve Kura Laneti

Beautiful Freak'in bir lafı vardır; "Biz futbolcu transfer edeceğimize Galatasaray'ın kura çekimine gönderdiği adamı transfer edelim" diye. Hiç te haksız sayılmaz. Şu günlerde Beşiktaş taraftarı torba hesabı yapıyor. Üçüncü torbaya girebilir miyiz, yoksa yine dört mü diye. Aslına bu hesaplara girmenin faydası yok, kaçıncı torbadan girersen gir, en güçlü takımları seçiyorsun. Düşünün bu takım Uefa Kupası 5. torbadan Tottenham'ı çekti. Hani uğraşsan çekemezsin, o kadarı da denk gelmez. Şampiyonlar Ligi grubuna bak; Milan, Barcelona, Leeds United. Hani genç arkadaşlar hatırlamazsa; Leeds United günümüzün Arsenal'i kıvamında... Biz o sene Milan, Barcelona'yı seçerken Galatasaray kimleri seçti hatırlıyor musunuz; As Monaco, Glaskow Rangers, SK Sturm Graz. O yüzden, hiç torba hesabına girmeye gerek yok. Rakipler düşünsün...

22 Yorum:

EnisteKolaKoy dedi ki...

bence bu sefer iyi kura çekip, en azından sonuncu olmıcaz. nerden biliyorum? çünkü ben askere gidiyorum, takım ben yokum diye kesin zaferden zafere koşar, destan falan yazarız :)

what makes you think i'm not a superhero dedi ki...

Uzaklara gitmeye gerek yok. Methalist Kharkiv örneği var daha taze taze. Gruplara çıkalım derken, gittik sittin tane gubidik takımın içinden şampiyonluğa gidebilecek Ukrayna temsilcisini çektik. Onlar da bir şekilde, huylarını sularını bilen Ukrayna takımına (Kiev) elendiler anca.

Cenabetiz kardeşim. Gene okkalı bir kura gelecek. Eskaza ikinci olursak, komple unutalım zaten CL'yi.

Pesimist Kadri dedi ki...

Umarim yine Barca cikar. 10 yil once Overmars'i deli edip futbol hayatini sekteye ugratan Deli Ibo 10 yil sonra ayni tarifeyi Alves'e yapar.

Fix menu olur. Burda 3 atar, orda 5 yeriz.

yuki the zorba dedi ki...

Galatasaray o takımları çekerken 2. torbadaydı. Cenabetliğimiz var, ama en azından 3. torbada Sparta Prag vs gibi daha düşük kalibre takımla eşleşme şansımız da var.

Bir kere de bize çıksa Monaco, Rangers, Graz olmuyo, çıkmıyo anasını satayım...

Malvinas dedi ki...

Galatasaray'ın çektiği o kuranın dandiklğine bakın ki, o gruptan Graz birinci Galatasaray ikinci çıkmıştı. Özellikle son maçta Asy'de Graz ile oynarken, maçı bile bile berabere bitirmelerini unutmicam, Galatsaraya'a yakışır bir mücadele olmuştu.

Her neyse konumuz o değil ama ben bu konuda fazla iyimser olduğumuzu düşünüyorum. Valerenga, Malmo, Hapoel Haifa kuralarını da biz çektik arkadaşlar.

pclion dedi ki...

Zorba haklı, biz o sene 2. torbadaydık. O grubun Milan'ı Galatasaray'dı zaten. Ayrıca bizim şanslı kuralar çektiğimiz konusunda ciddi şüphelerim var. 2000'de 4. torbadan Hertha Berlin'i, 2003'te Real Sociedad'ı seçmiştik ki bu iki takım da gruptan çıkmışlardı. 5.torba-Tottenham muhabbeti size özgü bir cenabetlik değil yani. :)

tabi jessie haklısın, o yüzden luce'nin ikinci senesinde belki de cl tarihinin en zor grubuna düşmüştü galatasaray: barcelona, roma, liverpool, galatasaray..

senin bahsettiğin durum biraz sizin toyluğunuzla, avrupa fobinizle alakalı sanki, ne dersin.. bir takım avrupa sahnesine kırk yılda bir çıkıp onda da hasbelkader galibiyetler alabiliyorsa müsaade et de kura şansı denen şeye sahip olamasın.. halbuki bahsettiğin 2000'li yılların başında gs'nin uzun zamandır sürdüregeldiği avrupa'nın sayılı takımlarından biri olduğu gerçeği etkendir heralde o tür bir farklılıkta..

objektiflik filan bazen yalan oluyor gibi sanki?

MOURINHO dedi ki...

Galatasaray 2.torbadaydı yanlış bilgilendirme olmasın;)

O sezondan bir önceki sezonda galatasaray'ın neler yaptığını hepiniz biliyorsunuz.yinelemeye gerek yok sanırım...

Del Piero'nunda dediği gibi bir sonraki sezonda biz ölüm grubu olarak adlandırılan Roma,Barca,Liverpool grubuna düştük.Sen topunu oynadıktan sonra torba morba hikayedir bence..

Jessie dedi ki...

sen diyorsun işte, müsaade et de kura şansı denen şey olmasın diye... ben de onu diyorum. kura şansı yok diyorum.

ben bir şey diyor muyum galatasaray'ın başarılarına. veya küçümsüyor muyum. 5 senede 1 şampiyonlar ligine kalıp barca, milan, leeds çekmek veya liverpool, porto, marsilya çekmek kura şanssızlığına dalalet.

ayrıca objektivite objektivite... ben bir taraftarım. beşiktaş taraftarıyım. kura şansı gibi bir konuda odun gibi objektivite peşinde olsaydık hayatın tadı olmazdı.

müsade et de, bir beşiktaş'lı olarak kura şansımız geyiğini kendime yapabileyim.

yuki the zorba dedi ki...

Bizim için en vahim durum deli gibi puanımız olduğu seneleri UEFA'da heba etmemiz... Şampiyonlar ligi'ne kalamadığımız senelerde 3. torbadan aşağı düşmeyecek vaziyetteydik... Luce sağolsun tabii... Sonra sonra puanlar düştü, geçen sene taban kere taban yaptı. 1. turda elendik yahu!

Elemeler de puanlamada dikkate alınmadığından, maalesef kötü sezonların sonunda aşağılara indik...

Galatasaraylı arkadaşlara şanssızlık konusunda bir ekleme yapayım... Bizim 5 puan aldığımız yılda dahi elendiğimizi, Galatasaray'ın ve Fenerbahçe'nin 4-5 puanla gruplarından çıktıklarını hatırlatmak isterim :)

Selamlar

gökhan dedi ki...

barca,liverpool,roma lı grup 2. tur gruplarıdır yalnız. kolay bir grup beklemek hayalcilik zaten. doğru bir örnek değil.

ayrıca hertha, graz, nantes gibi takımların gs nin dahil olduğu gruplardan çıkmasıda grupların kolaylığını gösterir. tabi alınmış başarıları çokta küçültmez, böylesine sert muhalefet yersiz yani.

bizim çektiğimiz kuraların yanında fikstürlerimizde hep aleyhimizedir. hakikaten garip bir cenabetlik var üzerimizde. hep söylenen denizli balı burda işe yarasas bari.

Jessie dedi ki...

beyler kandırmışsınız beni, 2. tur grubundan örnek vererek.

repLanigre dedi ki...

hayir şimdi bu takim Uefa Kupasi 5.torbadan gidip Tottenham'i biz Londra'ya taşindigimiz yil çekti, ama sonra gitti napti o maçi İstanbul'da oynadi.

Kisa süreli bir White hart lane rüyasi yaşatti, sonra yerin dibine soktu ruyayi, ha o maçta tee İnonu'ye de geldik içimizde patlamasinin gaziyla..

eline işememiş biri çeksin kuralari dicem ama biz çekmiyoruz zaten uefa abileri çekiyor di mi,
var bi olay bu işte

jessie seni daha dikkatli bilirdik biz :) ya kandırmadık ayrıca, ikinci gruplar için olsa dahi kolay mı gözüküyor sence o grup? cm oynarken o gruba düştüğünde dahi okkalı küfür savurur insan, o derece..

Gökhan dedi ki...

bu cenabetliğe birşeyler daha eklemek gerekirse 03-04 sezonunda uefa da 3.tur oncesi 32 takım içerisinde puan olarak 17.sırada oldugumuz için bir seribası ıle eslesecektık.hadi o bişey degıl seri basılardan cıka cıka o sezonu uefa-la liga -kral kupasıyla kapatacak olan valencia cıktı.
cl de hiç tek takım olarak katılamamızdan dolayı da yayın gelirinin tamamını tek basımıza alamadık.

Jessie dedi ki...

hadi bakalım buradan yak

Jessie dedi ki...

ama bu sene sivas arsenal'i elemezse tek başımıza katılıyor olacağız

yuki the zorba dedi ki...

Jessie hele bi şampiyon olalım... Hatta bu hafta sonu şampi... olalım, o da yeter!

berthelemy dedi ki...

evet kesinlikle kurada cenabetliğimizin olduğu doğru fakat beşiktaşın ilginç bir özelliği de tam burda ortaya çıkıyor. beşiktaş kendisinden daha iyi takımlara %99 ihtimalle eleniyor. hep dişimize göre takımları eliyoruz. bi kere de taş gibi bir takımı eleyelim yahu.

metalist gibi bir takımın ilk turda gelmesi şanssızlık tabi ama elenmek zorundamıyız iyi takım diye. çık oyna, müthiş bir takımı eledik diyelim. ballı gs şampiyonlar ligine ilk katıldığında manu'yu eleyip katılmıştı. 1 sene önce göteborgu eleseydik cl'ye ilk katılan türk takımı olacaktık. kura şanssızlığını da sahada yenelim artık.

shelbyl dedi ki...

Kuralar oncesi de totem yapariz gencler, hic dert etmeyin. Komple Telli Baba kivamina geldik zaten 1 aydir.

molosztash dedi ki...

şurada cl draw 2009 linkinde şu anki haliyle torbalar var:
http://www.m9700.com/sport/

benim favorim son iki sırada yer alan Wolfsburg ile Rubin. Başkası bize layık olamaz sanki..

T. Egemen Gul dedi ki...

Rubin'e tamam da Wolfsburg'a bu haliyle pek diş geçiremeyiz sanki..

Yorum Gönder

Ara