.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

29 Mayıs 2009 Cuma

AZ KALDI ARKADAŞLAR , ÇOK AZ KALDI !!

Öncelikle merhabalar ; blogdaki ilk postum bu geceye kısmetmiş. inşallah devamını getirecek enerjiyi bulurum kendimde. önümüzde , sezonu duble ile kapatabileceğimiz bir denizlispor maçı varken benim aklımdan geçmişte oynanan ve bir hemşehrimin içine limon sıktığı maç çıkmıyor maalesef. erol tolga ( resimdeki abimiz , çok sövmeyelim adam beşiktaşlıymış : ) ) 31 mayıs 1987 beşiktaş denizlispor maçında, 86. dakikada mesut bakkal 'ın topun yanından ayrılmasından sonra sol ayağıyla öyle bir vurdu ki değil jurkovic hiç bir koviç topu çıkartamazdı artık. 1 - 1 biten maç sonrasında galatasaray o haftalığına liderliği , bir hafta sonra lig bitince de şampiyonluğu beşiktaşımızın elinden alıyordu maalesef.. o zamanlar galatasaray 'ın başındaki jupp derwall 'in yardımcısı şimdinin ballısı mustafa denizli idi. neyse efendim bu kadar kötü anıya ve nostaljiye dalmanın anlamı yok. sonuçta geleceği düşünmek ve umutlu olmak gerekir. hadi çocuklar , çıkın ve kazanın dökün bizi sokağa. daha güzel ve mantıklı bir başlangıç yapmak isterdim ama bir haftadır uyumadım sayılır , 29 yaşındayım ve uzun zamandır böyle heyecanlanığımı hatırlamıyorum. alın oğlum şu maçı !!!!

4 Yorum:

yuki the zorba dedi ki...

Ucagin tekerleklerinin yerden kesilmesine 5 saat kaldi; uyuyamiyorum. Bu heyecan ne kadar guzeldir arkadas. Bu takkm pesinden kosturmayi sonuna kadar hak ediyor. Su onsekiz topcu bugune kadar herhangi bir sezonda bes yiprandiysa bu sezon on yiprandi... Kolay mi sampiyonluga yurumek...

Kaan Bilgin dedi ki...

ooof ooof uyku tutmuyor uyku.. keşke atlasaydım semtten deplasman otobüsüne, böyle vakit mi geçer??

kac gundur mac basligi disindakileri pek okuyamiyorum, icimden de birsey yazmak gelmiyor zaten, su mac bitse de sampiyonlugu kutlasak ve artik rahat etsek, bitsin bu cile, cekemem bile bile...bi de hemen oteki sezon baslasin.tesekkurler..

T. Egemen Gul dedi ki...

evet.. di mi?
hemen baslasin.. haziran'in ikinci haftasi falan :) bende öyle istiyorum

Yorum Gönder

Ara