.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

11 Mayıs 2009 Pazartesi

Asitlendirebilir Misin Sevgilim?

Bi İlhan İrem vardı ne oldu o'na diye başlamayacağım söze, korkuya paniğe gerek yok. Hala kıyısında köşesinde güzel işlere imza attığını biliyorum. Başlığa İlham veren şarkısı ''yemyeşil bir deniz'' benim ömrümün fonunda çalan eserlerden biridir. Bu bakışlar bir günü beni öldürecek sevgilim, bu bakışlar ne zaman beni güldürecek sevgilim. Güldürecek misin sevgilim??? Der İlhan abi bu şarkısında, sevdiceğine biraz isyan, biraz sitem, ama yine çokça aşk ile sevgi ile haykırır. Konuyu artık ufaktan Beşiktaş ile alakalandırmak ise şu anki amacım, hemen burdan girip diyebilirim ki Beşiktaş'ın kazanacağı olası bir şampiyonluğu asitli bir kolaya çevirebilmesi için önündeki yegane yol ezeli rakibi Fenerbahçe'yi kupa finalinde yenmektir. Çünkü Beşiktaş taraftarı iki haftada kaybedilmiş iki Fenerbahçe maçı, bir sezonda kaybedilmiş 3 Fenerbahçe maçı ve biraz daha genişletirsek ilk 6 sıra içersindeki takımlara karşı galip gelinemeyen bir sezonu kaldıramaz, en azından kaldıramamalı benim görüşüm. Geçen hafta bu şampiyonluk asitsiz koladır dedikten sonra çok tepki aldım, geçen hafta olmadığım programda da bahsedildi bu mevzudan ve genelde arkadaşlarım tarih şampiyonu hatırlar falan dedi ama, şunu belirtmekte hiç tereddüt etmeyeceğim ki tarih bu sezonki Galatasaray'ı ve Fenerbahçe'yi de hatırlar, tarih bu şampiyonlukta Beşiktaş'ın payının %40'dan fazla olmadığını da hatırlar. Toparlamak gerekirse Fenerbahçe'yi çarşamba akşamı yenip kolasını asitlendirebilir bu takım. Ama bir Fenerbahçe mağlubiyeti daha gelirse o şampiyonluk net bir şekilde asitsiz kola olacaktır nazarımda. Şimdi sana tek bir sorum var ey siyah beyaz yarim, ey en güzel en acı günlerim; Bu kolayı asitlendirebilecek misin sevgilim?

10 Yorum:

ASİTSİZ KOLA BENZETMESİNE BAMBAŞKA BİR UFUK AÇMA GÖREVİMİN BU İLK GÜNÜNDE SİZE KATILMADIĞIMI BELİRTİR VE FENERBAHÇEYİ YENMEK İLE KOLANIN OLMAZSA OLMAZI ASİTİN BENZEŞTİRİLMESİNİN YANLIŞLARINA KENDİ ÇAPIMDA KARŞI ÇIKARIM ...

TARİH 50 SENE SONRA İKİNCİYİ SORMAZ , TARİH 3 SENE SONRA O SENE BEŞİKTAŞIN KAÇ KERE DERBİ KAYBETTİĞİNİ YAZMAZ . TARİH SADECE İSTATİSTİK TUTAR , GENEL BAKAR , ŞAMPİYONLUK İLE DERBİ ARASINDAKİ ORANTI İLE İLGİLENMEZ .

FENERBAHÇEYİ YENMENİN KEYFİNDEN DAHA KEYİFLİDİR ŞAMPİYON OLMAK . İKİSİ ARASINDA TERCİH DAHİ SÖZKONUSU OLMAZ NAZARIMDA. HE DİYORSUN O OLMADAN OLMAZ. BAL GİBİ OLUR . OLACAK DA. AYRICA ONU DA YENELİM LAFI OLMAZ .

BEN SON PARAGRAFIMA GİRDİĞİM ŞU SATIRLARDA BENZEŞTİRMEMEİ YAPIP GİDİYORUM SEVGİLİ DOSTUM ; FENERBAHÇEYİ YENMEDEN KAZANILACAK ŞAMPİYONLUK ASİTSİZ KOLAYA DEĞİL ŞEKERSİZ ÇİLEĞE BENZER . ÇİLEK ZATEN ŞEKERLİDİR , AYRIYATEN BİR KAPTA TOZ ŞEKER KONULUR VE ÇİLEK ONA BATIRILMAK SURETİYLE YENİLİR . HANİ DİYORUM O ŞEKER OLMASA DA OLUR , HA OLSA FENA MI OLUR , ELBETTE HAYIR . İYİ DE OLUR . ANCAK BURADA ÖZ ÇİLEKTİR ... VE BİZ FENERİN Ç.İLEK DUDAKLARINA YAPIŞIRIZ İNŞALLAH ...

İMZA : GENÇ ODASI ...

raul gonzalez dedi ki...

bakın burada ince bir nokta var sürekli atlanan. ben bu örneği her verişimde karşıdan gelen yanıt, tarih istatistik 30 sene sonra şampiyonu hatırlar oluyor. peki 30 sene sonra şampiyonu hatırlarsa 30 sene sonra asitli kola tadında bir keyifle yaklaşırız bu şampiyonluğa. ama şu fener maçınıda kaybedersek yaşayacağımız zaman ve gerçelik 30 sene sonrası değildir. işte, evde, okulda, sokakta muhattap olacağınız insanlar, muhattap olacağınız muhabbetler ve ülkedeki genel hava da 30 sene sonrasını değil bugünü yansıtacaktır. elbette her türlü gelecek şampiyonluğa sevineceğim bunu tekrar tekrar belirtiyorum, elbette şampiyonluk için son ana kadar heyecanlanıp bağırıp çağıracağım ama ben yazdıklarımın arkasındayım.

Bir konuda görüş bildirmek farz oldu. Şu ilk 6 sıradaki hiç bir takımı yenemedin kompleksi. Kesinlikle katılmıyorum. Üstelik böylesine bir istatistiği de ancak biz Beşiktaşlılar bu kadar önemsiyoruz. Beşiktaş, ilk 6 sıradaki takımların hiç birini yenemedi de, ilk 6 sıradaki takımlar çatır çatır top mu oynuyorlar, gelene geçene karşı galip mi geliyorlar? Eğer ki ben bu sezonla ilgili bazı şeyler hatırlarsam;

- Kendi evimizdeki Sivas maçında, Sivas'ın tekme tokat ve provokatif futbolunu.
- Ertuğrul Sağlam'ın deplasmandaki Trabzon ve Bursa maçlarına "aman yenilmeyeyim" diye çıkardığı korkak kadroları. Ertuğrul Sağlam'ın bize hediyeleridir bu iki maç!!
- İnönü'deki Trabzon maçında, o sıralar şampiyon olabileceği umudu taşıyan rakibin, nasıl sürklase edildiğini, futbol olarak sezonun tüm takımları arasında nasıl en ezici ve iyi futbolun oynandığını.
- İlk yarıdaki Fenerbahçe ve Galatasaray maçlarında nasıl(!!) 10 kişi kaldığımızı.

hatırlarım.

Şurası ilginç, biz ilk 6 sıradaki takımlardan hiç birini henüz yenemedik, ama bu 6 takımın 4'üne de hiç kaybetmedik. İçime sindirdiğim tek mağlubiyetimiz de geçen haftaki Fenerbahçe maçıdır, tüm şartlar leyhteyken almalıydık o maçı. Bunun dışındakilerde, kusura bakmayın, Beşiktaş'ın kazanmaması için herşey zaten gerçekleşmişti.

Pek fazla hakem, hak, yağmur yağdı, şimşek çaktı edebiyatı yapmak istemem aslında. Ama bence şu an ligin açık ara en iyi topunu oynayan futbol takımının da sırf bu ilk 6 muhabbetinden küçümsenmesini ben kabul etmiyorum.

Kupayı da alırsak, benim için cam şişede olacaktır kola. Yoksa kola hala koladır, plastik veya cam, şişe de tescillidir.

"what makes you think i'm not a superhero"

raul gonzalez dedi ki...

deplasmandaki bursaspor maçında takımın başında mustafa denizli vardı..

Starks dedi ki...

Kupayi alamazsak, asidi birakin kola da olmayacak. Bu da benim yorumum.

Kupa maci 3+1'in 1'i degil. 4 tane macin bir tanesi. Umarim kaybetmeyiz de Ankaragucu macinda bunun tasdik olmasini izlemek zorunda kalmayiz.

Besiktas dogru bir kadroyla Fenerbahce'yi yener, ama hem Fenerbahce'yi hem Delgado'yu ayni anda yenmesi kolay degil. Diger oyuncularin oldukca yuksek performans vermesi gerekir.

what makes you think i'm not a superhero dedi ki...

Doğru.. Denizli varmış. Ama kadro Trabzon maçındaki gibi. Nobre tek forvet başlamış, Bobo sonra yerine girmiş. Hadi bunu Denizli'ye yazalım (Denizli'ye yazacak çok şey bulunur aslında özellikle Ernst-Cisse çiftini zırt pırt bozduğu için) Ama genel anlamı yazının değişmiyor.

taksim dedi ki...

Beşiktaşa bir varlıkmış gibi yaklaşınca bu bakış açısı doğuyor. Yani sen diyorsun ki, Bak Beşiktaş, çık çatır çatır oyna, ha yenilirsin s.et, ben yine yanındayım.
O ne yapıyor, senin en büyük umutlarla galibiyet beklediğin maçta, akşamdan kalmaymış gibi oynuyor.. Tam bir hayal kırıklığı. Canımı sıktın be dostum diyorsun mesela, bir hafta yeşil saha görmeyeyim!..
Belki raul direk öznedeki fenerbahçe olduğu için böyle bir yorum yazdı bilemiyorum ama, çemişkezekspor olsa dahi benim bakış açımda Beşiktaş ile iletişim bu şekilde..
Bir oynamayan 90 dakika daha kaldırmaz bu iletişim.
Ha olsa ne olur, dostuz lan biz bi hafta küseriz sonra can ciğer kuzu sarması :)
Hak edebilmek önemli burada bence. Sen kupa finalinde de hak etmeyecek top oynarsan, zaten ligi de zirvede bitirme, ben istemem istatistik falan.

purplepurple dedi ki...

'tüm yorumları okudum' ve raul gonzalez haklı. banane 30 sene sonrasından. banane istatistikten. çıksınlar fenerbahçe'yi yensinler, peşinden galatasaray'ı yensinler adam gibi sevineyim. şampiyon diye bağırırken sesim yırtılsın falan. yoksa benim de kolam asitsiz olur

maç sonrası başlık hazır, Asittir Fenerbahçe..

T. Egemen Gul dedi ki...

Iason'a ve Raul Gonzalez'e ben de katılıyorum. Bence zaten yarın Izmir'de maçı alır sonra GS'ye de koyduk mu rahat rahat kupalarla tur atarız..

Yorum Gönder

Ara