.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
2 Mart 2009 Pazartesi

Yarıda Kalmış Gol Sevinçleri...

Yarıda kalmış gol sevinçleri... Taraftardan hep birşeyler götürür ve yaşanmamışlıkların muhasebesini yaptırır insana. Tuna Kiremitci gibi bir giriş oldu, farkındayım, ama kiremit düşsün ki kafama futbolun acımasız bir oyun olduğu, bizler "GOOOOOL" diye çığırırken, hakem kafasını iki yana "yok kardeşim ne golü, nerden çıkarıyorsunuz böyle şeyleri" der gibi salladığında anlaşılıyor en çok. "Göt olmak". Amiyane bir tabir ama cuk oturuyor bu duruma ve biz Beşiktaşlılar ne kadar da çok göt oluyoruz ayıptır söylemesi. Geçen sezondan beri gol sevinçlerim hep bir yarım, hep ölçülü, tedirgin, kekremsi.. Herşey geçen sene oynanan Ankaraspor maçı ile başladı, belki evveliyatı da vardır ama emin değilim. Son dakikalar yaklaşırken, soldan bir orta kaleci topu içeri alıyor, GOOOOOOL!?!, ama o da ne? Hakemler kendi aralarında birşeyler konuşuyorlar. Gol iptal. Nasıl göt oldum anlatamam. Gerçi bu birşey değil, şu Higuain'in gol sevincine bakın hele. Onunla beraber hepimiz göt olduk, rooooaarrr,gooooooaaal diye bağırırken. Allahım, ne büyük bir ceza bu, maçta efendi gibi yenilsek olmaz mı, ne bu şimdi? O yetmedi, bir de bu sene son dakikada Holosko gol attı Kadıköyde. Ayıptır söylemesi ben yine yedim bu numarayı. Zaten Holosko'nun ofsaytı bilip bilmediğinden şüpheliyim, aynı teraneyi Metalist maçında da yaptı, göz göre göre ofsaya düştü. Hele şu İBB maçları başka bir fiyasko. Bu sene iki maç yapmışız bu Belediyemizin güzide ekibiyle. İki maçta tam 4 gol iptal edilmiş, 3'ü bize ait, 1 tanesi de Belediyesporun. Bu arada size de oluyor mu bilmem ama şu takımın adını yazarken bir kararsızlığa düşüyorum, İstanbul BB, İ.B.B, Belediyespor, Büyükşehir Belediye... Takım başlı başına bir dert biz Beşiktaşlılar için. Küme düşerler umarım. Herneyse, takım gol atıyor, ben seviniyorum, hakem iptal ediyor. Bir insan aynı numarayı kaç kez yer, şu son maçta Nobre kafayı çakınca nasıl da kendimden geçmişim anlatamam. Ulan bir maçtaki hiçbir gol de doğru dürüst olmaz mı? Nobre atar sayılmaz, Tello atar ağları bulmaz, İ.B.B.'liler atar bir ofsayt kuşkusu verir, son gol gelir ofsaytla, daha Gökhan mı Bobo mu atmış belli değildir, Bobo hareket çeker gibi bir vuruşla son bir dokunuş yapar... Ömür törpüsünden başka birşey değil bu ama buradan söz veriyorum kendime, bir daha yemem böyle numaraları.

5 Yorum:

yuki the zorba dedi ki...

Yıllar önce Slavia Prag'ı 4-2 yendiğimiz maçta tam Kapalı göbekte izliyorum maçı... Son dakikada o kahpe top gidip bizim kalemize giriverdi ya, onbeş yirmi adam atıverdik kendimizi yere! Ama nasıl bir haldir, tribünde 23 yaşında kalp krizi geçirip öleceğim, o kadar elim ayağım kesildi!

Sonra bir baktık gol değil pozisyon! Ofsaytmış meğer... O günden sonra hep yan hakeme bakardım. Ortaya koşuyorsa, goldür diye düşünüp...

Sonra geçen sene Fener maçı... Higuain çakıverdi topu kafayla tavana! Bütün tribün gol diye üzerime yıkıldı ama şüpheliyim, ofsayt mı acaba diye bakıcam ya! Bir baktım kafamı zorlukla kaldırıp, gol! Aman Allah'ım koşuyor adam! Yine kaybetmedik hey de hey hey! Sonra öğrendim ki iş orta hakemde bitiyormuş...

Sonra aklıma geliverdi... Yıl 1991 ya da 1992 sanırım. Beşiktaş Bursaspor maçı... Bu sefer küçüğüm ve numaralıda izliyoruz Beşiktaşımızı! Metin takıverdi topu kaleye, evet dedim gol! Kalktık ayağa sevindik falan... Sonra hakem ortaya koştuktan sonra gitti geri aldı golü! Vermedi adam resmen... Santradan top geri gitti, ofsayt mıydı faul muydu hatırlamıyorum, iptal edildi... Epey tartışıldı o maç zaten, 0-0 bitmişti...

Ulan kime güvenicez o zaman? Geçen seneden beri orta hakeme bakar olduk da, e o da 18 sene olmuş bak aklımıza kazınmış iptal ettiği golle!!! Beşiktaşlıyız diye hep mi keder hep mi hüzün arkadaş!

Jessie dedi ki...

kadıköydeki fener maçı...

holosko...

arkadaşım tutmuş beni sallıyor, bi yandan mskytm orsfjsoıfdsdsfdsfdsfsdc saydırıyor.

o arada gs liler de var, bana bakıyorlar, sewinsem taşak geçicekler ofsayt diye. yer miyim lan ben bu numaraları? arkadaşıma dedim, sakin. gol değil ofsayt.. tabi anlatana kadar bayaa salladı beni.


bir de şu bobonun hareket çektiği golde. millet 3-4 saniye sewindi, aynı arkadaşım beni sallamak için pozisyon almış. lan tüm stad sewiniyo ben hakemlere bakıyorum... neyse, salla lan salla dedim tuttu salladı gene kerata. gözlerinden öperim. abin, jessie.

dalamar dedi ki...

şu ibb maçında attığımız gollerin doğru dürüst sevinç yaratmaması sorununa katılıyorum kesinlikle. ulan gol dediğin topun ağlara takıldığı andır. ne o öyle çizgiyi 10 santim geçmeler, dışarı tokatlanmalar falan.

son paragrafa da harbi harbi kahkaha attım.

Gökhan dedi ki...

aynı sey bende de var.en normal gozuken golde bıle gozum hakemde oluyor.bu sene holosko nun kadıkoy de attıgı gole sevınmemıstım bıle.bu hafta da tello nun golunde yardımcıya gokhan zan ın golunde orta hakeme bakmaktan gec katıldım gol sevıncıne.tabi gecen sene hıguaın ın golunde aklımın ucundan gecmezdı golun verılmeyecegı

Gökhan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yorum Gönder

Ara