.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

10 Mart 2009 Salı

Bir Erkan Zengin Vardı, Ne Oldu O'na?

Erkan Zengin'i sadece Antalyaspor ile oynanan kupa maçında ilk onbir başlattı Mustafa Denizli. Sadece bir kez adamın maç performansını görebildik. Ve görebildiğim kadarıyla da yaptığı enteresan işlerle takıma çok faydalı olabilecek bir oyuncu. Haftalarca ısrar edilen Serdar Özkan'a ne kadar anlam veremediysem, bu adamın da oynamamasına o kadar anlam veremedim. Biraz savruk gözükse de kanatlardaki yıpratıcılığı - kaldı ki bu takıma en çok lazım olan şey- ve ortasahada attığı güzel arapasları ile oldukça faydalı olabilecek bir oyuncu. Sadece bir maçta Delgado'nun sezon boyunca atmadığı kadar arapası attı hücum bölgesine. Eğer Holosko ve biraz da Bobo'dan verim almayı düşünüyorsak kesinlikle Beşiktaş'ın yaratıcı oyuncu yükünü çekebilecek bir adam. Yok orta sahada değil de kanatta kullanacaksak zaten elimizde Nobre gibi iyi kafa şutları olan bir forvet var. Yine skora katkı gözüküyor yani... Kaldı 11 hafta ligin bitmesine. Bir sezon için kiralanan Erkan Zengin'i hangi maçta göreceğiz büyük merak içerisindeyim. Eğer gerekli şans verilmeyip, sezon sonu satın alma opsiyonu bizde olan bu adamı kaçırırsak eminim ki Türkiye'den bir takım talip olacaktır. Bir kaç sene sonra da satın almak için "sağı solu belli olmayan Yıldırım Demirören" milyon dolarları gözden çıkartacaktır. Tek maç üzerinden bu kadar methiye düzdüğüm bu adam ya gerçekten ışıl ışıl parlıyor, ya da ben epey bir overrated hale getirdim bu adamı... Bekleyelim ve görelim.

9 Yorum:

Adsız dedi ki...

sezon sonu havalaanında taraftarı unutamayacağım der ve gider.

kırlangıç dedi ki...

iyi olsa denizli oynatır sanırsam. kendi aldırdı demek antremanlarda başarılı değil. tek maç üzerinden yorum yapmak doğru değil bence.

Adsız dedi ki...

erkan zengin ile ilgili yazdiklarinin hepsinin altina imzami atarim. belki ben pembe gozluklerle izledim ama gordugum kadariyla gercekten hem cok yaratici hem yipratici bir oyuncu. dripling yapabilen, calim atabilen, pres yapabilen biri oldugunu oynadigi kisa surede gosterdi.

neden hala sans bulabilmis degil anlamiyorum. belki duygusal yaklasiyorum ama sans bulursa besiktasin degismezlerinden olacagini dusunuyorum.

Gürcan Ulusoy dedi ki...

antalya maçında rakibine attığı bir dirsek vardı. hakem görse direkt kırmızı kart olurdu. herhangi bir maçımızda bir oyuncunun bu tip bir hareketiyle nelere mal olabileceğini düşünün.

düşünün ki antalyaspor gibi dandik bir maçta bile bu tip bir hareketi yapan oyuncu tansiyonu yüksek bir maçta ne yapar ve bizim şampiyonluk şansımızı nasıl etkiler...

erkan oynar yada oynamaz. ama ben o görüntüyü gördükten sonra illa da oynasın demem, oynamayınca niye oynamıyo diye sormam.

Antalya maçı gecesi rüyamda gurbette olan ve çok yoğun çalıştığından beşiktaşı takip edemeyen bir arkadaşımı arıyordum :)
oğlum bir adam almışız ronaldinho gibi ara paslar falan diyordum.
Rüya işte abartmışım biraz!!! ama cidden çok beğenmiştim bende keşke oynasa en azından 2.yarılarda

antalya kupa maçını dahi izleyemeyen biri olarak, daha erkan zengini görmüşlüğüm yok hatta trabzonspor maçında son dakikada oyuna girmişti de tanıyamamıştım. alternatifli bir kadromuz var velhasıl, onun da sırası gelir elbet. yetenekliyse formasını da illa ki alır.

Gökhan dedi ki...

antalya macında cok degısık bir futbolcu oldugu izlenımı vermıstı.alıstıgımız turk futbolculara benzemıyordu.en azından kupa dakı ankara macı, kolay gececegını dusundugumuz hacettepe macında sans bulabılırdı ama bundan sonra oynaması daha da zor.

denizli serdar özkan yerine düşünebilir erkan zengini,özellikle de rahat giden maçların ikinci yarılarında.

hoş hangi maçı rahat aldık ki biz :)

senin yüzünden kanser olıcam ama hastayım beşiktaş sana

Gürcan Ulusoy dedi ki...

hesap açık.

beşiktaş'ın son dönemde oyuna sonradan giren oyuncuları kimler?

yusuf (delgado)
çisse (tello)
holosko (bobo)

erkan oynasın diyenler, hangisi oynamasın diyecekler? erkan holoskonun alternatifidir sağ önde. eğer holosko oynamasın erkan oynasın diyen biri varsa saygı duyarım. ama o da oynasın bu da oynasın diyen biri varsa saygı duymam 3 oyuncu değişikliği hakkın var hepsi bu:)

Yorum Gönder

Ara