.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

24 Ocak 2009 Cumartesi

yusuf şimşek

o kadar çok yazıldı, o kadar çok konuşuldu ki aslında bu transfer hakkında. yine de kendi görüşümü şurada paylaşmadan geçmek istemedim tam da maça gitmek için evden çıkmadan önce.. ben o kadar olumsuz bakmıyorum bu transfere. evet buram buram vizyonsuzluk kokan bir yanı var elbet, özellikle aydın gibi genç milli takımın yıldızı olan, yüksek potansiyelli bir yıldız adayına sırt çevirmek düpedüz saçmalık kuşkusuz. ancak bu takıma geldiğinden beri kendisini kardeşim gibi sevdiğim ancak futboluna bir türlü ısınamadığım, inanamadığım delgado'nun yanına önemli bir alternatif, önemli bir tercih yusuf en azından benim nazarımda. kısa vadede başarıya bu kadar ihtiyaç duyarken beşiktaş'ın her organı, bence denizli'nin kafasındaki formül için ideal bir parça. lafın kısası zaten 2 saat sonra bizler susacağız ve futbol konuşmaya başlayacak, önümüzdeki maçlarla beraber ne doğru ne yanlış çok konuşacağız ancak bence faydalı olacak yusuf beşiktaş'a, belki 6 ay belki 1 sene, ama olumlu işlere imza atacağına inanıyorum.. o formayı hakkını vererek taşıyan herkes kardeşimizdir. umarım güzel hatıralarla anarız ilerde yusuf'u da..

1 Yorum:

Besiktas'in gercekten 10 numaraya ihtiyaci varsa, Yusuf su an musait olan oyuncular arasinda fiyat/performans acisindan en iyilerdendir. Hatta Turk'tur de, boylece Delgado oynamayinca bir kontenjan da acilir. Ona diyecek hicbir sey yok.

Benim derdim, Besiktas'in bu tip bir oyuncuya ihtiyaci olmamasi. Tabii TD ben degilim, taktigi de ben belirlemiyorum. Bu tip bir oyuncuya nazarimda ihtiyac yokken, uzerine transfer kosullarini da hic begenmiyorum.

1 saat sonra gorecegiz anyayi konyayi. Tabii Denizli maci kistas mi? Hayir. Ligin altindaki takimlardan toplayacagimiz kadar puan topladik zaten, sorun usttekilerle.

Yorum Gönder

Ara