.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

1 Aralık 2008 Pazartesi

Beşiktaşta Görmek İstediğimiz Hareketler

Kuşkusuz ki taraftar üzülmekte haklı. Bunu ben sanki taraftarlık müessesinin üstünde birisi olduğumdan değil, olaylara biraz sakin baktığımdan söylüyorum. Kolay değil, ligde şampiyon olamayan, eskiden hep yendiği Fenerbahçe'ye yenilen, zaten Galatasaray'a sık sık yenilen, Avrupadan boynu bükük dönen bir takım var elimizde. Giydirilebilecek çok kişi, çok kurum var ve bunu taraftar yaparsa haklıdır sonuna kadar. Ama teknik direktör veya yönetim bunu yaparsa, orada bir sorun olduğu yadsınamaz ki bunu Beşiktaşta bugüne kadar çok görüyorduk.

Peki şimdi ne değişti? Bir Fenerbahçe yenilgisi, yine hakem skandalı ve teknik direktörümüze bakıyoruz, hala vakur. Hala gülümseyerek bu takımın şampiyon olacağını söylüyor. Ne hakemi suçluyor, ne bahane arıyor. Peki yönetim ne yapıyor, geçen sene yaptığı gibi saçmalamıyor. Hak ararken haksız duruma düşmüyor. Sessizliğini ve sakinliğini korumaya devam ediyor.

Budur işte Beşiktaş'ın yapması gereken. Masa başı oyunlarına karşı, medyaya karşı bağırıp çağırarak bir yere varılmadığını, bize haksızlık yapıldıysa başımızı öne eğip, daha çok çalışmamız gerektiğini yeniden hatırlattığı için Denizli'ye sonsuz teşekkürler. Ayrıca sahada bu kadar karakterli bir takım gösterdiği için de ayrı olarak teşekkür etmek gerek kendisine.

Evet, bunlar küçük takım taraftarı söylemleri gibi gelebilir bazılarınıza ama daha önce de dedim ya, büyümek için önce küçülmek lazım. Biz son yıllarda yeterince küçüldük, şu an şerefli mağlubiyetler dönemindeyiz ve inanıyorum ki çok geç olmadan seri galibiyetler dönemini de görmemiz çok da uzak değil..

Ara