.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

29 Temmuz 2008 Salı

Beşiktaş Kaos Kulübü

Futbolda yeni taktik kaos futbolu, medyada bildik senaryo Beşiktaş Kaos Kulübü. O kadar çok şey yazılıp çiziliyor ki bu haber kirliliği en çok yönetemeyicilikte çığır açan Beşiktaş Yönetimine yaramakta. Zira artık medyada çıkan doğru veya yanlış hiçbir haber inandırıcı değil. İş oralara vardı ki Ertuğrul Sağlam'ın geçen seneki kampta bir olay üzerine İbrahim Üzülmeze İbrahim Toramanı kastederek "ben olsaydım ağzını burnunu kırardım" dediği bile gazete müsveddelerine yazıldı. Böyle olunca, gerek dezenformasyonun vardığı noktalar gerekse yıllardır vermesi gereken tepkiyi vermeyip şimdi bu haberlerle gaza gelebilen güruhu görünce Yıldırım Demirören ve ekibine dahi sempati ile bakılabiliyor. En azından ben şu an şu karmaşada Demirören ve ekibine nötr, basın ve basın kaynaklı haberlerle dolduruşa gelen taraftara negatif bakıyorum. Şu an için yapılabilecek en iyi şey sadece beklemek ve bir fırtına kopması gerekiyorsa, fırtına öncesi sessizliğe izin vermek. Yoksa bu kakafoniden daha zararlı çıkacak olan yine Beşiktaş olur.

Ara