2 Haziran 2009 Salı

Sizden Gelenler

Sizden Gelenler köşesi bir yayıncılık klişesidir. Özellikle şiir alanında felaket çalışmalara rastlamamıza yol açması nedeniyle kimseye pek sempatik gelmediğini biliyorum ancak konu fotoğraf olunca güzel kareler yakalamak için bir fırsat doğuruyor. İşte yukarıdaki ilk fotoğraf, sağolsun sitemizin yorulmak bilmeyen okurlarından what makes you think i'm not a superhero'nun şampiyonluk kutlamalarında yakaladığı güzel bir enstantane. "Söylemiştik, yakarız gezegeni" iddiasını doğrular nitelikte.
Şu üsste gördüğümüz, ilk bakışta ne olduğunu anlayamadığımız fotoğraf ise ta TAV Tunus Beşiktaş’lılar Derneği'nden ulaştı bizlere. Bir de not düşmüşler fotoğrafın altına; "Öncelikle hayallerimizi gerçekleştiren takımımıza ve siz sevgili taraftarlarımıza teşekkür ederiz. Şanlı Bayrağımız Avrupa nın ve Afrika nın en yüksek hava trafik kontrol kulesinde emir ve görüşlerinize hazırdır" şeklinde. İşte semt takımı Beşiktaş! Taa Tunus semtlerine kadar uzanmış gördüğünüz üzere..
Fotoğraflar için tekrar teşekkür ediyor, ayrıca kafasına esenin sağda da görülen eksibesiktas@gmail.com adresine istediği fotoğrafları, dökümanları yollayabileceğini hatırlatmak istiyoruz. +Rep, emeğe saygı, esen kalın.
-Sezen Cumhur Freak

3 yorum:

  1. http://www.airporthaber.com/v3/readnews.php?newid=14286#

    Teşekkürler, Sevgilerimizle!!

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf kalitesi pek iyi değil, iphone'la bu kadar oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Trafik kontrol kulesinin üzerindeki gökdelen fotoğrafları ise Dubai den geldi, bizlere de ulaştı, burada görünce şaşırdım:)

    Tunus'tan orada ki Beşiktaş'lılara da selamlarımızı gönderiyoruz.

    Şampiyon Beşimtaş'ım ne istersen iste bizden,
    İstersen donatalım dört bir yanı BAYRAKLARLA:)

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.