5 Haziran 2009 Cuma

Sivok'a Yol Görünmüş

Bu linkteki habere göre Sivok'a "yol göünmüş". Mevcut Beşiktaş kadrosuna bakıyorum da Sivok'a yol görünse görünse kahve falında kısa bir tatil yolu görünür. Defansın ortasına koyduk işini yaptı, ortasahanın ortasına koyduk yine iyiydi. Bence elimizdeki yabancılar içerisinde Ernst'le birlikte en iyisi Sivok. Ama iddia o ki Mustafa Denizli "gönderilebilir" demiş. Açıkcası bana pek inandırıcı gelmedi bu haber.

11 yorum:

  1. sivok çok önemli bir stoper değil. iyi para getirirse gönderilebilir. bence alındığı fiyata bile gönderilebilir... bugün piyasa yapmış gerçek bir stoper olan bilica bile 3 milyon euroya satılıyor. netcede stoper sivok'un değeri hiç bir zaman 5 milyon euro etmez.

    satılabilir.

    YanıtlaSil
  2. milliyet sanırım topuz transferinin etkisinde daha haberin ilk cumlesinde haberin herhangi bir dogruluk payı olmadıgını acıklıyor;

    "İbrahim Toraman dışındaki savunma oyuncularının gönderilebileceğini rapor ettiği"

    geciniz ...

    YanıtlaSil
  3. "satın gitsin değil" eğer alıcısı çıkar ve iyi para verirse gitsin.yine şahane medyamızdan şahane bir haber yorumu.

    YanıtlaSil
  4. zaten dünyadaki bütün oyuncular, değerlerini bulduklarında satılıyorlar... medya işte.

    YanıtlaSil
  5. Bobo değerini bulursa satılır, Sivok satılır, Holosko'ya iyi para verirlerse satarız...peki takımı kimin üzerine inşa edeceksiniz, Gökhan Zan ve İbrahim Üzülmez'in mi...Bırakın Sivok kalsın bari sayın medya...

    YanıtlaSil
  6. keşke talibi çıksa da satılsa. birinci sınıf stoper lazım. Güven veren, defansı toparlayan biri gerek. severim sivok'u ama kim diyebilir ki sivok toraman'dan çok üstün. Biraz üstün olur bazılarına göre ama çok değil. Umarım denizli linkteki haber gibi düşünüyordur.

    YanıtlaSil
  7. lig bittiği için medyanın kolpa haberlere ihtiyacı var.
    bu senenin kolpa haberi olmaya aday

    YanıtlaSil
  8. Milliyet'in haberiyse asparagastır,itibar etmeyin derim.Sivok da kalması gereken oyuncuların basında gelir.Bence,Zapo da kalsın.İyice ucmaya basladık biz de.Biz,Ermanlı,Ali Erenli,Rahimli,Bakili savunma hatlarından buraya geldik.Dedigim gibi yerine de Nemanja Vidic veya John Terry'i de alamayacagımıza gore Sivok takımda kalsın.Onumuzdeki sene bu oyuncuların Cekoslovakya dayanısmasıyla birlikte performanslarını daha da yukarı cekecegine inanıyorum.

    YanıtlaSil
  9. habere itibar etmiyorum,zaten talibinin olacağını da düşünmüyorum. sivok tandem oyuncusundan öte 3 lü defansın kenarındaki 2 adamdan biri olarak görüyorum. bana güven vermiyor açıkçası ikili defansta. kaldı ki gerçek bi stoper almak çok zor ve maliyetli bir iş değil. Kesin gönderilmeli demiyorum ama yerine iyi biri almak için illa vidic gibi adamlar bulmaya gerek yok. Evet rahim,baki çok çektik ama ronaldo zago gibi örnekler de var. Süper stoperler değildi belki ama gerçek stoperlerdi. Kaldı ki boboyu göndermeyi tartışıyosak ki doğru veya yanlıştır, bobo yerine maliyeti uygun ve daha iyi santrafor bulmak sivok'tan iyi stoper bulmaktan çok daha zahmetli ve masraflı bir iş.

    ama tabi beşiktaşın yabancı transferlerine pek güvenmediğimiz için riske girmeyip sivok'un elde tutulması fikrine de saygı duyarım.

    YanıtlaSil
  10. Savunmanın sagına,soluna alınacak adamlar bu güven duygusunu umarım verecektir.Kaldı ki transferin zorunlu oldugu bolgeler varken Sivok'u gonderip yeni bir transfer yapmak extra bi mali külfettir,lükstür.Hem o oyuncunun alısma safhası,diger oyuncularıyla uyumu,klübü,takımı tanıma! süreci isin cabası.Sivok-Toraman birbirini dengeleyen oyuncular.Ronaldo-Zago dengesi(hız ve zeka dengesi gibi)Zapo-Toraman ikilisinin de basarılı olduguna sahit olduk.Son soyledigin sozler de bu gorusumu en cok destekleyen etmen.

    YanıtlaSil
  11. 6 sene sonra şampiyon oluyoruz,yıllardır güven vermeyen savunma az da olsa güven vermeye başlıyor,sivok gönderilecek deniyor sonra da..stoper alınması gerekiyorsa alınır ama sivok u göndermek de nerden çıktı.sivok stoper veya önlibero oynayabilen kaliteli ve mücadeleci bir oyuncu.gönderilmesi büyük yanlış olur ama haberin doğruluğu yok gibi geliyor bana da..

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.