5 Haziran 2009 Cuma
Deli Mavi
Az önce radyoda çaldılar. Kazım Kanat katıldığı bir programda, programın diğer konuğu Yeşim Salkım'dan bu şarkıyı söylemesini rica etmişti. Kazım abi ve eşinin şarkısıymış bu. İlk çıktığı vakitler güzel sükse yapmıştı parça. Ama kısa süre sonra adını şimdi hatırlayamadığım bir Fransız sanatçının bestesinden "esinlenildiği" anlaşıldı. Sonra fazla üzerinde durulmadı zaten. Türk Pop Müziği sanatçılarının sadece sekiz nota olmasından şikayet ettikleri yıllardı.
Neyse efendim, ben sizi Kazım Kanat ve değerli eşinin şarkılarıyla baş başa bırakayım.
6 yorum:
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Burası onun yeri değil.
Burası Ekşi Beşiktaş.
oha lan hastasıyım bu parçanın.. yemişim fransız menşeili oluşunu, sözleri bu kadar muhteşem olabilirdi bir şarkının..
YanıtlaSilyeşim abla boş insandır filan da bu şarkıdan dolayı selamımızı yolluyoruz en içten..
iyi hos da notalar yedi tane :) bu saatte olur böyle şeyler
YanıtlaSildo'yu iki kere saydım :S
YanıtlaSilgam'larda sekiz tane nota var; oradan yirtiyor.
YanıtlaSilkeşke müzik eğitimim helvacıoğlu flüt içinde biriken tükmükleri temizlemekten ibaret olamsaydı da sizinle tartışabilseydim bu konuyu =)
YanıtlaSilDeli Şarkı...
YanıtlaSilNur içinde yat Kazım abi...