6 Haziran 2009 Cumartesi

Antu Photoshop Öğreniyor...

Hayatta yapmadığım şeydir goygoya bağlayıp sidik yarışına girmek... Ancak, Fenerbahçeli kardeşlerimizin bu kadar erken konuşmaları, nette Mehmet'in Beşiktaş forması giymiş orjinal hali varken (çözünürlük için kusura bakmayın) kötü bir montajla açılış sayfalarını şenlendirmelerini anlayamıyorum. İzleyip görelim diyorum sadece...

14 yorum:

  1. antu nun fikirtepe pazarından farkı yok zaten.topuz bize de gelse onlara da gitse kuyruk acıları geçmez artık.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun Beşiktaş'a. Ama o göbek ne yahu, yaz kampında sıkı çalışması lazım.

    Fener camiasındaki midesizlikten ise hiç bahsetmiyorum. Nasıl insanlar bunlar? Bu mu köpeklik yapıkları büyük başkanlarının zihniyeti. Anlamaları için daha kaç olay yaşamaları lazım? hatta ali şen de böyleydi, sabin ilie geldi birden aklıma. Zihniyete bak çay demle.

    Ümit Davala büyük filozofmuş: "Fener'den cacık olmaz" =))))

    YanıtlaSil
  3. ya photoshop isterlerse ogretelim, daha onceden messi ile henry'ye besiktas formasi giydirdim, isterlerse onlarada yardimci olabilirim yani, yine hayal olur tabiki ama hic olmazsa daha usturuplu bisey olur... :)

    YanıtlaSil
  4. o formadaki bayrak bildiğin "kaçak yapı". eğer yanılmıyorsam o hak sadece bizde var. koydukları kafa da sanırım gökhan gönül'ün efektle morf edilmiş hali.

    YanıtlaSil
  5. @marpione

    Turkiye'de sadece 3 kulubun armasinda Turk bayragi var. (biz, Kasimpasa, Karsiyaka) Bizim bu geyik biraz sehir efsanesi tadinda o yuzden.

    Forma konusunda da oyle bir duzenleme oldugunu sanmiyorum, Fenerbahce'nin Turk bayrakli forma giydigini animsiyorum cunku.

    YanıtlaSil
  6. forma üstünde yuvarlak ay yıldız fener de gs de giyiyodu.

    YanıtlaSil
  7. @barış

    hocam antudan bir adminle görüşüp henry ve messinin siyah beyaz içindeki fotoğrafı referansında birkaç ders teklif etsene.

    YanıtlaSil
  8. o yuvarlak ay yıldızı şampiyon olan takım takıyor, şampiyon olduklarının bir sonraki yılında, bildiğim kadarıyla. atıyor da olabilirim, biraz kulaktan dolma bi bilgi bu:)

    YanıtlaSil
  9. benimki de kulaktan dolma bir bilgi, ancak gayet mantıklı...

    bildiğime göre avrupada türkiyeyi temsil eden takımların o sezon ay-yıldızı formalarına koyma hakları var. ya kulaktan dolma da olmayabilir.

    YanıtlaSil
  10. bir ara avrupa kupalarında ülkeyi temsil eden takımlar o sezon formasına ay-yıldızı takma hakkı kazanıyordu.
    sanırım kural değişti şimdi sadece şampiyonlar takabiliyor ay-yıldızı.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. siz de burda kendinizce bok mu atıyonuz eziks.

    YanıtlaSil
  13. "eziks" ??

    ahh be bilader, az bir yaratıcı ol, bok atarken bile az bir seviyeli ol, feyz al Beşiktaş taraftarından.

    bundan 2 gün önceye kadar hiçbir yorum girmemişsin, fener formalı topuzu gördün, saldır bakalım topuz etiketi geçen tüm yazılara. topuzun Beşiktaş forması giymiş hali çakma olsa bırakma demediğini, hoş az önce antuya baktım, topuzun bizim formayla çekilmiş hali karşılıyor siteye girince, içerik ne olursa olsun.

    sanki herife fotoşok(!)la giydirdik formayı. şimdi topuzu tribüne de çağırırsınız, "topuz kartalın ...." diye.

    YanıtlaSil
  14. "eziks":D:D::D:D:D::D:D
    oha falan oldum:D::D:D::D

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.