Hayatta yapmadığım şeydir goygoya bağlayıp sidik yarışına girmek... Ancak, Fenerbahçeli kardeşlerimizin bu kadar erken konuşmaları, nette Mehmet'in Beşiktaş forması giymiş orjinal hali varken (çözünürlük için kusura bakmayın) kötü bir montajla açılış sayfalarını şenlendirmelerini anlayamıyorum. İzleyip görelim diyorum sadece...
antu nun fikirtepe pazarından farkı yok zaten.topuz bize de gelse onlara da gitse kuyruk acıları geçmez artık.
YanıtlaSilHayırlı olsun Beşiktaş'a. Ama o göbek ne yahu, yaz kampında sıkı çalışması lazım.
YanıtlaSilFener camiasındaki midesizlikten ise hiç bahsetmiyorum. Nasıl insanlar bunlar? Bu mu köpeklik yapıkları büyük başkanlarının zihniyeti. Anlamaları için daha kaç olay yaşamaları lazım? hatta ali şen de böyleydi, sabin ilie geldi birden aklıma. Zihniyete bak çay demle.
Ümit Davala büyük filozofmuş: "Fener'den cacık olmaz" =))))
ya photoshop isterlerse ogretelim, daha onceden messi ile henry'ye besiktas formasi giydirdim, isterlerse onlarada yardimci olabilirim yani, yine hayal olur tabiki ama hic olmazsa daha usturuplu bisey olur... :)
YanıtlaSilo formadaki bayrak bildiğin "kaçak yapı". eğer yanılmıyorsam o hak sadece bizde var. koydukları kafa da sanırım gökhan gönül'ün efektle morf edilmiş hali.
YanıtlaSil@marpione
YanıtlaSilTurkiye'de sadece 3 kulubun armasinda Turk bayragi var. (biz, Kasimpasa, Karsiyaka) Bizim bu geyik biraz sehir efsanesi tadinda o yuzden.
Forma konusunda da oyle bir duzenleme oldugunu sanmiyorum, Fenerbahce'nin Turk bayrakli forma giydigini animsiyorum cunku.
forma üstünde yuvarlak ay yıldız fener de gs de giyiyodu.
YanıtlaSil@barış
YanıtlaSilhocam antudan bir adminle görüşüp henry ve messinin siyah beyaz içindeki fotoğrafı referansında birkaç ders teklif etsene.
o yuvarlak ay yıldızı şampiyon olan takım takıyor, şampiyon olduklarının bir sonraki yılında, bildiğim kadarıyla. atıyor da olabilirim, biraz kulaktan dolma bi bilgi bu:)
YanıtlaSilbenimki de kulaktan dolma bir bilgi, ancak gayet mantıklı...
YanıtlaSilbildiğime göre avrupada türkiyeyi temsil eden takımların o sezon ay-yıldızı formalarına koyma hakları var. ya kulaktan dolma da olmayabilir.
bir ara avrupa kupalarında ülkeyi temsil eden takımlar o sezon formasına ay-yıldızı takma hakkı kazanıyordu.
YanıtlaSilsanırım kural değişti şimdi sadece şampiyonlar takabiliyor ay-yıldızı.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilsiz de burda kendinizce bok mu atıyonuz eziks.
YanıtlaSil"eziks" ??
YanıtlaSilahh be bilader, az bir yaratıcı ol, bok atarken bile az bir seviyeli ol, feyz al Beşiktaş taraftarından.
bundan 2 gün önceye kadar hiçbir yorum girmemişsin, fener formalı topuzu gördün, saldır bakalım topuz etiketi geçen tüm yazılara. topuzun Beşiktaş forması giymiş hali çakma olsa bırakma demediğini, hoş az önce antuya baktım, topuzun bizim formayla çekilmiş hali karşılıyor siteye girince, içerik ne olursa olsun.
sanki herife fotoşok(!)la giydirdik formayı. şimdi topuzu tribüne de çağırırsınız, "topuz kartalın ...." diye.
"eziks":D:D::D:D:D::D:D
YanıtlaSiloha falan oldum:D::D:D::D