25 Mayıs 2009 Pazartesi

Yetiş Ya Noat Samisa

Noatsamisa geçtiğimiz hafta şuradan teorik kursunu tamamlayıp TFF onaylı bir hakem olduğunu yazmıştı. Çok fazla kelam etmeye gerek yok. Gerçekten, bir an evvel yükselsin de bizi şu hakemlerden kurtarsın. 30.000 kişinin gördüğünü nasıl 3 hakem görmez anlamak mümkün değil. İyi ile kötü arasındaki farkın bu kadar az olduğu bir ligde, hakem hatalarının ne derece önemli olduğu çok açık. Çünkü seviye çok düşük. Takımlar kötü ile çok kötü arasında çeşitlilik gösteriyorlar. Ha dersin ki, futbol seviyesi bu kadar kötüyken gidip hakeme mi kabahat bulacaksın... Ne diyelim, şu tarz hakemlik maçın keyfini artıran değil azaltan bir unsur oluyor...

1 yorum:

  1. Ahahahaha :) Bu postu görünce şoka girdim. :)

    Normal prosedür işlediği takdirde minumum 10 yıla, hakem seminerinde Mustafa Kamil Abitoğlu'na rastladığımda ''hürmetler hocam'' demez isem en iyi ihtimalle 15 yıla ihtiyacım var. :)

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.