21 Mayıs 2009 Perşembe

Rüya

Bu sabah rüyamda haftasonu şampiyonluk kutlamalarına çıktığımızı gördüm. Maç bitti, soruyorum millete ne oluyor diye, Sivas yenilmiş diyorlar... O ara uyanır gibi oldum. Neredeyse Ntvspor'u açıp bakacaktım gerçekten Sivas yenilmiş mi diye. Sonra farkettim yat oğlum rüyaymış diye...

6 yorum:

  1. iki haftadır maçlardan önce yenildiğimizi gördüm rüyamda, rüyam bile totem yapıo dedim kendi kendime. bu gece de tello, bobo ve yusuf'un formalarını gördüm, 3'ten başlar bu hafta tarife :)

    YanıtlaSil
  2. Abi bu süpermiş yalnız, rüyaları falan da açtık :))

    Çok çile çektik...

    YanıtlaSil
  3. ben bu sene hacettepe maçından önce rüya gördüm. 2-0 yeniliyoduk rüyamda. baya bi gerilmişim uyanınca çok sevinmiştim. senin için tam tersi olmuş.

    YanıtlaSil
  4. kupadaki fb macından oncekı gece -ne alakaysa artık- sivas a yeniliyorduk benım gordugum ruyada da :)

    YanıtlaSil
  5. Ben ruyamda Scarlett ile Penelope'ye Fenerbahce formasi giydirip.. Yok lan cok sallama oldu.

    YanıtlaSil
  6. ben BJK-FB lig maçından önce 1-0 öne geçtiğimizi görmüştüm, golümüzü de bizde oynamakta olan Emre Belözoğlu atmıştı...

    Kan-ter içinde uyanmışım :))

    %100 gerçektir...

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.