21 Mayıs 2009 Perşembe

Hentbolda Şampiyon Beşiktaş

"Hentbol Takımımız, play-off final serisinin dördüncü maçında İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni 31-28 yenerek 2008-2009 sezonunun Şampiyonu oldu." Bu sene hem ligde hem avrupa kupasında çok başarılı maçlar çıkartan erkek hentbol takımımız, Fortis Türkiye Kupasından sonra kulübümüze senenin ikinci şampiyonluk kupasını kazandırdı. Emeği geçen bütün sporculara ve teknik heyete binlerce teşekkür ediyorum. Bu arada erkekler basketbol playoff maçlarında 1-0 yenik başladığı serinin ilk maçında deplasmanda Galatasaray CC'a yenilerek seride 2-0 geriye düşen Beşiktaş CT basketbol takımımız, Akatlarda bugün oynanan maçta 113-71 gibi fantastik ve bombastik bir skorla Galatasaray'ı yenmiştir. Darısı İnönü'de futbol takımımızın başına diyoruz.

4 yorum:

  1. Kartallar yüksek uçar
    Helal olsun çocuklar

    YanıtlaSil
  2. Amatör ruhla ilgili hep eski hikayeleri duyardım. Ya şehrimizin takımı ya da babamdan dinlediğim boş mukavelelere imza atan Rıza'lar, Şifo'lar. Hentbolda bu sene bunu fazlasıyla buldum. Bu akşam salon harikaydı, takım harikaydı. Tribun ne zamandır bekledigim gibiydi. Oyunun içindeydik adeta. Oyuncular her gol sonrası bize geldiler, bize baktılar. Biz< istedik onlar yaptı.
    Hiç biri milyon dolarlar almaamsına rağmen, hepsinin ruhu sahadaydı.
    Kaç tane takım şampiyonluk fotoğrafını tribünün önünde çektirir ki?
    Neyseki benim de anlatacak hikayelerim var artık. Bütün sene bir takımı takip ettim. Onlarda bizi mahcup etmeyip, kupayı getirdiler.

    YanıtlaSil
  3. 2007-2008 sezonunda 3'uncu olmusuz.. Bu sene de 3'uncu sampiyonlugumuzu almisiz, Mr. Denizli de 3 buyuklerin 3'uncusunde şampiyonluk kovaliyor..

    Ilginç..
    -------------------
    http://www.bjk.com.tr/tr/haberler.php?h_no=14937
    -------------------

    YanıtlaSil
  4. takımımızın kaptanı utku ergüder aslen ankaralıdır. hatta hala orada bankacılık yapıyor, haftasonları da istanbula maçlara geliyor. benim de eski komşum. "bize ne" diyeceksiniz haklı olarak. son 4-5 sezondur beşiktaş'ta utku abi. aslen başka bir takımı tutar ama işte forma namusu böyle bir şey. yanılmıyorsam beşiktaş'taki üçüncü şampiyonluğu bu ve her birinde büyük pay sahibi. bu sene gidemedim hiç hentbol maçına. halbuki 2 yıl öncesine kadar birçok maçlarına giderdim. 2 yıl önce seba'daki şampiyonluk maçından sonra formasını getirip bana vermişti. gerçi 130 kiloluk bedenim sığmıyor içine ama dolabımdaki en değerli eşyalardan biri olarak yerini koruyor. her birine helal olsun.

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.