Çeşitli browser'larla yaptığımız denemeler sonucu, bazı browser'larda sağ sütunun olması gerektiği gibi gözükmediğini tesbit ettik. Aşağıda IE'ın screenshot'ı. Görüldüğü üzere sağ sütun yok. Neden yok, nasıl var olur bilemiyorum ama yok.

Yine aşağıdaki de Firefox'tan alınmış screenshot. İşte blogumuzun olması gereken görüntüsü bu şekildedir.
Bende hem Google Chrome'da, hem Mozilla'da, hem Safari'de, hem IE'de gayet aynı gozukuyor.
YanıtlaSilChrome test sonuclari bende de olumlu. Herkes Chrome kullansin.
YanıtlaSilIE'de problem cikarsa yakinlastirmayi %98 yapin, düzeliyor.
YanıtlaSiloperayla konuştum haberler iyi
YanıtlaSil