20 Mayıs 2009 Çarşamba

EkşiBeşiktaş

Çeşitli browser'larla yaptığımız denemeler sonucu, bazı browser'larda sağ sütunun olması gerektiği gibi gözükmediğini tesbit ettik. Aşağıda IE'ın screenshot'ı. Görüldüğü üzere sağ sütun yok. Neden yok, nasıl var olur bilemiyorum ama yok. Yine aşağıdaki de Firefox'tan alınmış screenshot. İşte blogumuzun olması gereken görüntüsü bu şekildedir.

4 yorum:

  1. Bende hem Google Chrome'da, hem Mozilla'da, hem Safari'de, hem IE'de gayet aynı gozukuyor.

    YanıtlaSil
  2. Chrome test sonuclari bende de olumlu. Herkes Chrome kullansin.

    YanıtlaSil
  3. IE'de problem cikarsa yakinlastirmayi %98 yapin, düzeliyor.

    YanıtlaSil
  4. operayla konuştum haberler iyi

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.